*

Αποστολέας Θέμα: Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 26309 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης
« στις: Μαρτίου 14, 2011, 03:56:37 pm »
Ανοίγω αυτό το θέμα σε συνέχεια του ποστ Αλλαγή ΜΚ νεοδιόριστων επειδή εκεί ξεφύγαμε από το αρχικό θέμα και προκειμένου να μη το κλειδώσουμε.
Λεχθέντων τούτων, παραθέτω την τελευταία απάντηση απο την happiness και εν συνεχεία απαντώ:

τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα.
Όπως είπα, εγώ δεν γνωρίζω κάποιο νόμο ή διάταξη που να ορίζει κάθε πότε βγαίνουν οι αλλαγές ΜΚ. Οπότε κάθε γραφείο προφανώς το κάνει όσο πιο συχνά μπορεί. Επειδή σε εσάς το κάνουν κάθε μήνα δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το "σωστό", απλά είναι πιο συχνό και σίγουρα προτιμότερο. Κανονικά (για να είναι πραγματικά άμεση η διαδικασία για την πληρωμή των εκπαιδευτικών) θα έπρεπε να βγαίνουν κάθε μέρα, αφού κάθε μέρα υπάρχει περίπτωση κάποιος να δικαιούται καινούριο ΜΚ. Αλλά ούτε εσείς το κάνετε αυτό γιατί προφανώς δεν είναι εφικτό.

Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ.
Δεν ξέρω τι σύστημα έχουν ακριβώς οι συνάδελφοι που ασχολούνται με αυτό. Ξέρω μόνο πως είναι αρκετά χρονοβόρο.

Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα).
Το survey μιας και η ενημέρωσή του είναι ευθύνη των σχολείων, είναι αρκετά αναξιόπιστο. Εγώ προσωπικά δεν θα στηριζόμουν σε καμία περίπτωση σε αυτό.
Το e-datacenter είναι ενημερωμένο (τουλάχιστον στα ΜΚ) αλλά δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Νομίζω ότι οι αναφορές που μπορεί να παράγει βοηθάνε, αλλά και πάλι η συναδέλφισσα που ασχολείται δεν το εμπιστεύεται πλήρως καθώς ακόμα και σε αυτό υπάρχουν λάθη και επιπλέον δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας, μεταπτυχιακού κτλ. Οπότε χρησιμοποιεί και χειροκίνητο σύστημα για διασταύρωση και αυτό αργεί.
Η δημιουργία προγραμμάτων και εφαρμογών δεν είναι δουλειά του ΠΛΗΝΕΤ ούτε των αποσπασμένων στα γραφεία ΠΕ19-20. Ακόμα κι αν ήταν όμως, ούτε τα 3-5 άτομα (για όλο τον νομό) του ΠΛΗΝΕΤ, ούτε οι επιφορτισμένοι με πολλές άλλες γραφειοκρατικές αρμοδιότητες ΠΕ19-20 θα προλάβαιναν να το φτιάξουν. Εσύ είσαι τυχερή και η υπηρεσία σου φαίνεται να είναι πολύ καλά μηχανοργανωμένη. Αυτό δεν συμβαίνει παντού όμως. Στην δικιά μου για παράδειγμα το θέμα είναι ότι
1ον: η ικανότητα χρήσης ΗΥ των υπολοίπων συναδέλφων (συμπεριλαμβανομένου και του προϊστάμενου) κυμαίνεται από "κακή" έως "σχεδόν ανύπαρκτη"
2ον: η προθυμία τους να εξοικειωθούν περισσότερο κυμαίνεται από "πρόθυμος" έως "πλήρως αρνητικός"
3ον: όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι διαχειρίζονται δουλειές που είναι συνεχόμενες και χρονικά πιεστικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η συνάδελφος πχ που κάνει τα ΜΚ να μην μπορεί να διαθέσει σήμερα 5 μέρες εργασίας για να φτιάξει πχ ένα excel που θα την βοηθήσει στο μέλλον, και προτιμά να διαθέτει 1 μέρα εργασίας κάθε 3 μήνες για να το κάνει με τον "παλιό" τρόπο. Για δημιουργία προγράμματος δεν το συζητάω καν ...

Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε;
Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;
Εμένα θα μου πεις;;; Εγώ φέτος έχω έρθει σε μετωπική σύγκρουση  με την πραγματικότητα (όπως πχ ότι για τον κάποιας ηλικίας κύριο διοικητικό που κάνει τα οικονομικά, ο ΗΥ έχει μικρή διαφορά από το διαστημόπλοιο) και έχω πλέον αποδεχτεί την ματαιότητα της κατάστασης και είμαι Ζεν. Μμμμμμμμμμμμμμ

Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)
Δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του συναδέλφου, σίγουρα υπάρχουν και κραυγαλέα παραδείγματα. Για το τελευταίο όμως , με βάση την προσωπική μου εμπειρία, αναγκαστικά θα διαφωνίσω. Στα γραφεία που έχω δουλέψει εγώ κανένας ικανός να προσφέρει εργασία δεν τεμπελιάζει. Ίσως η δικιά σου εμπειρία να είναι διαφορετική.

Το πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση είναι χαοτική και με αυτή έρχεται αντιμέτωπος ο κάθε υπάλληλος. Και σημαντικός παράγοντας για την κατάσταση αυτή είναι κατά την γνώμη μου η φαντασιακή εικόνα που έχει η ανώτερη διοίκηση σε σχέση με την πραγματικότητα της κατώτερης (γραφεία) και κατώτατης διοίκησης (σχολεία). Διότι η κατώτερη διοίκηση λειτουργεί απαρχαιωμένα μεν αλλά έχει την ικανότητα δε να καλύπτει με μπαλώματα οποιοδήποτε πρόβλημα. Η δε ανώτερη κάνει "ασκήσεις επί χάρτου" είτε επειδή δεν γνωρίζει την πραγματική κατάσταση είτε επειδή επιλέγει να την αγνοεί. Δεν είναι δυνατόν πχ να κατεβαίνει εντολή πλήρους μηχανοργάνωσης των σχολείων όταν σήμερα υπάρχουν πάμπολλα νηπιαγωγεία που δεν διαθέτουν καν υπολογιστή, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι που απλά δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ΗΥ (και δεν λέω μόνο για αυτούς που πήγαν στην επιμόρφωση και δεν ακούμπησαν, αλλά και για συναδέλφους που δεν πήγαν καν γιατί δεν ήταν και υποχρεωμένοι να πάνε), διοικητικοί και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν minimum ικανότητες χρήσης ΗΥ (και αυτό δυστυχώς δεν αποδεικνύεται απλά με ένα edcl), διευθυντές σχολείων που αγνοούν την ευθύνη τους να ενημερώνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, απουσία υπηρεσίας υποστήριξης για τα συστήματα αυτά (για το survey πχ ποιος είναι υπεύθυνος υποστήριξης; ) και άλλα πολλά.


Τεσπά. Συνειδητοποιώ ότι έχουμε πλατιάσει πολύ το θέμα, οπότε (εκτός κι αν ανοιχτεί καινούριο θέμα) σταματάω εδώ, γιατί αλλιώς θα πρέπει να αυτο-κλειδωθώ  :P

Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα γιατί και οι πληρωμές γίνονται κάθε μήνα. Αν πληρώναμε κάθε μέρα, ναι, θα το κάναμε κάθε μέρα. Δεδομένου δε ότι τα αναδρομικά πληρώνονται πάντα στη δεύτερη μισθοδοσία του μήνα (στις 16) για το λόγο αυτό τα βγάζουμε στο τέλος κάθε μήνα ώστε να  πληρώνονται στις 16 του επόμενου. Και αυτά ορίζονται απο την οικονομική νομοθεσία της μισθοδοσίας. Το ότι εσείς πληρώνετε κάθε τρίμηνο δεν είναι μεν παράνομο αυτο καθ΄αυτό -γιατί στην τελική η πληρωμή γίνεται - ωστόσο ακριβώς επειδή ειναι μεγαλύτερος ο αριθμός των φακέλων/ εκπαιδευτικών που πρέπει να ελεγχθεί αυξάνεται εκθετικά και η περίπτωση λάθους με αποτέλεσμα βέβαια να ταλαιπωρούνται αρκετοί εκπ/κοί.

κατά δεύτερον, ο μονος τρόπος να ειναι χρονοβόρα η διαδικασία καταβολής ΜΚ ειναι να ψάχνετε τον φάκελο έναν - έναν. Αλλιώς διαρκεί απλά όσο να μπεις στο αρχείο και να πατησεις εκτύπωση!
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2011, 02:18:53 pm από happiness »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ακριβώς όπως τα περιγράφεις είναι bitch!
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
έχω την εντύπωση -χωρίς να είμαι απολυτα σίγουρη, θα ήθελα να το ψάξω περισσότερο- ότι η κατά τρίμηνο καταβολή του ΜΚ είναι κατάλοιπο της εποχής που τα ΜΚ τα έβγαζε το υπουργείο ( όπως και τις προαγωγές) οπότε βεβαίως, λογικό είναι να έπαιρνε τόσο χρόνο εφόσον έβγαιναν...πανελλαδικά!
Πάντως, και στο γραφείο που δούλευα για 2,5 χρόνια πριν καιρό και τώρα που είμαι στη Διεύθυνση τα βγάζαμε πάντα κάθε μήνα. Όσο για τα ΜΚ των νεοδιόριστων τα βγάζαμε αμέσως ως εισήγηση στο ΠΥΣΔΕ το οποίο όμως συνεδρίαζε περίπου 2-3 μήνες μετά οπότε και ΜΟΝΟ για την περίπτωση των νεοδιόριστων η καταβολή γινόταν αναδρομικά γύρω στο Δεκέμβρη.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα γιατί και οι πληρωμές γίνονται κάθε μήνα. Αν πληρώναμε κάθε μέρα, ναι, θα το κάναμε κάθε μέρα. Δεδομένου δε ότι τα αναδρομικά πληρώνονται πάντα στη δεύτερη μισθοδοσία του μήνα (στις 16) για το λόγο αυτό τα βγάζουμε στο τέλος κάθε μήνα ώστε να  πληρώνονται στις 16 του επόμενου. Και αυτά ορίζονται απο την οικονομική νομοθεσία της μισθοδοσίας. Το ότι εσείς πληρώνετε κάθε τρίμηνο δεν είναι μεν παράνομο αυτο καθ΄αυτό -γιατί στην τελική η πληρωμή γίνεται - ωστόσο ακριβώς επειδή ειναι μεγαλύτερος ο αριθμός των φακέλων/ εκπαιδευτικών που πρέπει να ελεγχθεί αυξάνεται εκθετικά και η περίπτωση λάθους με αποτέλεσμα βέβαια να ταλαιπωρούνται αρκετοί εκπ/κοί.

κατά δεύτερον, ο μονος τρόπος να ειναι χρονοβόρα η διαδικασία καταβολής ΜΚ ειναι να ψάχνετε τον φάκελο έναν - έναν. Αλλιώς διαρκεί απλά όσο να μπεις στο αρχείο και να πατησεις εκτύπωση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
"...εγώ δεν προσφέρω κάτι παραπάνω πέρα από αυτό που ορίζουν οι αρμοδιότητές μου γιατί το δημόσιο είναι αρτηριοσκληρωτικό... ψάχνω να βρω διατάξεις που ορίζουν αρμοδιότητες και τίποτα παραπάνω... δεν παίρνω πρωτοβουλίες και δεν αυτενεργώ..."


Αντιλήψεις δημοσιοϋπαλληλικής και πουλημένης συνδικαλιστικής  νοοτροπίας που πήγανε την Ελλάδα πίσω.
Αποτέλεσμα υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας, χαμηλή παραγωγικότητα και μιζέρια ενός μίζερου κλάδου... ντρέπομαι που είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός...

Αν καταργηθεί συνταγματικά η μονιμότητα για όλους (με βρίσκει σύμφωνο και ας είμαι μόνιμος), τότε να δείτε πως οι αντιπαραγωγικοί θα καταλήξουν σπιτάκια τους και πως οι τεμπέληδες θα γίνουν εργατικοί.

Ποσοτικοί και μετρήσιμοι στόχοι για όλους.

Εφαρμογή του management ανθρωπίνων πόρων...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2011, 01:07:59 am από knaison »
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
α τώρα το ειδα τούτο το ποστ πως έχει απαντήσεις....καλώς λοιπον, να σας πιάσω έναν - έναν :
@ happiness
εγώ είμαι βέβαια διοικητικός αλλά και συ και τόσοι άλλοι που βάζετε μέσον κάθε χρόνο - όπως έκανα κι εγώ παλιότερα ως εκπ/κός- να αποσπασθείτε στα γραφεία πρέπει να έχετε κατά νου ότι εκεί που έρχεστε, έρχεστε για να επιτελέστε ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ έργο όχι διδακτικό. Άρα, ό,τι είναι δική μου αρμοδιότητα ειναι εξ ορισμου και δικη σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2011, 01:32:57 am από bitch »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Καλημέρα bitch οικονομολόγος είμαι με 6 χρόνια προϋπηρεσία σε τράπεζα και 5 χρόνια λογιστής σε υπουργείο πριν μπω στην εκπαίδευση με γραπτό ΑΣΕΠ... το ζητούμενο στο δημόσιο τομέα είναι η μεγιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών με βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και παράλληλη ικανοποίηση των αναγκών των εργαζομένων.
Οργανωτικές δομές και συστήματα διοίκησης που θα ενισχύουν την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα, με μετρήσιμους και ποσοτικούς στόχους.

Στα γραφεία δεν πάτε για να αράξετε συνάδελφοι... εκεί είστε διοικητικοί και όχι εκπαιδευτικοί, αλλιώς καθήστε στα σχολεία σας.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
@ happiness
εγώ είμαι βέβαια διοικητικός αλλά και συ και τόσοι άλλοι που βάζετε μέσον κάθε χρόνο - όπως έκανα κι εγώ παλιότερα ως εκπ/κός- να αποσπασθείτε στα γραφεία πρέπει να έχετε κατά νου ότι εκεί που έρχεστε, έρχεστε για να επιτελέστε ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ έργο όχι διδακτικό. Άρα, ό,τι είναι δική μου αρμοδιότητα ειναι εξ ορισμου και δικη σου.
Την σύγκριση την έκανα μεταξύ του διοικητικού και του τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ, όχι μεταξύ διοικητικού και διοικητικού.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2011, 11:47:09 am από happiness »

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 16, 2011, 02:18:02 pm »
Συνάδελφοι, έχετε ιδέα τι γίνεται φέτος στα γραφεία εκπαίδευσης με τις αρμοδιότητες;
έχουν περάσει όλες στα γραφεία και οι υπάλληλοι είναι οι μισοί από τις περασμένες χρονιές.
τρέχουν και δεν φτάνουν.
από του χρόνου που ξανά θα επιστρέψουν πολλές αρμοδιότητες στα σχολεία, τότε ας κρίνουμε.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 16, 2011, 05:10:41 pm »
@knaison
αυτό που πάντα με προβλημάτιζε στο δημόσιο ειναι αυτη η "μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας" στην οποία αναφέρεσαι.... εν προκειμένω....η κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας να συν και ανταγωνιστει ποιόν ακριβώς; αφού ιδιωτικές δευτεροβάθμιες δεν υπάρχουν, και αφου η πληρωμή δεν συνδέεται με την αποδοτικότητα τότε πώς ακριβώς η διοίκηση μπορει να γινει ανταγωνιστική - δεδομένων πάντα των δομών που τώρα υφίστανται... (γιατί αν αλλάξουν τα πράγματα.....είναι άλλο καπέλο τότε).
¨οσο για τα συστηματα διοίκησης ξερεις ότι κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο ειναι το εκπ/κό ελληνικο σύστημα. Τώρα πάει κάτι να γινει - αλλά χρειάζεται να αλλάξει όλη η νοοτροπία των ελλήνων όχι απλά οι δομές....το μέλλον θα δείξει....τι να πω...
Συμφωνώ μαζί σου - δεν πας στο γραφείο για να αράξεις ...βασικά θα το γενικεύσω ....όταν πας για δουλειά, σίγουρα δεν πρέπει να πας για να αράξεις - ανεξάρτητα απο την δουλειά....Δυστυχώς στην πράξη αυτο αναιρείται... Υπάρχουν πολλοί που αράζουν κάτω απο το σκεπτικό "δεν το ξερω σαν αντικείμενο και άρα κάνω shut down και τέλος..."

@happiness
βασικά, καλά έκανες και άλλαξες τον τίτλο. Συμφωνώ καλύτερο με τον καινούριο....
στο θέμα μας τώρα...  ναι, αρχικά κατάλαβα ότι την σύγκριση την έκανες μεταξύ διοικητικού και αποσπασμένου εκπ/κού....άρα οκ, παρεξήγηση...Ωστόσο απαντώ για τους ΠΛΗΝΕΤ .... ο τεχνικός ΠΛΗΝΕΤ έχει διοικητικό προϊστάμενο τον Δ/ντή της Δ/νσης. Που σημαινει ότι αν του ανατεθεί ένα έργο ΟΦΕΙΛΕΙ να το εκτελέσει εκτός και αν ειναι προδήλως παράνομο. Οι αρμοδιότητες του κάθε τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ ειναι η Πληροφοριακή Υποστήριξη των Δομών των Σχολείων, των Γραφείων και της Δ/νσης. Όπως καταλαβαίνεις αυτος είναι ένας πολύυυυυυυυυυυυυυ ευρύς όρος - και έχουμε ξαναγράψει τι γίνεται με τους τόσο ευρεις όρους γενικότερα... Εξάλλου γενικά στις αρμοδιοτητες των ΠΛΗΝΕΤ αναγράφεται ως τελευταια υποπερίπτωση το " άλλες εργασίες".... για να κρατηθουν τα προσχήματα αναφέρεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ (αλλά όχι για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ)ότι δεν εμπίπτουν  στις αρμοδιότητές του οι διοικητικές εργασίες και οι εργασίες μηχανογράφησης...( ενδεχόμενο όμως που το αφήνει ανοιχτό για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ.) Άρα λοιπόν ο κάθε ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ  δεν ειναι εκεί μόνο για να αλλάζει τις κάρτες μνήμης και τα ανεμιστηράκια, ή να συνδέει τα σχολεια με το sch.gr αλλά και για να οργανώνει τη Μηχανογράφηση αν αυτό πρέπει να γίνει.

παρεξήγησες  - γράφοντας στο δεύτερο ενικό δεν εννοούσα εσένα μόνο - εννοουσα τον οποιονδήποτε στη θέση σου. Έτσι εσύ ως happiness  μπορει βέβαια να βοηθάς ( έστω και αυτούς που συμπαθεις από ) τους συναδέλφους σου αλλά σίγουρα υπάρχουν άλλοι που δεν κουνανε το δαχτυλάκι τους. Σ' αυτούς αναφερόμουν..Λάθος διατυπωση ενδεχομένως...σόρρυ.....

τώρα όσο για τα άλλα που λες (για κάποιο λόγο δε μου παίρνει την παράθεση οπότε κάνω copy-paste):

""Με γεια σου με χαρά σου. Τα μεμονομένα προσωπικά παραδείγματα δεν προσφέρουν (κατά την γνώμη μου) κάτι στην συζήτηση. Εγώ πχ θεωρώ αδικαιολόγητη ανοργανωσιά της υπηρεσίας, text book παράδειγμα της φαντασιακής εικόνας της ανώτερης διοίκησης που έλεγα προηγουμένως,  το γεγονός ότι όταν ξεκίνησε η λειτουργεία του datacenter η συμπλήρωσή του αφέθηκε στην τύχη της διαδικασίας των μεταθέσεων και της καλής διάθεσης του κάθε υπαλλήλου που κάθεται τώρα (όπως εσύ) και συμπληρώνει σιγά σιγά ότι περνάει από το χέρι του, αντί να προγραμματίσει και να αποσπάσει για 3 χρόνια 5 παραπάνω υπαλλήλους σε κάθε δ/νση που θα κάνουν αυτή και μόνον αυτή την δουλειά, με συγκεκριμένες οδηγίες από ομάδα υποστήριξης στο υπουργείο, έτσι ώστε το σύστημα να είναι στο τέλος συμπληρωμένο ορθά, συνολικά και κυρίως με τον ίδιο τρόπο για όλους τους εκπαιδευτικούς (χαρακτηριστικά τα οποία ξέρεις φαντάζομαι ότι δεν ισχύουν σήμερα για το σύστημα).
Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, εγώ λέω ότι όχι, ΔΕΝ θα βαρέσω υπερωρίες ούτε καν θα πιεστώ στην δουλειά μου προκειμένου να βουλώσω αυτή την τρύπα. Το κάνω και γω στον ελεύθερό μου χρόνο, όταν και αν υπάρχει, και εφόσον έχω ξυπνήσει από καλή μεριά εκείνη την ημέρα, και με πλήρη επίγνωση ότι του χρόνου που θα έρθει άλλος να την κάνει αυτή την δουλειά, θα έχει άλλη τακτική συμπλήρωσης.""
απαντώ:

τα μεμονωμένα παραδείγματα αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι όλα γίνονται αρκει να υπάρχει θέληση. Αν είναι να περιμένουμε την βούληση της διοίκησης ή του υπουργείου τότε γιατί να απεργούμε βρε αδελφέ; Ας περιμενουμε πότε θα βουληθεί το υπουργείο να φτιάξει τα πράγματα κατά πώς θα πρεπε να ειναι....

Ας πούμε όταν ξεκίνησε το data center αυτό που έλειψε δεν ήταν η ανοργανωσιά της διοίκησης αλλά η έλλειψη διάκρισης και ευσυνειδησίας του κάθε χειριστή του να το προχωρήσει one step ahead. Από τη στιγμή που μέσα έχει άλλη εφαρμογή για τη διαχείριση δεδομένων και άλλη για τις μεταθέσεις, ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι δεν είναι ένα σύστημα αποκλειστικά για τις μεταθέσεις. Από τη στιγμή που στην κατάσταση των υπαλλήλων δεν υπάρχει μόνο το "τακτικός/μόνιμος υπάλληλος" αλλά επίσης και το ΙΔΑΧ, βοηθητικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό κτλ" είναι επίσης ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να περαστούν από διοικητικοί μέχρι καθαρίστριες. Αλλά αφού ξερεις πώς λειτουργει....ας πούμε είμαι εγώ στη δ/νση και συ στο γραφείο...με παίρνεις τηλέφωνο και με ρωτάς " να σου πω...θα τους περάσεις όλους ή μόνο αυτούς που κάνουν για μετάθεση;" ...αν εγώ σου πώ " καλά, σιγά μην τους περάσω όλους και ζαλίζομαι...θα κάνω μόνο αυτούς για μετάθεση και πολύ τους είναι...άμα θέλουν όλους ας έρθει ο επομενος να το κάνει..." και έτσι δεν το κάνεις κι εσύ και ο άλλος και ο παράλλος....ε μετά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ η ανώτερη διοίκηση βρε happiness. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι η ανώτερη διοίκηση πρέπει κάθε τόσο να στέλνει έγγραφα και να λέει " από 10-12 ειναι καλή ώρα να κατουρήσετε" ..." αυτο το έγγραφο πρέπει να είναι σε arial, μέγεθος 12 και bold" και γενικά να μας δείνει οδηγίες για όλες τις παραμικρές λεπτομέρειες λες και είμαστε αυτιστικοί όλοι μας.... ε, δε θα έπρεπε να κάνει άλλη δουλειά.....
 
Και όχι, διαφωνώ ότι χρειάζονται πέντε άτομα για μια τριετία να αποσπασθούν για να περάσουν μόνο το data.... το κάθε γραφείο το πολύ να έχει 700 εκπ/κούς στο δυναμικό του ( κάποια μεγαλύτερα της αθήνας ας έχουν μέχρι 900). Λοιπον, εμείς με σαφώς μικρότερο αριθμό χρειαστήκαμε περίπου ενάμιση μήνα για να φτάσουμε ως τους ΠΕ16 και υπολογίζουμε κανα δυο βδομάδες ακόμα ως τους ΠΕ20 (δεν έχουμε άλλες ειδικότητες εμείς). Σε δύο μήνες λοιπον, θα βγει στο χαλαρό ένα γραφείο δυναμικότητας περί των 270-300 εκπαιδευτικών. Μέσα σ΄ένα διδακτικό έτος καταλαβαίνεις τι παπάδες μπορουν να γίνουν. Όσο για τον τρόπο συμπλήρωσης - μα είναι σαφής: παίρνεις την εγκύκλιο και πάει τυφλοσούρτι.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 16, 2011, 05:52:05 pm »
bitch,λιγο ασχετο..απο χτες ολες οι σελιδες των δνσεων και των περιφερειων  δε λειτουργουν..!!ξερεις κατι?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 16, 2011, 06:07:59 pm »
το sch.gr γενικώς τα τίναξε απο χτες....οι τεχνικοί είπαν ότι έχουν πέσει όλες  οι ελληνικές σελίδες εν γένει αλλά ειδικά το sch.gr το ξεφτίλισε...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 16, 2011, 06:13:47 pm »
αντε να ζησουμε να το θυμομαστε..!!περιμενω απο την περιφερεια την εγκριση για προγραμμα ανταλλαγων εξωτερικου και κοιταζα καθε μερα στο διαυγεια της περιφερειας..μαλλον το ματιασα...!!σκεφτομουν ποσο πολυ προχωρησαμε ..να βλεπεις αυθημερον τα παντα...!!τι να κανεις..αυτα εχει η τεχνολογια..!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 16, 2011, 06:53:35 pm »
τελικά, τα παραδοσιακά είναι τα πιο έγκυρα...τηλεφωνάκι αυριο πρωϊ -πρωϊ και αμέσως μετά αποστολή μέσω φαξ!!!
Χαλαρά θα έχει εγκριθεί - δε νομίζω να κόπηκε...comenius έκανες;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32810
  • Τελευταία: karabelia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179657
  • Σύνολο θεμάτων: 19437
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.