0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανονισμός για τον αριθμό στον μαθητών που λείπουν, ώστε να μη γίνεται μάθημα. Αν έχω μια τάξη 30 ατόμων και λόγω χιονιού δεν μπορούν να έρθουν από τα γειτονικά χωριά τα 25 παιδιά, υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι δεν μετράνε οι απουσίες τους γιατί ήταν κάτω από τα 2/3;
Το ΦΕΚ είναι φρέσκο φρέσκο. Το 25 +10% που ίσχυε αν δεν κάνω λάθος γίνεται 27 επίσημα. Αυτό θα το παρουσιάσει κανένα ΜΜΕ, που τόσο καιρό νοιαζόταν για το καλό των μαθητών, που τους "κρατούσαν όμηρο" οι "κακοί" εκπαιδευτικοί;
βια θα υπαρχει και με 12 μαθητες, και παλι τα φροντιστηρια θα θησαυρίζουν, οπως γινοταν και λιγα χρονια πριν. Οταν τον καθηγητη τον εχεις υποβιβάσει και απαξιώσει τί να λεμε?... Παλαιοτερα ηταν 40 κι ομως και μαθαιναν γραμματα και ειχαμε αξιους επιστημονες. Δεν νομιζω πως εκει ειναι το προβλημα. Μαλλον στις κακες και ψυχρές μας και ανάποδες παιδαγωγικές μεθόδους.Και 6 μαθητες να εχετε στις ταξεις, οι 5 θα κανουν και φροντιστηριο,....αυτο, λεει παρα πολλα....και βεβαια ειναι η υποβαθμιση του ρολου του εκπαιδευτικου....αλλά και η κακη νοοτροπια του δημοσιου υπαλληλου....
Σίγουρα, αλλά όσο αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών σε μια ήδη προβληματική κοινωνία, τόσο μειώνεται το ποιοτικό μάθημα. Εσύ, βέβαια και με το δίκιο σου, μιλάς για τη δευτεροβάθμια, ενώ εγώ για την πρωτοβάθμια. Αλλά όλα είναι αλυσίδα!
Παράθεση από: MAITS στις Μάιος 25, 2013, 12:15:46 πμΣίγουρα, αλλά όσο αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών σε μια ήδη προβληματική κοινωνία, τόσο μειώνεται το ποιοτικό μάθημα. Εσύ, βέβαια και με το δίκιο σου, μιλάς για τη δευτεροβάθμια, ενώ εγώ για την πρωτοβάθμια. Αλλά όλα είναι αλυσίδα!Και στη δευτεροβάθμια υπάρχει μεγάλη διαφορά στα τμήματα των 18 παιδιών για παράδειγμα, από τα 23 ή τα 25.