*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 113890 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #280 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 08:01:18 μμ »
Σήμερα εμένα δεν μπήκε στην ώρα μου βάσει προγράμματος !!! Δεν ξέρω που βολόδερνε ! Το θέμα είναι ότι το παιδί την έχει πάρει πρέφα και δεν την θέλει καθόλου...ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!
Αν κ δεν ισχύει για όλους τους συναδέλφους της ειδικής αυτό που θα γράψω, πιστεύω πως όταν επιλέγεις την εκπαίδευση κ μάλιστα την ειδική αγωγή μόνο κ μόνο προσβλέποντας στη μονιμότητα του δημοσίου  κ το αραγμα (κ μάλιστα με αγορασμενα μεταπτυχιακά) τότε αυτή τη στάση θα έχεις.
Κ το ξαναγράφω για να μην παρεξηγηθω: λουφαδοροι υπάρχουν κ στη γενική κ στην ειδική
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2024, 08:38:26 μμ από tiel »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:26:20 »

Αποσυνδεδεμένος than11

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #281 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 08:25:47 μμ »
Και η διεύθυνση του σχολείου τι κάνει; Πετάει χαρταετό;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4455
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #282 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 08:30:33 μμ »
Και η διεύθυνση του σχολείου τι κάνει; Πετάει χαρταετό;

Όταν ο διευθυντής, που είναι εκεί για να μαζεύει τα παιδιά, πρέπει να τρέχει για να επιβλέπει τιυς ενήλικες, μιλάμε για ξεφτίλα, είτε είναι γενικής είτε ειδικής. Απλώς είπαμε, αν είσαι γενικής κ αργείς να μπεις στην τάξη ή τερματίζεις τις άδειες, δεν μπορείς για καιρό να πουλάς το παραμύθι ότι διευθυντής είναι αυταρχικός, κάποια στιγμή θα εκνευρίσουν και οι συνάδελφοι και δεν θα σου δίνουν σημασία. Αν είσαι ειδική εχεις πολλά χαρτιά να παίξεις. Επέμβαση στο έργο, έλεγχος, ρατσιστική αντιμετώπιση, τηλέφωνα στους συμβούλους, καθηκοντολογιο…

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #283 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 09:53:16 μμ »
@durin, @emmaki, @ppil Παράλληλη στήριξη έχουν τα παιδιά και στο Λύκειο και στα ΕΠΑΛ, αλλά μόνο σε μαθήματα που διδάσκουν ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. Οι ανάγκες στα υπόλοιπα μαθήματα εξαφανίζονται;

Ο στόχος της παράλληλης στήριξης είναι η ένταξη των παιδιών στο σχολικό γίγνεσθαι, σε γνωστικό, κοινωνικό και ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Ακριβώς επειδή χορηγεί πτυχίο το ΕΠΑΛ δεν θεωρείτε ότι πρέπει να επιτευχθεί ο μέγιστος βαθμός αυτονομίας; Οι ώρες είναι 21/23 σε μαθήματα τομέα/ειδικότητας. Φουλ κενό. Στα εργαστήρια μάλιστα είναι επιβεβλημένη η υποστήριξη, γιατί μπορεί να υπάρξουν ατυχήματα. Το εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης θα βοηθήσει ώστε τα παιδιά να πάρουν τα μέγιστα εφόδια για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν και το πτυχίο. Κάποια παιδιά ίσως θελήσουν να δώσουν πανελλήνιες. Γιατί να μην έχουν βοήθεια στην προσπάθεια τους αυτή;

Ρώτησες γιατί δεν χορηγείται παράλληλη στα μαθήματα τομέα και σου απάντησα τι προβλέπεται. Επίσης έγραψα για ποιο λόγο πιθανόν να γίνεται αυτό.
Δεν έγραψα ότι το ενστερνίζομαι κιόλας. Προφανώς και έχουν βάση αυτά που αναφέρεις αλλά θα πρέπει να απευθυνθείς στους αρμόδιους αν θέλεις να αλλάξει η κατάσταση.

Τώρα για όσους της ΕΑΕ δεν παίρνουν τμήμα γιατί είναι έκθετοι αν συμβεί κάτι, η γνώμη μου είναι να πράττουν κατά το δοκούν.
Εγώ προσωπικά ως εκπαιδευτικός ΤΕ έχει τύχει να αναλάβω ολόκληρο τμήμα για να μην κάνουν κενό αλλά έτσι έκρινα εκείνη τη στιγμή. Υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσα να αρνηθώ. 

Πάντως η δικαιολογία του δεν αναλαμβάνω ολόκληρο τμήμα γιατί δεν καλύπτομαι από το νόμο δεν μου πολύ στέκει γιατί το ίδιο έκθετος, αν όχι περισσότερο, θα είναι ο εκπαιδευτικός, μαζί με τον υπόλοιπο σύλλογο και τη διεύθυνση, αν συμβεί κάτι σε μαθητή που είναι χωρίς επίβλεψη, εκτός τάξης, εντός ωραρίου λειτουργίας του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:26:20 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4455
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #284 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 10:36:55 μμ »
Εγω είμαι κατά του να προσφέρει το σχολείο babysitting και διαφωνώ με την απασχόληση σε ώρα κενού. Επίσης διαφωνώ με το να χαθεί κανονική διδακτική ώρα ένταξης ή παράλληλης από άλλο παιδί, για να μπει σε τμήμα ο καθηγητής ΕΑΕ. Αυτό είναι παρεμπόδιση του έργου του προφανώς. Ένα ερώτημα είναι όμως, αν λειπει ο καθηγητής του τμήματος στο οποίο ο ΕΑΕ έχει εκείνη την ώρα μαθητή του; Ειδικά αν είναι εκπαιδευτικός που είναι στην τάξη; Με το νέο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης ποσο εύκολα μπορείς να αρνηθείς να κανεις κάτι για όλη την τάξη; Δεν εννοώ μάθημα γιατί δεν μπορείς να ανακατευτείς σε κάτι που έχει δουλέψει με έναν τρόπο ένας άλλος (δεν έχει διδακτικό νόημα εννοώ), αλλά δεν μπορείς να κανεις μια δραστηριότητα με όλους; και να τα δυο μέτρα κ σταθμα. Αν συμβεί κάτι στην τάξη ενώ είναι μέσα ο δάσκαλος της τάξης και ο ΕΑΕ. ο δεύτερος είναι στο απυρόβλητο; εκεί θα επικαλεστεί ότι δική του ευθύνη είναι τα παιδιά του; που όμως αν του ζητήσουμε να τα έχει στο νου σε μια εκδήλωση, θα μας πει ότι δεν ειναι «χρεωμένος» παιδιά;

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #285 στις: Οκτώβριος 11, 2024, 11:51:53 μμ »

Αν συμβεί κάτι στην τάξη ενώ είναι μέσα ο δάσκαλος της τάξης και ο ΕΑΕ. ο δεύτερος είναι στο απυρόβλητο; εκεί θα επικαλεστεί ότι δική του ευθύνη είναι τα παιδιά του; που όμως αν του ζητήσουμε να τα έχει στο νου σε μια εκδήλωση, θα μας πει ότι δεν ειναι «χρεωμένος» παιδιά;

Κάπως έτσι το εννούσα με αυτά που έγραψα πριν. Ελπίζω να μη χρειαστεί να το μάθουμε ποτέ.

Ένα ερώτημα είναι όμως, αν λειπει ο καθηγητής του τμήματος στο οποίο ο ΕΑΕ έχει εκείνη την ώρα μαθητή του; Ειδικά αν είναι εκπαιδευτικός που είναι στην τάξη; Με το νέο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης ποσο εύκολα μπορείς να αρνηθείς να κανεις κάτι για όλη την τάξη; Δεν εννοώ μάθημα γιατί δεν μπορείς να ανακατευτείς σε κάτι που έχει δουλέψει με έναν τρόπο ένας άλλος (δεν έχει διδακτικό νόημα εννοώ), αλλά δεν μπορείς να κανεις μια δραστηριότητα με όλους;

Ο νόμος αναφέρεται είτε σε συνεκπαίδευση, υποστήριξη των μαθητών με ΕΕΑ εντός τάξης είτε σε ειδικές περιπτώσεις εκτός (για τους μαθητές των ΤΕ).
Δεν λέει πουθενά ότι ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ μπορεί να διδάσκει μόνος του στο τμήμα.
Κι άντε, αν πρόκειται για βραχύβια απουσία του άλλου εκπαιδευτικού, να κάνεις και μια και δυο μέρες μια δραστηριότητα, μια επανάληψη, κάτι τέλος πάντων με ολόκληρο το τμήμα.
Άμα λείπει παραπάνω;; Τότε δε βλέπω κάτι άλλο εκτός από τη διαχείριση των κενών που έχει αποφασίσει ο κάθε σύλλογος.



Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #286 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 12:25:47 πμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τα ΚΕΔΑΣΥ δεν χορηγούν παράλληλη στήριξη στα μαθήματα τομέα/ειδικότητας στα ΕΠΑΛ;
Σε αυτή την ερώτηση απάντησα τα εξής:

Σαφώς και ισχύει πως τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ δεν είναι υποχρεωτική εκπαίδευση και ειδικά τα ΕΠΑΛ δίνουν και Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Αυτό σημαίνει πως αν δινόταν παράλληλη σε ειδικότητες του ΕΠΑΛ τότε θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει να δίνονται και παράλληλες στα πανεπιστήμια, πράγμα αφύσικο και τελείως ανεδαφικό. Ο ρόλος εξάλλου της παράλληλης είναι η τελική ένταξη του μαθητή στην τάξη και όχι η δια βίου υποστήριξή του. Παρόλα αυτά δίνονται παράλληλες στα ΕΠΑΛ στις συνήθεις ειδικότητες. Ο αριθμός τους είναι λιγότερος γιατί υποστηρίζεται (και μάλλον έτσι είναι) πως οι ίδιοι οι κηδεμόνες δεν αιτούνται.

Η απάντησή μου δεν είναι η δική μου κρίση. Στηρίζεται σε όλες τις συζητήσεις που έχω διαβάσει κατά καιρούς από τη διακήρυξη της Σαλαμάνκα το 1994 που ήταν σημείο καμπής και μετά, τα συστήματα ειδικής αγωγής που έχω μελετήσει και τις συνεντεύξεις που έχω παρακολουθήσει (χωρίς να ανήκω στην ειδική αγωγή). Ουσιαστικά συμφωνώ μάλιστα με την νομοθεσία. Δεν θεωρώ πως θα είχε νόημα να έχει παράλληλη κάποιος σε εργαστήριο που οδηγεί σε εργασία, αν είναι ανίκανος να διατηρήσει τη σωματική του ακεραιότητα, ούτε να υπάρχει παράλληλη στο ενοχικό δίκαιο στο πανεπιστήμιο. Ξεφεύγει από κάθε σκοπιμότητα. Ούτε το να βοηθηθεί να δώσει εξετάσεις στο πανεπιστήμιο από ΕΠΑΛ δεν βρίσκω σκόπιμο, γιατί δεν θεωρώ ότι έπρεπε να υπάρχουν αυτές οι εξετάσεις για κανέναν. Δικαίωμα σαφώς θα έπρεπε να έχουν όλοι να μπουν σε πανεπιστήμιο, αλλά εξεταζόμενοι στα ίδια θέματα, όπως σε όλο τον κόσμο. Τα ΕΠΑΛ έπρεπε να οδηγούν σε τεχνικές σχολές, όπως και είναι η φύση τους κανονικά.

Σχετικά με όσα αναφέρονται από τους συναδέλφους για την παράλληλη στήριξη στα σχολεία, έχω να πω πως αυτά που ζητάει το υπουργείο είναι σαφώς παράξενα, όπως το μάθημα με δυο καθηγητές. Εδώ δυο δεξιοτέχνες μουσικοί και θέλουν ώρες πρόβα για να παίξουν σε παράσταση και με το που τον είδες τον άλλο, θα κάνεις και μάθημα αξιώσεων μαζί; Δεν γίνονται αυτά, το ξέρουμε όλοι.
Στην πρωτοβάθμια ο ρόλος της παράλληλης είναι σπουδαίος και μπορεί όντως να έχει αποτέλεσμα και στο γνωστικό του παιδιού. Στην δευτεροβάθμια το πράγμα ζορίζει. Οι παράλληλες στα θετικά μαθήματα συνήθως απλά κάνουν παρέα στον μαθητή για να μπορέσει ο καθηγητής της τάξης να κάνει μάθημα στα υπόλοιπα παιδιά. Δεν φαίνεται όμως το γνωστικό έλλειμμα του παιδιού τόσο. Το ίδιο έλλειμμα όμως στα φιλολογικά κάνει μπαμ. Χωρίς παράλληλη στα περισσότερα περιστατικά δεν μπορεί να γίνει μάθημα όμως.
Στο σχολείο μου έχει τύχει παράλληλη που σεβόμασταν όλοι και κανένας δεν της είχε ζητήσει ποτέ το παραμικρό, αφού ο μαθητής ήταν σε τέτοια κατάσταση που απορούσαμε πώς αντέχει μαζί του. Έχουν τύχει όμως και περιστατικά που η παράλληλη ήταν απλά η γραμματέας του μαθητή, που δεν ενημέρωνε γονείς για τίποτα (εγώ έδινα το πρόγραμμα στη μητέρα), και που ειλικρινά την αντιμετώπιζα σαν ανύπαρκτη. Κανένας της γενικής δεν έχει περιθώρια να είναι ανύπαρκτος, αυτό νομίζω πως λένε όλοι. Δεν είναι αντισυναδελφική συμπεριφορά, ουσιαστικά όλοι εδώ στηλιτεύουν την ανυπαρξία σοβαρού θεσμικού πλαισίου που δημιουργεί δυο διαφορετικές συμπεριφορές.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2024, 12:28:31 πμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #287 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 04:51:39 μμ »
Νομίζω ότι τα ΚΕΔΑΣΥ, αντί να δώσουν παράλληλη, προτείνουν φοίτηση σε ΕΝΕΓΥΥΛ, έτσι δεν είναι;

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #288 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 06:02:39 μμ »
Νομίζω ότι τα ΚΕΔΑΣΥ, αντί να δώσουν παράλληλη, προτείνουν φοίτηση σε ΕΝΕΓΥΥΛ, έτσι δεν είναι;

Όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2024, 06:14:53 μμ από durin »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #289 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 08:18:27 μμ »
Νομίζω ότι τα ΚΕΔΑΣΥ, αντί να δώσουν παράλληλη, προτείνουν φοίτηση σε ΕΝΕΓΥΥΛ, έτσι δεν είναι;


Καμια σχεση το ενα με το αλλο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #290 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 08:34:56 μμ »
Αν ξέρετε, σε ποιες περιπτώσεις προτείνουν ΕΝΕΓΥΥΛ; Ή αποφασίζει ο γονιός από μόνος του;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #291 στις: Οκτώβριος 12, 2024, 09:01:58 μμ »
Αν ξέρετε, σε ποιες περιπτώσεις προτείνουν ΕΝΕΓΥΥΛ; Ή αποφασίζει ο γονιός από μόνος του;

Παντα εξαρταται απο το παιδι

Δεν υπαρχει κνονας

Ο γονιος μπορει να δεχτει ή οχι ή να πει στη δευτεροβαθμια επιτροπη.
Οπως ομως στα ειδικα νηπιαγωγεια και δημοτικα δεν εγγραφει μονος του ο γονιος το παιδι εκει
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.