0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα σχολεία που δεν τα δήλωσε κανείς ούτε ως πρώτη, ούτε ως δεύτερη επιλογή, δεν πρέπει να έχουν καθηγητή για να υλοποιήσει τη μαθητεία;
.. φυσικά και να έχουν.. δεν διαφωνεί κανείς με αυτό lasid...απλά βλέπω ότι η διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής δεν χαρακτηρίζεται από νομιμότητα (μπορει να κάνω λάθος.. αλλά από αυτά που βλέπω αυτό καταλαβαίνω και γι αυτό έθεσα την απορία μου). Δεν λεει πουθενά οτι βγαινει προσκληση, συντασσω προσωρ. Και οριστικους πίνακες και ... στο τελος παιρνω όποιον θέλω... νταξει... αν συμβαινει κατι αλλο που δεν ξερω εγω.. τότε το δεχομαι... αλλιως ειναι σκανδαλώδες τουλαχιστον και θυμίζει το πως ξεκινησαν καποιοι να μαζευουν προυπηρεσια σαν αναπληρωτές στο παρελθον...... και στην τελικη, όπως εγραψε ο συναδελφος παρακάτω... ας καλέσει εναν αναπληρωτη
Η Μαθητεία και γενικότερα η φιλοσοφία των ΕΠΑΛ είναι λαθος...Ειδικά η Μαθητεία σαν εκπαίδευση ενηλίκων, μόνο αυτό δεν είναι τελικά, αφού οι εκπαιδευτές είναι οι ίδιοι με του ΕΠΑΛ χωρίς καμια Πιστοποίηση, ενώ οι μαθητές νιώθουν ότι θα φορτωθούν άλλη μια χρονιά στο σχολείο με ότι αυτό συνεπάγεται...Αν θέλει το κράτος να αναβαθμίσει την τεχνική εκπαίδευση θα πρέπει να κρατήσει έναν τύπο λυκείου (ενιαίο) και να ενισχύσει της ΕΠΑΣ και τα ΔΙΕΚ που είναι εντελώς παρατημένα στην τύχη τους...ζητώντας επαγγελματική εμπειρία από τους εκπαιδευτές όταν στα ΕΠΑΛ αυτό το κριτήριο είναι ανύπαρκτο...
Μα στην Γ φάση κάλεσαν κάποιους αναπληρωτές για την Μαθητεία συγκεκριμένα.
Οι υπεύθυνοι Μαθητείας στα ΕΠΑΛ και οι εκπαιδευτές είναι κατά προτεραιότητα όσοι έχουν παρακολουθήσει τη σχετική επιμόρφωση για τη Μαθητεία. Οι επιμορφούμενοι δεν φορτώνονται άλλη μια χρονιά στο σχολείο, γιατί 4 στις 5 μέρες τις εβδομάδες μαθητεύουν σε εργασιακούς χώρους. Μόνο μία μέρα την εβδομάδα έρχονται στο ΕΠΑΛ για να κάνουν εργαστηριακό μάθημα για 7 διδακτικές ώρες.
Ειμαι ενας απο αυτους που παρακολουθησαν το σεμιναριο μαθητειας, δυστυχως ουδεποτε με καλεσαν και πλεον δεν προσμετραται ουτε στα ιεκ ως επιμορφωση. Επισης δεν φαινεται παραλογο να μη ζητειται επαγγελματικη εμπειρια για να διδαξει καποιος στα ΕΠΑΛ οταν εχει γινει "ευαγγελιο" στα ΙΕΚ κυριως;
Προφανώς το σεμινάριο για τη Μαθητεία δεν βοηθάει κάποιον να προηγείται στην πρόσληψή του ως αναπληρωτής. Αλλά αν έχουν προσληφθεί δυο αναπληρωτές ίδιας ειδικότητας σε ένα σχολείο, προηγείται να αναλάβει τη Μαθητεία όποιος το παρακολούθησε. Όπως και μεταξύ δύο μονίμων ισχύει το ίδιο.Τα ΕΠΑΛ ανήκουν στην τυπική εκπαίδευση, ενώ τα ΙΕΚ στην μη τυπική. Για αυτό γίνονται με διαφορετικά κριτήρια οι προσλήψεις.