0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μήπως γιατί οι συνάδελφοι θεώρησαν ανώτερη την εμπειρία λόγω προϋπηρεσίας από ένα διαγωνισμό με αυθαίρετη βάση, υπακούοντας άλλωστε σε κάλεσμα για διορισμό με βάση νόμους του κράτους; Μήπως γιατί μέχρι τότε οι διορισμοί γινόταν με επετηρίδα και θεώρησαν άδικο να παρακάπτονται μέσω ενός διαγωνισμού χωρίς μια μεταβατική περίοδο; Μήπως γιατί θεώρησαν πως δεν έχουν όλοι οι συνάδελφοι ίσες πιθανότητες επιτυχίας στο διαγωνισμό λόγω ηλικίας και υποχρεώσεων; Μήπως γιατί θεώρησαν άδικο το γραπτό διαγωνισμό αφού δε γίνεται συνολικά για όλο το δημόσιο; Αλήθεια, γιατί σε όλο το δημόσιο τομέα δε γίνονται αμέσως διαγωνισμοί εσωτερικά για όλες τις θέσεις και μετρά η εμπειρία; Είναι υπάλληλοι ανώτερου επιπέδου όσοι την έχουν; Προσπαθείς να το πας στο ηθικό μέρος για να κάνεις κάποιους να νιώσουν ευνοημένοι. Δεν πρόκειται να το πετύχεις απλά γιατί έχεις άδικο. @lasid Ξανά υπαινιγμοί και αόρατες απειλές. Και μετά υπάρχει και απαίτηση για ευγένεια!!
Συνάδελφε μια χαρά καταλαβαίνουμε! Είναι λογικό κάποιοι να έχουν θορυβηθεί από τις αποφάσεις! Δεν είναι κακό! Είναι ανθρώπινο. Ωστόσο, ειλικρινά απορώ... πως είναι δυνατόν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διοριστέοι του πρώτου μάλιστα διαγωνισμού (παχιές αγγελάδες-μεγαλύτερα ποσοστά κτλ-όχι όπως του 2008) που ενώ διορίστηκαν με ΑΣΕΠ αναφέρουν είναι κατά του διαγωνισμού. Ένας διαγωνισμός που σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί (εάν και όποτε γίνει! Εκκρεμούν κάποιοι διορισμοί πρώτα! ). Αν συνέχιζε η επετηρίδα θα έφτανε η εποχή (περίπου στις μέρες μας) που θα διοριζόντουσαν αποκλειστικά "υπερήλικες". Ήδη ο μέσος όρος στη Δθμια άκουγα πρόσφατα ότι είναι γύρω στα 47-48. Επίσης, θα υπήρχαν μηδενικές ευκαιρίες για νέους συναδέλφους. Αλήθεια, αυτό έχει ανάγκη η εκπαιδευση; Μήπως είναι καλύτερο να υπάρχει ένα σύστημα πιο αντιπροσωπευτικό που θα δίνει ευκαιρίες σε όλους; Ένα σύστημα που η βαρύτητα της προϋπηρεσίας δεν θα δημιουργεί από μόνη της μια νέα επετηρίδα, βάζοντας στο περιθώριο τα οποια άλλα προσόντα. Ρητορικά είναι τα ερωτήματα για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα μας... Τα συμπεράσματα δικά σας!
Καλό είναι, λοιπόν, να επανέλθει ο γραπτός ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς (για τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί, από τη στιγμή ειδικά που μπαίνουν στις τάξεις εκπαιδευτικοί που ούτε το διδακτικό τους αντικείμενο δεν κατέχουν και που υστερούν ως προς τις παιδαγωγικές αρχές), αλλά με αρκετές βελτιώσεις, που δεν θα δημιουργούν νέες αδικίες, αλλά θα επανορθώνουν τις παλιές!
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει η απόφαση αυτή αν είναι οριστική; Ότι θα απολυθούν χιλιάδες που διορίστηκαν από πίνακες αφού οι διορισμοί ήταν παράνομοι; Ότι κάποιος που διορίστηκε το 2003 με προϋπηρεσία κινδυνεύει να βγει εκτός από κάποιον που πέτυχε το 2009 αλλά δεν ήταν στους διοριστέους; Τι εκτιμήσεις υπάρχουν;
Πιο πολύ ανησυχώ μήπως δημιουργείται έτσι μια ομάδα εκπαιδευτικών μερικών χιλιάδων που θα είναι έτοιμη για απόλυση με "νόμιμο" τρόπο σε περίπτωση απαίτησης των "δανειστών". Μην ξεχνάμε τι ζήσαμε τα τελευταία χρόνια...
Κακώς ασχολήθηκα, κλείνω και δεν έχει ξανά. Ένα τελευταίο για κάποιους .... αδικημένους. Τον τίτλο που γράφεις εκεί δίπλα να τον αλλάξεις. Κάποιοι άλλοι για να αποκτήσουν αυτό ακριβώς τον τίτλο έφτυσαν αίμα. Φάγανε τα νιάτα τους. Δεν είναι για να τον χρησιμοποιεί ο καθένας. Για να τον αποκτήσεις να πας να σπουδάσεις ξέρεις που. Όχι στη σίνδο πάντως.
Αχ ναι! Δεν εχω ενημερωθει! Καλο ειναι οταν κατηγορουμε το κρατος για τα βυσματα τις σιβιτανιδειους τους παρανομους διορισμους τα λαμογια και τους κλεφτες να κοιταμε και τις "πανεπιστημιοποιησεις" απ το παραθυρο. Κι αυτα στο κολπο τις καταντιας ειναι. Λιγο ντροπη οταν μοστραρεις τον τιτλο. Καταλαβες "αδικημενε" "συναδελφε"; Και η (πρωην) καταντια του τσμεδε να ταλαιπωρει τους πραγματικα μορφωμενους σ αυτα εντασσεται. Σ αυτα που ελεγες πριν. "ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣΑΝ;" Αντε μη με αναγκαζεις να γραφω ξανα και ξανα τα αυτονοητα...