0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα "μέσω Λαμίας" και "μέσω εμού" δεν ξέρω τι είναι οι γενικές, αλλά καταλαβαίνουμε ότι αυτές οι φράσεις αποδίδουν το α.ε. εμπρόθετο διὰ + γεν., που δηλώνει διέλευση (στην πρώτη περίπτωση) και το μέσον (στη δεύτερη). Νομίζω δηλαδή ότι δεν πρέπει να αναλύσουμε τις ν.ε. φράσεις εις τα εξ ων συνετέθησαν.
Και βάζεις μόνο ερωτήσεις του νέου τύπου, δηλαδή εντοπισμού από τους μαθητές κάποιου γραμματικού ή συντακτικού φαινομένου στο κείμενο και μετά ερώτηση πάνω σε αυτό, ή και του παλαιού τύπου, π.χ. πράττειν: να γραφεί το β΄ενικό ευκτικής αορίστου, να αναγνωριστούν συντακτικά οι τάδε όροι κ.λπ.;
Ἀλλ’ ἔγωγε καὶ λαμπρὸν εἰκότως μοι νομίσαιμ’ ἄν αὐτὸ γενέσθαι, τὸ μετ’ ἐκείνων ἐν ἀδοξίᾳ παρὰ τοῖς ἔπειτα ἀνθρώποις καὶ ἄξιος γεγονέναι τοῦ ὅμοια παθεῖν ἐκείνοις: Είναι λογικό, συμβαίνει συχνά, η επαναληπτική αντωνυμία, που αναφέρεται σε κάτι που προηγήθηκε, άρα είναι γνωστό, να ακολουθείται από επεξήγηση; Δηλαδή το αὐτό από τη μια αναφέρεται στα προηγούμενα (στην εξορία του Αισχίνη) και από την άλλη επεξηγείται;
Το λαμπρὸν μπορούμε να το θεωρήσουμε κανονικό κατηγορούμενο μέσω του γενέσθαι ως αορίστου του εἰμί;
Και το ''μοι'' τι θα το κάνεις;
Αν το ρήμα είναι δεν είναι συνδετικό, το λαμπρὸν πώς θα το συντάξουμε;
Αν το ρήμα είναι δεν είναι συνδετικό, το λαμπρὸν πώς θα το συντάξουμε; Ίσως είναι παρόμοια περίπτωση με αυτές που είχαμε δει εδώ https://www.pde.gr/index.php?topic=2948.1428, κυρίως απάντηση 1440, οπότε ίσως να μπορεί να αναλυθεί κάπως έτσι: εἰκότως νομίσαιμ’ ἄν λαμπρὸν (εἶναι) τοῦτο ὅ μοι ἐγένετο.
Όταν το γίγνομαι έχει τη σημασία "συμβαίνω", "λαμβάνω χώρα" η δοτική, αν δεν υπάρχει μετοχή, μπορεί να είναι και χαριστική / αντιχαριστική, π.χ. κέρδος ἐγίγνετο τῷ ἀφανίσαντι, (όχι οπωσδήποτε ηθική), έτσι δεν είναι;
Με το προσωπικό συμβαίνω η δοτική αντικείμενο δεν είναι;