0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τον σκοπο νομιζω οτι τον ομολογει ο ιδιος ο υφυπουργοςνδοιασμούς για την εφαρμογή του θεσμού της Τράπεζας Θεμάτων είχε ο Υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου από το τρέχον σχολικό έτους «με την έννοια του αν είμαστε έτοιμοι, ώστε να εφαρμοστεί σωστά για να μην αδικηθεί ούτε ένα παιδί. Διότι και ένα παιδί αν αδικηθεί, θα είναι λάθος. Από τη στιγμή, όμως, που το ΙΕΠ, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, μας έδωσε τα εχέγγυα ότι μπορούμε να είμαστε έτοιμοι από φέτος, βάλαμε μπροστά, ώστε να γίνουν αυτές οι εξετάσεις».Ο Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε στη βουλή ότι υπάρχει μια τάση δαιμονοποίησης του θεσμού που εφαρμόζεται σε πολλές χώρε από το 1960. Ο κ. Κεδίκογλου υπερασπίστηκε το θεσμό υποστηρίζοντας ότι με την εφαρμογή του οι εξετάσεις θα γίνουν αντικειμενικές καθώς θα αναγκαστούν οι καθηγητές να εξαντλούν όλη την ύλη «ώστε να μην υπάρχουν τα λεγόμενα «καλά σχολεία» στα οποία ενδεχομένως να πηγαίνουν τα παιδιά των πλουσίων οικογενειών που θα έχουν τελειώσει όλη την ύλη και σχολεία τα οποία έχουν κενά, γιατί δεν υπάρχει -αν θέλετε- η ανάγκη να τελειώσουν την ύλη, όπως γίνεται με την τράπεζα θεμάτων. Πρέπει όλα τα σχολεία να έχουν τελειώσει την ύλη, ώστε να δίνουν όλοι οι μαθητές εξετάσεις με ίσες ευκαιρίες».Κατά τον κ. Κεδίκογλου η Τράπεζα Θεμάτων «αποτελεί εργαλείο βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και διασφάλισης της ισότητας ευκαιριών πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και είναι προς όφελος των μαθητών, ιδιαίτερα αυτών που ξεκινούν από δυσμενή κοινωνική αφετηρία».
Το γεγονός ότι σε όλα σχεδόν τα ημερήσια Λύκεια παρατηρείται το γεγονός δύο μήνες πριν τις εξετάσεις οι μαθητές της Γ' Λυκείου να κάνουν το πρωϊ φροντιστήρια και οι καθηγητές των σχολείων να κάνουν "κενό" τους έχει απασχολήσει? Έχουν δει τι εικόνα παρουσιάζουν τα σχολεία στις κατευθύνσεις τους μήνες Απρίλιο-Μάιο?
Η συντεχνία του φροντιστηριακού βοηθήματος αγαπητέ έχει μεγάλη δύναμη... Ξέρει ο κόσμος άραγε πόσοι τίτλοι φροντιστηριακών βοηθημάτων κυκλοφορούν και πόσοι "τρώνε" από αυτήν?... Από "συγγραφείς", μέχρι εκδότες (στις περισσότερες περιπτώσεις είναι οι ίδιοι) έως τα βιβλιοπωλεία...
ΥΓ. Κων/νε το Υπουργείο απάντησε πρέπει οι εκπαιδευτικοί να ολοκληρώσουν την ύλη. Λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν ξέρω αν εννοούσε τα παιδιά να εμβαθύνουν κιόλας το οποίο είναι ποιτικά μετρήσιμο και σχετικό ως έννοια...π.χ. πόση εμβάθυνση θεωρείται ικανοποιητική; Εκεί έχουμε καταντήσει δυστυχώς...
Κωνσταντίνε αν είχα να κάνω μια εικασία είναι η εξής...επειδή φέτος κατά κάποιο τρόπο είναι δοκιμαστικό και σε συνδυασμό ότι το 50% των θεμάτων το βάζει ο Καθηγητής τότε μπορεί η τράπεζα θεμάτων να σου δίνει το δικαίωμα με κάποιο τρόπο να επιλέγεις τα θέματα που θα βάλεις (π.χ. να λες αν θες το 1 και το 3 ή το 2 και το 4, επίσης μπορεί να σου δίνει και 2 ή 3 επιλογές ανά θέμα). Επαναλαμβάνω ότι αυτό που λέω είναι προσωπική μου άποψη και δεν αναφέρεται στα πραγματικά σχέδια του Υπουργείου.