0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να γίνει φυσικά! Σύμφωνη και σε αυτό! Να μπει ο εκπαιδευτικός μέσα στο μάθημα της λογοτεχνίας και να μην κάνει για 3 συνεχόμενες ώρες ανάγνωση κείμενο λογοτεχνίας. Να μπει ο ιστορικός και να παίξει με τα παιδιά στο μάθημα της ιστορίας και όχι να τη διαβάζει από μέσα. Να μπει ο μαθηματικος και να μην κάνει το μάθημα με τα τρία παιδιά που καταλαβαίνουν τα μαθηματικά αφήνοντας τα υπόλοιπα 23 σε ύπνωση αρκεί να μη μιλάνε. Να μπει η καθηγήτρια της Αντιγόνης και να σηκώσει τα παιδιά πάνω δίνοντάς τους στίχους και χωρίζοντας ομάδες ώστε το μάθημα να γίνει πιο θεστρικό και όχι να μπαίνει στην τάξη και να διαβάζει τις σημειώσεις που έχει στην κατοχή της. Ναι να πάρει το εκπαιδευτικο σύστημα τις ευθύνες του. Εξετασιοκεντρικό κτλ. Να πάρει όμως και ο εκπαιδευτικός τις δίκες του.
Δεν ξέρω παιδιά. Αναφέρεστε σε μία εκπαίδευση που είναι πολύ μακριά από εμένα. Χρόνια εργασίας σε ιδιωτικό σχολείο με τάξεις μαθητών 20-25 ατόμων και θέλοντας και μη το μάθημά μας έπρεπε να περιλαμβάνει ολοκλήρωση της ύλης κάνοντας το ενδιαφέρον, με πολλούς από εμάς να διαβάζουμε και να εφευρίσκουμε τρόπους προσέγγισης των μαθητών. Αν δεν το κάναμε με ένα παράπονο δύο μόνο μαθητών στον διευθύντη περνούσαμε αξιολόγηση και τρώγαμε κόκκινες κάρτες. Δεν καταλαβαίνω όλα αυτά τα πρέπει. Ο καθηγητής που θέλει να προσελκύσει το κοινό θα τα καταφέρει. Και υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί.
Πολλοί εκπαιδευτικοί είναι οπαδοί της απομνημόνευσης κ του εξετασιοκεντρικό συστήματος κ πολλοί κάνουν μάθημα από καθέδρας χωρίς τη συμμετοχή μαθητών. Όσο υπάρχουν αυτοί κ όσο υπάρχουν στις θέσεις ευθύνης όσοι έχουν τις ίδιες απόψεις, οποίος θέλει να κάνει εναλλακτικό μάθημα θα πρέπει να ισορροπεί ανάμεσα στις αρχές του κ στις ανάγκες των ομοιόμορφων εξετάσεων. Στα Γυμνάσια είχε δοθεί μια ανάσα με τον περιορισμό των εξεταζομενων μαθημάτων, την οποία πήραν πίσω. Το Λύκειο ήταν ήδη στραγγαλισμένο από τις πανελλήνιες κ η τράπεζα θεμάτων το αποτελειώνει. Δεν γίνεται να κανεις μάθημα εξατομικευμένο, βιωματικό, ομαδισυνεργατικό κ ταυτόχρονα εντατική προετοιμασια για κοινές εξετάσεις. αυτα είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Προφανώς όσο πάμε προς γ λυκείου χρειάζεται μια εντατικοποίηση, αλλά οι προηγούμενες τάξεις πρέπει να έχουν άλλη στόχευση. Τα παιδιά του δημοτικού γράφουν επαναληπτικό σε κάθε ενότητα. Κάνουν σελίδες κ σελίδες φυλλαδίων. Στα φιλολογικά έχουν διδαχτεί σχεδον όλη την ύλη της Γλώσσας κ της Ιστορθας που έχουμε στο Γυμνάσιο, κ όμως είναι σαν να μην τα έχουν ακούσει. Κάτι πάει λάθος. Τα παιδιά δεν μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν κ πώς να αφομοιώνουν, μαθαίνουν πώς να εξετάζονται κ τα ξεχνούν το επόμενο λεπτό.