isabella και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
(...) ονλαιν βουλγαρικα προφίσιενσι (...) βουγλαροαριστείας (...)
Μα προφανώς κ θα τον πουλούσανε ολοι!συλλογος/διευθντης/συντονιστή/πυσδε. Πέσανε απο τα σύννεφα οι άνθρωποι!! κ το υπουργείο βεβαίως καθοτι το σχολεία έχει πάρει άριστα στην αυτοαξιολογηση του Αυτός ήταν άπειρος κ ηθελε κ να κάνει... μάθημα!!!! ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ!! Αντι να πατάει ενα 20ωρο κ να εξαφανίζεται κ να ναι στο fb να ψάχνει ονλαιν βουλγαρικα προφίσιενσι να μαζεψει κανα μόριο κ να κάνει κ 2-3 εξτρα δουλειές, ήθελε να κάνει μάθημα στο ΕΠΑΛ !! ΤΙ ΖΟΥΜΕΕΕ!! Τώρα θα πάει ενας άλλος "έμπειρος" π δεν θα ενοχλεί τους μαθητές , θα κάνει μουρμού οπως εκαναν ολοι, θα μαζεψει τα μοριάκια του, θα τα βάλει πανω απο τα μοριάκια της βουγλαροαριστείας κ ολα καλά!! Κ ο άπειρος που ηθελε να κάνει κ μάθημα στο ΕΠΑΛ=ουστ οξω απο τη δημόσια εκπαιδευση!! αριστεία_αλα_γκρεκα παγκόσμια πατέντες αριστείας στην αξιολογηση εκπαιδευτικών σε εθνικό επίπεδοΚεραμεωςφορεβερ
Δεν ξέρω τι ακριβώς πρόβλημα έχετε και κάνετε με κάθε ευκαιρία αυτούς τους υπαινιγμούς, αλλά το ενδεχόμενο -λέμε τώρα...- κάποια βουλγάρικα πανεπιστήμια να έχουν πλέον καλύτερο επίπεδο σπουδών σε κάποια γνωστικά πεδία σε σύγκριση με κάποια δικά μας, περνάει από το μυαλό σας ή έχετε μείνει στα 80s και στα 90s όπου από τις χώρες αυτές "αγόραζες" πτυχίο με δύο ντενεκέδες λάδι;Από εκεί και πέρα, αν αμφισβητείτε την αντιστοίχιση ακαδημαϊκών προσόντων στον πυρήνα της, αυτός είναι όσο αποτελούμε χώρα-μέλος της ΕΕ, δεν αλλάζει.
όποιος πιστεύει οτι αυτό το κείμενο γράφτηκε απο μαθητές 15μελούς του ΕΠΑΛ είναι το λιγότερο αφελής... ή είναι αυτός που το έγραψε ...
η ερώτηση μου είναι η εξής: αφού ο συνάδελφος είχε ελάχιστη εμπειρία για ποιο λόγο ο σύλλογος του ανέθεσε τα δύσκολα τμήματα; Δεν πρέπει ο "νέος" να παίρνει τα πιο βατά τμήματα μέχρι να αποκτήσει εμπειρία; Ποια είναι η ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων για αυτή την τεράστια αστοχία; Ας μην γελιόμαστε, από προσωπική εμπειρία και όλων μας, όλοι θα συμφωνήσουμε σε αυτό: γενικός κανόνας σε όλους τους συλλόγους, οι "νέοι" παίρνουν την σαβούρα που δεν θέλει κανείς. Δηλαδή έρχεται ο "νέος", ο νεοδιόριστος, ο αναπληρωτής, αφού ξεκινήσει το σχολικό έτος πολλές φορές, που δεν ξέρει κανενός την ιστορία στο σχολείο, να πάρει τα πιο δύσκολα τμήματα. Ακούγεται οξύμωρο! Έχει καμία σχέση με υπεύθυνη παιδαγωγική αντιμετώπιση από σοβαρούς δασκάλους; Γιατί οι "εμπειροι" διάλεξαν να βολευτούν και δεν νοιάστηκαν για τους δύσκολους μαθητές τους; Όταν γίνει η πατάτα όπως έγινε, φταίει ο "νέος"; Όλοι την έχουμε πατήσει με τις "σοφές" αναθέσεις του συλλόγου, που πας στα σχολεία και παίρνεις ό,τι να'ναι. ΤΕΡΑΣΤΙΑ η ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων στο συγκεκριμένο σχολείο.
lemonpies, οι απόψεις σου είναι καθαρά θεωρητικές, και δεν υπάρχει καμιά πρόθεση εφαρμογής τους από την ηγεσία...
Ήδη μετά το φιάσκο των σημερινών ηλεκτρονικών εκλογών της απάτης , και με 37 ΕΛΜΕ στα κάγκελα, είμαστε κοντά στην δημιουργία νέων συνδικαλιστικών φορέων που δεν είναι ορντινάτσες.