*

Αποστολέας Θέμα: Νέος οδηγός νηπιαγωγού  (Αναγνώστηκε 27306 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 12:23:02 am »
http://www.pde.gr/index.php?page=3627

δεν μπορώ να καταλάβω τι τους έφταιξε ο προηγούμενος...
οπωσδήποτε πρέπει να το διαβάσει κανείς για να βγάλει ένα συμπέρασμα,αλλά νομίζω οτι άλλαξε ο Μανωλιός...
ωραία,τώρα έχουμε τον "παλιό" οδηγό,τον καινούργιο οδηγό,τον οδηγό ολοήμερου και ποιος ξέρει τι άλλο θα βγάλουν.
το έχει διαβάσει κανείς να μας πει μια πρώτη εντύπωση?? ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:16 »

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:33:39 pm »
Εγώ διάβασα το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα (Α' και
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:35:01 pm »
Αναλυτικά οι μαθησιακοί στόχοι:

1.   Προσωπική & Κοινωνική Ανάπτυξη

•   Ταυτότητα: α. Να αναγνωρίσουν προσωπικά τους χαρακτηριστικά, απόψεις, επιλογές), β. Να αναπτύξουν το αίσθημα του «ανήκειν» (κοινωνική ταυτότητα), γ. Να αποκτήσουν θετική αυτοεκτίμηση (αίσθημα αξίας & αποτελεσματικότητας)
•   Αυτορύθμιση: α. Να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, β. Να οριοθετούν τη συμπεριφορά τους, γ. Να αποκτήσουν ηθικές αξίες
•   Προσωπική ενδυνάμωση: α. Να αντέχουν την αποστέρηση/αποτυχία, β. Να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους με την οικογένεια, γ. Να εξοικειωθούν με γεγονότα ζωής, δ. Να διαπαιδαγωγηθούν σε θέματα σεξουαλικότητας
•   Κοινωνικές δεξιότητες: α. Να αυτονομηθούν, β. Να επιλύουν συγκρούσεις, γ. Να αποκτήσουν ενσυναίσθηση, δ. Να ακολουθούν κανόνες
•   Κοινωνική αλληλεπίδραση: α. Να αποδέχονται τη διαφορετικότητα, β. Να συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες, γ. Να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:36:39 pm »
2.   Φυσικές Επιστήμες

•   Ζωντανοί οργανισμοί:
1.   Μορφολογικά και άλλα βασικά χαρακτηριστικά των ζώων και των φυτών: α. Να διακρίνουν τα παρατηρήσιμα εξωτερικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών, β. Να ατιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά, να κατανοήσουν ομοιότητες και διαφορές σε σχέση με τα παραπάνω στοιχεία και να εντοπίσουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα
2.   Μορφολογικά και άλλα βασικά χαρακτηριστικά, ως κριτήρια ταξινόμησης στα ζώα και τα φυτά: α. Να εφαρμόζουν τις γνώσεις που απέκτησαν σχετικά με τα μορφολογικά και άλλα βασικά χαρακτηριστικά των χωντανών οργανισμών, β. Και να τα υιοθετούν συνδυαστικά ως κριτήρια ταξινόμησης που επιτρέουν τη συγκρίτηση κατηγοριών (ψάρια, αμφίβια, ερπετά, πουλιά, θηλαστικά)
3.   Αισθήσεις, αισθητήρια όργανα στα ζώα: Να αντιληφθούν τη σημασία των αισθήσεων και των αισθητηρίων οργάνων για τον άνθρωπο και τα ζώα
4.   
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:16 »

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:37:40 pm »
3.   Τεχνολογίες Πληροφοριών & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)

•    Γνωρίζω τις ΤΠΕ & δημιουργώ:
1.   Γνωριμία με τα βασικά χαρακτηριστικά των Τ.Π.Ε.: Να συνειδητοποιήσουν ότι οι Τ.Π.Ε. έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δηλαδή:
   σχεδιάζονται με σκοποό την κάλυψη αναγκών του ανθρώπου
   (οι Τ.Π.Ε.) αποτελούνται από διάφορα μέρη που εργάζονται μαζί για την επίτευξη ενός σκοπού
   (οι Τ.Π.Ε.) συνεργάζονται μεταξύ τους
2.   Ο υπολογιστής ως ενιαίοσύστημα (κεντρική μονάδα και κύριες μονάδες εισόδου και εξόδου, όπως οθόνη, πληκτρολόγιο και ποντίκι): Να αντιληφθούν ότι ο υπολογιστής αποτελεί ένα ενιαίο σύστημα το οποίο συνδέεται με περιφερειακές συσκευές για συγκεκριμένους σκοπούς (π.χ. με τον εκτυπωτή για εκτύπωση, με την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή για επεξεργασία, προβολή και αποθήκευση φωτογραφιών κ.ά.)
3.   
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:38:08 pm »
5.   Μαθηματικά

•   Αριθμοί και πράξεις:
Φυσικοί αριθμοί:
1.   Αριθμητικά σύμβολα: Αρ1. Απαγγέλλουν, διαβάζουν και γράφουν αριθμούς μέχρι το 10
2.   Άμεση αναγνώριση: Αρ2. Αναγνωρίζουν αριθμητικές ποσότητες χρησιμοποιώντας στρατηγικές άμεσης αναγνώρισης
3.   Καταμέτρηση ποσοτήτων: Αρ3. Καταμετρούν πραγματικά αντικείμενα και αντικείμενα σε εικόνες και άλλες μορφές συμβολικών παραστάσεων μέχρι το 10
4.   Διάταξη ποσοτήτων και αριθμών: Αρ4. Συγκρίνουν και διατάσσουν ποσότητες όπως και αριθμούς που παριστούν στη αριθμομηχανή, Αρ5. Διερευνούν πώς κατασκευάζονται οι αριθμοί μέχρι το 10, αναλύοντας και συνθέτοντας ποσότητες
5.   Πρόσθεση-Αφαίρεση: Αρ6. Διερευνούν καιταστάσεις «βάζω μαζί», «βάζω ακόμα» και «συγκρίνω» για να προσεγγίσουν τις πράξεις πρόσπεση και αφαίρεση και κατασκευάζουν απλά προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης, Αρ7. Διερευνούν συνδυασμούς που δίνουν τα αθροίσματα ή τις διαφορές των αριθμών ως το 10
6.   Πολλαπλασιασμός-Διαίρεση: Αρ8. Ομαδοποιούν αντικείμενα σε δυάδες, τριάδες, τετράδες και πεντάδες, Αρ9. Μοιράζουν αντικείμενα σε δυάδες, και τριάδες

•   Άλγεβρα:
Κανονικότητες:
1.   Αναγνώριση, συμπλήρωση, περιγραφή/εξήγηση, κανονικότητα: (Τα παιδιά) Α1. Αναγνωρίζουν, περιγράφουν και συμπληρώνουν κανονικότητες με χειραπτικό ή εικονιστικό υλικό
2.   Κατασκευή κανονικοτήτων: (Τα παιδιά) Α2.Κατασκευάζουν δικές τους κονονικότητες με υλικό

Συναρτήσεις:
1.   Εξερεύνηση σχέσεων μεταξύ μεταβαλλόμενων μεγεθών: (Τα παιδιά) Α3. Εξερευνούν σχέσεις ανάμεσα σε συμμεταβαλλόμενα ή αντίστροφα μεταβαλλόμενα μεγέθη σε απλές καταστάσεις

Ισότητα/ανισότητα:
1.   Έννοια της ισότητας και ανισότητας: (Τα παιδιά) Α4. Διερευνούν την έννοια της ισότητας και ανισότητας σε διαφορετικά πλαίσια (Στόχος από γεωμετρία, μέτρηση και αριθμούς)

•   Χώρος και γεωμετρία – μέτρηση:
Χώρος:
1.   Θέσεις διευθύνσεις και διαδρομές: (Τα παιδιά) Γ1. Εντοπίζουν και περιγράφουν θέσεις, διευθύνσεις και διαδρομές στο χώρο ως προς διαφορετικά συστήματα αναφοράς με τη χρήση απλών χωρικών εννοιών
2.   Ανάγνωση χαρτών: (Τα παιδιά) Γ2. Αναγνωρίζουν οικείους απλούς χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές
3.   Δόμηση χώρου και συντεταγμένες: (Τα παιδιά) Γ3. Εντοπίζουν, περιγράφουν και αναπαριστούν θέσεις, διευθύνσεις και διαδρομές σε τετραγωνισμένα περιβάλλοντα

Γεωμετρικά σχήματα:
1.   Αναγνώριση, ονομασία και ταξινόμηση επίπεδων και στερεών γεωμετρικών σχημάτων: (Τα παιδιά) Γ4. Αναγνωρίζουν και ταξινομούν τα βασικά επίπεδα και στερεά σχήματα με βάση γενικά χαρακτηριστικά και σε ποικιλία θέσεων, μεγεθών και προσανατολισμών
2.   Ανάλυση επίπεδων και στερεών γεωμετρικών σχημάτων σε στοιχεία και ιδιότητες: (Τα παιδιά) Γ5. Περιγράφουν επίπεδα και στερεά γεωμετρικά σχήματα χρησιμοποιώντας στοιχεία και ιδιότητες
3.   Κατασκευές γεωμετρικών σχημάτων και στερεών: (Τα παιδιά) Γ6. Κατασκευάζουν επίπεδα και στερεά γεωμετρικά σχήματα με διάφορα μέσα
4.   Σύνδεση μεταξύ γεωμετρικών σχημάτων και στερεών: (Τα παιδιά) Γ7. Συνδέουν επίπεδα και στερεά σχήματα
5.   Ανάλυση ή σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και στερεών σε άλλα σχήματα ή μέρη: (Τα παιδιά) Γ8. Συνθέτουν και αναλύουν απλά επίπεδα γεωμετρικά σχήματα και στερεά σε 2 ή περισσότερα μέρη

Μετασχηματισμοί και συμμετρία:
1.   Μετατόπιση και στροφή: (Τα παιδιά) Γ9. Παρατηρούν μετατοπίσεις και στροφές (90, 180) και μπορούν να προβλέψουν το αποτέλεσμα
2.   Αξονική συμμετρία: (Τα παιδιά) Γ10. Αναγνωρίζουν απλά συμμετρικά δισδιάστατα και τρισδιάστατα σχήματα και σχήματα με άξονες συμμετρίας κι εντοπίζουν τις άξονες, Γ11. Κάνουν απλές κατασκευές συμμετρικών σχημάτων και προσεγγίζουν εμπειρικά τις ιδιότητες της συμμετρίας

Οπτικοποίηση και χωρικός συλλογισμός:
1.   Αναγνώριση οτικών γωνιών, δημιουργία οπτικοποιήσεων: (Τα παιδιά) Γ12. Αναγνωρίζουν απλές καταστάσεις από διαφορετικές οπτικές γωνίες, Γ13. Πραγματοποιούν κατασκευές απλών τρισδιάστατων συνθέσεων από εικόνες, σχέδια ή άλλες αναπαραστάσεις

Μέτρηση μήκους:
1.   Άμεσες και έμμεσες συγκρίσεις: (Τα παιδιά) Μ1. Πραγματοποιούν άμεσες και έμμεσες συγκρίσεις όπως και διατάξεις ίσων και άνισων μηκών, Μ2. Αναλύουν και συνθέτουν μήκη σε δύο μέρη
2.   Μέτρηση με επικαλύψεις, με και χωρίς επανάληψη μονάδας: (Τα παιδιά) Μ3. Πραγματοποιούν επικαλύψεις μηκών και στη συνέχεις επικαλύψεις με επαναλήψεις με μη τυπικές και τυπικές μονάδες
3.   Χρήση τυπικώ οργάνων μέτρησης μήκους: (Τα παιδιά) Μ4. Προσεγγίζουν τη χρήση τυπικών εργαλείων μέτρησης
4.   Εκτιμήσεις αποστάσεων και μηκών: (Τα παιδιά) Μ5. Κάνουν απλές εκτιμήσεις και συγκρίσεις

Μέτρηση επιφάνειας:
1.   Άμεσες και έμμεσες συγκρίσεις: (Τα παιδιά) Μ6. Πραγματοποιούν απλές άμεσες και έμμεσες συγκρίσεις επιφανειών
2.   Δόμηση επιφανειών: (Τα παιδιά) Μ7. Δομούν επιφάνειες με τετράγωνα σε γραμμές και στήλες και μετρούν το αποτέλεσμα
3.   Χρήση οργάνων (τετραγώνων) μέτρησης: Μ8. Χρησιμοποιούν τετράγωνα για να μετρήσουν επιφάνειες
4.   Εκτιμήσεις επιφανειών: (Τα παιδιά) Μ9. Εκτιμούν μέγεθος απλών επιφανειών και κάνουν συγκρίσεις

Μέτρηση όγκου:
1.   Άμεσες και έμμεσες συγκρίσεις με τη χρήση μη τυπικών μονάδων μέτρησης όγκου: (Τα παιδιά) Μ10. Συγκρίνουν χωρητικότητες και όγκους με επανάληψη μη τυπικών μονάδων
2.   Εκτιμήσεις όγκων: (Τα παιδιά) Μ11. Εκτιμούν τον όγκο απλών στερεών και κάνουν συγκρίσεις

•   Στατιστική:
Στατιστική:
1.   Κατηγορικά δεδομένα. Διαγράμματα με υλικά. Εικονογράμματα: (Τα παιδιά) Σ1. Θέτουν ερωτήματα που μπορούν να απαντηθούν με δεδομένα (κατηγορικά), Σ2. Συλλέγουν δεδομένα μέσω μικρών ερευνών και τα οργανώνουν χρησιμοποιώντας υλικά, Σ3. Κατασκευάζουν διαγράμματα με υλικά, εικονογράμματα, Σ4. Διαβάζουν πληροφορίες σε εικονογράμματα και διαγράμματα

•   Πιθανότητες:
Πιθανότητες:
1.   Πείραμα τύχης. Δειγματικός χώρος: (Τα παιδιά) Π1. Περιγράφουν ένα γεγονός ως βέβαιο, πιθανό, αδύνατο, Π2. Πραγματοποιούν απλά πειράματα τύχης ενός σταδίου και περιγράφουν το δειγματικό χώρο, Π3. Χαρακτηρίζουν ένα παιχνίδι τύχης ως δίκαιο-άδικο
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:38:35 pm »
6.   Γλώσσα

•   Κατανόηση πληροφορικών κειμένων:
Α.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:39:20 pm »
7.   Φυσική Αγωγή

•   Σκοπός 1 - Ανάπτυξη βασικών κοινωνικών δεξιοτήτων
   Στόχος 1: Κατανόηση των στοιχείων: α. Να αναγνωρίζουν τα μέρη του σώματός τους, β. Να αναγνωρίσουν τα στοιχεία του χώρου (προσωπικός και γενικός χώρος, επίπεδα, διαδρομές, κατευθύνσεις), γ. Να κατανοούν τις σχέσεις με τα αντικείμενα (πάνω, πίσω, ανάμεσα κλπ), δ. Να εκφράζουν τα στοιχεία του ρυθμού μέσω της κίνησης
   Στόχος 2: Εκτέλεση αντιληπτικο-κινητικών δεξιοτήτων: α. Να εκτελούν με επιτυχία τις καθημερινές δραστηριότητες αυτοεξυπηρέτησής τους, β. Να αναγνωρίζουν τη δεξιά και την αριστερή πλευρά, γ. Να εκτελούν με επιτυχία δραστηριότητες που απαιτούν τον συντονισμό ματιού-χεριού και ματιού-ποδιού
   Στόχος 3: Εκτέλεση βασικών κινητικών δεξιοτήτων μετακίνησης, σύμφωνα με το επίπεδο ανάπτυξης των παιδιών νηπιακής ηλικίας: α. Να εκτελούν τις κινητικές δεξιότητες του βαδίσματος, του τρεξίματος και του άλματος, β. Να εφαρμόζουν την κατάλληλη τεχνική για τον έλεγχο της πτήσης και της προσγείωσης κατά την εκτέλεση αλμάτων, καθώς και να επιλέγουν ασφαλείς τρόπους απογείωσης και προσγείωσης, γ. Να συγχρονίζουν τις κινήσεις τους με ηχητικά ερεθίσματα
   Στόχος 4: Εκτέλεση βασικών κινητικών δεξιοτήτων με μετακίνησης, σύμφωνα με το επίπεδο ανάπτυξης των παιδιών νηπιακής ηλικίας: α. Να εκτελούν τις κινητικές δεξιότητες της κάμψης, της έκτασης, της αιώρησης, της ταλάντευσης, της ώθησης και της έλξης, β. Να ισορροπούν, στατικά και δυναμικά, με διάφορους τρόπους (μέλη που συμμετέχουν, έκταση χρησιμοποιούμενης επιφάνειας, με ή χωρίς αντικείμενα)
   Στόχος 5: Εκτέλεση βασικών κινητικών δεξιοτήτων χειρισμού, σύμφωνα με το επίπεδο ανάπτυξης των παιδιών νηπιακής ηλικίας: α. Να ρίχνουν και να υποδέχονται μία μπάλα, χωρίς αυτή να αναπηδήσει, β. Να προσαρμόζουν την κίνησή τους στα χαρακτηριστικά της μπάλας (μέγεθος, βάρος), γ. Να εκτελούν λάκτισμα με σταθερή μπάλα

•   Σκοπός 2 – Εφαρμογή γνώσεων που σχετίζονται με κινητικές έννοιες, ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων
   Στόχος 1: Χρήση και τροποποίηση των στοιχείων της κίνησης: α. Να κατανοήσουν τις δυνατότητες των μερών του σώματος, των στοιχείων της κίνησης και των σχέσεων μεταξύ τους, β. Να τροποποιούν μία δοσμένη κίνηση για να γίνει καταλληλότερη για την εκάστοτε συνθήκη
   Στόχος 2: Ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης κατά την εκτέλεση κινητικών δεξιοτήτων σε συνθήκες εξερεύνησης: α. Να χρησιμοποιούν τα μέρη του σώματός τους και τα διάφορα αντικείμενα με πολλούς τρόπους, β. Να παράγουν μεγάλο αριθμό και ποικιλία κινήσεων ως απαντήσεις σε ένα ερέθισμα ή λύσεις σε ένα πρόβλημα και να παράγουν πρωτότυπες κινήσεις, γ. Να επινοούν δικά τους παιχνίδια
   Στόχος 3: Χρήση της κίνησης για την βιωματική μάθηση εννοιών από διάφορες μαθησιακές περιοχές: Να εμπιστεύονται την κρίση και τις ικανότητες τους για να εκτελούν νέες κινήσεις
   Στόχος 4: Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων: α. Να συνδυάζουν, συνθέτουν και οργανώνουν πολλές ιδέες για την παραγωγή νέας (καινούριας) κίνησης, β. Να παίρνουν αποφάσεις για την επιλογή της καταλληλότερης κινητικής απάντησης ή λύσης για την εκάστοτε συνθήκη, γ. Εντοπίζουν και οριοθετούν τον προσωπικό τους χώρο, αναγνωρίζοντας τα όρια και εξηγούν τη σημασίας τους

•   Σκοπός 3 – Ανάπτυξη και διατήρηση κατάλληλου επιπέδου φυσικής κατάστασης για προαγωγή της υγείας του – Επίδειξη ενός φυσικά δραστήριου τρόπου ζωής
   Στόχος 1: Ανάπτυξη και διατήρηση κατάλληλου επιπέδου φυσικής κατάστασης: α. Να συμμετέχουν σε καθημερινές φυσικές δραστηριότητες, μέτριας έντασης για μικρά χρονικά διαστήματα και σε ασκήσεις ευλυγισίας, δύναμης και αντοχής, β. Να τρέχουν ευθύγραμμα όσο πιο γρήγορα μπορούν σε μικρή απόσταση, γ. Να συμμετέχουν σε αερόβιες δραστηριότητες, δ. Να αναγνωρίζουν τη σχέση μεταξύ άσκησης και ανάληψης
   Στόχος 2: Υιοθέτηση δια βίου συνηθειών για ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης: α. Να αναγνωρίζουν ότι η άσκηση είναι απαραίτητη για την υγεία τους, β. Να γνωρίζουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής, γ. Να αναγνωρίζουν τις υγιεινές τροφές
   Στόχος 3: Αναγνώριση της θετικής επίδρασης της φυσικής δραστηριότητας στη υγεία: α. Να αναγνωρίζουν την ανάγκη για διατήρηση της φυσικής κατάστασης, β. Να αναγνωρίζουν συμφορές που συμβάλλουν στην καλή υγεία και στην καλή φυσική κατάσταση, γ. Να αναγνωρίζουν τα οφέλη από τη συμμετοχή σε ΦΔ και την άσκηση (δυνατοί μύες, υγιής καρδιά, κ.ά.)
   Στόχος 4: Κατανόηση των αλλαγών των διαφόρων φυσικών λειτουργιών κατά τη συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες: α. Να αναγνωρίζουν τις αλλαγές στην καρδιακή συχνότητα και στη λειτουργία της αναπνοής κατά τη συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες, β. Να γνωρίζουν τη σημασία της εφίδρωσης και της επαρκούς κατανάλωσης νερού, γ. Να αναγνωρίζουν τη σημασία της προθέρμανσης

•   Σκοπός 4 – Απόκτηση θετικής εμπειρίας μέσα από τη φυσική δραστηριότητα και ανάπτυξη αυτό-έκφρασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης
   Στόχος 1: Κατανόηση ότι η φυσική δραστηριότητα παρέχει ευκαιρίες για διασκέδαση: α. Να επιδεικνύουν συμπεριφορές που δηλώνουν ενδιαφέρον κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων, εκφράζοντας την ευχαρίστησή τους με λεκτικούς και μη λεκτικούς τρόπους, β. Να επιλέγουν να συμμετέχουν σε διασκεδαστικές δραστηριότητες και να δοκιμάζουν νέες δεξιότητες και δραστηριότητες
   Στόχος 2: Κατανόηση ότι η φυσική δραστηριότητα παρέχει ευκαιρίες για αυτό-έκφραση: Να γνωρίζουν τις λειτουργίες και τις δυνατότητες των διαφόρων μελών του σώματος, αναπτύσσοντας την ικανότητα για εκφραστική χρήση του σώματος ή για κινητική έκφραση
   Στόχος 2: Ανάπτυξη βασικού κινητικού λεξιλογίου: α. Να ονομάζουν τα μέλη του σώματός τους και τις βασικές κινητικές δεξιότητες, β. Να περιγράφουν απλές κινήσεις
   Στόχος 4:    Αναγνώριση των συναισθημάτων που προκύπτουν από τη συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες: α. Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα που προκαλούνται από τη συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες, β. Να επιλέγουν και να πειραματίζονται με νέες δραστηριότητες, γ. Να συνεχίζουν την προσπάθειά τους, ακόμη κι αν είναι ανεπιτυχής

•   Σκοπός 5 - Κατανόηση και σεβασμός της διαφορετικότητας των ατόμων και συνεργασία με όλους
   Στόχος 1: Θετική αλληλεπίδραση με τα άλλα παιδιά, ανεξαρτήτως ατομικών διαφορών: α. Να παίζουν και να σχηματίζουν ζευγάρια με όλα τα παιδιά της ομάδας, ανεξαρτήτως ατομικών διαφορών, όπως φύλο, εθνικότητα, επίπεδο ικανοτήτων, β. Να γνωρίζουν πώς να παρέχουν βοήθεια σε άτομα με κινητικά προβλήματα/ανάγκες
   Στόχος 2: Επίδειξη κατάλληλης ατομικής συμπεριφοράς στις ατομικές δραστηριότητες: α. Να αντιδράσουν με ευκολία στις προσεγγίσεις των άλλων παιδιών για παιχνίδι, β. Να αποδέχονται τις ιδέες των άλλων παιδιών και να μοιράζονται τις δικές τους με τους άλλους, γ. Να αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο ή να ακολουθούν τους άλλους, κατά τη διεξαγωγή των διαφόρων δραστηριοτήτων
   Στόχος 3: Συνεργασία με τα υπόλοιπα άτομα της ομάδας: α. Να επιδεικνύουν προθυμία όταν συνεργάζονται με τους άλλους, β. Να σχηματίζουν ζευγάρια με όλα τα παιδιά της ομάδας, γ. Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες χωρίς να ενοχλούν τους άλλους, αλλά κα να μην εμποδίζουν τους άλλους να ολοκληρώσουν τις δραστηριότητές τους, δ. Να μοιράζονται το χώρο και τα αντικείμενα με τους άλλους
   Στόχος 4: Διασκέδαση της συμμετοχής σε δραστηριότητες μαζί με άλλους: α. Να συμμετέχουν πρόθυμα σε φυσικές δραστηριότητες, ατομικά, σε ζευγάρια ή σε ομάδες διαφόρων μεγεθών, δείχνοντας ενθουσιασμό κατά τη συμμετοχή τους, β. Να επιλέγουν να είναι ενεργά και δραστήρια κατά τη διάρκεια του χρόνου για ελεύθερο παιχνίδι, γ. Να ολοκληρώνουν μία προκαθορισμένη δραστηριότητα

•   Σκοπός 6 – Επίδειξη υπεύθυνης κοινωνικής συμπεριφοράς ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στη φυσική δραστηριότητα
   Στόχος 1: Ενεργή συμμετοχή σε όλη τη διάρκεια διεξαγωγής μιας φυσικής δραστηριότητας: α. Να επιδεικνύουν αυτοπεποίθηση όταν συμμετέχουν σε δραστηριότητες, β. Να ολοκληρώνουν μία φυσική δραστηριότητα, γ. Να ακούν με προθυμία οδηγίες και απλές επεξηγήσεις, δ. Να αναγνωρίζουν τους διάφορους ρόλους κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων, ε. Να λύνουν απλά προβλήματα
   Στόχος 2: Τήρηση των κανόνων κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων: α. Να τηρούν τους κανόνες, β. Να επιδεικνύουν προθυμία στην εφαρμογή αλλαγών, γ. Να αντιδρούν στις παραβιάσεις των κανόνων
   Στόχος 3: Γνώση και εφαρμογή των ρόλων κατά τη διεξαγωγή φυσικών δραστηριοτήτων: α. Να ανταποκρίνονται σε υποδείξεις και οδηγίες που δίνονται στην ομάδα, β. Να κατανοούν τη σημασία των ρόλων και των αρμοδιοτήτων του κάθε ρόλου, γ. Να αλλάζουν με προθυμία ρόλους
   Στόχος 4: Κατάλληλη χρήση των αντικειμένων και του εξοπλισμού: α. Να φροντίζουν και να μεταχειρίζονται υπεύθυνα το διαθέσιμο εξοπλισμό, ακολουθώντας τους κανόνες ασφάλειας, β. Να γνωρίζουν τη χρησιμότητά του εξοπλισμού και να κινούνται με ασφάλεια σε κάθε περιβάλλον διεξαγωγής φυσικών δραστηριοτήτων
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 06:40:25 pm »
8.   Τέχνες

•   Εικαστικά:
1.   Υλικά, μέσα, τεχνικές: α. Να αναγνωρίζουν υλικά χρήσιμα για την εικαστική δημιουργία και να τα ταξινομούν με βάση τις ιδιότητές τους, β. Να χρησιμοποιούν με φαντασία διαφορετικά υλικά για να δημιουργούν, γ. Να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν απλές τεχνικές για τη δημιουργία πρωτότυπων έργων δύο και τριών διαστάσεων
2.   Μορφικά στοιχεία: α. Να αναγνωρίζουν διαφορετικά είδη γραμμών και να αποδίδουν κίνηση με αυτές, β. Να αναγνωρίζουν τα χρώματα στο περιβάλλον και στα έργα τέχνης, γ. Να αναγνωρίζουν και να σχηματίζουν και να συνθέτουν διάφορες μορφές και σχήματα, δ. Να διακρίνουν την υφή στις επιφάνειες διαφόρων αντικειμένων, ε. Να αποδίδουν διαφορετικές υφές στα έργα τους
3.   Μορφές εικαστικών τεχνών: α. Να δημιουργούν εικαστικές αναπαραστάσεις δύο και τριών διαστάσεων χρησιμοποιώντας τις εμπειρίες, τις γνώσεις, τα συναισθήματα και τη φαντασία τους ατομικά και ομαδικά, β. Να συνδέουν εμπειρίες και βιώματα με τις μορφές των εικαστικών και να συζητούν για αυτές, γ. Να χρησιμοποιούν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος για να δημιουργούν με τις διάφορες εικαστικές μορφές, δ. Να γνωρίζουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και να τις χρησιμοποιούν για πειραματισμό, παραγωγή, αναπαραγωγή και μετασχηματισμό έργων, ε. Να παρατηρούν το φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον και να αντλούν θέματα από αυτό
4.   Έργα τέχνης: α. Να γνωρίζουν και να ονομάζουν ορισμένα είδη ελληνικής παραδοσιακής τέχνης, β. Να αναγνωρίζουν έργα τέχνης άλλων λαών και πολιτισμών, γ. Να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν διαφορετικά είδη έργων (π.χ. τοπιογραφία, πορτρέτο, νεκρή φύση κ.ά.), δ. Να αναγνωρίζουν ορισμένα χαρακτηριστικά έργα διαφορετικών περιόδων της τέχνης (μοντέρνα, αρχαιοελληνικά, βυζαντινά κ.ά.)
5.   Εισαγωγή στην καλαισθησία: α. Να χρησιμοποιούν στον προφορικό τους λόγο ορισμένους απλούς όρους τέχνης, β. Να δείχνουν ενδιαφέρον για έργα τέχνης, γ. Να παρατηρούν, να περιγράφουν και εκφράζουν σκέψεις, προτιμήσεις και απόψεις για έργα τέχνης, δ. Να αντιλαμβάνονται ότι η τέχνη εκτίθεται σε ειδικούς χώρους

•   Θέατρο:
1.   Σύνθεση και λειτουργία ομάδας: Να εντάσσονται στην ομάδα, να αφήνουν χώρο για τους άλλους και ταυτόχρονα να διεκδικούν τη θέση τους μέσα σε αυτήν
2.   Γνωριμία με το σώμα μέσα από τους άλλους και το περιβάλλον: Να γνωρίζουν το σώμα τους και τα μέλη του σε σχέση με τις δυνατότητές του, το χώρο και τους άλλους
3.   Φώνηση (Αγωγή του λόγου): Να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητες παραγωγής ήχου με το σώμα τους (ηχεία)
4.   Έλεγχος της κίνησης του σώματος στο χώρο: Να ελέγχουν το σώμα τους και να συνειδητοποιήσουν την ποικιλία των κινήσεων που μπορούν να κάνουν
5.   Συνδυασμός σκέψης και έκφρασης: α. Να εκφράζουν προσωπικά ενδιαφέροντα στο ελεύθερο δραματικό παιχνίδι και σε παιχνίδια ρόλων, β. Να χρησιμοποιούν τα στοιχεία του θεάτρου όπως ρόλο, κίνηση, λόγο, χώρο, χρόνο, σύμβολα για να εκφράζονται και να επικοινωνούν, γ. Να διερευνούν ιδέες, συναισθήματα, σχέσεις, συμπεριφορές, αξίες και έννοιες, δ. Να κατανοούν διαφορετικές οπτικές μέσα από διαφορετικούς ρόλους
6.   Το Θέατρο της εμψύχωσης: Να εξοικειωθούν με τις τεχνικές του κουκλοθέατρου και να εκφράζονται παίζοντας
7.   Γνωριμία με ποικίλες μορφές θεάτρου: Να αναγνωρίσουν και να περιγράφουν ποικίλες μορφές θεάτρου

•   Μουσική:
1.   Ήχος και Ηχόχρωμα: α. Να διακρίνουν διάφορους ήχους και να τους συσχετίζουν με το περιβάλλον από το οποίο προέρχονται, β. Να αντιλαμβάνονται ποιότητες σε κάθε ήχο, γ. Να εξερευνούν ηχητικά και να χρησιμοποιούν ως ηχογόνες πηγές αντικείμενα του περιβάλλοντος
2.   Όργανα: α. Να γνωρίζουν και να εξοικειωθούν με τα μουσικά όργανα της τάξης, β. Να κατασκευάζουν απλά ηχογόνα αντικείμενα και να τα χρησιμοποιούν, γ. Να ανταποκρίνονται σε εκτελεστικές οδηγίες
3.   Φωνή: α. Να χρησιμοποιούν τη φωνή τους με διαφορετικούς τρόπους, β. Να τραγουδούν τραγούδια κατάλληλα για την ηλικία τους
4.   Σημειογραφία: Να συσχετίζουν τους ήχους με απλά σύμβολα
5.   Ρυθμός, Μελωδία: α. Να κατανοούν την έννοια των ισόχρονων κτυπημάτων, να αντιλαμβάνονται και να αναπαράγουν μικρά ρυθμικά και μελωδικά σχήματα, β. Να αναγνωρίζουν εμφανείς αλλαγές σε σύντομα μουσικά παραδείγματα
6.   Μουσική και άλλες τέχνες: Να συνδέουν μουσικά ακούσματα με εξωμουσικά ερεθίσματα
7.   Μουσικό είδος: Να διακρίνουν βασικές διαφορές σε μουσικά είδη
8.   Μουσικός πολιτισμός: α. Να προσεγγίζουν τη μουσική παράδοση της περιοχής και της πατρίδας τους, β. Να προσεγγίζουν τις μουσικές άλλων λαών και πολιτισμών

•   Οπτικοακουστική έκφραση:
1.   Εξοικείωση με τη φωτογραφική κάμερα και ανάπτυξη δεξιοτήτων χειρισμούς της: α. Να συνεργάζονται προκειμένου να τραβηχτούν σειρές φωτογραφιών, να περιμένουν τη σειρά τους, β. Να κατανοούν τη δηλωτική σημασία της φωτογραφίας ενός προσώπου αντί του ονόματός του
2.   Εξοικείωση με απλά μέσα ηχοληψίας: Να εξοικειωθούν με τις στοιχειώδεις τεχνικές παραμέτρους (απόσταση από το μικρόφωνο, ένταση φωνής, ηχητικό περιβάλλον κ.ά.) της ηχογράφησης της φωνής και της χρήσης του μικροφώνου
3.   Υπερνίκηση της «προ-του μικροφώνου αμηχανίας»: Να μπορούν να διατυπώνουν 3-4, έστω τυποποιημένες, φράσεις σε ηχοληπτικό μέσο
4.   Εξοικείωση με τις εκατέρωθεν λειτουργίες του ανταποκριτή-διαμεσολαβητή και του δέκτη: Να μπορούν να σχηματίσουν «νοερή εικόνα» με βάση τις πληροφορίες άλλου εκπροσώπου και να την αποδίδουν ζωγραφικά
5.   Εξοικείωση με τον μηχανισμό της οπτικοακουστικής αφήγησης: α. Να μπορούν να παράγουν μια απλή οπτικοακουστική αφήγηση (καθημερινής διαδικασίας) με διαδοχικές εικόνες, β. Να μπορούν να σχολιάζουν το αποτέλεσμα
6.   Εξοικείωση με τα βασικά κάδρα και όριά τους (κοντινό-μεσαίο-γενικό κάδρο, εντός και εκτός κάδρου χώρος): α. Να μπορούν να ορίσουν τα όρια φωτογράφησης ενός μεσαίου και ενός κοντινού κάδρου, β. Να συνειδητοποιούν το κάδρο ως τμήμα που επέλεξαν από τον περιβάλλοντα χώρο
7.   Εξοικείωση με τα είδη των ήχων και τη συμπληρωματική λειτουργία τους σε οπτικοακουστικά έργα: Να εντοπίζουν-απαριθμούν τους βασικούς ήχους (θόρυβοι, ομιλίες, μουσική) σε ένα δίλεπτο οπτικοακουστικό απόσπασμα
8.   Εξοικείωση με τα είδη, τα εκφραστικά μέσα και την κατασκευαστική διάσταση οπτικοακουστικών κειμένων: α. Να εντοπίζουν τις ιδιαιτερότητες μεταξύ δύο συγκρίσιμων στοιχείων που προέρχονται από εντελώς διαφορετικά είδη οπτικοακουστικών κειμένων, β. Να ξεχωρίζουν τη δράση κάθε αποσπάσματος, γ. Να αναπαριστούν τη δράση είτε παίζοντας ρόλους (θεατρικό παιχνίδι) είτε παίζοντας με συμβολικούς ήρωες-υποκατάστατα (κουκλάκια, πλαστελίνες, αντικείμενα), δ. Να εντοπίζουν τις βασικές κατασκευαστικές παρεμβάσεις σε μικρά αποσπάσματα οπτικοακουστικών κειμένων, ε. Να ομαδοποιούν τα αποσπάσματα που παρακολούθησαν κατά βασικά είδη (π.χ. ασπρόμαυρες-έγχρωμες, βωβές-ηχητικές ταινίες)
9.   Συνειδητοποίηση της κατασκευαστικής διάστασης κάθε τρόπου απεικόνισης: α. Να διακρίνουν ζωγραφικούς πίνακες από καλλιτεχνικές φωτογραφίες ανάλογης θεματογραφίας (ενότητες πορτραίτων-τοπίων), β. Να εντοπίζουν κατασκευαστικές διαφορές μεταξύ των δύο τρόπων απεικόνισης (ζωγραφική-φωτογραφία)
10.   Κατανόηση του περιεχομένου των οπτικοακουστικών έργων: Να αναγνωρίζουν βασικές πληροφορίες από μικρά αποσπάσματα ταινιών που παρακολουθούν
11.   Εξοικείωση με τον υποκειμενισμό που διέπει κάθε επιλογή κάδρου και κάθε «ανάγνωση» από την πλευρά του δέκτη: Να προτείνουν διαφορετικούς τίτλους-λεζάντες σε φωτογραφίες του ίδιου θέματος εικονιζόμενου σε ποικιλία κάδρων-συνειδητοποιώντας ότι κάθε επιλογή κάδρου σε συνάρτηση με ένα θέμα, συνεπάγεται διαφορετική απόδοση του θέματος

•   Χορός-κίνηση:
1.   Αντίληψη του σώματος και της κίνησης ως προς το χώρο: Να γνωρίζουν τα μέλη του σώματός τους και την κινητική δυνατότητα των μελών και των αρθρώσεών του
2.   Σωματικά σχήματα, Επίπεδα, Θέσεις και μετακινήσεις, Περπάτημα - τρέξιμο, Άλμα – στροφή, Αργά – κανονικά - γρήγορα: α. Να κινούνται και να αλλάζουν το σχήμα του σώματός τους στο χώρο, με ευκολία και ακρίβεια, β. Να συνειδητοποιούν το σώμα κατά την αλλαγή επιπέδων στο χώρο, γ. Να αντιλαμβάνονται τη διαφορά ανάμεσα στο πάνω και κάτω, ψηλά και χαμηλά, δ. Να αντιλαμβάνονται τη διαφορά ανάμεσα στο εδώ και εκεί, στο κοντινό και μακρινό σημείο του χώρου, ε. Να συνδέουν την έννοια του ρυθμού με τους τρόπους μετακίνησης στο χώρο, στ. Να μετακινούνται βαδίζοντας ή τρέχοντας, ζ. Να υπακούουν στο ρυθμό, η. Να εκτελούν απλά άλματα, θ. Να εκτελούν απλές στροφές, ι. Να διακρίνουν από τις καθημερινές κινήσεις του φυσικού ή τεχνητού περιβάλλοντος αυτές που εκτελούνται γρήγορα και αυτές που εκτελούνται αργά, κ. Να εκτελούν αργές και γρήγορες κινήσεις, λ. Να αλλάζουν το ρυθμό στην κίνησή τους
3.   Αντίληψη της κίνησης ως προς τη δυναμική της, Απαλή κίνηση και δυνατή κίνηση, κίνηση μεγάλη – μικρή, Εκτέλεση μικρών χορογραφιών: α. Να ξεχωρίζουν κινήσεις που διαφέρουν ως προς την ένταση στην καθημερινή ζωή, β. Να ανταποκρίνονται κινητικά σε οπτικά ερεθίσματα, γ. Να αναγνωρίζουν τη δυναμική στη ζωή, στους ήχους, στα χρώματα
4.   Αντίληψη των εκφραστικών δυνατοτήτων του σώματος: Να αναγνωρίζουν τις κινητικές δυνατότητες των αρθρώσεων του χεριού
5.   Κινητικές, εκφραστικές δυνατότητες των χεριών: Να διαχωρίζουν τις κινήσεις σε μικρές και μεγάλες ανάλογα με το μέρος του σώματος που κινείται (καρπός, πήχης, βραχίονας)
6.   Κινητικές, εκφραστικές δυνατότητες των ποδιών και ολόκληρου του σώματος: α. Να αναγνωρίζουν τις κινητικές δυνατότητες των αρθρώσεων του ποδιού και της σπονδυλικής στήλης, β. Να διαχωρίζουν τις κινήσεις ανάλογα με την άρθρωση που τις προκαλεί
7.   Εύρος της κίνησης: α. Να αντιδρούν σωματικά σε διαφορετικά ερεθίσματα, β. Να επινοούν αυθόρμητα μια ιστορία
8.   Αυτοσχεδιασμός ατομικός και ομαδικός: α. Να ανταποκρίνονται σε διαφορετικά ερεθίσματα οπτικά, ακουστικά κ.λπ., β. Να εκφράζονται δημιουργικά, γ. Να αφηγούνται μια ιστορία με αλληλουχία κινήσεων
9.   Χοροί από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο: α. Να γνωρίζουν τραγούδια κάποιων παραδοσιακών χορών, β. Να γνωρίζουν και να ονομάζουν ορισμένους παραδοσιακούς χορούς, γ. Να γνωρίζουν βασικά στοιχεία της λαϊκής παράδοσης που σχετίζονται με έναν απλό χορό
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 30, 2011, 11:34:35 pm »
έχω πάθει σοκ με τον τρόπο που παρουσιάζουν τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο!!! :o
άλγεβρα,στατιστική,πιθανότητες????????πάμε καλά?
ξέχασαν τις παραγώγους και τα ολοκληρώματα
που είναι ο Κιτσαράς....

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 01, 2011, 12:37:40 am »
Ακόμα κι έτσι σ' αυτό το αναλυτικό τα μαθηματικά είναι πιο αναλυτικά στο πώς να τα προσεγγίσει η νηπιαγωγός και ι να ζητάει από τα παιδιά.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 01, 2011, 11:26:39 am »
αυτό είναι τελείως υποκειμενικό ειδικά στα μαθηματικά που λες,κατά τη γνώμη μου μια χαρά ήταν ο τομέας των μαθηματικών και στι ΔΕΠΠΣ και στον "παλιό"οδηγό
αντίθετα εγώ βλέπω μια τάση για σχολειοποίηση ανεξήγητη....

μένει να το διαβάσω και θα επανέλθω

Αποσυνδεδεμένος nefel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #12 στις: Δεκεμβρίου 01, 2011, 12:13:30 pm »
Συγνώμη παιδιά αλλά ο οδηγός που είχαμε δεν ισχύει πια? Θα ακολουθούμε τον καινούριο?

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Νέος οδηγός νηπιαγωγού
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 01, 2011, 02:19:21 pm »
υποθέτω οτι για να ισχύει επίσημα θα πρέπει να σταλεί στα νηπιαγωγεία μαζί με κάποια εγκύκλιο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32811
  • Τελευταία: venouli25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179679
  • Σύνολο θεμάτων: 19437
  • Σε σύνδεση σήμερα: 641
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.