0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τα μέλη του δικαστικού αγώνα που δεν ανέφεραν (στην επιστολή που έστειλαν στην υπουργό παιδείας) οτιδήποτε έχει σχέση με τη "κρίση" των σχολών πληροφορικής (το οποίο θα είχε ως αποτέλεσμα τη διαμάχη μεταξύ αποφοίτων) αλλά έγραψαν το παρακάτω:"... σας παρακαλούμε προς άμεση αναθεώρηση του νεφελώδους πλαισίου των καθηγητικών σχολών Πληροφορικής, με ένταξη όλων των τμημάτων Πληροφορικής του κλάδου ΠΕ19-20 στις καθηγητικές σχολές."Ελπίζω να συνεχιστεί σύμφωνα με αυτό το κλίμα ο αγώνας γιατί αλλιώς θα πάθω ξανά... "κρίση"
Παράθεση από: psych@ra στις Οκτώβριος 09, 2009, 12:38:48 πμΘέλω να ευχαριστήσω δημόσια τα μέλη του δικαστικού αγώνα που δεν ανέφεραν (στην επιστολή που έστειλαν στην υπουργό παιδείας) οτιδήποτε έχει σχέση με τη "κρίση" των σχολών πληροφορικής (το οποίο θα είχε ως αποτέλεσμα τη διαμάχη μεταξύ αποφοίτων) αλλά έγραψαν το παρακάτω:"... σας παρακαλούμε προς άμεση αναθεώρηση του νεφελώδους πλαισίου των καθηγητικών σχολών Πληροφορικής, με ένταξη όλων των τμημάτων Πληροφορικής του κλάδου ΠΕ19-20 στις καθηγητικές σχολές."Ελπίζω να συνεχιστεί σύμφωνα με αυτό το κλίμα ο αγώνας γιατί αλλιώς θα πάθω ξανά... "κρίση" Μας δουλεύεις ρε psych@ra? Εμείς είπαμε εξαρχής ότι πάμε για να μην περάσει η τροπολογία, μέχρι να γίνει το πλαίσιο γα όλες τις σχολές Πληρ/κής. Κάθεστε και ακούτε όποιον να'ναι εδώ μέσα. Η elia η καημένη προσπάθησε να σας το εξηγήσει το έχει γράψει 100 χιλιάδες φορές και παρόλα αυτά άτομα εδώ (ναι, κι εσύ) μέσα προσπάθησαν να διώξουν όσους συναδέλφους ΤΕΙ συμμετείχαν, επειδή δήθεν θα τους παρατούσαμε. Ευτυχώς, που δεν σ'άκουσαν. Τώρα γυρνάς και μας λες και μπράβο; Εμείς δεν αλλάξαμε στάση καμιά στιγμή, για να ανακαλύπτεις ξαφνικά ότι σου "κάνουμε"! Καλημέρα, πως ήταν ο ύπνος;
Επιτέλους βρήκα την ευκαιρία να διαβάσω όλο το θέμα από την αρχή. Δεν είχα το χρόνο γιατί κάποιοι (βλέπε ΙΔΕΚΕ) αποφάσισαν να στείλουν για συνέντευξη όλη την Ελλάδα στην Αθήνα (επειδή δεν είχαν επιτροπές; δεν ξέρω ακριβώς τον λόγο) και είμαι εδώ και μέρες στους δρόμους (άσχετο αλλά είπα ότι κάπου πρέπει να το αναφέρω).Θέλω να συγχαρώ τον lampros που άνοιξε αυτό το θέμα με τη λέξη κλειδί "συσπείρωση", λέξη που χρόνια τώρα προσπαθώ να πείσω τους πληροφορικούς ότι είναι το μόνο όπλο για να βγούμε από αυτό το αδιέξοδο στο οποίο μας έχουν κατευθύνει πολιτικά πρόσωπα. Πρόσωπα τα οποία δεν έχουν γνωρίσει ποτέ πως είναι να προσπαθείς να επιβιώσεις διδάσκοντας κάτι που αγάπησες.Θα παρακαλέσω να μη συνεχιστεί η συζήτηση περί μπανάνας και φραπέ γιατί αν δεν ταίριαζε μία σε άλλα θέματα, σε αυτό το θέμα δεν ταιριάζει δέκα. Προσωπικά είμαι υπέρ της συσπείρωσης αλλά όχι υπέρ του δικαστικού αγώνα σύμφωνα με τον τρόπο που κινούνται μερικοί συνάδελφοι. Είμαι υπέρ της συσπείρωσης για δικαστικό αγώνα που τα αιτήματα του θα ικανοποιούν όλους τους πληροφορικούς. Παράθεση από: geok_salonika στις Οκτώβριος 02, 2009, 01:44:59 πμΣας παραθέτω μηνύματα που κυκλοφορούν στο tropologia@gouglegroups.com για πληρέστερη ενημέρωση:...."Σύμφωνα με το δικηγόρο η διαδικασία που θα ζητήσουμε να ακολουθηθεί θα είναι η εξής :1ον) ορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές2ον) τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών3ον) ρυθμίσεις για τους παλιούς απόφοιτους, ώστε να πάρουν και αυτοί επάρκεια.Έτσι και αλλιώς ο δικηγόρος μας εξήγησε ότι δεν μπορεί να ακολουθηθεί μία αυτόματη και γρήγορη διαδικασία του τύπου : πήραν αυτοί επάρκεια, άρα παίρνουμε και εμείς. Στην καλύετρη περίπτωση πρέπει οι απόφοιτοι κάθε τμήματος χωριστά να ακολουθήσουν τη διαδικασία που ακολούθησαν οι απόφοιτοι του ΔΤΨΣ (παιδαγωγικό ινστιτούτο, υπουργείο, κ.τ.λ.)."Συγκεκριμένα θέλω να αναφερθώ στον 1ο στόχο που έχουν σκοπό οι συνάδελφοι να ακολουθήσουν, όπως αυτός φαίνεται παραπάνω. Έχουν δηλαδή ως πρώτο στόχο να κρίνουν τις καθηγητικές σχολές. Όταν λέει θα «ζητήσουμε» όπως φαίνεται ευνοεί μόνο τους ΠΕ19. Ρωτάω εγώ τώρα… Δηλαδή να γίνει κάποιο ξεχώρισμα; Θα κρίνουν ότι κάποιες σχολές δεν αξίζουν και κάποιες όχι…; Μιλάμε για συσπείρωση ή για ξεχώρισμα;; Για μένα στόχος είναι:Α) να μην αλλάξουν οι πίνακες μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και να μας ξεκαθαρίσει κάποιος για ποιο λόγο αναγνωρίζουν παιδαγωγική κατάρτιση σε όλους τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ αφού από ένα σημείο και μετά το Πρόγραμμα Σπουδών δεν έχει πολλά παιδαγωγική μαθήματα. Αυτό δε σημαίνει ότι έχω κάτι με τους απόφοιτους του συγκεκριμένου τμήματος αλλά όπως έχω πει και παλαιότερα, έχω πρόβλημα με την ύπουλη – ξαφνική κίνηση του υφυπουργού και τα λάθη που προέκυψαν από την υπερβολική βιασύνη του να περάσει το νομοσχέδιο χωρίς καν να μας προετοιμάσει για να δει αν θα υπάρξουν αντιδράσεις ή αν υπάρχει καλύτερη λύση.Β) η δεύτερη διαδικασία όπως αυτή φαίνεται παραπάνω (τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών, όλων των σχολών πληροφορικής). Με εισαγωγή παιδαγωγικών μαθημάτων σε όλες τις σχολές Γ) Ευκαιρία για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο να παρακολουθήσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να έχει το δικαίωμα ο απόφοιτος να πιστοποιήσει τις γνώσεις του όσον αφορά την παιδ. Κατάρτιση και φυσικά να προηγούνται στον πίνακα σε σχέση με τους άλλους.Με αυτόν τον τρόπο, από δω και πέρα αποκτούν παιδαγωγική κατάρτιση οι σπουδαστές, μέσω της σχολής τους και οι απόφοιτοι θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα δεν αδικείται κανείς! Αν διαφωνεί κάποιος από εσάς, ας επισημάνει που κάνω λάθος και ας προτείνει κάτι καλύτερο. Αρκεί αυτό το καλύτερο να αφορά όλους τους πληροφορικούς.Θέλω να απαντήσω και σε αυτό που έχει αναρτήσει ο Don Quixote.Παράθεση από: Don Quixote στις Οκτώβριος 02, 2009, 07:30:57 μμ«Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) κατά την έννοια του άρθρου 16 παράγραφος 5 του Συντάγματος είναι τα ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης». Το έχω ποστάρει ήδη 4 φορές. Και κάθε φορά που θα ρωτάς για τα ΤEI, θα στο θυμίζω για να σου λύνεται η όποια απορία..Το ότι ισχύει το παραπάνω δε σημαίνει ότι τους δεσμεύει κάτι.Με μία τροποποίηση πάλι μπορούν να κάνουν τη λαδιά τους…
Σας παραθέτω μηνύματα που κυκλοφορούν στο tropologia@gouglegroups.com για πληρέστερη ενημέρωση:...."Σύμφωνα με το δικηγόρο η διαδικασία που θα ζητήσουμε να ακολουθηθεί θα είναι η εξής :1ον) ορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές2ον) τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών3ον) ρυθμίσεις για τους παλιούς απόφοιτους, ώστε να πάρουν και αυτοί επάρκεια.Έτσι και αλλιώς ο δικηγόρος μας εξήγησε ότι δεν μπορεί να ακολουθηθεί μία αυτόματη και γρήγορη διαδικασία του τύπου : πήραν αυτοί επάρκεια, άρα παίρνουμε και εμείς. Στην καλύετρη περίπτωση πρέπει οι απόφοιτοι κάθε τμήματος χωριστά να ακολουθήσουν τη διαδικασία που ακολούθησαν οι απόφοιτοι του ΔΤΨΣ (παιδαγωγικό ινστιτούτο, υπουργείο, κ.τ.λ.)."
«Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) κατά την έννοια του άρθρου 16 παράγραφος 5 του Συντάγματος είναι τα ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης». Το έχω ποστάρει ήδη 4 φορές. Και κάθε φορά που θα ρωτάς για τα ΤEI, θα στο θυμίζω για να σου λύνεται η όποια απορία..
Σύμφωνα με το δικηγόρο η διαδικασία που θα ζητήσουμε να ακολουθηθεί θα είναι η εξής :1ον) ορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές2ον) τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών3ον) ρυθμίσεις για τους παλιούς απόφοιτους, ώστε να πάρουν και αυτοί επάρκεια.
1ον) γνωστοποίηση για το πρόβλημα που προκαλεί η τροπολογία (έχουν ήδη γίνει πολλά προς αυτήν την κατεύθυνση : υπόμνημα, επιστολές, ενημέρωση όλων των τμημάτων κ.τ.λ.)2ον) δικαστήρια για να μην εφαρμοστεί η τροπολογία3ον) πίεση στο ΥΠΕΠΘ για να πάρουμε όλοι επάρκεια4ον) όποιες διαδικασίες ζητήσει το ΥΠΕΠΘ να ακολουθήσουμε για να αναγνωριστούν οι υπόλοιπες σχολές ως καθηγητικές (αιτήσεις σε παιδαγωγικό ινστιτούτο, τροποποιήσεις προγραμμάτων σπουδών κ.τ.λ. - στη φάση αυτή είναι που θα πρέπει να ομαδοποιηθούμε ανά τμήμα, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι κινούμαστε αυτόνομα).
Καλά όλα με την επιστολή, όμως δεν βλέπω να καταγράφεται εκείνο που είχε συζητηθεί προηγουμένως στα σημεία με τις διεκδικήσεις. Αναφέρομαι στο να έχουν ένα προβάδισμα στους πίνκες οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ. Κακώς κατά την γνώμη μου δεν αναφέρεται αυτό στην επιστολή, μιας και τα άτομα που θα προτίθενται να συμμετάσχουν θα ήταν αρκετά παραπάνω. Σε αυτά τα άτομα συμπεριλαμβάνομαι και εγώ, καθώς επίσης και αρκετοί φίλοι μου. Γιατί αυτή η παράλειψη κύριε Ρονιώτη;
Μεταξύ των άλλων αναφέρει για εμάς:Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων. Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ).Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό. Τώρα θέλου και οι Δάσκαλοι να διδάσκουν πληροφορική!
Θέλω να τονίσω τη διαφορά:Οι στόχοι που γνωστοποιήσατε πριν την αντίδραση μου:ΠαράθεσηΣύμφωνα με το δικηγόρο η διαδικασία που θα ζητήσουμε να ακολουθηθεί θα είναι η εξής :1ον) ορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές2ον) τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών3ον) ρυθμίσεις για τους παλιούς απόφοιτους, ώστε να πάρουν και αυτοί επάρκεια.Οι στόχοι που γνωστοποιήσατε μετά την αντίδραση μου:Παράθεση1ον) γνωστοποίηση για το πρόβλημα που προκαλεί η τροπολογία (έχουν ήδη γίνει πολλά προς αυτήν την κατεύθυνση : υπόμνημα, επιστολές, ενημέρωση όλων των τμημάτων κ.τ.λ.)2ον) δικαστήρια για να μην εφαρμοστεί η τροπολογία3ον) πίεση στο ΥΠΕΠΘ για να πάρουμε όλοι επάρκεια4ον) όποιες διαδικασίες ζητήσει το ΥΠΕΠΘ να ακολουθήσουμε για να αναγνωριστούν οι υπόλοιπες σχολές ως καθηγητικές (αιτήσεις σε παιδαγωγικό ινστιτούτο, τροποποιήσεις προγραμμάτων σπουδών κ.τ.λ. - στη φάση αυτή είναι που θα πρέπει να ομαδοποιηθούμε ανά τμήμα, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι κινούμαστε αυτόνομα).Ε λοιπόν, πιστεύω ότι κάτι άλλαξε μέσα σε πέντε μέρες. Τώρα αν θα παραμείνει έτσι, θα φανεί στην πορεία. Αυτό που θέλω να παρακαλέσω είναι να μην τα φέρει κανείς με τέτοιο τρόπο ώστε να ΚΑΝΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΜΑ (κάτι που χρόνια τώρα έχει η ΕΠΕ σαν αρχή, δες εδώ ) το Π.Ι. ή η υπουργός παιδείας.
Elia θα κάνω μία παύση και θα παραμείνω παρατηρητής. Το μόνο που θέλω είναι όποια κίνηση και αν γίνει, ας γίνει για το καλό όλων. Φυσικά εσείς αυτό θέλετε, αλλά υπάρχουν μερικοί που ηθελημένα ή άθελα μπορούν να κάνουν τα πράγματα από άσχημα σε χάλια!Κάποια στιγμή θα με θυμηθείς... Καλή τύχη σε όλους