0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν εννοώ αυτοεξυπηρετηση ππυ να χρειάζεται Ε
Εννοώ όλες τις εργασίες ππυ δεν έχουν σχέση με τα καθηκοντα μας αλλά όλοι τις κάνουμε. όχι φυσικά υπεύθυνος τμήματος. Αλλά έχω δει να μην θέλουν πχ να πάρουν γιορτή. ή κάτι άλλο γραφειοκρατικό. Ή διαφορα χαμαλίκια που κάνουμε όλοι μας. Και να το πω πιο χύμα. Εγω έχω 4-5 ώρες μάθημα τη μέρα σε 80-100 διαφορετικά παιδιά. Στο κενό μου ίσως διορθωνω τετράδια ή ετοιμάζω φύλλα εργασίας ήπερνάω απουσίες ή απλα παίρνω μια ανάσα αλλά είναι αυτονόητο ότι θα διακόψω για να σηκώσω ένα τηλέφωνο αν ο διευθυντής έχει δουλειά ή θα δώσω σε μαθητή το τηλέφωνο για να πάρει σπίτι του ή θα του δώσω πάγο για το χέρι που χτύπησε ή σερβιέτα, χωρίς να λέω ότι δεν είναι δουλειά μου, κι ας με διακόπτει από τον μεγάλο φόρτο εργασίας ππυ έχω. Όπως λοιπόν όλοι μας κάνουμε πράγματα που είναι παντελώς άσχετα με το έργο μας γιΑτι έτσι λειτουργεί το σχολείο, περιμένουμε κι από ανθρώπους που έχουν διαφορετικού είδους καθηκοντα, να μην επινοούν δικαιολογίες για να μηνασχοληθούν λίγο παραπάνω με τα μετρημένα στα δαχτυλα παιδιά ππυ είναι αρμοδιότητά τους.
Κι όμως, Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα, το ότι κάποιος δουλεύει ως Παράλληλη Στήριξη, δεν θα πει αυτομάτως ότι είναι και κατάλληλος γι' αυτή την δουλειά. Ειδικά με αυτά τα σεμινάρια.... μπαίνουν στις τάξεις άτομα άσχετα με τον χώρο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και αξιόλογοι συνάδερφοι... αλλά ....
Δίνουν ΠΕ02/ΠΕ03/ΠΕ04 και όχι την ειδικότητα/τομέα που παρακολουθούν που είναι 21/23 ώρες. Φυσικοθεραπεύτρια που εργάστηκε σε ΚΕΔΑΣΥ μου είπε ότι αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες και για αυτό δεν έχει γίνει θέμα. Πάντως κάθε χρονιά που εργάζομαι σε ΕΠΑΛ έχουμε παιδιά με παράλληλη. Κατά την άποψη μου είναι κακώς συμβαίνει και είναι και επικίνδυνο στα εργαστήρια.
Κάποτε είχα ακούσει τη δικαιολογία ότι τα Λύκεια/Επαλ δεν είναι υποχρεωτική εκπαίδευση. Για αυτό και η συντριπτική πλειοψηφία των ΤΕ αφορά γυμνάσια. Τώρα για το αν ζητάνε από εκπαιδευτικό ειδικής, είτε ΤΕ είτε ΠΣ, να απαντήσει σε ένα τηλέφωνο ή να φροντίσει για έναν μαθητή που έχει χτυπήσει κι αυτός αρνείται γιατί δεν είναι στο καθηκοντολόγιό του....ουδέν σχόλιον.
Οι υπόλοιποι που λέτε (εδώ ανήκω και εγώ) δεν έχουμε στην εφημερία 250 παιδιά κάθε μέρα από το πρωί έως τη λήξη του σχολείου. Ανάλογα με τα παιδιά και το σχολείο βγάζουμε βάρδιες. Οι ανάγκες θα καλυφθούν με διεκδικήσεις και όχι με το να εκμεταλλευόμαστε συναδέλφους/ισσες.
Το να 'ναι κάποιος εργατικός δεν έχει να κάνει ούτε με τα πτυχία του ούτε με την ειδικότητα ούτε με την παράλληλη ή την ειδική ή τη γενική ή ό,τι άλλο επαγγελματικό. Έχει να κάνει με το χαρακτήρα.
Η μη υποχρεωτικοτητα ειναι ο λογος που προβαλεται για τη μη ιδρυση ΤΕ σε λυκεια.ΠΣ γνωριζω οτι δινεται σε λυκεια
Έσπερος συμφωνώ απολυτα!!!!Τι γίνεται με τις παράλληλες στη δευτεροβάθμια που μπαίνουν σε άσχετα μαθήματα μέσα "γιατί δεν βγαίνει το πρόγραμμα μωρέ" και ΞΥΝΟΝΤΑΙ γιατί είναι διαφορετική ειδικότητα απο το μάθημα που διδάσκεται εκείνη τη στιγμή η μαθήτρια;;;;τελικά η Π.Σ. υπάρχει για να εξυπηρετεί μαθητές ή για να εξυπηρετούμε εμείς την Π.Σ. ;;;;