0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, θα βάλεις βαθμό. Αυτός μπορεί να επιστρέψει και να δικαιολογήσει απουσίες με τόσες εγκυκλίους που βγαίνουν για ανωτέρα βία.
Μάλιστα... Με απόφαση διευθυντή αποφασίστηκε η μη καταχώριση βαθμολογίας, γι αυτό ρωτάω. Τώρα πώς θα το αιτιολογήσει δεν ξέρω...
Αν το αποφάσισε ο διευθυντής, προφανώς θα ξέρει κάτι παραπάνω για το ζήτημα. Αποκλείεται να μην είναι νομικά καλυμμένο το σχολείο.
Εγώ παίζει να τον έχω δει δέκα φορές όλες κι όλες, εκτιμώ ότι δεν είναι αρκετές για να βάλω βαθμό. Άλλοι συνάδελφοι που τα μαθήματά τους δεν είναι μονόωρα μπορεί να τον αξιολογήσουν. Έχω το δικαίωμα ή δεσμεύομαι να του βάλω υποχρεωτικά βαθμολογία στο μάθημά μου για το Α΄Τετράμηνο;
Μαθητής που έγραψε μεν διαγώνισμα, αλλά κάνει συνέχεια κοπάνες τις πρώτες ώρες και δεν τον έχω δει 10 ώρες. Τι μπορώ να κάνω;
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση; Αν στο σχολείο σας κανένας δεν προβληματίζεται για το τι βαθμό θα βάλει στους κοπανατζήδες, η δική μας γνώμη τι θα προσφέρει; Είτε ακολουθείτε τη γραμμή του σχολείου, διατυπώνοντας ενδεχομένως ενστάσεις, είτε βρίσκεστε 3-4 με ίδιες απόψεις που κάνετε αυτό που κρίνετε σωστό, είτε παίρνετε την ευθύνη να πράξετε κατά συνείδηση, η όλη συζήτηση κυρίως έχει νόημα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχολείου. Εγω πχ @erietta αυτό θα το ρωτούσα στον διευθυντή ή στην παιδαγωγική. Αν αυτοί αδιαφορούν και λένε είτε «βάλε του 8 να μείνει» είτε «βάλε 10 να ησυχάσεις», προβληματικό είναι και στις δυο περιπτώσεις. Με το ότι κάνει κοπάνες, δεν έχει ασχοληθεί κανεις έως τώρα; Αν δεν έχει ασχοληθεί, τι θα πεις πχ στον γονέα αν δεν βάλεις βαθμό; και πώς θα το αιτιολογήσεις στο πρακτικό αν το σχολείο δεν έχει ασχοληθεί καθολου με το θέμα; Το σχολείο είναι ένα ολόκληρο σύστημα που κάποια πράγματα λειτουργούν ή δεν λειτουργούν επειδή τα παιδιά αντιλαμβάνονται πώς βλέπουν την όλη φάση οι καθηγητές τους. Το να κάνει κάποιος αυτό που θεωρεί σωστό, που εν προκειμενω μάλλον είναι η μη κατάθεση βαθμού σε όλα όσα ερωτήθηκαν προηγουμένως, θα έχει κάποιο αποτέλεσμα στη λειτουργία του σχολείου, πέρα από το να νιώθει ενταξει με τον εαυτό του ο εκπαιδευτικός; Το παιδί τι μήνυμα θα πάρει; Θα πει απλα «κοιτα να δεις ο μ@@@…». Αν θελουμε να κάνουμε τη διαφορα, πρέπει να γίνει με τρόπο εποικοδομητικό, επιδιώκοντας τη συνεργασία και την πρωτοβουλία για επίλυση προβλημάτων, όχι απλώς τη διαφοροποίηση μέσω της βαθμολογίας που είναι μόνο δική μας ηθική ικανοποίηση.
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση;
Η πρόβλεψη των 10 ωρών ως ελάχιστων ωρών διδασκαλίας για κατάθεση βαθμολογίας αφορά στην απουσία καθηγητή και όχι στην απουσία μαθητή.
Ο νομοθέτης δεν θεώρησε απαραίτητο να δώσει λύση σε περίπτωση τέτοια γιατί σε αυτή θα έπρεπε να κινητοποιηθεί η διεύθυνση του σχολείου και ασφαλώς ο καθηγητής του μαθήματος και να έρθει σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή....Μπορεί πάντα να υπάρχει κάποια εξήγηση από τον μαθητή που να μας αιφνιδιάσει.
Η πρόβλεψη των 10 ωρών ως ελάχιστων ωρών διδασκαλίας για κατάθεση βαθμολογίας αφορά στην απουσία καθηγητή και όχι στην απουσία μαθητή. Ο νομοθέτης δεν θεώρησε απαραίτητο να δώσει λύση σε περίπτωση τέτοια γιατί σε αυτή θα έπρεπε να κινητοποιηθεί η διεύθυνση του σχολείου και ασφαλώς ο καθηγητής του μαθήματος και να έρθει σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή για την συνεχόμενη μονόωρη πρωινή κοπάνα. Μπορεί πάντα να υπάρχει κάποια εξήγηση από τον μαθητή που να μας αιφνιδιάσει. Αναμένεται πάντως το αυτονόητο από τον νομοθέτη: πως δεν θα περάσει η επανάληψη της απουσίας σε εβδομαδιαία διάταξη. Αν εντούτοις πέρασε χωρίς συστάσεις και δεν υπάρχουν δικαιολογίες του μαθητή, ο βαθμός του διαγωνίσματος είναι βαθμός ενδεικτικός. Αν είναι χαμηλός, θα πρότεινα να μπει αυτός και να ενημερωθούν γι αυτό και οι κηδεμόνες. Αν είναι υψηλός (γίνονται και αυτά), θα πρέπει να συνεκτιμηθεί η απουσία ενδιαφέροντος και να δοθεί κάποιος πιο μέτριος και πιο δίκαιος για την υπόλοιπη τάξη, αλλά και να κινητοποιηθεί ο καθηγητής περισσότερο.Για μένα δεν έχει καμία σημασία η εκ των υστέρων γνώμη του Συλλόγου σε τέτοιο θέμα αν δεν είχε ήδη κινητοποιηθεί μέχρι τότε γιατί πάντα αναλαμβάνω την ευθύνη του τι κάνω.
Συμφωνώ απόλυτα