0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά πως μπορειτε να συζητάτε με ένα lobby ατόμων(δασκαλοι) που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι αν θα έχουνε τετράωρο ,τι ώρα θα σχολασουνε και πόσα λεφτά τουσ κόψανε?Tώρα η συνδικαλιστές ξέρουν καλά την δουλειά τους αφου το κοινό στο οποίο απευθύνονται(δασκαλοι) ειναι αβουλα όντα.Τα βλέπουμε απο κοντά πόσο τουσ ενδιαφέρει η σχέση που αναπτύσουνε με τα παιδία .... στα κενά τουσ στα οποία εξαφανίζονται και στις τρείς ωρες την ημέρα που έρχονται στοπ σχολέιο.Φτάνει πια αυτή η στείρα αντιπολίτευση αν έχετε κατι σημαντικό να μάς πειτε εχει καλως αλλιως αντε παρακάτω.
Άλλο είναι το λείπουν οι υποδομές και οι ειδικότητες και άλλο το δεν χρειάζονται οι ειδικότητες που εμμέσως αναφέρει η ανακοίνωση της παραπάνω συντονιστικής επιτροπής
Παράθεση από: gpapage στις Οκτώβριος 16, 2010, 04:01:40 μμ Ίσα ίσα δίνουν στα παιδιά την δυνατότητα να μάθουν να συναναστρέφονται με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στα αντικείμενά τους και να απολαμβάνουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευσης.Αυτό ειναι καθαρά θεμα εκπ/κού και οχι εξειδικευσης!!! Στο Λυκειο και στο Γυμνάσιο έχουν όλοι μια εξειδίκευση. Αυτό όμως δεν κάνει το μάθημα όλων υψηλότερου επιπέδου! Υπάρχουν τεράστιες διαφορές απο καθηγητή σε καθηγητή! Αν κάποιος ασχολειται,ενδιαφέρεται και προετοιμάζεται για το μαθημα του θα προσφέρει υψηλότερο επιπεδο ανεξαρτητα από την ειδικότητα που έχει! αν δεν ενδιαφέρεται και δεν προετοιμάζεται θα προσφέρει χαμηλότερου επιπέδου. Αυτό ισχύει βέβαια για ολους τους εκπ/κους απο το νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο!
Ίσα ίσα δίνουν στα παιδιά την δυνατότητα να μάθουν να συναναστρέφονται με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στα αντικείμενά τους και να απολαμβάνουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευσης.
Αυτό ειναι καθαρά θεμα εκπ/κού και οχι εξειδικευσης!!! Στο Λυκειο και στο Γυμνάσιο έχουν όλοι μια εξειδίκευση. Αυτό όμως δεν κάνει το μάθημα όλων υψηλότερου επιπέδου! Υπάρχουν τεράστιες διαφορές απο καθηγητή σε καθηγητή! Αν κάποιος ασχολειται,ενδιαφέρεται και προετοιμάζεται για το μαθημα του θα προσφέρει υψηλότερο επιπεδο ανεξαρτητα από την ειδικότητα που έχει!
Εννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της?Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο??
Proteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης.
εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!!
και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;
Παράθεση από: nastybird στις Οκτώβριος 16, 2010, 09:27:47 μμΕννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της?Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο?? εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;;
Παράθεση από: gpapage στις Οκτώβριος 16, 2010, 09:11:09 μμProteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης. Και γω σεβομαι οσους ξερουν να συζητάνε,όπως εσύ! Απλά θελω να πω ότι γενικά οι γνώσεις στο Δημοτικό δε θεωρούνται εξειδικευμένες... Ούτε εγω διδάσκω εξειδικευμένα μαθηματικά ούτε εξειδικευμένη Γλώσσα , ειδικά στις πρώτες τάξεις! Ας μη γελιομαστε δεν ξερουμε εμεις κατι που δεν το ξερουν και πολλοί αλλοι!!! Εκει που πρεπει να ειμαστε "εξειδικευμένοι" ειναι στο πώς θα τα διδάξουμε! Και μιλάω για τον καθε εκπ/κο στο αντικειμενο του! Οποτε ενα πτυχιο απο μονο του δεν μπορει να εγγυηθεί υψηλοτερο επιπεδο εκπ/σης! Επισης , καλο ειναι να σκεφτόμαστε και τις φυσιολογικές πνευματικές αντοχές των μικρών μαθητών , γιατι οταν ο μαθητής νιωθει κουρασμενος δεν μπορει να συγκεντρωθει & να με προσεξει ακομα κι αν εχω 5 διδακτορικά στα παιδαγωγικά!!!
Παράθεσηεννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! Ευχαριστουμε που δηλωσες το αυτονοητο....Παράθεση και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;Πιστεψα οτι εννοουσες κατι αλλο περα απο το αυτονοητο...Δεν περιμενα να απαντησεις λεγοντας οτι υπαρχουν καλοι και κακοι Τι σχεση εχουν ολα αυτα βεβαια με το οτι τα παιδια κουραζονται δεν ξερω...Το μονο που ξερω παντως ειναι οτι σε ολα τα σχολεια στα οποια διδασκω οι δασκαλοι δεν βλεπουν τα παιδια μετα την πεμπτη ωρα μια και ολοι εχουν φτιαξει το προγραμμα τους ετσι ωστε να βαζουν ολες τις ειδικοτητες στο τελος για ευννοητους λογους.Πως ειναι δυνατον να ξερουν αν κουραζονται η οχι?Αν πραγματι τα παιδια κουραζονται με 2 παραπανω ωρες τοτε τα παιδια του ολοημερου πρεπει να εχουν καποια ειδικη ικανοτητα που τα κανει να παραμενουν ξυπνια ζωντανα και γεματα ενεργεια 4 ωρες μετα την ληξη των μαθηματων....
Παράθεση από: nastybird στις Οκτώβριος 17, 2010, 12:41:14 μμΠαράθεσηεννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! Ευχαριστουμε που δηλωσες το αυτονοητο....Παράθεση και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;Πιστεψα οτι εννοουσες κατι αλλο περα απο το αυτονοητο...Δεν περιμενα να απαντησεις λεγοντας οτι υπαρχουν καλοι και κακοι Τι σχεση εχουν ολα αυτα βεβαια με το οτι τα παιδια κουραζονται δεν ξερω...Το μονο που ξερω παντως ειναι οτι σε ολα τα σχολεια στα οποια διδασκω οι δασκαλοι δεν βλεπουν τα παιδια μετα την πεμπτη ωρα μια και ολοι εχουν φτιαξει το προγραμμα τους ετσι ωστε να βαζουν ολες τις ειδικοτητες στο τελος για ευννοητους λογους.Πως ειναι δυνατον να ξερουν αν κουραζονται η οχι?Αν πραγματι τα παιδια κουραζονται με 2 παραπανω ωρες τοτε τα παιδια του ολοημερου πρεπει να εχουν καποια ειδικη ικανοτητα που τα κανει να παραμενουν ξυπνια ζωντανα και γεματα ενεργεια 4 ωρες μετα την ληξη των μαθηματων....Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.
Στο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο.
Παράθεση από: Giotak στις Οκτώβριος 17, 2010, 07:03:13 μμΣτο σχολείο που διδάσκω εγώ, όλοι οι δάσκαλοι έχουν τρία επτάωρα, ακόμη και της Α τάξης. Τα παιδιά, τώρα που έχουν μπει σε κανονικούς ρυθμούς μαθημάτων, κουράζονται, ειδικά τα πρωτάκια. Ακόμη δυσκολότερα είναι τα πράγματα για τα πρωτάκια που μένουν και στο Ολοήμερο, είναι πραγματικά για κλάματα. Είναι τόσο κουρασμένα που μετά το φαγητό δεν έχουν κουράγιο ούτε βέβαια και διάθεση ν'ανοίξουν την τσάντα τους. Το μόνο που τα ξεκουράζει είναι να κάθονται στην αυλή, καθώς δεν έχουν αντοχή ούτε για παιχνίδι. Και αυτό το ξέρω γιατί είμαι δασκάλα της Α τάξης και στην αρχή της χρονιάς έκανα συμπλἠρωση ωραρίου και κατέβαινα και στο Ολοήμερο. Πράγματι θα έπρεπε τα πρωτάκια να έχουν μεγαλύτερο χρόνο προσρμογής...Καινούριος χώρος, περισσότεροι εκπαιδευτικοί, κλπΦυσικά μπορεί και ο δάσκαλος να προσαρμόσει έτσι το μάθημά του ώστε να έχουν τα μικρά αρκετά χρονικά διαστήματα χαλάρωσης. Εγώ πάντως θα το ξαναπώ: Είμαι ευχαριστημένος που η κόρη μου (Β' Δημοτικού)κάνει παραπάνω 2 ώρες γυμναστική και έκοψα μια δραστηριότητα που ήθελα να κάνει για περισσότερη άσκηση το Σαββατοκύριακο...Χαίρομαι που θα κάνει λίγα Αγγλικά για να έχει από τώρα επαφή με αυτή τη σημαντική γλώσσα, χωρίς να χρειάζεται να τρέχω στα μαγαζιά ξένων γλωσσών το απόγευμα...Χαίρομαι που κάνει και θεατρική αγωγή, Μουσική κλπ...Γλυτώνω χρήματααααααα...Μόνο που έχει αυτή την τρέλα με τα άλογα... Της αρέσει η ιππασία και θέλει κάποτε να έχει το δικό της άλογο... Όποτε τα χρήματα πάλι κάπως θα φύγουν...