0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...... για τα παιδαγωγικά χρειάζονται μαθηματικά και στοιχειά στατιστικής και φυσικά(? Τι είναι πάλι αυτό).
Παράθεση από: kostasMath στις Ιουλίου 28, 2013, 03:26:12 pm...... για τα παιδαγωγικά χρειάζονται μαθηματικά και στοιχειά στατιστικής και φυσικά(? Τι είναι πάλι αυτό).Μάλλον κάτι σαν φυσικές επιστήμες προσαρμοσμένες για διδασκαλία σε μικρούς μαθητές αν κρίνω από το βιβλίο με τέτοιο τίτλο στο ψηφιακό σχολείο:http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSDIM-E107/Πάντως δεν είναι σίγουρο ότι αποτελεί το τελικό σχέδιο νόμου...ότι βρίσκουν το δημοσιεύουν.
Τουλάχιστον στη Γ' ΕΠΑΛ η Διαχειρίση Φυσικών πόρων ήταν σχεδόν μονόδρομος. Στη β' γενικού Λύκειου δεν ξέρω τι γινόταν, καθώς ήταν πολλά τα προτεινόμενα επιλογής.Την α' ανάθεση στη Δ.Φ.Π. έχουν οι ΠΕ14.04 (Γεωπόνοι και Δασολόγοι) και οι ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγοι).
Διαθεματικότητα μυρίζει... εφαρμογές φυσικής-χημείας και κυρίως βιολογίας ... θα μπορούσε να είναι και διδακτική των ΦΕ αν έχουν αξιωθεί να βρούνε το κατάλληλο βιβλίο (αποκλείεται να μιλάμε για τη φυσική της ε' δημοτικού)
Με το δεδομενο οτι ο περιορισμος των αναθεσεων μειωνει την ευελιξια και εφοσον οπως δειχνουν τα πραγματα οδηγούμαστε σε μειωση των ειδικοτητων και διευρυνση των αναθεσεων να περιμενουμε περισσοτερες αναθεσεις στις περισσοτερες ειδικοτητες. Προσωπικη μου εκτιμηση ορθα δινεται προτεραιοτητα στην ευελιξια απο την αυστηρη εξειδικευση με καποια ορια βεβαια γιατι με ην αυξηση του ωραριου αναμενεται να γινει χαμος
Παράθεση από: giokspy στις Ιουλίου 28, 2013, 05:47:49 pmΜε το δεδομενο οτι ο περιορισμος των αναθεσεων μειωνει την ευελιξια και εφοσον οπως δειχνουν τα πραγματα οδηγούμαστε σε μειωση των ειδικοτητων και διευρυνση των αναθεσεων να περιμενουμε περισσοτερες αναθεσεις στις περισσοτερες ειδικοτητες. Προσωπικη μου εκτιμηση ορθα δινεται προτεραιοτητα στην ευελιξια απο την αυστηρη εξειδικευση με καποια ορια βεβαια γιατι με ην αυξηση του ωραριου αναμενεται να γινει χαμοςΕ βεβαια, αφου σκοπευουμε να στειλουμε την επομενη γενια να εργαστει στη Γερμανια, γιατι να τους διδασκει ο σωστος καθηγητης; Ας τους διδαξει οποιοσδηποτε απο αυτους που εχουμε και τους πληρωνουμε ηδη! Για να τους απολυσουμε, ουτε λογος...
Δεν θα δημιουργούνται καν τμήματα φυσικών πόρων. Όσα κορίτσια δεν αρέσουν τους υπολογιστές θα πάνε στον πολιτισμό. Είναι ερώτημα αν θα μπει η πληροφορική στα γενικής παιδείας. ΑμφιβάλλωΤο σχολείον είναι χώρος μελέτης , βεβαίως βεβαίως, δεν χωράνε τα κουτιά του σατανά.Εμ δεν τους διώξαμε όσο ήταν καιρός
Ε βεβαια, αφου σκοπευουμε να στειλουμε την επομενη γενια να εργαστει στη Γερμανια, γιατι να τους διδασκει ο σωστος καθηγητης; Ας τους διδαξει οποιοσδηποτε απο αυτους που εχουμε και τους πληρωνουμε ηδη! Για να τους απολυσουμε, ουτε λογος...