0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 13, 2011, 06:41:15 pmτι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα.Όπως είπα, εγώ δεν γνωρίζω κάποιο νόμο ή διάταξη που να ορίζει κάθε πότε βγαίνουν οι αλλαγές ΜΚ. Οπότε κάθε γραφείο προφανώς το κάνει όσο πιο συχνά μπορεί. Επειδή σε εσάς το κάνουν κάθε μήνα δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το "σωστό", απλά είναι πιο συχνό και σίγουρα προτιμότερο. Κανονικά (για να είναι πραγματικά άμεση η διαδικασία για την πληρωμή των εκπαιδευτικών) θα έπρεπε να βγαίνουν κάθε μέρα, αφού κάθε μέρα υπάρχει περίπτωση κάποιος να δικαιούται καινούριο ΜΚ. Αλλά ούτε εσείς το κάνετε αυτό γιατί προφανώς δεν είναι εφικτό.Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 13, 2011, 06:41:15 pm Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ. Δεν ξέρω τι σύστημα έχουν ακριβώς οι συνάδελφοι που ασχολούνται με αυτό. Ξέρω μόνο πως είναι αρκετά χρονοβόρο.Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 13, 2011, 06:41:15 pmΑπό τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα). Το survey μιας και η ενημέρωσή του είναι ευθύνη των σχολείων, είναι αρκετά αναξιόπιστο. Εγώ προσωπικά δεν θα στηριζόμουν σε καμία περίπτωση σε αυτό.Το e-datacenter είναι ενημερωμένο (τουλάχιστον στα ΜΚ) αλλά δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Νομίζω ότι οι αναφορές που μπορεί να παράγει βοηθάνε, αλλά και πάλι η συναδέλφισσα που ασχολείται δεν το εμπιστεύεται πλήρως καθώς ακόμα και σε αυτό υπάρχουν λάθη και επιπλέον δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας, μεταπτυχιακού κτλ. Οπότε χρησιμοποιεί και χειροκίνητο σύστημα για διασταύρωση και αυτό αργεί.Η δημιουργία προγραμμάτων και εφαρμογών δεν είναι δουλειά του ΠΛΗΝΕΤ ούτε των αποσπασμένων στα γραφεία ΠΕ19-20. Ακόμα κι αν ήταν όμως, ούτε τα 3-5 άτομα (για όλο τον νομό) του ΠΛΗΝΕΤ, ούτε οι επιφορτισμένοι με πολλές άλλες γραφειοκρατικές αρμοδιότητες ΠΕ19-20 θα προλάβαιναν να το φτιάξουν. Εσύ είσαι τυχερή και η υπηρεσία σου φαίνεται να είναι πολύ καλά μηχανοργανωμένη. Αυτό δεν συμβαίνει παντού όμως. Στην δικιά μου για παράδειγμα το θέμα είναι ότι1ον: η ικανότητα χρήσης ΗΥ των υπολοίπων συναδέλφων (συμπεριλαμβανομένου και του προϊστάμενου) κυμαίνεται από "κακή" έως "σχεδόν ανύπαρκτη"2ον: η προθυμία τους να εξοικειωθούν περισσότερο κυμαίνεται από "πρόθυμος" έως "πλήρως αρνητικός"3ον: όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι διαχειρίζονται δουλειές που είναι συνεχόμενες και χρονικά πιεστικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η συνάδελφος πχ που κάνει τα ΜΚ να μην μπορεί να διαθέσει σήμερα 5 μέρες εργασίας για να φτιάξει πχ ένα excel που θα την βοηθήσει στο μέλλον, και προτιμά να διαθέτει 1 μέρα εργασίας κάθε 3 μήνες για να το κάνει με τον "παλιό" τρόπο. Για δημιουργία προγράμματος δεν το συζητάω καν ...Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 13, 2011, 06:41:15 pmΣτο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε; Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι; Εμένα θα μου πεις;;; Εγώ φέτος έχω έρθει σε μετωπική σύγκρουση με την πραγματικότητα (όπως πχ ότι για τον κάποιας ηλικίας κύριο διοικητικό που κάνει τα οικονομικά, ο ΗΥ έχει μικρή διαφορά από το διαστημόπλοιο) και έχω πλέον αποδεχτεί την ματαιότητα της κατάστασης και είμαι Ζεν. ΜμμμμμμμμμμμμμΠαράθεση από: bitch στις Μαρτίου 13, 2011, 06:41:15 pmΠάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)Δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του συναδέλφου, σίγουρα υπάρχουν και κραυγαλέα παραδείγματα. Για το τελευταίο όμως , με βάση την προσωπική μου εμπειρία, αναγκαστικά θα διαφωνίσω. Στα γραφεία που έχω δουλέψει εγώ κανένας ικανός να προσφέρει εργασία δεν τεμπελιάζει. Ίσως η δικιά σου εμπειρία να είναι διαφορετική.Το πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση είναι χαοτική και με αυτή έρχεται αντιμέτωπος ο κάθε υπάλληλος. Και σημαντικός παράγοντας για την κατάσταση αυτή είναι κατά την γνώμη μου η φαντασιακή εικόνα που έχει η ανώτερη διοίκηση σε σχέση με την πραγματικότητα της κατώτερης (γραφεία) και κατώτατης διοίκησης (σχολεία). Διότι η κατώτερη διοίκηση λειτουργεί απαρχαιωμένα μεν αλλά έχει την ικανότητα δε να καλύπτει με μπαλώματα οποιοδήποτε πρόβλημα. Η δε ανώτερη κάνει "ασκήσεις επί χάρτου" είτε επειδή δεν γνωρίζει την πραγματική κατάσταση είτε επειδή επιλέγει να την αγνοεί. Δεν είναι δυνατόν πχ να κατεβαίνει εντολή πλήρους μηχανοργάνωσης των σχολείων όταν σήμερα υπάρχουν πάμπολλα νηπιαγωγεία που δεν διαθέτουν καν υπολογιστή, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι που απλά δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ΗΥ (και δεν λέω μόνο για αυτούς που πήγαν στην επιμόρφωση και δεν ακούμπησαν, αλλά και για συναδέλφους που δεν πήγαν καν γιατί δεν ήταν και υποχρεωμένοι να πάνε), διοικητικοί και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν minimum ικανότητες χρήσης ΗΥ (και αυτό δυστυχώς δεν αποδεικνύεται απλά με ένα edcl), διευθυντές σχολείων που αγνοούν την ευθύνη τους να ενημερώνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, απουσία υπηρεσίας υποστήριξης για τα συστήματα αυτά (για το survey πχ ποιος είναι υπεύθυνος υποστήριξης; ) και άλλα πολλά. Τεσπά. Συνειδητοποιώ ότι έχουμε πλατιάσει πολύ το θέμα, οπότε (εκτός κι αν ανοιχτεί καινούριο θέμα) σταματάω εδώ, γιατί αλλιώς θα πρέπει να αυτο-κλειδωθώ
τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα.
Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ.
Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα).
Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε; Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;
Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)
Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα γιατί και οι πληρωμές γίνονται κάθε μήνα. Αν πληρώναμε κάθε μέρα, ναι, θα το κάναμε κάθε μέρα. Δεδομένου δε ότι τα αναδρομικά πληρώνονται πάντα στη δεύτερη μισθοδοσία του μήνα (στις 16) για το λόγο αυτό τα βγάζουμε στο τέλος κάθε μήνα ώστε να πληρώνονται στις 16 του επόμενου. Και αυτά ορίζονται απο την οικονομική νομοθεσία της μισθοδοσίας. Το ότι εσείς πληρώνετε κάθε τρίμηνο δεν είναι μεν παράνομο αυτο καθ΄αυτό -γιατί στην τελική η πληρωμή γίνεται - ωστόσο ακριβώς επειδή ειναι μεγαλύτερος ο αριθμός των φακέλων/ εκπαιδευτικών που πρέπει να ελεγχθεί αυξάνεται εκθετικά και η περίπτωση λάθους με αποτέλεσμα βέβαια να ταλαιπωρούνται αρκετοί εκπ/κοί. κατά δεύτερον, ο μονος τρόπος να ειναι χρονοβόρα η διαδικασία καταβολής ΜΚ ειναι να ψάχνετε τον φάκελο έναν - έναν. Αλλιώς διαρκεί απλά όσο να μπεις στο αρχείο και να πατησεις εκτύπωση!
@ happiness εγώ είμαι βέβαια διοικητικός αλλά και συ και τόσοι άλλοι που βάζετε μέσον κάθε χρόνο - όπως έκανα κι εγώ παλιότερα ως εκπ/κός- να αποσπασθείτε στα γραφεία πρέπει να έχετε κατά νου ότι εκεί που έρχεστε, έρχεστε για να επιτελέστε ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ έργο όχι διδακτικό. Άρα, ό,τι είναι δική μου αρμοδιότητα ειναι εξ ορισμου και δικη σου.