0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά λυπηρά αυτά που γράφονται....
Το λυπηρό είναι ότι ειπώθηκε πως ο κόσμος γελάει με την σημερινή απεργία... Πραγματικά δεν ξέρω ποιος θα "πρωτογελασει" όταν θα κάνει μάθημα σε 30αρια τμήματα μετά την τελευταία υπόδειξη του υπουργείου για συμπτυξεις τμημάτων εν μέσω πανδημιας...Μόνο σε νησί του Ιουνίου προτεινονται 43 συμπτυξεις.... Πράγματι, είναι κ αυτοί που γελάνε με την απεργία... Αυτοι που έχουν τα παιδια τους στα ιδιωτικά σχολεία κ ζουν σε ένα παραλληλο συμπαν... Εγώ κ εσυ συνάδελφε που κανουμε μάθημα στα παιδια των μεροκαματιαρηδων, δεν έχουμε δικαίωμα να γελάμε αλλά μόνο να απεργουμε κ να διεκδικούμε...
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σ εμένα. Γιατί δεν βρίσκω πραγματικά λόγο να μένουν τα παιδιά στο σχολείο σε μέρα απεργίας ενώ ο σκοπός είναι να μην είναι στο σχολείο. Όσο για το 8-2 εγω θ αντιστρέψω το επιχείρημα του TimPap που είναι ενδεικτικό του ποιού του ούτως ή άλλως. Το 8-2 δεν το δεχόμαστε άνευ αντικειμένου κ πολύ καλά κάνουμε. Η δουλειά μας δεν είναι απλώς παρουσία σε ένα γραφείο ασχέτως εργασίας. Επομένως γιατί τη μέρα της απεργίας θυμόμαστε το 8-2;
Είναι ψηφισμένος νόμος του κράτους, από τη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, άρα και με 150 παιδιά ανά τμήμα να μας πουν να κάνουμε μάθημα, θα το κάνουμε χωρίς διαμαρτυρία. Και το πρωτότοκο παιδί μας να μας ζητήσουν, πρέπει να το δώσουμε, αρκεί φυσικά να είναι ψηφισμένος νόμος. Έχω αρχίσει να πιστεύω για τον συγκεκριμένο, ότι και το εμβόλιο το έκανε γιατί το συνέστησε η κυβέρνηση κι όχι οι ειδικοί.
Το 8-2 είναι ωράριο που θα έπρεπε να τηρείται για πολλού λόγους. Να κάτσεις να δεις πόσες δουλειές προκύπτουν και πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις. Να προσφέρεις για τη βελτίωση του σχολείου! Στα λόγια όλοι είμαστε καλοί. Στις πράξεις αρχίζουμε τα μου σου του.
8-2 εκ των πραγμάτων είναι όσοι έχουν 23 ώρες. Με τόσους αναπληρωτές στα σχολεία, είναι παρα πολλοί. Κ όσοι έχουμε 20-21 ώρες, στην καλύτερη τελειώνουμε 12.30 ή κ 1.15. Μιλάμε για τους μετρημένους στα δαχτυλα σε κάθε σχολείο που έχουν 18 ώρες; Πόσοι είναι αυτοί; Γιατί το συζητάμε το 8-2; έτσι κι αλλιώς, αν βάλεις κ τα κενά ή τις μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο, μέχρι το μεσημέρι είναι όλοι. Συζητάμε για το αν τις 1-2 μέρες που μπορεί κάποιος να σχολαει 12.30 θα φύγει νωρίτερα; Αλήθεια; ενώ στο σχολείο ας πούμε τι θα προσέφερε; α διάβαζε κ θα διόρθωνε με ηρεμία; ας είμαστε λίγο σοβαροί.
Το συνέστησε η λογική! Ξέρετε και οι αντιεμβολιαστές παραπληροφορημένοι και παραπλανημένοι είναι από φέικ νιους. Δηλαδή διαβάζοντας για το τι θα φέρει το εμβόλιο, τι κακό προκαλεί από πηγές με άλλες σκοπιμότητες, απομακρύνθηκαν από αυτό που θα τους έκανε καλό. Έτσι και με την αξιολόγηση. Κάποιοι διαβάζοντας φεικ νιους πείστηκαν για την κακή της πλευρά τη μαύρη. Τι να πεις. Σημεία των καιρών. Είδες πόσο εύκολα πλανάται κανείς στις μέρες μας;
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει κάποιος να κάτσει να διαβάσει για κάποιο θέμα, όταν υπάρχει δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση να τον καθοδηγεί. Αναρχικοί είμαστε να μην ακολουθούμε αυτά που λένε;
Ρε φίλε, πραγματικά από αυτό το μήνυμα καταλαβαίνω πόσο άσχετος είσαι από εκπαίδευση. Το γνωρίζεις ότι υπάρχουν ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σχολεία όπου έχουν κτηριακά θέματα και δεν υπάρχουν γραφεία εκπαιδευτικών;Πού θα ετοιμάσει τις εργασίες του, στον υπολογιστή του σχολείου ή το γραφείο ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; Γνωρίζεις τι γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο με τα μέτρα covid και πόσοι πηγαίνουν στα γραφεία ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; Το γνωρίζεις ότι καθημερινά το ένα τρίτο των εκπαιδευτικών τρέχει από τις 7 παρά για να καλύψει δεκάδες χιλιόμετρα ώστε να βρίσκεται στο χωριουδάκι στην άκρη του πουθενά, πολλές ειδικότητες το κάνουν σε 5 διαφορετικά σχολεία την εβδομάδα; Έλεος δηλαδή, το φόρουμ αυτό δεν είναι μόνο για να κάνουμε την πλάκα μας, μπαίνουν άτομα για να λύσουν απορίες.