0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
.....Εφόσον λοιπόν το θέμα, όπως λένε και τα υπόλοιπα μέλη, είναι όχι απαγορευτικό για την τάξη αυτή, να προτείνω το εξής: Δώσε ένα τέτοιο "τσιμπημένο" θέμα για άσκηση και λύση στο σπίτι ή στο σχολείο εφόσον τους δώσεις αρκετή ώρα για να το λύσουν, και ζήτα εκτός από τις πράξεις και τις συνηθισμένες μαθηματικές επεξηγήσεις να σου αναπτύξουν αναλυτικότατα όλο το σκεπτικό επίλυσης που ακολουθούν. Κάτι σαν έκθεση δηλαδή. Μπορείτε μετά να διαβάσετε τις εκθέσεις και να εντοπίσετε τα λογικά λάθη.Πως σου φαίνεται αυτή η ιδέα;
Εγώ προτείνω σε όσους κάνουν σε Λύκειο, να το βάλουν σε ένα τμήμα Α' -
Παιδιά η αρχική πρόταση της happiness ήταν:Μου φαίνεται ενδιαφέρουσα.
Το πιο παράδοξο πώντως είναι να έχεις έναν μαθητή που μπορεί να λύνει τριγωνομετρικές, λογαριθμικές και εκθετικές εξισώσεις, μπορεί να μελετάει συναρτήσεις και να υπολογίζει ολοκληρώματα αλλά να μήν μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα ποσοστών!
....Πάντως, για να είμαι δίκαιος, ενώ υπήρχε (και υπάρχει) πολύς προβληματισμός και ισχυρή βούληση σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης προβλημάτων στη μαθηματική εκπαίδευση (παγκοσμίως), πριν μερικά χρόνια (το 2007 αν θυμάμαι καλά), μελέτη αμερικάνικου παν/μίου (αρκετά γνωστού, αλλά δεν θυμάμαι το όνομα τώρα) αποδείκνυε ότι τελικά τα προβλήματα δεν ωφελούν τη μαθηματική σκέψη όσο τα "καθαρά" μαθηματικά θέματα. Δεν ξέρω αν ήταν συντεταγμένη στη λογική που ανέφερα μερικές γραμμές πιο πάνω, απλά την αναφέρω, διότι μου έκανε εντύπωση...
...Πάντως, αν ήταν στο χέρι μου, θα αύξανα τα προβλήματα πρακτικής αριθμητικής στο δημοτικό...