*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 58800 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 04:24:26 pm »
Και εγώ μια φορά που έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ τη βαθμολογία την ξεκίνησα από 7!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:47 »

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 11:04:09 pm »
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο.
Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα;

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 12:17:33 am »
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο.
Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 10:14:44 am »
Στο ερώτημα γιατί να μην μείνει ο μαθητής στην ίδια τάξη, δεν είναι εύκολο να απαντήσουμε ότι θα του έκανε οπωσδήποτε καλό. Οι διάφορες έρευνες που έχουν γίνει αποδεικνύουν ότι μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό αυτών καταφέρνει να καλύψει τα κενά που έχουν συσσωρευθεί από το δημοτικό και να προχωρήσει πάνω σε καλύτερες βάσεις. Η αντισταθμιστική αγωγή απουσιάζει στην πραγματικότητα.
Τα παιδιά δε που δεν καταφένουν να ολοκληρώσουν το σχολείο προέρχονται κυρίως από χαμηλά κοινωνικά και κυρίως μορφωτικά στρώματα, που δεν μπορούν να υπολογίζουν σε καμιά είδους βοήθεια από το σπίτι.
Άρα το ερώτημα που τίθεται σε αυτήν την περίπτωση είναι το αν θα πρέπει να τιμωρηθούν για την καταγωγή τους. Κι αν αφήνοντάς τους στην ίδια τάξη (και πολλές φορές οδηγώντας τους να παρατήσουν το σχολείο) είναι προτιμότερο από το να τους επιτρέψουμε να είναι σε μια σχολική αίθουσα και να προσπαθούμε να τους διευρύνουμε, έστω και λίγο, τους ορίζοντές τους.
Οι ίδιοι το ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς κι από πολύ νωρίς ότι η επαγγελματική τους διαδρομή είναι προδιαγεγραμμένη.
Γι ' αυτό εγώ πιστεύω ότι πρέπει να τους βοηθήσουμε έστω και με έναν βαθμό που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αντιθέτως θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο απαιτητικοί και πιο αυστηροί στο "ρετιρέ" της βαθμολογίας κι ενισχυτικοί παροτρύνοντάς τους μεσαίους μαθητές για μεγαλύτερη προσπάθεια.
Τέλος η βαθμολογία/αξιολόγηση των μαθητών θα πρέπει να επιστρέφει και σε εμάς, προβληματίζοντάς μας για τον τρόπο που εμείς προσπαθήσαμε να φέρουμε σε επαφή τους μαθητές με το γνωστικό αντικείμενο ώστε κι εμείς να βελτιωνόμαστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:31:21 am από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:47 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:19:44 am »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:33:54 am από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1412
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:24:00 am »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:30:47 am »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1412
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:34:29 am »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:40:31 am »
Το πλέον προκλητικό ήταν το εξής: ήρθε η μητέρα κάποιας από αυτές τις μαθήτριες να ρωτήσει για την επίδοσή της. 'Ερχεται και σ' εμένα. "Τι της κάνετε της κόρης μου;" με ρωτάει. "Ιστορία και Επιτάφιο" της λέω. "Α, δεν ενδιαφερόμαστε και πολύ γι αυτά τα μαθήματα", μου λέει και σηκώνεται να φύγει. "Πριν φύγετε", της λέω, "να ξέρετε ότι αυτή είναι η επίδοση της κόρης σας και εγώ δεν προτίθεμαι να βάλω έναν βαθμό που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, μόνο και μόνο γιατί είναι μάθημα γενικής παιδείας". Από την άλλη ήρθε η μητέρα της απουσιολόγου του ίδιου τμήματο και με ρωτούσε με αγωνία για την επίδοση της κόρης της. Μάλιστα, γνώριζε το όνομά μου και μ' ευχαρίστησε γι αυτά που προσφέρω στο παιδί της. Τι να πει κανείς!!!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:49:28 am »
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ).

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1412
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:54:46 am »
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ).

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 11:57:37 am »
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε και σαφώς δεν αναφέρομαι στην αδιαφορία αλλά στη φασαρία.
Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 24, 2010, 12:01:42 pm από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1412
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 12:07:44 pm »
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε.
Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.

Κοίτα, απέχω πολύ από το να χαρακτηριστώ αυστηρός εκπαιδευτικός, μάλλον είμαι και πιο χαλαρός απ' όσο χρειάζεται! Δε φωνάζω, δεν εκνευρίζομαι, δε χρησιμοποιώ προσβλητικές εκφράσεις, συζητάω με τους μαθητές μου, τους ρωτάω αν θέλουν να αλλάξουμε κάτι στο μάθημα κτλ. Αλλά πέραν των οδηγιών του υπουργείου, υπάρχει και η κρίση του εκπαιδευτικού. Η LK για παράδειγμα προσπαθεί να δώσει μια άλλη μορφή στο μάθημά της, πέραν της κλασικής μετωπικής διδασκαλίας. Εγώ όταν κάνω ιστορία προσπαθώ να συζητάω για τα θέματα που πραγματεύεται το σχολικό εγχειρίδιο, χωρίς να μένω προσκολλημένος σε αυτό. Λέω τη γνώμη μου, ζητάω και από τους μαθητές τη δική τους. Το ίδιο ισχύει και στην αξιολόγηση του μαθητή. Αξιολογείς συνολικά την προσωπικότητα του μαθητή. Έτσι το βλέπω εγώ. Αλλιώς, ποιος είναι ο ρόλος μας εκεί μέσα; Αν ακολουθούσαμε κατά γράμμα τη λογική των υπουργείων θα έπρεπε απλά να βάζουμε τους μαθητές να παπαγαλίζουν το μάθημα και εμείς να κάνουμε μια στείρα παράθεση των στοιχείων του βιβλίου.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 24, 2010, 12:19:08 pm »
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν ήμουν εγώ ξεκάθαρη στο τι ήθελα να πω.
Με λίγα λόγια, το θέμα βαθμός έχει πολλές προσεγγίσεις και δεν θα στηριχτείς σε ένα ή δύο ή τέσσερα διαγωνίσματα.
Το αν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η διαγωγή στη βαθμολογία, σύμφωνα με το υπεπθ όχι. Στην πράξη αυτό είναι πολύ δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, να συμβεί. Το αν πρέπει είναι άλλο θέμα.
Αυτό, που εγώ κατάλαβα, είναι ότι ο καθηγητής τραβιέται από χίλιες δυο μεριές και ότι αντικειμενική βαθμολογία δεν υπάρχει. Μια απεικόνιση στιγμιαία επειδή υπερίσχυσαν κάποια κριτήρια έναντι κάποιων άλλων. Μπορεί να είμαι τελείως λάθος αλλά στον ίδιο μαθητή θα μπορούσα να του βάλω και 11 και 12 και ίσως και 13.



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32793
  • Τελευταία: Katribeli
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178832
  • Σύνολο θεμάτων: 19418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 453
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.