0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
« καλά αυτός είναι άσχετος», « αυτή όλη την ώρα με τα μηνυματάκια στο τηλέφωνο», «μπράβο, τετοιος καθηγητης στη
.....δημοφιλέστερος καθηγητης, τον οποίον αξιολόγησε θετικά η πλειοψηφία των φοιτητών ήταν ένας καθηγητής, ο οποίος απέφευγε συστηματικά να κάνει το μάθημά του και κατανάλωνε όλο το χρόνο της παράδοσης κάνοντας συζητήσεις με τους φοιτητές. Οι συζητήσεις δεν είχαν καμία σχέση με το μάθημα...Τομάθημά του απλά προσέφερε μία όαση χαλάρωσης με γελοίου επιπέδου εξετάσεις στο τέλος, όπου όλοι περνούσαν με καλό βαθμό.Η αξιολόγησή του από τους φοιτητές από όσο γνωρίζω ήταν διθυραμβική.
Καμία αντίρρηση. Να είσαι σίγουρος/η όμως ότι και οι υπόλοιποι, οπως και εσυ άλλωστε, γνωρίζουν και έχουν άποψη για το μάθημα που έκανε. Υπάρχει τρόπος και ερωτήσεις από τις οποίες προκύπτει ποιος κάνει καλό μάθημα , ποιος είναι δημοφιλής κλπ Το γεγονός ότι αρκετοί μπορεί να βαθμολογούν έναν δημοφιλή καθηγητή με καλή βαθμολογία συνολικά ενώ γνωρίζουν ότι στο μάθημα δεν είναι καλος, είναι άλλο θέμα, απαντά σε άλλη ερώτηση και δεν επηρεάζει την άποψη ως προς το ποιος είναι δυνατόν να γνωρίζει καλα την ποιότητα του μαθήματος γίνεται στην τάξη.
Δεν βλέπουν συμφεροντολογικά. Καταλαβαίνουν ότι αυτός που απά διαβάζει το βιβλίο κ βάζει εύκολα θέματα δεν τους προσφέρει κάτι. Τους αρέσει γιατί τους βολεύει, αλλά ξέρουν ότι δεν είναι καλος.
Το εργαστήριο μου είναι και γραφείο διδασκόντων, ελλείψει άλλου χώρου. Τουτέστιν την ώρα που κάνω μάθημα, άλλοι συνάδελφοι διορθώνουν τα γραπτά τους (γιατί έχουν κενό), κάθε 3 και λίγο σκάει μύτη κάποιος/α μαθητής/τρια να του βγάλω 1-2 φωτοτυπίες γιατί ο ΧΥ ξέχασε το βιβλίο του και χτυπάει και το 2ο τηλέφωνο του σχολείου, σε περίπτωση που ο διευθυντής δε βρίσκεται στο γραφείο του. Ταυτόχρονα, έχω 9 υπολογιστές (και πάλι καλά να λέω) 15ετίας, με αποτέλεσμα στην καλύτερη να κάθονται 2-2 οι μαθητές και στη χειρότερη να κάθονται μέχρι και 4 σε έναν υπολογιστή.
Μακράν οι χειρότερες συνθήκες που έχω ακούσει. Πως νιώθεις συνάδελφε που είσαι στο top bottom;
Το 2010 που μπήκε η Πληροφορική στα ΕΑΕΠ, η ιδέα του υπουργείου για το μάθημα (μιας και τα δημοτικά δεν είχαν αίθουσα Πληροφορικής κι επ' ουδενί δεν ήθελε το υπουργείο να φτιάξει), ήταν το κινητό εργαστήριο. Αυτό ήταν μια μπαρούφα και μισή, που προέβλεπε ένα ερμάριο με ρόδες και 10 λάπτοπ, το οποίο εμείς θα περιφέραμε από τάξη σε τάξη. Θα στήναμε τους υπολογιστές στα θρανία των τάξεων, θα κάναμε το μάθημα, θα τα φορτώναμε πάλι στο ερμάριο και θα τα πηγαίναμε στην επόμενη τάξη. Τα λάπτοπ θα φόρτιζαν στο κάθε διάλειμμα. Όπως καταλαβαίνει και ο πιο ελάχιστα καταρτισμένος στην τεχνολογία, αυτοί που το σκέφτηκαν αυτό, είτε άσχετοι και τεχνολογικά αναλφάβητοι ήταν, ή ήταν το αντίστοιχο του "στις τάξεις δεν κολλάει" που ζούμε τώρα. Δηλαδή έκαναν την ανάγκη φιλοτιμία κι είπαν εκεί μια μπαρούφα. Μπαρούφα γιατί προφανώς και δεν προλαβαίνει η μπαταρία ενός λάπτοπ να φορτίσει σε 15-20 λεπτά, έτσι ώστε να αντέξει για 45 λεπτά μάθημα αλλά ακόμα κι αν προλάβαινε, οι μπαταρίες των λάπτοπ από τις συχνές φορτίσεις θα ήταν νεκρές σε 3 μήνες το πολύ. Στο 1 από τα 2 σχολεία που υπηρετώ, χρησιμοποιούμε ακόμα τα λάπτοπ που προμηθεύτηκαν το 2010. Ωστόσο είναι μακράν η καλύτερη αίθουσα που είχα ποτέ και σύντομα θα αποκτήσω και προβολέα στην οροφή! Οι υπολογιστές στο άλλο σχολείο είναι από δωρεές και πριν από 1 βδομάδα τους αναβαθμίσαμε ελαφρώς με λεφτά του σχολείου. Σε ένα άλλο σχολείο που ήμουν πριν 2 χρόνια, είχα κανονικά κινητό εργαστήριο, μιας και δεν περίσσευε αίθουσα. Τους περιέφερα από τάξη σε τάξη (4 λάπτοπ + ο σταθερός υπολογιστής που είχε σε κάθε τάξη), πάνω σε ένα γραφείο/θρανίο που είχε τροποποιήσει ο προηγούμενος συνάδελφος, ώστε να έχει χερούλια και ρόδες. Θεωρώ ότι εκείνες οι συνθήκες ήταν χειρότερες, μιας και διάλειμμα δεν έκανες ούτε για αστείο, μιας και μόνιμα έστηνες/ξέστηνες, γινόταν... του καλωδίου και αν τυχόν και η ανταπόκριση των παιδιών δεν ήταν η δέουσα, ένιωθες μια απίστευτη ματαίωση. Δε ξέρω αν είμαι στο top bottom όπως λες. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα "εργαστήρια" Πληροφορικής. Παλιές αποθήκες χωρίς παράθυρα (αν διαβάσεις τις επίσημες προδιαγραφές που πρέπει να πληροί ένα εργαστήριο Πληροφορικής, ζήτημα να βρεις 30 τέτοια σε όλη την Ελλάδα), σχολεία που δεν έχουν ούτε έναν υπολογιστή αλλά διδάσκονται κανονικά το μάθημα κλπ κλπ. Και με αυτή την εικόνα που σου περιγράφω, το αγαπητό υπουργείο θεσπίζει τα "εργαστήρια δεξιοτήτων", ανάμεσα στα οποία είναι και η ρομποτική. Αντί να φτιάξουν εργαστήρια, να προμηθευτούν υπολογιστές εκεί που δεν υπάρχουν ή να αναβαθμίσουν/αντικαταστήσουν τους παλιούς εκεί που υπάρχουν, θα δώσουν λεφτά σε κιτ ρομποτικής. Κι αυτό το εκτός τόπου και χρόνου υπουργείο, θα μας αξιολογήσει για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης...
...Και με αυτή την εικόνα που σου περιγράφω, το αγαπητό υπουργείο θεσπίζει τα "εργαστήρια δεξιοτήτων", ανάμεσα στα οποία είναι και η ρομποτική. Αντί να φτιάξουν εργαστήρια, να προμηθευτούν υπολογιστές εκεί που δεν υπάρχουν ή να αναβαθμίσουν/αντικαταστήσουν τους παλιούς εκεί που υπάρχουν, θα δώσουν λεφτά σε κιτ ρομποτικής. Κι αυτό το εκτός τόπου και χρόνου υπουργείο, θα μας αξιολογήσει για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης...
Καλησπέρα! Μπορείτε να μπείτε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση, ή έπεσε κι αυτή σαν την Τράπεζα Θεμάτων;