0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συγγνώμη για την παρέμβαση.Στη Δευτεροβάθμια οι κενές οργανικές θέσεις δεν ταυτίζονται με τα οργανικά κενά για μεταθέσεις.Συνέχεια στην κολοκυθιά με τα νούμερα.
Στην τρίτη δημοτικού δεν κάνουν γαλλικά. Η δεύτερη ξένη γλώσσα μπαίνει από την πέμπτη δημοτικού. Ίσως να τους έκανε ευέλικτη ζώνη. Διακρίνω μια εμπάθεια για τις ειδικότητες. Δηλαδή αν δεν κάνει στα παιδιά ο μουσικός μουσική και ο γυμναστής γυμναστική ποιος θα κάνει; Πάει η εποχή του 50, 60, 70 και 80 που τα έκανε όλα ο δάσκαλος. Πάντως τα παιδιά τόσα χρόνια δεν είδα ποτέ να έχουν πρόβλημα. Αντίθετα με χαρά υποδέχονταν τις ειδικότητες.
Αφού είναι γνωστό πως η
Τα κενά εμφανίζονται και εξαφανίζονται σε όλους τους κλάδους ανάλογα με τις προθέσεις του υπουργείου. Είδες με τις αλλαγές στο πρόγραμμα πως κλάδοι έχασαν ώρες ή έφυγαν τελείως από το λύκειο. Την γκρίνια δεν μπορώ να καταλάβω αφού όπως είναι γνωστό την πλειοψηφία στην αθμια θα την έχουν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί. Στις κοινές ειδικότητες δεν ξέρουμε τι θα δωσουν και στις δύο βαθμίδες.
Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25.
Νομίζω ότι αυτό ειναι ενα λογιστικό παράδοξοόπως αυτο που το λογιστικό χρήμα ειναι 100 φορες περισσότερο από το πραγματικό χρημα