0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:02:43 pmΓια τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού.
Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού.
Παράλληλη στηριξη σημαινει οτι το παιδι παραμενει στην ταξη και εσυ εισαι διπλα του. Μη δεχτεις σε καμια περιπτωση να κανετε μονοι σας μαθημα, υπαρχουν συναδελφοι της γενικης που θεωρουν οτι αυτο γινεται. Με αυτη τη λογικη παρτο σπιτι σου για ιδιαιτερο . Κι εγω ειχα τα ιδια προβληματα αλλα μετα απο συζητηση με το διευθυντη και φυσικα στον 1ο συλλογο ολα ξεκαθαρισαν και ας κρεμασα μερικοι τα μουτρα τους διοτι ουσιαστικα ηθελαν να ξεφορτωθουν το μαθητη. Εννοειται πως οταν για καποιο λογο δε θα μπορεσει να παραμεινει στην ταξη θα βγειτε εξω, θα το δεις...Δεν εισαι υποχρεωμενη να το επιβλεπεις στα διαλειμματα, οι εφημερευοντες τι κανουν?Με αυτη τη λογικη θα κανεις εφημερια καθε μερα ολη μερα. Στις εκδρομες ομως ημουν υπευθυνη για το μαθητη, οπως ενας καθηγητης ειναι για ενα τμημα.
Παράθεση από: epistimik στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:23:27 pmΠαράθεση από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:02:43 pmΓια τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού.
mitsy Α/θμια ή
Παράθεση από: mitsy στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:31:02 pmΠαράθεση από: epistimik στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:23:27 pmΠαράθεση από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:02:43 pmΓια τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού.
επομένως,είτε δύναται να συμμετέχει είτε όχι,να είμαστε μέσα στην τάξη.μήπως βοηθηθεί περισσότερο εκτός;δε ξέρω,ειλικρινά,είναι πρώτη χρονιά που έχω τέτοια περίπτωση.όπως σας είπα,δεν κατανοεί αυτό που διαβάζειπως θα συμμετάσχει μέσα στο μάθημα;σχετικά με τις εκδρομές,γιατί έχω ευθύνη εγώ;ή μάλλον μόνο εγώ;γιατί ευθύνη στις εκδρομές έχουμε όλοι για όλα τα παιδιάψάχνω και δεν μπορώ να βρω νόμο όπου θα διαφαίνονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως προς αυτό!
Παράθεση από: mitsy στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 06:35:43 pmεπομένως,είτε δύναται να συμμετέχει είτε όχι,να είμαστε μέσα στην τάξη.μήπως βοηθηθεί περισσότερο εκτός;δε ξέρω,ειλικρινά,είναι πρώτη χρονιά που έχω τέτοια περίπτωση.όπως σας είπα,δεν κατανοεί αυτό που διαβάζειπως θα συμμετάσχει μέσα στο μάθημα;σχετικά με τις εκδρομές,γιατί έχω ευθύνη εγώ;ή μάλλον μόνο εγώ;γιατί ευθύνη στις εκδρομές έχουμε όλοι για όλα τα παιδιάψάχνω και δεν μπορώ να βρω νόμο όπου θα διαφαίνονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως προς αυτό!Η παράλληλη στήριξη δεν έχει ως μόνο στόχο να ακολουθήσει το παιδί την υπόλοιπη τάξη. Στόχος της είναι και η κοινωνικοποίηση του παιδιού, η επαφή του με τους συμμαθητές του, η αλληλπιδράσεις μέσα στην τάξη. Άλλωστε αν το έχεις το παιδί 21 ώρες την εβδομάδα, είναι πάρα πολλές για να κάνετε εξατομικευμένη διδασκαλία έξω από την τάξη. Τι θα κάνεις 21 ώρες; Θα βαρεθέις και εσύ και το παιδί!Αν έχω καταλάβει καλά είσαι φιλόλογος (ή κάνω λάθος;). Δεν υπάρχει και μαθηματικός για να κάνει στο παιδί μαθηματικά; Αν όχι, φυσικά και δεν μπορείς να κάνεις εσύ όλα τα μαθήματα, για να μην είσαι μέσα στην τάξη, άρα η λογική λέει ότι πρέπει να είσαι στην "κανονική" τάξη και να κάθεσαι δίπλα στο παιδί για να δίνει επιπλέον εξηγήσεις, να το βοηθάς με την αντιγρφή από τον πίνακα, να το βοηθάς με την ανάγνωση των εκφωνήσεων των ασκήσεων (αφού διαβάζει αλλά δεν κατανοεί τι διαβάζει) κλπ.Όσο για τη συμμετοχή στο μάθημα, αυτή θα γίνει με ειδικό τρόπο. Θα απαντά, ας πούμε, σε "ειδικές" ερωτήσεις που είναι μόνο γι αυτόν (π.χ. Γιάννη, ο Μ. Αλέξανδρος ήταν από τη Μακεδονία ή από την Ήπειρο; Τα ρήματα γράφονται με ο ή με ω; [Ηλίθια παραδείγματα το ξέρω!!!!]) αλλά θα γίνονται στα πλαίσια της τάξης.Και τα υπόλιπα παιδιά μπορούν να ωφληθούν από την παρουσιά ενός παιδιού με ΕΑ μέσα στην τάξη τους (βλ διαφορετικότητα) ενώ αν δουν ότι όποιος είναι διαφορετικός απλά απομακρύνεται από κόντα μας, τι θα μάθουν;;;;;;Και ας πάμε στις εκδρομές. Αν κρίνεις ότι δεν μπορεί να συμμετέχει γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας, τότε ενημερώνεις τους γονείς και ζητάς να είναι και η μητέρα μαζί στην εκδρομή για να συνοδεύσει το παιδί. Έχεις δικαίωμα να το κα΄νεις αυτό. Αν, όμως, δεν θες να έχεις και τη μαμα μαζί σου, τότε, αν το παιδί έρθει στην εκδρομή, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη. Και αυτό γιατί ένα παιδί με ΕΑ, και ειδικά με αυτισμό, δεν μπορείς να το αφήσεις μόνο του σε ένα περιβάλλον καινούριο, με πολλά ερεθίσματα. Θα πανικοβληθεί! Οπότε είσαι κοντά του (δεν λέω να το κρατάς από το χέρι) και προσπαθείς να το εντάξεις σε δραστηριότητες που θα κάνουν τα άλλα παιδιά (πχ παιχνίδια με την μπάλα, ή κηνυγητό κλπ).Νομικό πλαίσιο μην ψάχνεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν είναι ξεκαθαρισμένη η παράλληλη στήριξη στην Ελλάδα και γι' αυτό ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μάλιστα εμένα προσωπικά μου φαίνεται περίεργο που σε γυμνάσιο διαθετουν μια ολόκληρη πίστωση φιλολόγου σε παράλληλη στήριξη ενός και μόνο παιδιού (το ξαναλέω 21 ώρες είναι πάρα πολλές). Συνήθως μία πίστωση δίνεται μισή σε παράλληλη στήριξη και μισή σε ΤΕ ή σε 2 παράλληλες στηρίξεις (από 10 ώρες στο κάθε παιδί)
Μήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!
Παράθεση από: gmork στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 07:25:09 pmΜήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!δε νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό το πρόγραμμαπαρουσιαστήκαμε 2 άτομα και πήγαμε και οι δύο στο ίδιο σχολείομάλιστα μας είπαν ότι δεν τίθεται θέμα δήλωσης σχολείων καθώς θα πάμε και οι δύο εκείαπο'κει και πέρα,πήγαμε στο σχολείο ο δ/ντή γνώριζε ότι η μία θα είναι για τ.ε. και η άλλη για π.σ και μας είπε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για το ποια θα πάρει το ένα και ποια το άλλοπροτίμησα να αναλάβω την παράλληλη στήριξη ώστε να αποκτήσω εμπειρία πάνω σε αυτό και η συνάδελφος προτίμησε το τ.ε. καθώς αυτό γνώριζε.επομένως,μας έστειλαν εκεί και διαλέξαμε μόνες μαςαπο'κει και πέρα κολυμπάμε και μόνες μας!είναι μόνο 2 μέρες και ήδη έχω προβληματισμούς
Παράθεση από: mitsy στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 07:30:18 pmΠαράθεση από: gmork στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 07:25:09 pmΜήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!δε νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό το πρόγραμμαπαρουσιαστήκαμε 2 άτομα και πήγαμε και οι δύο στο ίδιο σχολείομάλιστα μας είπαν ότι δεν τίθεται θέμα δήλωσης σχολείων καθώς θα πάμε και οι δύο εκείαπο'κει και πέρα,πήγαμε στο σχολείο ο δ/ντή γνώριζε ότι η μία θα είναι για τ.ε. και η άλλη για π.σ και μας είπε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για το ποια θα πάρει το ένα και ποια το άλλοπροτίμησα να αναλάβω την παράλληλη στήριξη ώστε να αποκτήσω εμπειρία πάνω σε αυτό και η συνάδελφος προτίμησε το τ.ε. καθώς αυτό γνώριζε.επομένως,μας έστειλαν εκεί και διαλέξαμε μόνες μαςαπο'κει και πέρα κολυμπάμε και μόνες μας!είναι μόνο 2 μέρες και ήδη έχω προβληματισμούς Οκ καταλαβα. Εισαι πολυ τυχερη που βρηκες συναδελφο να συνεννοηθεις Μην αγχώνεσαι, καθε αρχη και δυσκολη, θα μπεις σε μια σειρα και του χρονου απο το ιδιο forum θα δινεις συμβουλες για Π.Σ.Εδω ειμαστε να ανταλλασσουμε αποψεις. Και μην ξεχνας το συμβουλο ειδικης αγωγης, αν και πρεπει να επιμεινεις για να τον βρεις, μην απογοητευεσαιΧαιρετω προς το παρον