Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δύο τινά. Ή προσπαθούν να ενημερώσουν με τις "γνώσεις τους" ή διασκεδάζουν με την αγωνία μας. Ποιο είναι το επικρατέστερο;
Αυτο που πρεπει να ξερουμε επισης ειναι οτι οι εκπαιδευτικοι δεν ειναι στην κατηγορια των δημοσιων υπαλληλων...αποτελουν ξεχωριστη κατηγορια....
μόνο που την ισονομία την βλέπεις επιλεκτικά και εξακολουθείς να λες ότι θες Είναι σα να λες πως το κράτος δεν μπορεί να θεσπίσει άλλο σύστημα πέραν από τον γραπτό κι ας το προβλέπει το Σύνταγμα, επειδή έδωσε κάποιος στο παρελθόν ασεπ. Και γιατί η ισονομία να αφορά τους εκπαιδευτικούς κι όχι και άλλες κατηγορίες πε του δημόσιου τομέα που διορίζονται με μόρια; να διαβάσεις καλύτερα το σύνταγμα , και τα προοίμια της 527 και των αποφάσεων των διοικητικών εφετείων. Όσο για την προτροπή για διάβασμα.,...καλύτερα να ξεκινήσεις εσύ, μάλλον γιατί βγαίνει ο Κούλης και θέλει αξιολόγηση και των μονίμων και που είσαι ; η εμπειρία των 4500 σε διαθεσιμότητα καθηγητών καταρρίπτει τον μύθο για τον αξιοκρατικά και σε απυρόβλητο ασεπίτη μέσα στους 4500 είχε από επετηρίδα μέχρι ασεπ, για να μην έχεις αυταπάτες διάβασμα λοιπόν και διδακτική ειδική γιατί θα μπει στην τάξη σου τον Σεπτέμβρη του 19 ο επιθεωρητής
οι πανεπιστημιακοί είναι ;
Μια χαρά ξέρω τι λέω. Εσύ την 527/2015 την έχεις διαβάσει; Η 527/2015 μιλάει για "γραπτή δοκιμασία", για "απόδειξη ικανότητας μέσω γραπτής διαδικασίας" και για " τήρηση των διαδικασιών όπως αυτές προβλέπονται στον 2525/1997, ο οποίος τυχαίνει Συνταγματικής αναγνώρισης βάση του άρθρου 118, παράγραφος 6". Επειδή νομικά δεν ξέρεις, να στο εξηγήσω: για να κάνεις ασεπ με μοριοδότηση, πρέπει να αλλάξεις το Σύνταγμα! Γι αυτό ακόμα και αν ο Γαβρόγλου σας κάνει το χατήρι για προεκλογικούς λόγους και νομοθετήσει ασεπ εκπαιδευτικών με μοριοδότηση, θα πάει άκλαυτος!!!
Επειδή, με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος κατοχυρώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κατά το διορισμό των δημόσιων υπαλλήλων, οι οποίες συνάγονται, καταρχήν, και από τις γενικότερες διατάξεις της παρ. 1 του ίδιου άρθρου και αποτελούν ειδικότερη έκφραση της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας (άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 Συντάγματος). Ειδικότερα, η πρόσληψη υπαλλήλων α) γίνεται με δύο τρόπους, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και β) υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής.
'Αρθρο 118: (Ανώτατοι Δικαστικοί λειτουργοί)1. Aφότου αρχίσει να ισχύει το Σύνταγμα οι δικαστικοί λειτουργοί, από το βαθμό του προέδρου ή εισαγγελέα εφετών και άνω, ή τον αντίστοιχο με αυτούς, αποχωρούν από την υπηρεσία, όπως έως τώρα, μόλις συμπληρώσουν το εβδομηκοστό έτος της ηλικίας τους? το όριο αυτό μειώνεται από το έτος 1977 κατά ένα έτος ετησίως έως το εξηκοστό έβδομο έτος.2. Aνώτατοι δικαστικοί λειτουργοί, που δεν υπηρετούσαν κατά την έναρξη της ισχύος της συντακτικής πράξης της 4/5 Σεπτεμβρίου 1974 «περί αποκαταστάσεως της τάξεως και ευρυθμίας εν τη Δικαιοσύνη», και υποβιβάστηκαν σύμφωνα με την πράξη αυτή λόγω του χρόνου που πραγματοποιήθηκε η προαγωγή τους, και κατά των οποίων δεν ασκήθηκε η κατά το άρθρο 6 της ίδιας συντακτικής πράξης πειθαρχική δίωξη, παραπέμπονται υποχρεωτικά από τον αρμόδιο Yπουργό στο Aνώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο μέσα σε τρεις μήνες από την ισχύ του Συντάγματος.Tο Aνώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο αποφαίνεται αν οι συνθήκες της προαγωγής μείωσαν το κύρος και την ιδιάζουσα υπηρεσιακή θέση εκείνου που είχε προαχθεί και αποφαίνεται οριστικά αν θα αποκτήσει πάλι ή όχι το βαθμό που έχασε αυτομάτως, καθώς και τα δικαιώματα που συνδέονται με αυτόν αποκλείεται η είσπραξη αναδρομικά διαφοράς αποδοχών ή σύνταξης.H απόφαση εκδίδεται υποχρεωτικά μέσα σε τρεις μήνες από την παραπομπή.Oι στενότεροι κατά βαθμό συγγενείς του δικαστικού που υποβιβάστηκε και πέθανε, οι οποίοι βρίσκονται στη ζωή, μπορούν να ασκήσουν στο Aνώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο όλα τα δικαιώματα που αναγνωρίζονται στους δικαζομένους.3. Ώσπου να εκδοθεί ο κατά το άρθρο 101 παράγραφος 3 νόμος εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι διατάξεις που ισχύουν για την κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ κεντρικών και περιφερειακών υπηρεσιών. Oι διατάξεις αυτές μπορεί να τροποποιούνται με τη μεταφορά ειδικών αρμοδιοτήτων από τις κεντρικές στις περιφερειακές υπηρεσίες.**4. Η ισχύς των αναθεωρημένων διατάξεων των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 89 αρχίζει με τη θέση σε ισχύ του σχετικού εκτελεστικού νόμου και πάντως από 1.1.2002.**5. Oι πρόεδροι ανώτατων δικαστηρίων, ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, οι γενικοί επίτροποι των διοικητικών δικαστηρίων και του Ελεγκτικού Συνεδρίου, καθώς και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος της αναθεωρημένης διάταξης της παραγράφου 5 του άρθρου 90, αποχωρούν από την υπηρεσία, όπως προβλέπει η παράγραφος 5 του άρθρου 88.**6. Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν.**7. Νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν την τακτοποίηση της υπηρεσιακής κατάστασης προσωπικού που υπάγεται στην παράγραφο 8 του άρθρου 103 εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών.
δεν χρειάζεται να αλλάξεις το Συνταγμα λέει η 527 στη σκέψη 5 [/b] 2525/1997http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/14-nomos_2525-97.htmλες ανακρίβειες το άρθρο 118 αφορα τους δικαστικούς λειτουργούς Αρθρο 118: (Ανώτατοι Δικαστικοί λειτουργοί) https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-122/τελικά υποτιμάς τη νοημοσύνη μας
Ο δικαστής τους είπε το εξής: "αν εγώ, κύριε
Θα επαναλάβω πως δεν πρέπει να ασχολήσαι με πράγματα που δεν ξέρεις.
πες του δικηγόρου σου να διαβάσει καλά το Συνταγμα Εσύ δεν ξέρεις που παραπέμπεις... και από το 118 άρθρο για τους τους δικαστικούς λειτουργούς(άσχετο με εκπαιδευτικούς) πάς στην εισηγητική έκθεση...ενώ πετάς και λίγο από 527...το τραβάς από τα μαλιά και δεν βγαίνει ... Οι εκπαιδευτικοί δεν εξαιρούνται της συνταγματικής διάταξης όπως αναφέρει στο πρόοιμιο της απόφασης επειδή, με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος κατοχυρώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κατά το διορισμό των δημόσιων υπαλλήλων, οι οποίες συνάγονται, καταρχήν, και από τις γενικότερες διατάξεις της παρ. 1 του ίδιου άρθρου και αποτελούν ειδικότερη έκφραση της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας (άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 Συντάγματος). Ειδικότερα, η πρόσληψη υπαλλήλων α) γίνεται με δύο τρόπους, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και β) υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. κάτι που επανέλαβε και το εφετειο για τους αναδρομικούς διορισμούς στο προοίμιό του η αναφορά στον 2190/94 γινεται στην 527 επειδή , συμφωνα με τη σκέψη 7 https://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010 Επειδή, με τα άρθρα 1 και 2 του ν. 2190/1994 συνεστήθη ως ανεξάρτητη Αρχή το Α.Σ.Ε.Π., στο οποίο ανατέθηκε η αρμοδιότητα ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διατάξεων που διέπουν τους διορισμούς και τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα. Σκοπός του νόμου ήταν, κατά την εισηγητική του έκθεση, «η απεξάρτηση των προσλήψεων και διορισμών στο δημόσιο τομέα από οποιαδήποτε κυβερνητική ή άλλη παρέμβαση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της κοινής γνώμης στον ευαίσθητο αυτό τομέα», καθώς και η καθιέρωση συστήματος «με κύρια χαρακτηριστικά τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία υπό την εγγύηση του Α.Σ.Ε.Π.», ενώ «βασικές μέθοδοι (ή διαδικασίες) του συστήματος προσλήψεων είναι, αφενός ο διαγωνισμός για τις θέσεις των διοικητικών υπό στενή έννοια, καθηκόντων ... και αφετέρου η σειρά (πίνακες) προτεραιότητας, βάσει σαφώς καθορισμένων αξιοκρατικών κριτηρίων για τις λοιπές θέσεις...». ως ιδρυτικό νόμο του ασεπ όχι ότι είναι πάγιο σύστημα ο γραπτός ασεπ. Η 527 μνημονεύει με απλά λόγια τον νόμο 2190 όχι για να πει πως πρέπει να γινεται γραπτός ασεπ, αλλά πως πρέπει να εποπτεύεται η όλη διαδικασία από τον ασεπ ως εκείνος ο νόμος όριζε. Άλλωστε τo ΣτΕ με την 527 δεν έκρινε το αν πρέπει να γινει γραπτός ασεπ ή με μόρια αλλά ότι οι προϋπηρεσιες δεν αποκτήθηκαν με εποπτεία ασεπ όπως προβλεπόταν ξέρεις τι τίτλο έχει ο νόμος 2190/1994 ;Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης.να και ο νόμος http://www.publicrevenue.gr/elib/view?d=/gr/act/1994/2190ενώ «βασικές μέθοδοι (ή διαδικασίες) του συστήματος προσλήψεων είναι, αφενός ο διαγωνισμός για τις θέσεις των διοικητικών υπό στενή έννοια, καθηκόντων ... και αφετέρου η σειρά (πίνακες) προτεραιότητας, βάσει σαφώς καθορισμένων αξιοκρατικών κριτηρίων για τις λοιπές θέσεις...».
Συνάδελφε μη ψαρωνεις. Η συγκεκριμένη "συνάδελφος" τρολαρει. Πετάει άρθρα και νόμους λες και είναι μεγαλοδικηγόρος. Αναρωτιέμαι δουλειά δεν έχει και ασχολείται με εμάς, διορισμένος γαρ. Τετοια εμμονή...