0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα Μαθηματικά κανείς δεν ήξερε να μας πει συγκεκριμένες οδηγίες.Ας πουμε αν ο μαθητής μου πει προφορικά, "για να βρω τον μέσο όρο θα προσθέσω τις τιμές και θα διαιρέσω με το πλήθος του", εγώ θα το βαθμολογήσω σωστά, χωρίς να μου κάνει τις πράξεις και να βρει αποτέλεσμα;περιγράφοντας προφορικά τον τρόπο λύσης μιας άσκησης παίρνει 20 δηλαδή και χωρίς να εχει γράψει απολύτως τίποτα στο τετράδιο;ας πει κάποιος Μαθηματικός ειδικής αγωγής, ή κάποιος που ξέρει
Αν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά.
Παράθεση από: kinegiros στις Μαΐου 27, 2012, 01:57:10 amΑν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά. Μα αυτό ρωτάω! Τι πρέπει να βαθμολογήσω? Εδώ μιλάμε για την ΣΤατιστική. Η συμπλήρωση του πίνακα για παράδειγμα απαιτεί αρκετές πράξεις. Η ερώτησή μου είναι πολύ σαφής: Αν ο μαθητής ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΕΙ καθόλου τον πίνακα, και απλά μου περιγράψει τον τρόπο που θα υπολογίσει την κάθε στήλη, εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστό και να δώσω όλες τις μονάδες;Φυσικά και στους κανονικούς μαθητές θα έκοβα πολλές μονάδες αν έβλεπα έναν πίνακα τελείως κενό, και μου έγραφε κάποιος ότι για τον υπολογισμό της τάδε στήλης θα διαρέσω τα νούμερα από την τάδε στήλη με το πλήθος κλπ κλπ.Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά για τον τρόπο εξέτασης προφορικά:Αν μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ το πως θα παραγωγίσει το κλάσμα, και μετά μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ότι θα μελετήσω το πρόσημο της παραγώγου και έτσι θα βρω την μονοτονία, χωρίς να δω απολύτως τίποτα γραπτά (αφού ο μαθητής εξετάζεται προφορικά εξάλλου) εγώ θα το πάρω σωστά;(δεν μιλάω για το αν στο τέλος το 6 μου το γράψε 9. Άντε!)Μιλάμε αν αντί για 8 σελίδες γραπτού που θα πρέπει να έχει υπο κανονικές συνθήκες, εγώ δεν δω τίποτα γραπτά και μου κάνει μια ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ περιγραφή-σκιαγράφηση για το πως λύνεται η κάθε άσκηση. Εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστά και να του βάλω 20?Πιστεύω ότι είμαι πολύ σαφής
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του? τι από τα δύο ισχύει;
Παράθεση από: killbill στις Μαΐου 29, 2012, 06:43:35 amΔεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του? τι από τα δύο ισχύει;Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.
Παράθεση από: emmaki στις Μαΐου 29, 2012, 09:52:40 amΠαράθεση από: killbill στις Μαΐου 29, 2012, 06:43:35 amΔεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του? τι από τα δύο ισχύει;Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!
Παράθεση από: aggi_math στις Μαΐου 29, 2012, 03:25:17 pmΠαράθεση από: emmaki στις Μαΐου 29, 2012, 09:52:40 amΠαράθεση από: killbill στις Μαΐου 29, 2012, 06:43:35 amΔεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του? τι από τα δύο ισχύει;Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!Δεν κατάλαβες. Εννοώ ότι το πρόχειρο είναι πρόχειρο και δεν βαθμολογείται. Σε αυτό ο μαθητής μπορεί να γράωει ό,τι θέλει. ΑΠό πράξεις, μέχρι την ιστορία της ζωής του.... Ο εξεταστής δεν έχει λόγο στο τι γράφεται εκεί και φυσικά δεν το βαθμολογεί.Αλήθεια, σε ένα "φυσιολογικό" μαθητή, κοιτάτε τι γράφει στο πρόχειρο; Γιατί όσοι καθηγητές γνωρίζω δεν το κοιτάνε καθόλου