0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα Νομίζω ότι το θέμα με τα μαθηματικά ξεκινάει από το δημοτικό... Μακάρι να υπήρχε δυνατότητα να προσλαμβάναν μαθηματικούς για τη διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος από το δημοτικό (δεν το λέω αυτό, σε καμία περίπτωση για να βολευτούμε οι μαθηματικοί). Οι δάσκαλοι χωρίς να θέλω να τους θίξω, δεν έχουν την εξειδίκευση να διδάσκουν το μάθημα. Εννοώ δεν τους παρέχεται η κατάλληλη υποδομή από την σχολή τους. (
Μην ρίχνετε το φταίξιμο στους δάσκαλους, η αρχή του κακού είναι πως με το ζόρι υποχρεώνουν μαθητές με iq ραδικιού να πάνε σχολειό και φυσικά μπαίνουν στο γυμνάσιο χωρίς να ξέρουν την προπαίδεια!
Όσον αφορά τους παλιούς μαθηματικούς (πολλοί από τους οποίους διδάσκουν σήμερα στα γυμνάσια και λύκεια), δεν υπήρχε καν το αντικείμενο "διδακτική των μαθηματικών" στο πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών σχολών. Για τους νεότερους, το μάθημα της διδακτικής είναι προσανατολισμένο κυρίως στα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας εκπ/σης και όχι της πρωτοβάθμιας. Άρα, πιστεύω ότι ένας μαθηματικός είναι ακατάλληλος να διδάξει σωστά σε μαθητές δημοτικού.
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 07, 2013, 02:10:02 amΚαι την εποχή των δεσμών έτσι ήταν. Η 2η δέσμη είχε φυσική, χημεία, βιολογία και δεν υπήρχαν μαθηματικά γενικής παιδείας (μαθήματα κορμού τα έλεγαν τότε).Κανεις λαθος. Φυσικα κι υπηρχαν Μαθηματικα στη 2η δεσμη, που ηταν ιδια μ'αυτα που διδασκονταν οι μαθητες της 4ης δεσμης! Απλά οσοι μαθητες ηθελαν να δωσουν πανελληνιες μετα το απολυτηριο, εδιναν τα 3 μαθηματα που ειπες συν Εκθεση.
Και την εποχή των δεσμών έτσι ήταν. Η 2η δέσμη είχε φυσική, χημεία, βιολογία και δεν υπήρχαν μαθηματικά γενικής παιδείας (μαθήματα κορμού τα έλεγαν τότε).
Πολλοί μαθητές, κυρίως στα ΕΠΑΛ, παίρνουν απολυτήριο, ενώ είναι παντελώς άσχετοι σε πολλά μαθήματα και περισσότερο στα μαθηματικά! Οι μαθητές αυτοί ταλαιπωρούνται τζάμπα, γιατί δεν ενδιαφέρονται για μαθηματικά ή άλλα γενικά μαθήματα, αλλά κυρίως για την ειδικότητα (ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κλπ). Ας περιμένουμε να δούμε το νέο πρόγραμμα για όλες τις βαθμίδες (και για τα Τεχνικά λύκεια) και τότε θα διαπιστώσουμε αν κάτι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, ή αν πάμε για μία απ' τα ίδια...