*

Αποστολέας Θέμα: Πώς σχεδιάζουν να λειτουργήσουν τα Δημοτικά από τον Σεπτέμβρη του 2016  (Αναγνώστηκε 44101 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
100 με 150 πλεοναζοντες πε70 σε αρκετους νομους εμαθα της επαρχιας...αυτα ειναι
ας συνεχισουμε να κοιμομαστε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος DIAMAN22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
παιδιά δεν ξέρω γιατί θεωρείτε ότι το πρόβλημα θα το έχουν οι ειδικότητες. σκοπός είναι να εξοικονομηθούν δάσκαλοι (και εγώ δασκάλα και μάλιστα σίγουρα υπεραριθμη) εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα. με όλο το σεβασμό προς τους συναδέλφους καθηγητές της πρωτοβάθμιας (και ο άντρας μου γυμναστής είναι) οι γονείς γκρινιάζουν όταν δεν υπάρχει δάσκαλος ειδικά σε νησιά και νοτια Ελλάδα που τα σχολεία ήταν ΑΔΕΙΑ. άλλωστε δεν είναι τυχαία τα εξής:1) αύξησαν τις ώρες ειδικοτήτων γιατί αυτούς μπορούν να τους προσλάβουν μέσω έσπα, τους δασκάλους όχι
2) δίνουν τη δυνατότητα σε ειδικότητα να χρεωθεί την ώρα της σιτισης στο ολοήμερο
3) αφήνουν και το παραθυράκι "αν δε σταλούν ειδικότητες γίνεται αναμόρφωση προγράμματος και τα παιδιά σχολούν νωρίτερα"
4) ο νόμος για μετακινήσεις εντός περιφερειας αλλά και ΕΚΤΟΣ δεν καταργήθηκε
οπότε γιατί να δώσουν τις ώρες των ειδικοτήτων στους δασκάλους; επειδή στη

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 21, 2024, 01:24:03 am από anax »

Αποσυνδεδεμένος DIAMAN22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
συναδελφε λάθος καταλαβες! λέω ακριβώς το αντίθετο. κακώς οι δάσκαλοι ελπίζουν να πάρουν τις ώρες των καθηγητών. λέω απλώς ότι το υπουργείο δεν άλλαξε το πρόγραμμα από "συμπάθεια" και αναγνώριση της αξίας των υπόλοιπων μαθημάτων αλλά μόνο και μόνο για να εξοικονομήσει χρήματα. ούτε κατηγόρησα τις ειδικότητες ούτε επιθυμώ να τους πάρω τις ώρες. μόνο το υπουργείο κατηγορώ. ελπίζω να έγινα κατανοητή τώρα.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
@ DIAMAN22

Ο σκοπός είναι να μην προσλάβει εκπαιδευτικούς. Το αν αυτοί είναι ΠΕ-70, ΠΕ-60, ΠΕ-06, ΠΕ-11, ΠΕ-08, και άλλα πολλά ΠΕ δεν ενδιαφέρει το υπουργείο. Τα χρήματα είναι ελάχιστα, η κατάσταση χάλια και ενδεχομένως να γίνει πιο χάλια. Κάποτε λέγαμε χειρότερα δεν γίνεται. Τα χειρότερα, τελικά, δεν έχουν τέλος, για όλους. Ενότητα και ομοψυχία δεν υφίσταται (εδώ δεν υπήρχε στα "καλά" χρόνια). Δεν θα μπω στη διαδικασία αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δασκάλους και μη δασκάλους, αν και όλοι οι μη ΠΕ-70 που έχουμε εργαστεί σε Δημοτικά έχουμε τις εμπειρίες μας....

Τα αρνητικά και τα άσχημα επηρεάζουν πλέον όλους τους εκπαιδευτικούς. Κάποιοι το κατάλαβαν νωρίς, κάποιοι πιο μετά και κάποιοι το βιώνουν τώρα (ή θα το βιώσουν σε λίγο καιρό). Ας προσέχαμε (όσο μπορούσαμε).

Δεν έχει ειδικότητα το ξεβόλεμα και η αλλαγή των δεδομένων (προς το χειρότερο) με τα οποία είχαμε πορευτεί ή θεωρούσαμε ότι θα πορευτούμε στο μέλλον.

Καλή συνέχεια...


Αποσυνδεδεμένος tatti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
george_pe_19 δεν θα μπορούσα (δυστυχώς) παρά να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου >:( >:( μακάρι να βγούμε ψεύτες :o
ΠΕ08

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1755
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@ DIAMAN22

Ο σκοπός είναι να μην προσλάβει εκπαιδευτικούς. Το αν αυτοί είναι ΠΕ-70, ΠΕ-60, ΠΕ-06, ΠΕ-11, ΠΕ-08, και άλλα πολλά ΠΕ δεν ενδιαφέρει το υπουργείο. Τα χρήματα είναι ελάχιστα, η κατάσταση χάλια και ενδεχομένως να γίνει πιο χάλια. Κάποτε λέγαμε χειρότερα δεν γίνεται. Τα χειρότερα, τελικά, δεν έχουν τέλος, για όλους. Ενότητα και ομοψυχία δεν υφίσταται (εδώ δεν υπήρχε στα "καλά" χρόνια). Δεν θα μπω στη διαδικασία αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δασκάλους και μη δασκάλους, αν και όλοι οι μη ΠΕ-70 που έχουμε εργαστεί σε Δημοτικά έχουμε τις εμπειρίες μας....

Τα αρνητικά και τα άσχημα επηρεάζουν πλέον όλους τους εκπαιδευτικούς. Κάποιοι το κατάλαβαν νωρίς, κάποιοι πιο μετά και κάποιοι το βιώνουν τώρα (ή θα το βιώσουν σε λίγο καιρό). Ας προσέχαμε (όσο μπορούσαμε).

Δεν έχει ειδικότητα το ξεβόλεμα και η αλλαγή των δεδομένων (προς το χειρότερο) με τα οποία είχαμε πορευτεί ή θεωρούσαμε ότι θα πορευτούμε στο μέλλον.

Καλή συνέχεια...
Φυσικα και δεν πρεπει να υπαρχει αντιπαραθεση μεταξυ ειδικοτητων...ειδικα για τους πε19-20 το προβλημα δεν θα ελθει απο τους πε70...περυσι να θυμισω οτι απο ΔΕ 150-170 μονιμοι εκπαιδευτικοι πε19-20 μεταπηδησαν σε ΠΕ...εφετος λογω της καταργησης του 3ωρου ...σε λιγο καιρο θα γνωριζουμε  ποσοι τελικα θα μεταπηδησουν...υπομονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθει το χρονοδιαγραμμα των αποσπασεων.-μεταθεσεων ακομη και των μεταταξεων....

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΔΟΕ: ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΥΠΟ

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1755
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φυσικα και δεν πρεπει να υπαρχει αντιπαραθεση μεταξυ ειδικοτητων...ειδικα για τους πε19-20 το προβλημα δεν θα ελθει απο τους πε70...περυσι να θυμισω οτι απο ΔΕ 150-170 μονιμοι εκπαιδευτικοι πε19-20 μεταπηδησαν σε ΠΕ...εφετος λογω της καταργησης του 3ωρου ...σε λιγο καιρο θα γνωριζουμε  ποσοι τελικα θα μεταπηδησουν...υπομονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθει το χρονοδιαγραμμα των αποσπασεων.-μεταθεσεων ακομη και των μεταταξεων....
Καλημερα...στις 14/6/2016 ειχα γραψει τα παραπανω...στις 24/6/2016 με την ομιλια του ο κυριος υπουργος στην βουλη ερχεται να με διαψευσει...παρακαλω υπαρχει αναρτηση σε video τις ομιλιας του στο σαιτ του υπουργειου...οποιος εχει την αγωνια να τον ακουσει...επισκεψη στο υπουργειο?????

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
    • Προφίλ
Απορία: τι σχέση έχουν οι 43200+ οργανικές θέσεις (καρέκλες) ΠΕ70 που στο διάβα του χρόνου έχουν συσταθεί σε Δημοτικά Γενικής Παιδείας με τους περίπου 36500 ΠΕ70 (συμπεριλαμβάνονται οι Διευθυντές 6/θεσίων και ανω) που χρειάζονται να είναι παρόντες στα Δημοτικά για να λειτουργούν βάσει ΕΤΟΔΣ;

Μάλιστα κάποιες καρέκλες είχαν δημιουργηθεί ως ΠΕ70 Ολοημέρου (π.χ. βλ. ΦΕΚ 1270

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32795
  • Τελευταία: definitio
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178964
  • Σύνολο θεμάτων: 19423
  • Σε σύνδεση σήμερα: 490
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.147 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.