0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω.
Δεν διεκδίκησα να διδάξω κανένα μάθημα στο Δημοτικό. ΔΕΝ είμαι δάσκαλος. ΔΕΝ είπα ποτέ να μη διδαχθεί το μάθημα των Νέων Τεχνολογιών. Δυσκολεύεστε στην κατανόηση κειμένου;
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έδωσε, στα ερωτήματα που διατυπώθηκαν, τις παρακάτω απαντήσεις:......Για το αντικείμενο της Πληροφορικής θα αξιοποιηθούν καθηγητές πληροφορικής κι όχι δάσκαλοι με πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες αφού οι δάσκαλοι δεν είναι ακόμη «καταρτισμένοι» και οι καθηγητές πληροφορικής με μια σύντομη επιμόρφωση θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του αντικειμένου. Και για τα δύο αντικείμενα ο σχεδιασμός του Υπουργείου προβλέπει τη χορήγηση κρατικού πιστοποιητικού στο τέλος της τρίτης τάξης του Γυμνασίου.......http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_6_10_1625.php
εγώ πάλι μετά τα όσα συνέβησαν πέρισυ το καλοκαίρι σκέφτομαι μήπως "πλησιάζει" ο διορισμός καμιάς κόρης πρώην υφυπουργού παιδείας και γι αυτό είπαν να πάρουν πληροφορικούς στα δημοτικά??? πως και ανακοίνωσε το ΥΠΕΠΘ: "Για το αντικείμενο της Πληροφορικής θα αξιοποιηθούν καθηγητές πληροφορικής κτλ" ? μέχρι τώρα σημασία δε μας δίναν. είμαι αρκετά επιφυλακτική για το τι θα γίνει. κανείς δε μας συμπαθεί!
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας: Υπόμνημα για την αποτελεσματική εισαγωγή της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση......1. Μόνιμη πρόσληψη Πληροφορικών για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια ΕκπαίδευσηΗ διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, όπως και στις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, απαιτεί πρωταρχικώς εκπαιδευτικούς Πληροφορικούς. Η ΕΠΕ έχει προβεί σε μελέτη των προγραμμάτων σπουδών όλων των τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ που έχουν στον τίτλο τους τον όρο “πληροφορική” ή κάποιο παράγωγό του, ή επικαλούνται οποιαδήποτε σχέση με την πληροφορική. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής είναι διαθέσιμα στη διεύθυνση http://review.epe.org.gr/. Βάσει των αποτελεσμάτων της μελέτης αυτής θα πρέπει να γίνει ο προσδιορισμός των τμημάτων των οποίων οι απόφοιτοι έχουν επιστημονική επάρκεια στην Πληροφορική και απαριθμούνται στον πίνακα που συνοδεύει το παρόν υπόμνημα.Αποτελεί καθολικό αίτημα του κλάδου μας η πρόσληψη μόνιμων Πληροφορικών με απόλυτη επιλογή τους από τμήματα Πληροφορικής Πανεπιστημίων ή ΤΕΙ, σύμφωνα με τα παραπάνω, καθώς και η ενδεχόμενη μελλοντική επιπρόσθετη ειδίκευσή τους σε θέματα που αφορούν κυρίως στην παιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών αυτής της ηλικίας, όπως άλλωστε πρέπει να απαιτείται και για όλες τις άλλες ειδικότητες που καλούνται να διδάξουν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.Οποιαδήποτε διαφορετική αντιμετώπιση των προσόντων και η πρόταξη οποιασδήποτε μορφής "παιδαγωγικής επάρκειας" έναντι της απαιτούμενης επιστημονικής επάρκειας, αποτελεί πρόσχημα για την επανάληψη καιροσκοπικών φαινομένων λεηλασίας των θέσεων εργασίας των πληροφορικών, με τραγικά αποτελέσματα τόσο για την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου όσο και για την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας μας. Συνακόλουθα, όποια άλλη επιλογή, πέραν του συνδυασμού της επιστημονικής με την παιδαγωγική επάρκεια, θα έχει ως αποτέλεσμα την απροκάλυπτη δημιουργία της επόμενης σειράς πελατών των ιδιωτικών συμφερόντων στο χώρο των “σεμιναρίων” και των “πιστοποιήσεων”. Κανένα πιστοποιητικό δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ δεν μπορεί να υποκαταστήσει το απαραίτητο βασικό πτυχίο Πληροφορικής, όπως κανένα πιστοποιητικό Ξένης Γλώσσας τύπου "Lower" δεν δίνει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς άλλης ειδικότητας να διδάξουν Ξένες Γλώσσες. Τα συγκεκριμένα συμφέροντα, αφού πούλησαν χιλιάδες πιστοποιητικά δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ σε ανέργους, εργαζόμενους, γυναίκες, Ευπαθείς Κοινωνικά Ομάδες (ΕΚΟ), Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ), φοιτητές, μαθητές γυμνασίου και λυκείου, γονείς, μηχανικούς, κλπ, αναζητούν νέες ομάδες-στόχους για την αύξηση της πελατείας τους και μέσω των Δημοτικών Σχολείων.Συνακόλουθα η "παιδαγωγική επάρκεια" αποτελεί ζήτημα ευθύνης πρωτίστως της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία θα πρέπει να προσδιορίσει με σαφήνεια τα όρια και το περιεχόμενό της. Ως Ένωση, δεν θα επιτρέψουμε να χρησιμοποιηθεί αυτή η έννοια για μια ακόμη φορά εις βάρος των Πληροφορικών και της εκπαίδευσης, όπως έχει γίνει κατ΄ επανάληψη τα τελευταία 20 χρόνια.http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_6_10_1144.php