0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ευχαριστώ πολύ Lasid. Εγώ μιλάω για ειδικότητα ΠΕ 14 όπου υπάρχουν πολλές μαζί ομαδοποιημένες. Δε ξέρω αν το θέτω σωστά...
Γεια σας συνάδελφοι κι από μενα...Είμαι κι εγώ εν αναμονή των προσλήψεων που φέτος έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο καθυστέρησης!!! Ξέρω στη περιοχή μου ότι υπάρχουν κενά σε τεχνικές ειδικότητες και τα παιδιά σχεδόν δε κάνουν μάθημα...Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι: Αν σε ένα σχολείο προσληφθούν 2 αναπληρωτές ταυτόχρονα της ίδιας ομαδοποιημένης ειδικότητας, επιλέγει πρώτος μαθήματα που θα διδάξει από το ωρολόγιο πρόγραμμα, αυτός που προηγείται στο πίνακα αναπληρωτών σε σχέση με τον άλλο ή ισχύει κάτι άλλο??? Θεωρούμε δεδομένο ότι προσλήφθηκαν την ίδια μέρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Μιλάω στα πλάισια του ίδιου παραδείγματος που ανέφερες. Δηλάδή στη κατηγορία ΠΕ14 για γιατρούς, φαρμακοποιούς, οδοντιάτρους που ομαδοποιούνται στο ΠΕ 14.01.
Το project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.
LASID..........................Συγχαρητηρια που εγινες Moderator.Σου αξιζει γιατι εισαι παντα εγκυρος και κατατοπιστικος στις απαντησεις σου.Εχεις βοηθησει πολυ κοσμο εδω μεσα.Να σε καλα.Πως παει η Βεροια?Δεν προλαβα να σε συγχαρω για την τοποθετηση σου.Καλη σχολικη χρονια.Τα λεμε και παλι........
ΠαράθεσηΤο project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία της Α Λυκείου δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα διαθεματικό project. Και ειδικά στο γυμνάσιο, αλλά και στο λύκειο. Ένα αντικείμενο το ανέλυες διαθεματκά με τη βοήθεια των μαθητών και έγραφαν και μια εργασία στο τέλος. Παράδειγμα: στην Α Λυκείου που το αφαίρεσαν μπορούσε ο καθηγητής ή μαθητές να προτείνουν ένα θέμα π.χ. νερό. Ο καθηγητής έπρεπε με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων που θατο συμβούλευαν να βοηθήσιε τη ομάδα να προσεγγίσει το θέμα. Η ομάδα ασχολούνταν κάποια 'ατομα με πειράματα γύρω από το νερό (πειράματα φυσικής), με πειράματα γύρω από το νερό και βιολογία (π.χ. νερό και φυτά), με δημοσκοπήσεις για τη σημασία του νερού στη δίαιτα, πειράματα-δημοσκπήσεις για το πρόβλημα λειψυδρίας ή ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα (περιβαλλοντική διάσταση) γενικά με δημοσκοπ΄λησεις γύρω από το νερό οι οποίες θα χρησιμευαν για την κατασκευή μιας τεχνολογίας που χρησιμοπιεί νερό ή την κατασκευή ενός κολλάζ μιας έκθεσης όπου θα παρουσιάζονται τα αποτελεσματα, θα προτείνονται λύσεις κλ.τλ.,ή την δημιουργία ακόμα και μιας διαφήμισης-ντοκυμαντέρ-βιντεο με θεμα γύρω από την επιστήμη, τεχνολογία του νερού ή την παρουσίαση και προσομείωση μιας ιστορικής -παραδοσικής τεχνικής άντλησης του νερού στην περιοχή όπου τα παιδιά έπρεπε να ανατρέξουν στην ιστορία, λαογραφία κτ.λ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, όπου ο καθηγητής σε πολλά μαθήαμτα καθόνταν και εξηγούσε το τρόπο αναζήτησης βιβλιογραφίας, τα κεφάλαια της εργασίας, στατιστική κ.τλ.ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!Ολα τα παραπάνω μπορούσε κάποιος να τα καλύψει με τη μία στο μάθημα τεχνολογίας της Α Λυκείου μιας και εκεί το μάθημα εστιάζε κυρίως στο κομμάτι έρευνας-πειραματισμού, δημοσκοπήσεων, αλλά και μέσψω της Α και Β γυμνασίου όπουτο μάθημα εστίαζε σε κατασκευέςΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΠΡΑΓΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -PROJECT ΟΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ ΚΛΑΔΟΥΣ !!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑΕίχες πολλές δυνατότητες στο εν λόγω μάθημα και η ομαδοσυνεργατικότητα, η βιωματική μάθηση, τα διαθεματικά project και οι ερευνητικές εργασίες ήταν τα κύρια στοιχεία που το συνέθεταν. Κοίτα το αναλυτικό πρόγραμμαΣτην Τεχνολογία είδες πουθενά ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες και ας ασχολούνταν το μάθημα με ένα ή πειρσσότερα αντικείμενα που μπορούσες διαθεματικά από όλες τις πλευρές να τα προσεγγίσεις και τα προσέγγιζες;;; OXI ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Επαναλαμβάνω εσκεμμένα από την Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ. Κατά 90% ότι είναι το project ήταν και η Τεχνολογία, με τη μόνη διαφορά ότι ίσως ήταν πιο πειραματικό ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ, δηλ. βιβλιογραφικές, ερωτηματολόγια, κατασκευές, κ.τ..λ τα οποία όλα μαζί θα ενσωματόνονταν και θα συνέθεταν ένα διαθεματικό project. Eπίσης ακολουθούνταν συγγραφή, παρουσιάσεις τω εργασιών και βαθμολόγηση των μαθητών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, όλα αυτά που κάνουν στο σημερινό project !!!!!!Μην ισχυριζόμαστε ότι δεν ήταν project η TEXNOΛΟΓΙΑ