0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/433010_anilikoi-epitethikan-agria-se-mathites-sholeioy-stin-akadimia-platonos-tesseris Επιπλέον, συνελήφθη για την παραμέληση της εποπτείας των τεσσάρων κατηγορουμένων η επιβλέπουσα καθηγήτρια.
Η κατάσταση έχει ξεφύγει, πληθαίνουν οι εκπαιδευτικοί που αν έβρισκαν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο θα είχαν παρατήσει τη διδασκαλία από καιρό... και μιλάμε για ανθρώπους που ξεκίνησαν με όνειρα, όρεξη και προσόντα... οι γονείς που αδυνατούν να βάλουν όρια, τα κακομαθημένα παιδιά, οι ανίκανοι-ανήμποροι διευθυντές, η αδιάφορη διοίκηση και μία κουλτούρα 'ατιμωρησίας' ή αδυναμίας επιβολής ορίων στα σχολεία έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα στα περισσότερα σχολεία όπου μόνο χώροι μάθησης δεν είναι πιά... έχω ανάμεικτα συναισθήματα βλέποντας την χαρά κάποιων που τους παίρνουν για λίγες ώρες αναπληρωτές και δεν έχουν ιδέα τι θα αντιμετωπίσουν... η καθημερινότητα αντί να έχει την γοητεία της διδασκαλίας, την προσφοράς του καινούριου, της συνάντησης με τον κόσμο των μαθητών, έχει καταλήξει να είναι συνεχής προσπάθεια επιβολής των ορίων, της τάξης και αν μείνει λίγη ώρα να γίνει και λίγο μάθημα. Η επανάληψη αυτού του μοτίβου φθείρει απίστευτα...
Συμφωνώ απόλυτα ότι σε αρκετά τμήματα ταιριάζει αυτή η περιγραφή. Ευτυχώς έχουμε και τμήματα, στα οποία μπορεί να γίνει πιο άνετα το μάθημα. Συνήθως σε αυτά τα τμήματα είμαι πιο μπροστά στην ύλη. Έτσι, όταν μπαίνω σε δύσκολα τμήματα, που χάνω χρόνο με παρατηρήσεις και συνεχείς διακοπές της ροής του μαθήματος, μπορώ να καλύψω πιο συνοπτικά την ύλη επειδή την έχω παραδώσει πρόσφατα σε ήσυχα τμήματα. Η συμπεριφορά των μαθητών ξεφεύγει ακόμα και στα Γυμνάσια. Όσοι διδάσκουν σε μαθητές μεγαλύτερων ηλικιών, έχουν να αντιμετωπίσουν χειρότερες συμπεριφορές! Πρέπει να οπλιστούμε με πολύ υπομονή.Πιστεύω ότι βοηθάει πολύ στη διαχείριση ενός τμήματος, αν έχουμε καλή επικοινωνία με τους μαθητές μας. Χρειάζεται να αφιερώσουμε χρόνο για να οικοδομήσουμε μια καλή σχέση εμπιστοσύνης. Τα παιδιά ξέρουν ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτά. Όταν χρειαστεί να ακούσουν μια παρατήρηση, μια διόρθωση ή μια επίπληξη, θα την δεχτούν πιο εύκολα από έναν εκπαιδευτικό που είναι κοντά τους όταν έχουν προβλήματα και νοιάζονται για την πρόοδο τους! Στα Γυμνάσια μπορεί ακόμα να εφαρμοστεί αυτή η προσέγγιση!