*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 163226 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #182 στις: Απριλίου 10, 2015, 09:20:54 pm »
Το σημαντικό είναι να μην παίρνει κανείς απολυτήριο με 9,5 ( να ευχηθούμε πως τελικά θα παραμείνει το 10 σε κάθε μάθημα της κατεύθυνσης και 8 στα υπόλοιπα! Για έμενα είναι σημαντικότερο να αποκτήσουν όλοι οι μαθητές κάποιες γνώσεις στα μαθηματικά παρά να τους υποχρεώνουν όλους να τα γράφουν πανελλαδικά, είναι ντροπή να βλέπεις βαθμούς κάτω από 5!  Αφού θέλουν να αποσυνδέσουν το λύκειο από τα ΑΕΙ ας μας επιτρέψουν να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας. Αν  ένα τμήμα πληροφορικής θέλει εισακτέους με 0 στη χημεία ας τους πάρει αλλά να μην πάρουν απολυτήριο λυκείου ( τυχαίο παράδειγμα), το ίδιο να ισχύει βέβαια για όλα τα μαθήματα !!! Αν κάποιος θελε να γίνει άνεργος γιατί όλοι του λένε να μάθει μαθηματικά…
Νομίζετε πως όλοι θέλουν να κάνουν φροντιστήριο σε  γ λυκείου? Οι μαθητές πηγαίνουν φροντιστήριο επειδή τα βιβλία είναι κακόγραμμένα και τα θέματα των εξετάσεων δεν ανταποκρίνονται σε όσα έχουν διδαχτεί!
Υγ γιατί πρέπει να γράφουν όλοι νεοελληνική γλωσσά αφού δεν θα τους χρειαστεί στο πανεπιστήμιο? Μήπως να την αντικαταστήσουμε με κάποια γλώσσα προγραμματισμού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:04 »

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #183 στις: Απριλίου 10, 2015, 09:49:21 pm »
Επίσης μπορούμε να διδάσκουμε σε greenglish.....

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #184 στις: Απριλίου 11, 2015, 09:24:21 am »
Η Νεοελληνική Γλώσσα είναι η κορυφή των όλων και το γιατί όλοι το γνωρίζουμε....Ο σπαραγμός για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια και φυσικά....τα ιδιαίτερα,ας μη κρυβόμαστε...Ελεύθερη πρόσβαση λοιπόν σε μη ανταγωνιστικές σχολές και για 5-6 υψηλής ζήτησης έθνικό απολυτήριο + ένα τεστ δεξιοτήτων ....ένα όμως,πάνω στα κατευθυντήρια μαθηματα.Ενα τεστ όπως δώσαμε στον Ασεπ πχ οι ΠΕ04 στο γνωστικό και ανάλογα με τη σχολή πχ Ιατρική περισσότερες ερωτήσεις βιολογίας χωρίς μεγάλο δεικτη δυσκολίας....ας αντιμετωπίσει τις κρίσεις και συγκρίσεις ο μαθητης ως φοιτητής στη σχολή.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 11, 2015, 09:28:58 am από anixia »

Αποσυνδεδεμένος nicosdimakis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #185 στις: Απριλίου 11, 2015, 09:36:01 am »
Το σημαντικό είναι να μην παίρνει κανείς απολυτήριο με 9,5 ( να ευχηθούμε πως τελικά θα παραμείνει το 10 σε κάθε μάθημα της κατεύθυνσης και 8 στα υπόλοιπα! Για έμενα είναι σημαντικότερο να αποκτήσουν όλοι οι μαθητές κάποιες γνώσεις στα μαθηματικά παρά να τους υποχρεώνουν όλους να τα γράφουν πανελλαδικά, είναι ντροπή να βλέπεις βαθμούς κάτω από 5!  Αφού θέλουν να αποσυνδέσουν το λύκειο από τα ΑΕΙ ας μας επιτρέψουν να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας.

Η Νεοελληνική Γλώσσα είναι η κορυφή των όλων και το γιατί όλοι το γνωρίζουμε....Ο σπαραγμός για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια και φυσικά....τα ιδιαίτερα,ας μη κρυβόμαστε...Ελεύθερη πρόσβαση λοιπόν σε μη ανταγωνιστικές σχολές και για 5-6 υψηλής ζήτησης έθνικό απολυτήριο + ένα τεστ δεξιοτήτων ....ένα όμως,πάνω στα κατευθυντήρια μαθηματα.
συγχαρητήρια συνάδελφοι, συγχαρητήρια.
Σε λίγο θα μας κάνουν να ξεχάσουμε και ποιος είναι ο ρόλος του σχολείου. Αυτοί είναι ικανοί να καταργήσουν εντελώς το δημόσιο σχολείο και να τους κάνουν όλους να πηγαίνουν φροντιστήριο και να κάνουν ιδιαίτερα.

Παράθεση
Νομίζετε πως όλοι θέλουν να κάνουν φροντιστήριο σε  γ λυκείου? Οι μαθητές πηγαίνουν φροντιστήριο επειδή τα βιβλία είναι κακόγραμμένα και τα θέματα των εξετάσεων δεν ανταποκρίνονται σε όσα έχουν διδαχτεί!
Υγ γιατί πρέπει να γράφουν όλοι νεοελληνική γλωσσά αφού δεν θα τους χρειαστεί στο πανεπιστήμιο? Μήπως να την αντικαταστήσουμε με κάποια γλώσσα προγραμματισμού.
ακριβώς, κάποιοι δεν βλέπουν το δάσος αλλά το δέντρο, και ποιο συγκεκριμένα το δέντρο του κήπου τους το οποίο ποτίζουν με το αίμα της ελληνικής οικογένειας.

Επίσης κάτι που δεν έχει σημειωθεί από κανέναν:
  Το νέο σύστημα της "αριστερής" και καλά κυβέρνησης είναι βούτυρο στο ψωμί των φροντιστηρίων. Δεν είναι δυνατόν να έχεις στην ίδια τάξη παιδιά που δίνουν ένα πανελλαδικό μάθημα και άλλα που το δίνουν ενδοσχολικά. Οι διδακτικοί στόχοι είναι διαφορετικοί και δεν θα μπορεί να γίνει μάθημα ούτε για τους μεν ούτε για τους δε. Αλλά δε βαριέσαι τι τους ενδιαφέρει το σχολείο. Τους φροντιστές να ευχαριστήσουν και τίποτα άλλο, μας το παίζουν και αριστεροί. Άλλωστε δεν το κρύβουν, είναι κοι ίδιοι φροντιστές!!!
http://www.esos.gr/videos/proedros-depps-v-tselfes-imoyn-frontistis-gia-5-hronia

Όσα παιδάκια ζουν σε χωριά που δεν υπάρχουν φροντιστήρια ή δεν έχουν λεφτά είναι απλά τελειωμένα με αυτό το σύστημα!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:04 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #186 στις: Απριλίου 11, 2015, 09:39:59 am »
Επειδή μου έκανες παράθεση...μάλλον τα αντίθετα υποστηρίζω φίλε μου...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #187 στις: Απριλίου 11, 2015, 09:49:38 am »
@anixia:
Εθνικό απολυτήριο = πανελλήνιες εξετάσεις; Γιατί πως αλλιώς θα υπάρχει "αντικειμενικό" απολυτήριο;
Επίσης, οι λεγόμενες ανταγωνιστικές σχολές δεν είναι 5-6, αλλά πολύ περισσότερες. Οπότε, για ποιες σχολές να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και πώς ακριβώς θα είναι "ελεύθερη"; Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο; Π.χ. σε τμήματα ΤΕΙ, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση τόσο απόφοιτοι γενικών λυκείων, όσο και ΕΠΑΛ, αν πάνε οι περισσότεροι σε "μη ανταγωνιστικές" σχολές, τι ακριβώς θα γίνει εκεί μετά;

Άλλο αποσύνδεση εισαγωγικών εξετάσεων από το λύκειο, και άλλο ελεύθερη πρόσβαση. Το καλύτερο θα ήταν κάθε σχολή να προσδιορίζει τα μαθήματα (που προφανώς έχουν διδαχθεί στο σχολείο) που θέλει να εξετάζει, ενώ η ύλη να καθορίζεται από κοινού με το υπουργείο. Θα πει κανείς ότι έτσι πάλι θα πέσει σύννεφο το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο.. οπότε αν θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση και σε αυτό το ζήτημα, ας κάνουν προπαρασκευαστική τάξη για όσους θέλουν να εισαχθούν κάπου. Αλλά οι εξετάσεις για απολυτήριο λυκείου να είναι και αυστηρές. Δεν μπορεί να παίρνει κάποιος απολυτήριο με κάτω από τη βάση σε έστω ένα μάθημα!
Και φυσικά πρέπει να αλλάξει δραστικά η ύλη και η κατανομή της σε πολλά μαθήματα στο σχολείο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #188 στις: Απριλίου 11, 2015, 09:54:29 am »
Συμφωνώ πιο αυστηρό το εθνικό απολυτήριο κανενας κατω από τη βάση....και ένα 4 ωρο τεστ γνώσεων σε όλη την κατεύθυνση αρκεί για μένα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 11, 2015, 10:03:13 am από anixia »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #189 στις: Απριλίου 11, 2015, 11:51:27 pm »
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να διεκδικήσει ταυτόχρονα ιατρική και πολυτεχνείο.  Θα δώσει 5 μαθήματα αλλά τα μαθηματικά δεν θα μετράνε στα μόρια για την ιατρική και η βιολογία δεν θα μετράει για το πολυτεχνείο. 
Ένας άλλος που θέλει μόνο ιατρική μπορεί να δώσει 4 μαθήματα και το χρόνο διαβάσματος να τον μοιράσει σε αυτά και να μη δώσει μαθηματικά Αν όμως δεν πιάσει τα μόρια της ιατρικής ; Αυτό θα είναι ένα  μεγάλο δίλημμα πολλών μαθητών τα επόμενα 2 χρόνια. 

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #190 στις: Απριλίου 13, 2015, 04:33:20 pm »
@anixia:
Εθνικό απολυτήριο = πανελλήνιες εξετάσεις; Γιατί πως αλλιώς θα υπάρχει "αντικειμενικό" απολυτήριο;
Επίσης, οι λεγόμενες ανταγωνιστικές σχολές δεν είναι 5-6, αλλά πολύ περισσότερες. Οπότε, για ποιες σχολές να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και πώς ακριβώς θα είναι "ελεύθερη"; Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο; Π.χ. σε τμήματα ΤΕΙ, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση τόσο απόφοιτοι γενικών λυκείων, όσο και ΕΠΑΛ, αν πάνε οι περισσότεροι σε "μη ανταγωνιστικές" σχολές, τι ακριβώς θα γίνει εκεί μετά;

Άλλο αποσύνδεση εισαγωγικών εξετάσεων από το λύκειο, και άλλο ελεύθερη πρόσβαση. Το καλύτερο θα ήταν κάθε σχολή να προσδιορίζει τα μαθήματα (που προφανώς έχουν διδαχθεί στο σχολείο) που θέλει να εξετάζει, ενώ η ύλη να καθορίζεται από κοινού με το υπουργείο. Θα πει κανείς ότι έτσι πάλι θα πέσει σύννεφο το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο.. οπότε αν θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση και σε αυτό το ζήτημα, ας κάνουν προπαρασκευαστική τάξη για όσους θέλουν να εισαχθούν κάπου. Αλλά οι εξετάσεις για απολυτήριο λυκείου να είναι και αυστηρές. Δεν μπορεί να παίρνει κάποιος απολυτήριο με κάτω από τη βάση σε έστω ένα μάθημα!
Και φυσικά πρέπει να αλλάξει δραστικά η ύλη και η κατανομή της σε πολλά μαθήματα στο σχολείο.

Χριστός Ανέστη Χρόνια Πολλά,
Συμφωνώ με τον Landau ότι δεν μπορεί να υπάρχει ελεύθεση πρόσβαση εισακτέων σε καμία σχολή.
Τα τμήματα είναι υποστελεχωμένα λόγω συνταξιοδοτήσεων,διαθεσιμοτήτων,μη διορισμών.
Γνωρίζω ανθρώπους που διορίστηκαν πέρυσι τον Μάιο-Ιούνιο αλλά επέλεξαν να μείνουν π.χ. Αγγλία γιατί δεν τους συμφέρει να έρθουν Ελλάδα οικογενειακώς.Οι θέσεις ΔΕΠ αυτές έχουν χαθεί πλέον...!
Σε τμήματα του ΑΠΘ.ΕΚΠΑ,ΕΜΠ ίσως και άλλα ΑΕΙ που δεν γνωρίζω, "δανειζονται" ΕΔΙΠ από άλλα εργαστήρια για να καλύψουν εργαστήρια άσχετα με το Διδακτορικό τους-οι ΕΔΙΠ που διορίστηκαν περυσι είχαν όλοι διδακτορικο.

Την ελεύθερη πρόσβαση θα πρέπει να την ξεχάσουμε για κάποια χρόνια κατά την προσωπική μου εμπειρία.
Ήδη τα ΕΜΠ,ΑΠΘ,ΕΚΠΑ στενάζουν από τις αυξημένες μετεγγραφές λόγω κρίσης.
και δεν είναι στείρα κριτική,γνωρίζω τα πράγματα από μέσα.
Τώρα όσο αφορά την αποσύνδεση των εισαγωγικών εξετάσεων από την εισαγωγή είναι πρακτικά αδύνατο να συμβεί για κάποιους λόγους.

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 13, 2015, 04:41:15 pm από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #191 στις: Απριλίου 18, 2015, 12:30:58 pm »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #192 στις: Απριλίου 18, 2015, 01:04:59 pm »
Μάθαμε ότι υπάρχουν και τεχνολογικού προσανατολισμού σχολές Πληροφορικής
Το είπαν και το έκαναν. Δηλώνεις Πληροφορική Μακεδονίας με ΑΕΠΠ, δεν δηλώνεις Πληροφορική ΑΠΘ

ΥΓ. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η κατανομή των σχολών, όσο η μη επικοινωνία των πεδίων, ειδικά για τους μαθητές δεύτερης ταχύτητας της θεωρητικής και οικονομικής κατεύθυνσης
ΥΓ2. Αν βρει κάποιος έστω και μια αληθοφανή λογική του να είναι κοινά τα ΤΕΙ αλλά όχι τα ΑΕΙ, παρακαλείται να την παραθέσει

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #193 στις: Απριλίου 18, 2015, 01:09:57 pm »
Δεν γνωρίζω από πληροφορική αλλά ...γιατί είναι λογικό μόνο με βιολογία γενικής να περνάς νοσηλευτική από θεωρητική;Ολα γίνονται για τους μαθητές και τους γονείς τους μήπως;;Ας μπουν στη νοσηλευτική και ποιος νοιάζεται για το ' πως'...Τέλος πάντων ας κάνουν την ελεύθερη πρόσβαση να ησυχάσουμε!!! Θά' χουμε άλλα από τους πανεπιστημιακούς βεβαια...Που απ' ότι μαθαίνω την ετοιμάζουν αν μείνουν στην κυβέρνηση...
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 18, 2015, 01:14:45 pm από anixia »

Αποσυνδεδεμένος unicorn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #194 στις: Απριλίου 18, 2015, 01:54:58 pm »
Πιστεύω πως οι κατευθύνσεις θα έπρεπε να χωριστούν όπως οι επιστήμες σε ανθρωπιστικές, θετικές και κοινωνικές. Η ανθρωπιστική και η θετική ομάδα προσανατολισμού έχουν συνοχή, όχι όμως και η "λεγόμενη" οικονομική. Επίσης, τι νόημα έχουν τα μαθήματα κατεύθυνσης, αν δεν εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο; Γιατί να μην είναι μαθήματα γενικής παιδείας;

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #195 στις: Απριλίου 18, 2015, 02:06:39 pm »
Πιστεύω πως οι κατευθύνσεις θα έπρεπε να χωριστούν όπως οι επιστήμες σε ανθρωπιστικές, θετικές και κοινωνικές. Η ανθρωπιστική και η θετική ομάδα προσανατολισμού έχουν συνοχή, όχι όμως και η "λεγόμενη" οικονομική. Επίσης, τι νόημα έχουν τα μαθήματα κατεύθυνσης, αν δεν εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο; Γιατί να μην είναι μαθήματα γενικής παιδείας;
Κοίτα σ' αυτο με τα μαθηματα προσανατολισμου δεν συμφωνώ,προτιμώ το παιδί μου στη θετικη ,πχ που προσανοτολιζεται για Ιατρικη, να διδασκεται πληροφορική παρα πολιτικο δικαιο....άποψη μου,έτσι; :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32827
  • Τελευταία: DOGLOU
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1180504
  • Σύνολο θεμάτων: 19450
  • Σε σύνδεση σήμερα: 356
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.