0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο. Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα;
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.
Παράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 24, 2010, 11:19:44 amΚαλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.
Παράθεση από: jimy100 στις Ιανουαρίου 24, 2010, 11:24:00 amΠαράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 24, 2010, 11:19:44 amΚαλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές.
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ).
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε.Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.