*

Αποστολέας Θέμα: 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπ/κό Πρόγραμμα  (Αναγνώστηκε 17113 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pe70-va

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ρε παιδιά πως μπορειτε να συζητάτε με ένα lobby ατόμων(δασκαλοι) που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι αν θα έχουνε τετράωρο ,τι ώρα θα σχολασουνε και πόσα λεφτά τουσ κόψανε?
Tώρα η συνδικαλιστές ξέρουν καλά την δουλειά τους αφου το κοινό στο οποίο απευθύνονται(δασκαλοι) ειναι αβουλα όντα.
Τα βλέπουμε απο κοντά πόσο τουσ ενδιαφέρει η σχέση που αναπτύσουνε με τα παιδία .... στα κενά τουσ στα οποία εξαφανίζονται και στις τρείς ωρες την ημέρα που έρχονται στοπ σχολέιο.
Φτάνει πια αυτή η στείρα αντιπολίτευση αν έχετε κατι σημαντικό να μάς πειτε εχει καλως αλλιως αντε παρακάτω.

Γιατί τέτοια εμπάθεια προς τους δασκάλους αγαπητέ mixalis?
Τη στρουμφίσαμε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pe70-va

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Άλλο είναι το λείπουν οι υποδομές και οι ειδικότητες και άλλο το δεν χρειάζονται οι ειδικότητες που εμμέσως αναφέρει η ανακοίνωση της παραπάνω συντονιστικής επιτροπής
Και βέβαια χρειάζονται οι ειδικότητες! Ίσως όχι και τόσο στην Ά δημοτικού για ορισμένα μαθήματα, κατά τη γνώμη μου. Δεν έχουμε κάτι με τις ειδικότητες παιδιά, ξυπνήστε! Αλλού είναι τα προβλήματα και τα βιώνουμε όλοι μας, ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας. peace
Τη στρουμφίσαμε!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ

 Ίσα ίσα δίνουν στα παιδιά την δυνατότητα να μάθουν να συναναστρέφονται με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στα αντικείμενά τους και να απολαμβάνουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευσης.


Αυτό ειναι καθαρά θεμα εκπ/κού και οχι εξειδικευσης!!! Στο Λυκειο και στο Γυμνάσιο έχουν όλοι μια εξειδίκευση. Αυτό όμως δεν κάνει το μάθημα όλων υψηλότερου επιπέδου! Υπάρχουν τεράστιες διαφορές απο καθηγητή σε καθηγητή! Αν κάποιος ασχολειται,ενδιαφέρεται και προετοιμάζεται  για το μαθημα του θα προσφέρει υψηλότερο επιπεδο ανεξαρτητα από την ειδικότητα που έχει! αν δεν ενδιαφέρεται και δεν προετοιμάζεται θα προσφέρει χαμηλότερου επιπέδου. Αυτό ισχύει βέβαια για ολους τους εκπ/κους απο το νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο!

Proteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης. Ο παππούς μου πριν πολλά χρόνια δήλωνε οτι επειδή είχε τελειώσει το δημοτικό με καλό βαθμό ήταν ικανός να γίνει δάσκαλος απαξιώνοντας τις σπουδές των δασκάλων. Έτσι και κάποια άτομα που έχουν κάποιες γνώσεις στη χρήση υπολογιστών δεν μπορούν να μπουν στο ίδιο καζάνι με άτομα που έχουν σπουδάσει την επιστήμη της πληροφορικής! Προφανώς οι δεύτεροι είναι πιο κατάλληλοι για τη διδασκαλία του αντικειμένου. Και βέβαια θα βρεθούν ανάμεσά μας άτομα που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους, που δεν έχουν γνώση της παιδαγωγικής γιατί δεν την έχουν διδαχθεί, όπως υπάρχουν και δάσκαλοι ακατάλληλοι, από τους οποίους θα έκανε καλύτερη δουλειά ο παππούς μου... Και σίγουρα υπάρχουν δάσκαλοι που προσπαθούν να βάλουν τη δισκέτα στον υπολογιστή από την τρύπα των ηχείων... Θέλω να πιστεύω οτι είναι οι εξαιρέσεις.

Όσο για τη διδασκαλία της πληροφορικής στην Α΄ Δημοτικού... Σχεδόν όλα τα πρωτάκια που έχω φέτος έχουν κάποια εμπειρία στους υπολογιστές από το σπίτι. Δυστυχώς περιορίζεται στη farma του facebook και σε κάποια site με παιχνίδια στα οποία οι γονείς "παρκάρουν" τα παιδιά αγνοώντας τους κινδύνους πίσω από αυτά. Στη μάθημα της πληροφορικής στο σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν πώς να αποφύγουν αυτούς τους κινδύνους πριν είναι αργά. Διδάσκονται οτι δεν πρέπει να μιλάνε με αγνώστους μέσα από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, οτι δεν πρέπει να παίζουν βίαια παιχνίδια, οτι δεν πρέπει να μπαίνουν σε ιστοσελίδες άγνωστες χωρίς την επίβλεψη κάποιου γονιού. Αυτά πρέπει να τα μάθουν τα παιδιά από την πρώτη δημοτικού! Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ! Παράλληλα μαθαίνουν οτι ο υπολογιστής δεν είναι απλά μια "παιχνιδομηχανή"! Έχει τόσες χρήσεις κάποιες από τις οποίες ανέφερα σε προηγούμενο ποστ. Διδάσκω φέτος ένα μήνα πληροφορική σε άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο και τα πρωτάκια ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει πληκτρολόγιο! Γιατί μαθαίνουν όλα αυτά τα χρήσιμα πράγματα για τους υπολογιστές!

Αποσυνδεδεμένος nastybird

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
    • Προφίλ
Παράθεση
Αυτό ειναι καθαρά θεμα εκπ/κού και οχι εξειδικευσης!!! Στο Λυκειο και στο Γυμνάσιο έχουν όλοι μια εξειδίκευση. Αυτό όμως δεν κάνει το μάθημα όλων υψηλότερου επιπέδου! Υπάρχουν τεράστιες διαφορές απο καθηγητή σε καθηγητή! Αν κάποιος ασχολειται,ενδιαφέρεται και προετοιμάζεται  για το μαθημα του θα προσφέρει υψηλότερο επιπεδο ανεξαρτητα από την ειδικότητα που έχει!

Εννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της????Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο??



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Proteas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
  • Love is the drug!
    • Προφίλ


Εννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της????Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο??




εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;;  ???

Αποσυνδεδεμένος Proteas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
  • Love is the drug!
    • Προφίλ


Proteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης.


Και γω σεβομαι οσους ξερουν να συζητάνε,όπως εσύ! Απλά θελω να πω ότι γενικά οι γνώσεις στο Δημοτικό δε θεωρούνται εξειδικευμένες... Ούτε εγω διδάσκω εξειδικευμένα μαθηματικά ούτε εξειδικευμένη Γλώσσα , ειδικά στις πρώτες τάξεις! Ας μη γελιομαστε δεν ξερουμε εμεις κατι που δεν το ξερουν και πολλοί αλλοι!!! Εκει που πρεπει να ειμαστε "εξειδικευμένοι" ειναι στο πώς θα τα διδάξουμε! Και μιλάω για τον καθε εκπ/κο στο αντικειμενο του! Οποτε ενα πτυχιο απο μονο του δεν μπορει να εγγυηθεί υψηλοτερο επιπεδο εκπ/σης! Επισης , καλο ειναι να σκεφτόμαστε και τις φυσιολογικές πνευματικές αντοχές των μικρών μαθητών , γιατι οταν ο μαθητής νιωθει κουρασμενος δεν μπορει να συγκεντρωθει & να με προσεξει ακομα κι αν εχω 5 διδακτορικά στα παιδαγωγικά!!!

Αποσυνδεδεμένος nastybird

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
    • Προφίλ
Παράθεση
εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!!

Ευχαριστουμε που δηλωσες το αυτονοητο....

Παράθεση
και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;

Πιστεψα οτι εννοουσες κατι αλλο περα απο το αυτονοητο...Δεν περιμενα να απαντησεις λεγοντας οτι υπαρχουν καλοι και κακοι  :-\ Τι σχεση εχουν ολα αυτα βεβαια με το οτι τα παιδια κουραζονται δεν ξερω...Το μονο που ξερω παντως ειναι οτι σε ολα τα σχολεια στα οποια διδασκω οι δασκαλοι δεν βλεπουν τα παιδια μετα την πεμπτη ωρα μια και ολοι εχουν φτιαξει το προγραμμα τους ετσι ωστε να βαζουν ολες τις ειδικοτητες στο τελος για ευννοητους λογους.Πως ειναι δυνατον να ξερουν αν κουραζονται η οχι????Αν πραγματι τα παιδια κουραζονται με 2 παραπανω ωρες τοτε τα παιδια του ολοημερου πρεπει να εχουν καποια ειδικη ικανοτητα που τα κανει να παραμενουν ξυπνια ζωντανα και γεματα ενεργεια 4 ωρες μετα την ληξη των μαθηματων....

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ


Εννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της????Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο??




εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;;  ???

Δεν συμφωνείς οτι είναι πιο κατάλληλος κάποιος που έχει σπουδάσει το αντικείμενο από κάποιον που δεν το έχει σπουδάσει; Δεν ΠΡΕΠΕΙ κάποιος που διδάσκει πληροφορική να έχει ως ελάχιστο προσόν πτυχίο πληροφορικής;



Proteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης.


Και γω σεβομαι οσους ξερουν να συζητάνε,όπως εσύ! Απλά θελω να πω ότι γενικά οι γνώσεις στο Δημοτικό δε θεωρούνται εξειδικευμένες... Ούτε εγω διδάσκω εξειδικευμένα μαθηματικά ούτε εξειδικευμένη Γλώσσα , ειδικά στις πρώτες τάξεις! Ας μη γελιομαστε δεν ξερουμε εμεις κατι που δεν το ξερουν και πολλοί αλλοι!!! Εκει που πρεπει να ειμαστε "εξειδικευμένοι" ειναι στο πώς θα τα διδάξουμε! Και μιλάω για τον καθε εκπ/κο στο αντικειμενο του! Οποτε ενα πτυχιο απο μονο του δεν μπορει να εγγυηθεί υψηλοτερο επιπεδο εκπ/σης! Επισης , καλο ειναι να σκεφτόμαστε και τις φυσιολογικές πνευματικές αντοχές των μικρών μαθητών , γιατι οταν ο μαθητής νιωθει κουρασμενος δεν μπορει να συγκεντρωθει & να με προσεξει ακομα κι αν εχω 5 διδακτορικά στα παιδαγωγικά!!!

Όντως κάποιες γνώσεις δεν είναι εξειδικευμένες... Εσύ όμως έχεις εκπαιδευτεί από τη σχολή σου να διδάσκεις συγκεκριμένη ύλη μαθηματικών και γλώσσας. Δεν έχεις εκπαιδευτεί να διδάσκεις πληροφορική. Πολλοί δάσκαλοι δεν ξέρουν ούτε καν τα στοιχειώδη. Πώς θα διδάξουν πληροφορική; Έχω μεγαλώσει σε οικογένεια εκπαιδευτικών και τα έχω δει από πρώτο χέρι... Το ίδιο ισχύει και για τη γυμναστική, τη μουσική, τη θεατρική αγωγή, τα καλλιτεχνικά... Ένας δάσκαλος που θα μπορεί να τα διδάσκει όλα αυτά θα πρέπει να σπουδάζει τουλάχιστον 10 χρόνια! Όπως εγώ δεν έχω εκπαιδευτεί "πώς" θα διδάσκω γλώσσα, έτσι και οι δάσκαλοι δεν έχουν εκπαιδευτεί "πώς" θα διδάσκουν πληροφορική. Αντίθετα οι πληροφορικάριοι έχουν κάνει πλέον τουλάχιστον ένα χρόνο παιδαγωγικές σπουδές, έχουν προϋπηρεσία 4-5 χρόνια στα παλιά ολοήμερα κάτω από αντίξοες συνθήκες εργασίας. Κάτι παραπάνω ξέρουν...

Αποσυνδεδεμένος Giotak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Παράθεση
εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!!

Ευχαριστουμε που δηλωσες το αυτονοητο....

Παράθεση
και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;

Πιστεψα οτι εννοουσες κατι αλλο περα απο το αυτονοητο...Δεν περιμενα να απαντησεις λεγοντας οτι υπαρχουν καλοι και κακοι  :-\ Τι σχεση εχουν ολα αυτα βεβαια με το οτι τα παιδια κουραζονται δεν ξερω...Το μονο που ξερω παντως ειναι οτι σε ολα τα σχολεια στα οποια διδασκω οι δασκαλοι δεν βλεπουν τα παιδια μετα την πεμπτη ωρα μια και ολοι εχουν φτιαξει το προγραμμα τους ετσι ωστε να βαζουν ολες τις ειδικοτητες στο τελος για ευννοητους λογους.Πως ειναι δυνατον να ξερουν αν κουραζονται η οχι????Αν πραγματι τα παιδια κουραζονται με 2 παραπανω ωρες τοτε τα παιδια του ολοημερου πρεπει να εχουν καποια ειδικη ικανοτητα που τα κανει να παραμενουν ξυπνια ζωντανα και γεματα ενεργεια 4 ωρες μετα την ληξη των μαθηματων....

Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Παράθεση
εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!!

Ευχαριστουμε που δηλωσες το αυτονοητο....

Παράθεση
και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;

Πιστεψα οτι εννοουσες κατι αλλο περα απο το αυτονοητο...Δεν περιμενα να απαντησεις λεγοντας οτι υπαρχουν καλοι και κακοι  :-\ Τι σχεση εχουν ολα αυτα βεβαια με το οτι τα παιδια κουραζονται δεν ξερω...Το μονο που ξερω παντως ειναι οτι σε ολα τα σχολεια στα οποια διδασκω οι δασκαλοι δεν βλεπουν τα παιδια μετα την πεμπτη ωρα μια και ολοι εχουν φτιαξει το προγραμμα τους ετσι ωστε να βαζουν ολες τις ειδικοτητες στο τελος για ευννοητους λογους.Πως ειναι δυνατον να ξερουν αν κουραζονται η οχι????Αν πραγματι τα παιδια κουραζονται με 2 παραπανω ωρες τοτε τα παιδια του ολοημερου πρεπει να εχουν καποια ειδικη ικανοτητα που τα κανει να παραμενουν ξυπνια ζωντανα και γεματα ενεργεια 4 ωρες μετα την ληξη των μαθηματων....

Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.

Τί άλλαξε για αυτά τα παιδάκια σε σχέση με το προηγούμενο ολοήμερο; Η σειρά των μαθημάτων;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ

Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.

Πράγματι θα έπρεπε τα πρωτάκια να έχουν μεγαλύτερο χρόνο προσρμογής...Καινούριος χώρος, περισσότεροι εκπαιδευτικοί, κλπ
Φυσικά μπορεί και ο δάσκαλος να προσαρμόσει  έτσι το μάθημά του ώστε να έχουν τα μικρά αρκετά χρονικά διαστήματα χαλάρωσης.
Εγώ πάντως θα το ξαναπώ:

Είμαι ευχαριστημένος που η κόρη μου (Β' Δημοτικού)κάνει παραπάνω 2 ώρες γυμναστική και έκοψα μια δραστηριότητα που ήθελα να κάνει για περισσότερη άσκηση το Σαββατοκύριακο...
Χαίρομαι που θα κάνει λίγα Αγγλικά για να έχει από τώρα επαφή με αυτή τη σημαντική γλώσσα, χωρίς να χρειάζεται να τρέχω στα μαγαζιά ξένων γλωσσών το απόγευμα...
Χαίρομαι που κάνει και θεατρική αγωγή, Μουσική κλπ...
Γλυτώνω χρήματααααααα...

Μόνο που έχει αυτή την τρέλα με τα άλογα... Της αρέσει η ιππασία και θέλει κάποτε να έχει το δικό της άλογο... Όποτε τα χρήματα πάλι κάπως θα φύγουν... :(   

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ

Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.

Πράγματι θα έπρεπε τα πρωτάκια να έχουν μεγαλύτερο χρόνο προσρμογής...Καινούριος χώρος, περισσότεροι εκπαιδευτικοί, κλπ
Φυσικά μπορεί και ο δάσκαλος να προσαρμόσει  έτσι το μάθημά του ώστε να έχουν τα μικρά αρκετά χρονικά διαστήματα χαλάρωσης.
Εγώ πάντως θα το ξαναπώ:

Είμαι ευχαριστημένος που η κόρη μου (Β' Δημοτικού)κάνει παραπάνω 2 ώρες γυμναστική και έκοψα μια δραστηριότητα που ήθελα να κάνει για περισσότερη άσκηση το Σαββατοκύριακο...
Χαίρομαι που θα κάνει λίγα Αγγλικά για να έχει από τώρα επαφή με αυτή τη σημαντική γλώσσα, χωρίς να χρειάζεται να τρέχω στα μαγαζιά ξένων γλωσσών το απόγευμα...
Χαίρομαι που κάνει και θεατρική αγωγή, Μουσική κλπ...
Γλυτώνω χρήματααααααα...

Μόνο που έχει αυτή την τρέλα με τα άλογα... Της αρέσει η ιππασία και θέλει κάποτε να έχει το δικό της άλογο... Όποτε τα χρήματα πάλι κάπως θα φύγουν... :(   

Ελπίζω να μην εννοείς ότι τζογάρει στον ιππόδρομο...
1000 φορές να την πας στον ελεύθερο χρόνο της να κάνει ιππασία που θα το διασκεδάζει παρά να πληρώνεις για να κάνει ό,τι θα μπορούσε να κάνει στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος nastybird

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
    • Προφίλ
Παράθεση
Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.

Ο καθενας το βλεπει οπως θελει....Η κουραση δεν ειναι μετρησιμο μεγεθος οποτε δεν μπορουμε να ειμαστε αντικειμενικοι.Εγω θα δεχτω οτι υπαρχει θεμα μονο αν οι γονεις διαμαρτυρηθουν για την "υπερκοπωση" των παιδιων τους....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.