*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 168000 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 514
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #406 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 02:31:37 pm »
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μου εμπειρία από Επαλ.
Ημασταν 3 νέοι συνάδελφοι, Δύο ΠΕ04 και ένας ΠΕ02. Μας έδωσαν όλα τα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:23:08 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #407 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 03:22:38 pm »
Συνάδελφε δεν αρνείται κανεις αυτά που λες. Όλοι έχουμε ακούσει τετοια περιστατικά. Επίσης όλοι έχουμε δει τμήματα εκτός ελέγχου σε όλες τις βαθμίδες. Οι ενστάσεις είναι αλλού. Όχι στο αν αυτά που μάρτυρα ο άνθρωπος είναι διογκωμένα ή αν έχει εκείνος κάποια ευθύνη. Ο διαχωρισμός των μαθητών σε γελ και επαλ είναι ένα κοινωνικό ζήτημα. Όταν εχεις μια ολόκληρη κατηγορία σχολείων να θεωρείται κάτι σαν σκουπιδότοπος για παιδιά που κατά τη γνώμη αρκετών δεν θα έπρεπε να είχαν αποφοιτήσει από τη δημοτικό ή ίσως και το νηπιαγωγειο, είναι αναμενόμενο τα ίδια τα παιδιά να συμπεριφέρονται ακριβώς έτσι. Όσο για τα κλασικα «εγω κάνω μια χαρά μάθημα» ακούγονται παντού, στο δημοτικό θα το πει ο δάσκαλος στην ειδικότητα, στο γυμνάσιο ο παλιός στον νέο, στο λύκειο ο της κατεύθυνσης στον γενικής παιδείας κλπ.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #408 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 03:46:45 pm »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #409 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 03:51:43 pm »
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μου εμπειρία από Επαλ.
Ημασταν 3 νέοι συνάδελφοι, Δύο ΠΕ04 και ένας ΠΕ02. Μας έδωσαν όλα τα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:23:08 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #410 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 04:36:00 pm »
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μου εμπειρία από Επαλ.
Ημασταν 3 νέοι συνάδελφοι, Δύο ΠΕ04 και ένας ΠΕ02. Μας έδωσαν όλα τα

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #411 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 04:36:12 pm »
oλα ξεκινούν απο το ΣΕΠ Στη Γερμανία το ξεσκαρταρισμα γινεται από το δημοτικο με τεστ προσωπικότητας: εσύ δεν κάνεις για σχολειο, εσυ πας μπετατζής, σκουπιδιάρης κλπ

Για το ΣΕΠ συμφωνώ. Σε άλλες χώρες όμως ο χειρώνακτας- εξειδικευμένος τεχνίτης δεν θεωρείται αποτυχία όπως εδώ επειδή δεν σπούδασε στο κάθε απίθανο δήθεν ΑΕΙ της Θήβας ή του Άργους.

Αλλά: μιλάμε για ΜΑΘΗΤΕΣ. για ΠΑΙΔΙΑ. είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ τους. Ορκιστήκαμε να τα φροντίζουμε. Όχι λοιπόν «ξεσκαρτάρισμα». Άνθρωποι είναι. Όχι σκουπίδια.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #412 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 04:40:36 pm »
oλα ξεκινούν απο το ΣΕΠ Στη Γερμανία το ξεσκαρταρισμα γινεται από το δημοτικο με τεστ προσωπικότητας: εσύ δεν κάνεις για σχολειο, εσυ πας μπετατζής, σκουπιδιάρης κλπ
Επίσης στη Γερμανία δε διδάσκονται θρησκευτικά απ' την α' δημοτικού ως την γ' λυκείου για ν' αποκαθιστώνται επαγγελματικώς οι συνάδελφοι θεολόγοι υποχρεώνοντας τους μαθητές απ' τα 6 ως τα 18 σ' ενδοσχολική κατήχηση. Υπάρχουν τα κατηχητικά της εκκλησίας γι' αυτήν τη δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #413 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 09:52:02 pm »
Αυτοαναφορικό ποστ. Δεκτό. Οι φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί δεν είναι για ΕΠΑΛ. Ας γίνουν όλα ΕΠΑΣ. Κι ας γίνουν κι άλλα ΕΠΑΣ ν' αποσυμφορηθούν κι άλλο τα ΓΕΛ. Αλλά τότε θα χαθούν πλήθος οργανικές των 02 03 04. Δε γίνεται να θέλουμε, συνάδελφε gismix, και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #414 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 10:01:46 pm »
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.

Το θέμα δεν είναι ποσα σχολεία «β διαλογής» θα ιδρύσουμε για να μείνουν αμόλυντα τα ΓΕΛ και τα ΑΕΙ μας από τη «σαβούρα» τξς κοινωνία, όπως πολλοί θεωρούν τους μαθητες των ΕΠΑΛ. Το θέμα είναι πρώτον να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι απόφοιτοι δημοτικού έχουν τις γνώσεις που χρειάζονται. Απλώς διευκρινίζω, μην τους ρίξουμε στον Καιαδα, απλα ας έχουν υποστήριξη από νωρίς για να μην μείνουν πίσω. Στο Γυμνάσιο λογικό είναι να γίνεις κάποιος διαχωρισμός, κάποιοι μαθητες θα δυσκολευτούν περισσότερο, κάποιοι θα δείξουν την κλίση τους, αυτό είναι λογικό. Μετά όμως, πρέπει πάλι να ξεκαθαρίσουμε. Θεωρούμε λογικό ένας κοινωνικός λειτουργός να υποχρεούται να γνωρίζει τα ίδια αρχαία με τον φιλόλογο; Γιατί να εξεταστούν στα ίδια θέματα; Το ίδιο για τις θετικές-τεχνολογικές σχολές. Μήπως να υπάρχει μεγαλύτερη κλίμακα διαβάθμισης; Έτσι ώστε να μην έχουμε την παθογένεια, να πηγαίνουν καλοί μαθητες στα επαλ για την ευκολια τους κ να στερούν θέσεις από άλλα παιδιά. και πολλά αλλά που πρέπει να γίνουν.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #415 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 10:06:23 pm »
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.
Αυτό θα σημάνει εκατοντάδες απώλειες οργανικών σε καθεμιά απ' τις προαναφερθείσες ειδικότητες κι αυτομάτως μηδενικούς διορισμούς για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Επίσης κλείσιμο των μισών πανεπιστημίων της χώρας μ' ανυπολόγιστες συνέπειες στο καθηγητικό και γραμματειακό προσωπικό τους. Κι απώλεια συνακόλουθη εσόδων για δεκάδες επαρχιακές πόλεις.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #416 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 10:10:46 pm »
Και για να το κάμω α κ ό μ η πιο λιανά. Αφήστε τα "εγώ είμαι ο προφέσσορας μικρά ατίθασα καλόπαιδα" και βρείτε ε σ ε ί ς λύση για τα πράγματα και το μάθημά σας γιατί απ' αυτήν τη νοσηρή κατάσταση επωφελούμαστε (κι επωφεληθήκαμε) ό λ ο ι. Κι όποιος τ' αρνηθεί έχει επωφεληθεί πιότερο απ' όλους.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #417 στις: Οκτωβρίου 28, 2022, 10:43:17 pm »
Αυτό θα σημάνει εκατοντάδες απώλειες οργανικών σε καθεμιά απ' τις προαναφερθείσες ειδικότητες κι αυτομάτως μηδενικούς διορισμούς για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Επίσης κλείσιμο των μισών πανεπιστημίων της χώρας μ' ανυπολόγιστες συνέπειες στο καθηγητικό και γραμματειακό προσωπικό τους. Κι απώλεια συνακόλουθη εσόδων για δεκάδες επαρχιακές πόλεις.
Η εβε ήδη έχει οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εισακτεων,σωστά κάτ εμέ.
Το να φύγει από τα ΕΠΑΛ ένα ποσοστό μαθητών που δεν ξέρει να κάνει ούτε κάθετο πολλαπλασιασμό, δεν το θεωρώ πρόβλημα. Και ας χαθούν οργανικές.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #418 στις: Οκτωβρίου 29, 2022, 03:33:57 am »
Η εβε ήδη έχει οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εισακτεων,σωστά κάτ εμέ.
Το να φύγει από τα ΕΠΑΛ ένα ποσοστό μαθητών που δεν ξέρει να κάνει ούτε κάθετο πολλαπλασιασμό, δεν το θεωρώ πρόβλημα. Και ας χαθούν οργανικές.

Γιατί να ασχοληθούμε με το πώς θα διώξουμε τα «μιάσματα» από την εκπαίδευση και να μην ασχοληθούμε με το πώς δεν θα έχουμε αναλφάβητους αποφοίτους δημοτικού; Οι λύσεις πάνε από κάτω προς τα πάνω. Ας εξασφαλίσουμε αυτό πρώτα, και μετά κοιτάμε τις διάφορες πιθανές κατευθύνσεις του καθενός. Εσείς δλδ νομίζετε ότι στα παιδθα αυτά αρέσει να είναι σε έναν χώρο που δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται; Αν κάποιος για οποιονδήποτε λόγο δεν έμαθε στα 10 αυτά που έπρεπε, θα είναι καταδικασμένος σε όλη τη ζωή του; Εξάλλου το θέμα δεν είναι ποιος θα περάσει πού, τα πτυχία στην Ελλάδα είναι μια κοροϊδία. Το θέμα είναι, έχουμε την πολυτέλεια να υπάρχει τόσο μεγάλο ποσοστό ανθρώπων σχεδον αναλφάβητων; Τι πολίτες θα γίνουν αυτοί; Έχουμε μαθητες που δυσκολεύονται να διαβάσουν και ούτε το όνομα τους δεν γράφουν σωστά. Οκ ας μην πάνε ούτε σε επαλ. Τι θα κάνουν μετά τα 15; Ποιο πρόβλημα λύνεται έτσι;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5130
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #419 στις: Οκτωβρίου 29, 2022, 10:10:41 am »
Γιατί να ασχοληθούμε με το πώς θα διώξουμε τα «μιάσματα» από την εκπαίδευση και να μην ασχοληθούμε με το πώς δεν θα έχουμε αναλφάβητους αποφοίτους δημοτικού; Οι λύσεις πάνε από κάτω προς τα πάνω. Ας εξασφαλίσουμε αυτό πρώτα, και μετά κοιτάμε τις διάφορες πιθανές κατευθύνσεις του καθενός. Εσείς δλδ νομίζετε ότι στα παιδθα αυτά αρέσει να είναι σε έναν χώρο που δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται; Αν κάποιος για οποιονδήποτε λόγο δεν έμαθε στα 10 αυτά που έπρεπε, θα είναι καταδικασμένος σε όλη τη ζωή του; Εξάλλου το θέμα δεν είναι ποιος θα περάσει πού, τα πτυχία στην Ελλάδα είναι μια κοροϊδία. Το θέμα είναι, έχουμε την πολυτέλεια να υπάρχει τόσο μεγάλο ποσοστό ανθρώπων σχεδον αναλφάβητων; Τι πολίτες θα γίνουν αυτοί; Έχουμε μαθητες που δυσκολεύονται να διαβάσουν και ούτε το όνομα τους δεν γράφουν σωστά. Οκ ας μην πάνε ούτε σε επαλ. Τι θα κάνουν μετά τα 15; Ποιο πρόβλημα λύνεται έτσι;
Γιατί ως γνωστόν έτσι γίνεται και στην κοινωνία, σωστά; Σου λέει ας πούμε το "αφεντικό": "Σε διώχνω τώρα γιατί δε δουλεύεις, αλλά ΟΠΟΤΕ αποφασίσεις να δουλέψεις, έλα κι η θέση σου θα σε περιμένει". Στα 15 τι ακριβώς προτείνεις να γίνει; Ενισχυτική διδασκαλία που θα καλύψει 5-6 χαμένες σχολικές χρονιές; Δηλαδή αν το παιδί μάθει να διαβάζει (πολύ σημαντικό, δε λέω), θα μπορεί να παρακολουθήσει με μόνο αυτό τη Γ γυμνασίου (δε λέω πιο πάνω) κι έτσι δε θα δημιουργεί προβλήματα με τη συμπεριφορά του; Αυτή τη δουλειά μέχρι ένα σημείο κάνουν τα εσπερινά. Χωρίς συγκεκριμένη ύλη, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των εκάστοτε μαθητών. Σε πρωινό αυτό είναι αδύνατο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32800
  • Τελευταία: Jelly31
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179185
  • Σύνολο θεμάτων: 19427
  • Σε σύνδεση σήμερα: 462
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 288
Σύνολο: 288

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.