0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι η πιο αξιοπρεπής ανάρτηση που είδα σε αυτή τη λίστα από αυτή την κατηγορία συναδέλφων. Με κάνεις και εμένα αισιόδοξο ότι ο κλάδος δεν είναι τόσο χάλια...
Να είστε προσεκτικοί στο τι γράφετε και γενικώς μην τσιμπάτε. Ανάμεσά μας υπάρχουν τρολς που το παίζουν δικαιωθέντες και διαχέουν δήθεν πληροφορίες είτε για να εκμαιεύσουν νέα είτε για να κρατάνε ζεστή την υπόθεση. Υπάρχουν κι άλλοι που το παίζουν αδικημένοι ότι και καλά έτρεχαν στις εσχατιές (ενώ είναι ιδιωτικοί και δουλεύουν Αθήνα), λες και πήγαιναν χωρίς μισθό και χωρίς ένσημα.Είναι οι γνωστοί αποτυχόντες ή παραθυράκηδες ή αλεξιπτωτιστές. Κάνουν ό,τι μπορούν, γιατί θέλουν να μην διοριστεί κανείς ΑΣΕΠίτης. Λένε τα πάντα: για ληγμένους ΑΣΕΠ, για χαμηλόβαθμους, για...για...Αυτό που δεν λένε όμως είναι ότι πήραν πτυχίο αρχές δεκατίας του 1990 που πρακτικά σημαίνει ότι πρόλαβαν και τους 6 ΑΣΕΠ.
Τα προηγούμενα 10 χρόνια το Υπ. Π στόχευσε και πέτυχε το διχασμό της εκπαιδευτικής κοινότητας δημιουργώντας αντιμαχόμενα στρατόπεδα: επιτυχόντες ΑΣΕΠ, προυπηρεσίες και νέοι διεκδικητές.Όπως αντιλαμβάνεστε όλοι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Εκμεταλλευόμενοι την αδιοριστία και την απέλπιδα προσπάθεια για μια θέση στον ήλιο μας έχουν πλέον διαλύσει!Έχουμε και λέμε: Υψηλόβαθμοι-χαμηλόβαθμοι επιτυχόντες, δικαιωθέντες-μη δικαιωθέντες, εκπρόθεσμοι-εμπρόθεσμοι, προυπηρεσίες απο δημόσια- προυπηρεσίες από ιδιωτικά και τέλος οι νεοι διεκδικητές. Το πάρτι συνεχίζεται ενώ το υπουργείο και οι δικηγόροι τρίβουν τα χέρια τους.Καλή τύχη σε όλους!!
Oπως τα παρουσιαζεται ειναι σαν τα φαγαμε ολοι μαζι...Συγκεκριμενες ομαδες εκπαιδευτικων συναδελφων πιεζανε το Υπουργειο για την δημιουργια διαφορων παραθυρων οπως 40% 30μηνα κτλ και το καταφερανε...Και επειτα ηρθε η αποφαση 527 η οποια εβαζε καπως τα πραγματα στην θεση τους....Δυστυχως δεν φταιει μονο το Υπουργειο...
@pp1970,αν και βγαίνουμε εκτός θέματος, θα ήθελα να διαφωνήσω σε κάποια σημεία. Το υπουργείο δεν στόχευσε στον διχασμό των αδιόριστων εκπαιδευτικών με σχέδιο. Πιστεύω πως δεν είναι ικανοί να εκπονήσουν ένα τέτοιο σχέδιο. Όπως και τα χρόνια πριν του μηδενισμού των διορισμών, το υπουργείο άγεται και φέρεται ανάλογα με τις πιέσεις της όποιας ομάδας αδιόριστων εκπαιδευτικών. Έτσι έχει δημιουργηθεί, όπως και σε όλα τα υπουργεία αυτό το θολό τοπίο, όπου ο καθενας από εμάς διεκδικέι κάτι, ανάλογα με τον αγώνα και την προσπάθεια που έχει κάνει.Για να ξεκαθαρίσει το τοπίο, θα μπορούσε για παράδειγμα να πει: Το κουβάρι είναι πολύ μπερδεμένο και δεν υπάρχει τρόπος να ξεμπερδευτεί, οπότε προκηρύσσω νεο δισγωνισμό για να έχουν όλοι τις ευκαιρίες τους και η προυπηρεσία να προσμετράται για όλους όπως και στους παλαιότερους διαγωνισμούς, πχ., ένα μόριο για κάθε έτος. Θα μπορούσε να ζητήσει από την επιτροπή που βάζει τα θέματα να είναι σχολικού επιπέδου στο γνωστικό(για να μπορούν να ανταποκριθούν οι έμπειροι αναπληρωτές πλην όμως άσχετοι πια με τα θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου...) και το επίπεδο δυσκολίας να ανεβαίνει στη διδακτική και στα παιδαγωγικά. Έτσι, όσοι είναι 10 χρόνια στα σχολεία να μπορούν να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους και μαζί με τις προσυξήσεις να διεκδικήσουν εύκολα τον διορισμό τους. Επίσης οι νεότεροι θα είχαν την ευκαιρία τους.ΥΓ. Θα διαφωνήσουν φυσικά σε κάτι τέτοιο όσοι αναπληρωτές έκαναν διακοπές στα σχολεία όλα αυτά τα χρόνια...
Καλησπέρα.Κάποιες παρατηρήσεις γενικά κ καλοπροαίρετα:1. Ο Κλασικος είπε ότι κάποιοι έχουν πτυχίο δεκαετίας 90, οπότε προφανώς θά εχουν δώσει πολλές φορές ΑΣΕΠ. Παιδιά δεν είναι έτσι.Κι εγώ έχω πτυχίο του 96 και πρώτη φορά έδωσα το 2005. Δηλ τα πρώτα χρόνια διεξαγωγής του διαγωνισμού μεγάλη μερίδα των αδιορίστων είμασταν αντίθετοι με το διαγωνισμό, όχι γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, αλλά διότι το πτυχίο μας θα έπρεπε να είναι το μόνο κριτήριο για το διορισμό μας !!Θυμηθείτε κάποιοι τα επεισόδια όταν η κυβέρνηση κατέβαζε τα ματ κλπ https://m.youtube.com/watch?v=RagPUATBOsEΑυτό το επιχείρημα, για ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ήταν σωστό. Δυστυχώς αποδείχτηκε στην πορεία ότι ηταν η μόνη λύση διότι η πολιτεία δεν είχε καμία διάθεση να αναμορφώσει την εκπαιδευτική της πολιτική, συνέχισε να μην υπάρχει κανενας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, οπότε άφηνε τις καθηγητικές σχολες να μπάζουν κόσμο αβέρτα. Σε αυτό το χάος που η ίδια δημιούργησε με την υπερπληθωρα πτυχιουχων εκπαιδευτικών, ο ΑΣΕΠ ήταν ο μόνος τρόπος να υπάρξει ένας κόφτης κ να διορίζονται στα σχολεία κ στον ευρύτερο τομέα αργότερα οι λεγόμενοι πιο ικανοί.Επειδή ειμαι στους δικαιωθέντες που προσέφυγαν από τους πρώτους ( και υψηλόβαθμη 1 βαθμό κάτω από τον τελευταίο διοριστεο, και μαλιστα ξεκίνησα να πρωτοδουλεύω μετά τον ΑΣΕΠ του 2008, επιτρέψτε μου ,επειδή έχω ζήσει όλο το ιστορικό παιδιά να τα πω ,μπας και καταλάβουν καποιοι και πάψει αυτός ο αλληλοσπαραγμός Το θέμα λοιπόν είναι η θυματοποίησή μας ως κλάδου από την ίδια την πολιτεία είτε εκ του πονηρού είτε από ανικανότητα.2 Εγώ και πολλοί που γνωρίζω τη θέλω την αξιολόγηση, κι πολύ περισσότερο την αξιολόγηση που συνδέεται με αύξηση μισθού!....Επομένως μην γενικεύουμε!!!Τέλος αν συνεχίσουμε να τρωγομαστε θα είμαστε τα αιώνια θύματα που θα ψάχνουν παραθυράκι α για να βολευτούν!!