0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ προσωπικά αν και ευνοήθηκα ιδιαίτερα με το σύστημα Γαβρογλου, καθώς μου αναγνώρισε δύο πτυχία με άριστο βαθμό, 2 μεταπτυχιακα σε ελληνικα πανεπιστημια και τις ξένες γλώσσες, μπορώ να αντιληφθώ τις στρεβλώσεις που δημιουργεί και την ανάγκη για αγορά προσόντων. Μπορεί σε αυτή την προκήρυξη να ευνοηθηκαμε από ξεκάθαρη τύχη όσοι τα διαθέταμε για το προσωπικό μας γούστο και επαγγελματική ανάπτυξη, γίνεται όμως πλέον ξεκάθαρο ότι στην επόμενη προκήρυξη θα έχει δημιουργηθεί ακριβώς ο,τι είδαμε να συμβαίνει πριν κάποια χρόνια στην ειδική αγωγή και απορώ πως κάποιοι κάνουν πως δεν αντιλαμβάνονται τις αδικίες που θα επιφέρει. Θεωρω οτι με καποιον τροπο θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αξιολόγηση των πτυχίων που κατατίθενται και κάποιος φραγμός στις αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ. Για τον γραπτο διαγωνισμό δεν έχω άποψη, συμφωνώ με επιχειρήματα και των δύο πλευρών, αλλά -ως γενικο σχόλιο- μου κάνει πάντα εντύπωση η απολυτοτητα των απόψεων που εκφέρονται και η έλλειψη ενσυναισθησης απέναντι σε συναδέλφους.
άμα κάνεις 1 μεταπτυχιακό , πάντα το δεύτερο σου φαίνεται εύκολο, ξέρεις πως θα κινηθείς
Συνάδελφοι οι πίνακες της Γενικής ξεκλειδώνουν το 2023 σωστα, δηλαδή σε 2 χρόνια από τώρα, σωστά;
Περιμένετε και αυτούς την επομένη φορά τους "μένουμε εδώ και σπουδάζουμε Αγγλια ,
Στους επόμενους πίνακες, αν καταρτιστούν βάσει του παρόντος συστήματος, ένα 30% των υποψηφίων σχεδόν σε όλους τους κλάδους θα έχει από 2 μεταπτυχιακά.Διατυπώνοντάς το αντίστροφα - 2 μεταπτυχιακά δεν θα αρκούν καν για να κληθεί κανείς ως αναπληρωτής. Ή στην πιο πλήρη του έκφραση, 1 πτυχίο πανεπιστημίου, 2 μεταπτυχιακά, 1 ξένη γλώσσα σε άριστο επίπεδο και γνώση υπολογιστών δεν θα αρκούν σε κάποιον για να διδάξει, έστω ως αναπληρωτής. Αυτό είναι κατάντια, όχι βέβαια όσων σπουδάσαν και αγαπήσαν πολύ τις σπουδές τους, αλλά του συστήματος. Μια δομική κατάντια της αγοράς εργασίας στη χώρα μας......Άρα ή κάποιος/α θα πρέπει να ξεκινήσει διδακτορικό ή θα πρέπει να βγάλει και 2η σχολή + να αποκτήσει πτυχίο γλωσσομάθειας 2 λοιπών γλωσσών.Αν στον υπόλοιπο κόσμο το διδακτορικό ακόμα αποτελεί προσόν για να ελπίζει κανείς σε απασχόληση στο πανεπιστήμιο, στην Ελλάδα θα γίνει το minimum ώστε να ελπίζει ένας νέος εκπαιδευτικός, δίχως δηλαδή προϋπηρεσία, πως θα κληθεί αναπληρωτής σε κάποιο Γυμνάσιο ή Λύκειο.