0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών ταυτίζεται με τις ώρες του υποχρεωτικού κύκλου εκπαίδευσης. Στα δημοτικά και στη δευτεροβάθμια το διδακτικό ωράριο δεν ταυτίζεται. Σε όσα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ήμουν (δημοτικό, γυμνάσιο, ΕΠΑΛ) δεν ζητήθηκε ποτέ στους/στις εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης να μείνουν όλο το ωράριο λειτουργίας του σχολείου.
Δεν μιλησα για νηπιαγωγους….Εγω ημουν σε κεδασυ 15 χρονια…. Εχω δει πολλες, μα παρα πολλες, παραλληλες και στις δυο βαθμιδες
Όταν τα παιδιά «έχουν σοβαρές δυσκολίες στην αυτοεξυπηρετηση» η διάγνωση του ΚΕΔΑΣΥ είναι για Ε
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τα ΚΕΔΑΣΥ δεν χορηγούν παράλληλη στήριξη στα μαθήματα τομέα/ειδικότητας στα ΕΠΑΛ;
Ο εκπαιδευτικός παράλληλης δεν είναι στην πρωϊνή προσέλευση και στην απογευματινή αποχώρηση του παιδιού. Μη γράφετε ό,τι να 'ναι. Την ώρα του μαθήματος και στα διαλείμματα είναι κοντά του. Και στα διαλείμματα, εννοείται, διακριτικά. Το ωράριο για κανέναν εκπαιδευτικό δεν είναι 8-2. Δεν είναι εφοριακός ο εκπαιδευτικός. Άλλη η φύση της μιας δουλειάς, άλλη της άλλης. Εξ ου κι οι διαφορές.
Πολλοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ έχουν μια φοβερή ικανότητα να λενε όχι σε οποιαδήποτε εργασία θεωρείται αυτονόητο ότι κάνουν οι εκπαιδευτικοί της γενικής, επικαλούμενοι την ειδική φύση των καθηκόντων τους, αλλά κάθε φορά που τους ζητείται να κάνουν κάτι σχετιζόμενο αποκλειστικα με την ειδική φύση των καθηκόντων τους, ισχυρίζονται ότι δεν θέλουν διαφορετική αντιμετώπιση.
Γιατί δεν προβλέπεται από το νόμο. Παράλληλη, εκτός ειδικών περιπτώσεων, αφορά ΠΕ02,03,04.
Αυτο που λεω εγω ειναι οτι στις ΠΣ που εχω δει (και ειναι πολλες στα τοσα χρονια που ημουν στην ΕΑ), ερχοταν το πρωι, υποδεχοταν το παιδι, ηταν στα διαλειμματα εξω, συνοδευαν στις εκδρομες και ηταν μαζι με το παιδι και οχι με τους υπολοιπους εκπαιδευτικους και εφευγαν οταν εφευγε το παιδι.Πολλα χρονια, πολλες ΠΣΕπισης, το ιδιο συμβαινει και στα ειδικα σχολεια και ΕΕΕΕΚ που γνωριζω. Ολοι 8-2Σαφως υπαρχουν και αλλες εμπειριες
Δεν μπορω να ξερω τι γινεται σε καθε κεδασυ, επισης δεν θυμαμαι τι γινοταν στο κεδασυ που ημουν εγω (εχω την εντυπωση οτι σε μαθητες επαλ διναμε ΠΣ)Μπορειτε να ρωτησετε στο κεδασυ που σας ενδιαφερει
Ν.3699/2008, άρθρο 6, παρ.1, όπως ισχύει:...Από την 1.9.2010, η παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μπορεί να παρέχεται και μέσω προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα οποία εντάσσονται σε Πράξεις που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το Δημόσιο στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ), από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που έχουν τα Τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ΠΕ 61, ΠΕ 71, ΠΕ 02.50, ΠΕ 03.50 και ΠΕ 04.50. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν, στα προγράμματα αυτά μπορεί να συμμετέχουν και οι λοιποί εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04....
Γιατί δεν προβλέπεται από το νόμο. Παράλληλη, εκτός ειδικών περιπτώσεων, αφορά ΠΕ02,03,04. Κατά τα λοιπά, ότι λέει η ανακοίνωση της ΔΟΕ. Απλά, πολύ βολικά, διάφοροι σύλλογοι με αφορμή την υποστήριξη του μαθητή από τον εκπαιδευτικό παράλληλης, εντός και εκτός τάξης, φορτώνουν τον εκπαιδευτικό ΠΣ με τη συνεχή επίβλεψη του μαθητή καθόλη τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος, λες και είναι σωματοφύλακας ή μπάτλερ. Εξαρτάται από την εργασία. Αν π.χ. ζητούν από τον εκπαιδευτικό ένταξης να αναλάβει υπεύθυνος τμήματος ενώ υπάρχει διαθέσιμος συνάδελφος που μάλιστα διδάσκει στο εν λόγω τμήμα τότε καλώς αρνείται. Φυσικά δεν μπορούν να ζητούν εξαίρεση από όλες τις εξωδιδακτικές όπως π.χ. γιορτές ή από εφημερίες κ.α.