*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 58706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Marphil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Γυναίκα
  • «Κάθε πρόχειρη γραφή [θέλει] τον Πικιώνη της»
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #140 στις: Ιανουαρίου 24, 2024, 02:51:39 pm »
Ναι, θα βάλεις βαθμό. Αυτός μπορεί να επιστρέψει και να δικαιολογήσει απουσίες με τόσες εγκυκλίους που βγαίνουν για ανωτέρα βία.
Μάλιστα... Με απόφαση διευθυντή αποφασίστηκε η μη καταχώριση βαθμολογίας,  γι αυτό ρωτάω.  Τώρα πώς θα το αιτιολογήσει δεν ξέρω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11614
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #141 στις: Ιανουαρίου 24, 2024, 06:05:30 pm »
Μάλιστα... Με απόφαση διευθυντή αποφασίστηκε η μη καταχώριση βαθμολογίας,  γι αυτό ρωτάω.  Τώρα πώς θα το αιτιολογήσει δεν ξέρω...
Αν το αποφάσισε ο διευθυντής, προφανώς θα ξέρει κάτι παραπάνω για το ζήτημα. Αποκλείεται να μην είναι νομικά καλυμμένο το σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2649
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #142 στις: Ιανουαρίου 24, 2024, 11:20:00 pm »
Αν το αποφάσισε ο διευθυντής, προφανώς θα ξέρει κάτι παραπάνω για το ζήτημα. Αποκλείεται να μην είναι νομικά καλυμμένο το σχολείο.

Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ είναι να γίνει πρακτικό και να χαρακτηριστεί ο μαθητής μη παρακολουθούντας. Αν γίνει αυτό μετά όντως δεν μπαίνει βαθμός. Τώρα πως θα γίνει τέτοιο πρακτικό όταν κάποιος όπως είπες μπορεί να γυρίσει, δεν ξέρω.

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1767
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #143 στις: Ιανουαρίου 25, 2024, 12:47:13 am »
Εγώ παίζει να τον έχω δει δέκα φορές όλες κι όλες, εκτιμώ ότι δεν είναι αρκετές για να βάλω βαθμό. Άλλοι συνάδελφοι που τα μαθήματά τους δεν είναι μονόωρα μπορεί να τον αξιολογήσουν. Έχω το δικαίωμα ή δεσμεύομαι να του βάλω υποχρεωτικά βαθμολογία στο μάθημά μου για το Α΄Τετράμηνο;

Μην κάνεις δύσκολη τη ζωή σου συνάδελφε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 25, 2024, 12:52:44 am από porcupinetree »
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #144 στις: Ιανουαρίου 25, 2024, 06:25:48 pm »
Μαθητής που έγραψε μεν διαγώνισμα, αλλά κάνει συνέχεια κοπάνες τις πρώτες ώρες και δεν τον έχω δει 10 ώρες. Τι μπορώ να κάνω;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3288
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #145 στις: Ιανουαρίου 25, 2024, 07:15:35 pm »
Μαθητής που έγραψε μεν διαγώνισμα, αλλά κάνει συνέχεια κοπάνες τις πρώτες ώρες και δεν τον έχω δει 10 ώρες. Τι μπορώ να κάνω;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4516
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #146 στις: Ιανουαρίου 25, 2024, 07:15:38 pm »
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση; Αν στο σχολείο σας κανένας δεν προβληματίζεται για το τι βαθμό θα βάλει στους κοπανατζήδες, η δική μας γνώμη τι θα προσφέρει; Είτε ακολουθείτε τη γραμμή του σχολείου, διατυπώνοντας ενδεχομένως ενστάσεις, είτε βρίσκεστε 3-4 με ίδιες απόψεις που κάνετε αυτό που κρίνετε σωστό, είτε παίρνετε την ευθύνη να πράξετε κατά συνείδηση, η όλη συζήτηση κυρίως έχει νόημα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχολείου. Εγω πχ @erietta αυτό θα το ρωτούσα στον διευθυντή ή στην παιδαγωγική. Αν αυτοί αδιαφορούν και λένε είτε «βάλε του 8 να μείνει» είτε «βάλε 10 να ησυχάσεις», προβληματικό είναι και στις δυο περιπτώσεις. Με το ότι κάνει κοπάνες, δεν έχει ασχοληθεί κανεις έως τώρα; Αν δεν έχει ασχοληθεί, τι θα πεις πχ στον γονέα αν δεν βάλεις βαθμό; και πώς θα το αιτιολογήσεις στο πρακτικό αν το σχολείο δεν έχει ασχοληθεί καθολου με το θέμα; Το σχολείο είναι ένα ολόκληρο σύστημα που κάποια πράγματα λειτουργούν ή δεν λειτουργούν επειδή τα παιδιά αντιλαμβάνονται πώς βλέπουν την όλη φάση οι καθηγητές τους. Το να κάνει κάποιος αυτό που θεωρεί σωστό, που εν προκειμενω μάλλον είναι η μη κατάθεση βαθμού σε όλα όσα ερωτήθηκαν προηγουμένως, θα έχει κάποιο αποτέλεσμα στη λειτουργία του σχολείου, πέρα από το να νιώθει ενταξει με τον εαυτό του ο εκπαιδευτικός; Το παιδί τι μήνυμα θα πάρει; Θα πει απλα «κοιτα να δεις ο μ@@@…». Αν θελουμε να κάνουμε τη διαφορα, πρέπει να γίνει με τρόπο εποικοδομητικό, επιδιώκοντας τη συνεργασία και την πρωτοβουλία για επίλυση προβλημάτων, όχι απλώς τη διαφοροποίηση μέσω της βαθμολογίας που είναι μόνο δική μας ηθική ικανοποίηση.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #147 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 01:41:53 pm »
Έσπερε, υπάρχουν τα μικρά και τα μεγάλα σχολεία από την άποψη του αριθμού των παιδιών. Τυχαίνει να είμαι σε σχολείο με πολλούς μαθητές και αυτό δημιουργεί σοβαρά προβλήματα οργάνωσης...Σχετικά με τις κοπάνες οι γονείς είναι ενημερωμένοι, αλλά... το κακό συνεχίζεται. ¨Εχεις δίκιο, θα το αναφέρω στον σύλλογο.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #148 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 04:07:11 pm »
Η πρόβλεψη των 10 ωρών ως ελάχιστων ωρών διδασκαλίας για κατάθεση βαθμολογίας αφορά στην απουσία καθηγητή και όχι στην απουσία μαθητή. Ο νομοθέτης δεν θεώρησε απαραίτητο να δώσει λύση σε περίπτωση τέτοια γιατί σε αυτή θα έπρεπε να κινητοποιηθεί η διεύθυνση του σχολείου και ασφαλώς ο καθηγητής του μαθήματος και να έρθει σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή για την συνεχόμενη μονόωρη πρωινή κοπάνα. Μπορεί πάντα να υπάρχει κάποια εξήγηση από τον μαθητή που να μας αιφνιδιάσει. Αναμένεται πάντως το αυτονόητο από τον νομοθέτη: πως δεν θα περάσει η επανάληψη της απουσίας σε εβδομαδιαία διάταξη. Αν εντούτοις πέρασε χωρίς συστάσεις και δεν υπάρχουν δικαιολογίες του μαθητή, ο βαθμός του διαγωνίσματος είναι βαθμός ενδεικτικός. Αν είναι χαμηλός, θα πρότεινα να μπει αυτός και να ενημερωθούν γι αυτό και οι κηδεμόνες. Αν είναι υψηλός (γίνονται και αυτά), θα πρέπει να συνεκτιμηθεί η απουσία ενδιαφέροντος και να δοθεί κάποιος πιο μέτριος και πιο δίκαιος για την υπόλοιπη τάξη, αλλά και να κινητοποιηθεί ο καθηγητής περισσότερο.
Για μένα δεν έχει καμία σημασία η εκ των υστέρων γνώμη του Συλλόγου σε τέτοιο θέμα αν δεν είχε ήδη κινητοποιηθεί μέχρι τότε γιατί πάντα αναλαμβάνω την ευθύνη του τι κάνω.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #149 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 08:23:03 pm »
ppil, ευχαριστώ, αυτό εννοούσα, τι γίνεται με την βαθμολογία όταν έχουμε συστηματική απουσία μαθητή εν γνώσει των γονιών του.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #150 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 09:18:53 pm »
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση; Αν στο σχολείο σας κανένας δεν προβληματίζεται για το τι βαθμό θα βάλει στους κοπανατζήδες, η δική μας γνώμη τι θα προσφέρει; Είτε ακολουθείτε τη γραμμή του σχολείου, διατυπώνοντας ενδεχομένως ενστάσεις, είτε βρίσκεστε 3-4 με ίδιες απόψεις που κάνετε αυτό που κρίνετε σωστό, είτε παίρνετε την ευθύνη να πράξετε κατά συνείδηση, η όλη συζήτηση κυρίως έχει νόημα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχολείου. Εγω πχ @erietta αυτό θα το ρωτούσα στον διευθυντή ή στην παιδαγωγική. Αν αυτοί αδιαφορούν και λένε είτε «βάλε του 8 να μείνει» είτε «βάλε 10 να ησυχάσεις», προβληματικό είναι και στις δυο περιπτώσεις. Με το ότι κάνει κοπάνες, δεν έχει ασχοληθεί κανεις έως τώρα; Αν δεν έχει ασχοληθεί, τι θα πεις πχ στον γονέα αν δεν βάλεις βαθμό; και πώς θα το αιτιολογήσεις στο πρακτικό αν το σχολείο δεν έχει ασχοληθεί καθολου με το θέμα; Το σχολείο είναι ένα ολόκληρο σύστημα που κάποια πράγματα λειτουργούν ή δεν λειτουργούν επειδή τα παιδιά αντιλαμβάνονται πώς βλέπουν την όλη φάση οι καθηγητές τους. Το να κάνει κάποιος αυτό που θεωρεί σωστό, που εν προκειμενω μάλλον είναι η μη κατάθεση βαθμού σε όλα όσα ερωτήθηκαν προηγουμένως, θα έχει κάποιο αποτέλεσμα στη λειτουργία του σχολείου, πέρα από το να νιώθει ενταξει με τον εαυτό του ο εκπαιδευτικός; Το παιδί τι μήνυμα θα πάρει; Θα πει απλα «κοιτα να δεις ο μ@@@…». Αν θελουμε να κάνουμε τη διαφορα, πρέπει να γίνει με τρόπο εποικοδομητικό, επιδιώκοντας τη συνεργασία και την πρωτοβουλία για επίλυση προβλημάτων, όχι απλώς τη διαφοροποίηση μέσω της βαθμολογίας που είναι μόνο δική μας ηθική ικανοποίηση.

Συμφωνώ απόλυτα
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #151 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 10:24:57 pm »
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση;

Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο, κι όχι τη γνώμη των μελών του φόρουμ. Αν προβλέπεται η μη κατάθεση βαθμολογίας σε μαθητή τον οποίο έχω δει 10-12 φορές όλες κι όλες στο μονόωρο μάθημά μου, μέχρι τις 20 Γενάρη. Αρκετοί πάντως από ότι έχω καταλάβει θα του βάλουν βαθμό. Εγώ δε θέλω να συμμετέχω σε αυτή την παρωδία. Ο μαθητής, δύσκολη περίπτωση,χωρίς διάθεση συνεργασίας, ήρθε κάπου τέλη Νοέμβρη.



Η πρόβλεψη των 10 ωρών ως ελάχιστων ωρών διδασκαλίας για κατάθεση βαθμολογίας αφορά στην απουσία καθηγητή και όχι στην απουσία μαθητή.


 
Ο νομοθέτης δεν θεώρησε απαραίτητο να δώσει λύση σε περίπτωση τέτοια γιατί σε αυτή θα έπρεπε να κινητοποιηθεί η διεύθυνση του σχολείου και ασφαλώς ο καθηγητής του μαθήματος και να έρθει σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή....Μπορεί πάντα να υπάρχει κάποια εξήγηση από τον μαθητή που να μας αιφνιδιάσει.

Εννοείται έχουν γίνει όλα αυτά, η μάνα δεν μπορεί να επιβληθεί στον μαθητή. Ο μαθητής μας γράφει συστηματικά στα @@ του, όποτε θέλει μπαίνει όποτε θέλει βγαίνει. Σε όλα τα μαθήματα αυτό, κι όχι μόνο στο δικό μου. Αν συνεχίσει έτσι θα χάσει τη χρονιά από απουσίες, ήδη στο προηγούμενο σχολείο του είχε γράψει αρκετές.
Διαγώνισμα στο ένα μάθημα που κάνουμε μαζί και ήταν παρών, δεν έγραψε καν το όνομά του, στο άλλο έλειπε.

Για να μη μακρηγορώ, επανέρχομαι στο αρχικό μου ερώτημα.

Είναι υποχρεωτικό να του βάλω βαθμό για το Α΄τετράμηνο; Αν δεσμεύομαι από το νόμο τότε αναγκαστικά θα πρέπει να καταθέσω βαθμολογία, αν όμως υπάρχει η εναλλακτική να μη μπει βαθμός τότε θα προτιμούσα (για να τον προστατεύσω κιόλας, μπας και βελτιωθεί η κατάσταση στο

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2649
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #152 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 11:14:46 pm »
Η πρόβλεψη των 10 ωρών ως ελάχιστων ωρών διδασκαλίας για κατάθεση βαθμολογίας αφορά στην απουσία καθηγητή και όχι στην απουσία μαθητή. Ο νομοθέτης δεν θεώρησε απαραίτητο να δώσει λύση σε περίπτωση τέτοια γιατί σε αυτή θα έπρεπε να κινητοποιηθεί η διεύθυνση του σχολείου και ασφαλώς ο καθηγητής του μαθήματος και να έρθει σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή για την συνεχόμενη μονόωρη πρωινή κοπάνα. Μπορεί πάντα να υπάρχει κάποια εξήγηση από τον μαθητή που να μας αιφνιδιάσει. Αναμένεται πάντως το αυτονόητο από τον νομοθέτη: πως δεν θα περάσει η επανάληψη της απουσίας σε εβδομαδιαία διάταξη. Αν εντούτοις πέρασε χωρίς συστάσεις και δεν υπάρχουν δικαιολογίες του μαθητή, ο βαθμός του διαγωνίσματος είναι βαθμός ενδεικτικός. Αν είναι χαμηλός, θα πρότεινα να μπει αυτός και να ενημερωθούν γι αυτό και οι κηδεμόνες. Αν είναι υψηλός (γίνονται και αυτά), θα πρέπει να συνεκτιμηθεί η απουσία ενδιαφέροντος και να δοθεί κάποιος πιο μέτριος και πιο δίκαιος για την υπόλοιπη τάξη, αλλά και να κινητοποιηθεί ο καθηγητής περισσότερο.
Για μένα δεν έχει καμία σημασία η εκ των υστέρων γνώμη του Συλλόγου σε τέτοιο θέμα αν δεν είχε ήδη κινητοποιηθεί μέχρι τότε γιατί πάντα αναλαμβάνω την ευθύνη του τι κάνω.

Συμφωνώ απόλυτα

Το τι λέμε εμείς και αν θεωρούμε πως η εγκύκλιος λέει απουσίες καθηγητή (που δεν το  λέει γιατί με την ίδια λογική θα έπρεπει ο διευθυντής να κινητοποιήσει τους πάντες για να αλλάξουν τον καθηγητή αφού αυτός λείπει) ή αν θεωρούμε πως εννοεί απουσίες μαθητή (που ούτε αυτό το λέει) δεν έχει σημασία. Η εγκύκλιος είναι ξεκάθαρη. Αν κάποιος μαθητής έχει διαδαχθεί το μάθημα κάτω απο 10 ώρες, δεν μπαίνει βαθμός. Αν το έχει διδαχθεί τουλάχιστον 10 ώρες μπαίνει βαθμός. Τώρα αν το μάθημα το δίδαξε απο την αρχή της χρονιάς ο χ καθηγητής και τις τελευταίες 5 μέρες του τετραμήνου άλλαξε και το διδάξει ο y καθηγητής δεν σημαίνει οτι ο μαθητής δεν θα πάρει βαθμό. Απλώς τον βαθμό πρέπει να τον βάλει ο χ που το δίδαξε σχεδόν όλο το τετράμηνο (ο x μπορεί νομιμότατα να αρνηθεί λέγοντας ότι δεν έχει δει το μαθητή 10 ώρες τουλάχιστον). Σε ακρίβώς τέτοια περίπτωση που έτυχε στο δικό μου σχολείο ο αρχικός καθηγητής (είχε φύγει απο το σχολείο) παρέδωσε βαθμούς στον διευθυντή, ο οποίος και τους πέρασε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 26, 2024, 11:22:14 pm από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #153 στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 11:27:55 pm »
Η δική σας περίπτωση συνάδελφε έχει μια ιδιαιτερότητα: δεν είστε ο μοναδικός διδάσκων. Από τη στιγμή που ο μαθητής αυτός αυτό ήρθε από άλλο ΕΝΕΕΓΥΛ και μάλιστα τέλη Νοέμβρη, σημαίνει πως πρέπει να επικοινωνήσετε αναγκαστικά με τον άλλο συνάδελφο, όπως πρότεινε ήδη ο Lasid. Παρόλο που υποψιάζομαι πως θα έχει την ίδια εικόνα με εσάς, η επικοινωνία μαζί του και η καταγραφή της στο πρακτικό κρίνω πως είναι απαραίτητη και μάλιστα σε μονόωρα μαθήματα. Ο μαθητής -σε μια τραβηγμένη βέβαια κατάσταση, αλλά όχι αδύνατη- μπορεί να διαμαρτυρηθεί που έντεκα φορές ο ένας και δέκα ο άλλος, δεν παίρνει βαθμό από κανέναν. Αφήστε που ακόμη και διαγώνισμα θα μπορούσε να έχει γράψει εκεί ή κάποιο τεστ ή να έτυχε να μην απουσιάσει εκείνες τις ώρες. Τότε θα έχετε εικόνα σωστή και φυσικά εκεί μπορείτε να κρίνετε αν θα βαθμολογήσετε ή όχι. Προτείνω πάντως, επειδή το διαγώνισμα είναι ουσιαστικά η ειδοποιός διαφορά για το υπουργείο, όταν κάποιος δεν γράφει στην ώρα του, να γράφει την επόμενη φορά που τον πετυχαίνετε.
Με λίγα λόγια προτείνω δυστυχώς βαθμολόγηση-παρωδία στην περίπτωσή σας, παρόλο που είμαι ο άνθρωπος που αν μου δίνει δικαίωμα ο νομοθέτης να αρνηθώ, σχεδόν πάντα αρνούμαι σε όλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 26, 2024, 11:31:16 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178779
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 599
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.