*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 396379 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1746
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1316 στις: Οκτώβριος 13, 2023, 06:47:11 μμ »
Στις 13-9-2009 άνοιξε το θέμα ο συναδελφος... kkalamat.. και 14 χρόνια μετά ακούω από το στόμα του κυρίου Πιερρακακη ότι χρειαζόμαστε.. στον πληθυντικό... 16000 Χιλ πληροφορικός τον χρόνο.. αλήθεια κύριε υπουργέ στην εκπαίδευση οι ανάγκες γιατί είναι μόνο 70 διορισμοί τον χρόνο;;;; Αν όντως πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει αύξηση των εισακτέων στα πανεπιστήμια τότε θα πρέπει και αύξηση ωρών σε δημοτικό και γυμνάσιο να γίνει αλλά και αύξηση του αριθμού μονίμων διορισμών του κλάδου. Θεωρώ ότι θα δείτε το θέμα και στους διορισμούς το 2024 να έχουμε κάτι καλύτερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:34:40 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2590
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1317 στις: Ιούνιος 26, 2024, 01:24:18 μμ »
ΑΚΟΜΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ .....ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΤΕ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ .............ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.........................
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1746
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1318 στις: Ιούνιος 26, 2024, 02:13:17 μμ »
Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα anneta.. το ότι δεν μιλάει κανένας, και δεν αφορά μόνο το pde αλλά γενικά. Εκτός από τον trust.. ειναι και μόνιμος ποιος άλλος ασχολείται;;;; Διάβασα πριν από λίγο για αδικίες σε διορισμους για κάποιο κλάδο... κλάδο ο οποίος έχει τα ίδια οργανικά με τον κλάδο Πε86... έχει τις μισές προσλήψεις από μας.. και στους διορισμούς έχουν τον διπλάσιο αριθμό διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1319 στις: Ιούνιος 26, 2024, 02:41:38 μμ »
Ο σύλλογος μας έχει έναν χρόνο σχεδόν που "επανιδρύεται". Οι άλλες ειδικότητες έκαναν κινητοποιήσεις, συναντήσεις. Ακόμη και το ψήφισμα για ίδρυση οργανικών, δάσκαλος το προωθεί. Στην ομάδα στο messenger, περί ανέμων κι υδάτων η συντριπτική πλειοψηφία. Δεν υπάρχει φως στο τούνελ. Η νυν γενιά αναπληρωτών Πληροφορικών (ίσως και Πληροφορικών γενικότερα) δεν είναι για πολλά πολλά. Ούτε από το πληκτρολόγιο δεν έχουν όρεξη να κάνουν αγώνα για το οτιδήποτε. Ξεκάθαρα αν καρπωθούμε κάτι, θα είναι στις πλάτες των υπολοίπων ειδικοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:34:40 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1746
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1320 στις: Ιούνιος 26, 2024, 06:24:07 μμ »
trust... έχεις απόλυτο δίκαιο, και προσωπικά πιστεύω ότι το παιχνίδι χάθηκε στους πρώτους διορισμούς όταν στους 11700 πήραμε το απόλυτο μηδέν ΠΕ 95 και ΔΕ 67 αλλά και στους δεύτερους διορισμούς 8700 ΠΕ 43 και ΔΕ 30, 17ος κλάδος σε αριθμό διορισμών,τον κλαδο δηλ των 1800 προσλήψεων αναπληρωτων.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1321 στις: Ιούνιος 26, 2024, 08:41:16 μμ »
trust... έχεις απόλυτο δίκαιο, και προσωπικά πιστεύω ότι το παιχνίδι χάθηκε στους πρώτους διορισμούς όταν στους 11700 πήραμε το απόλυτο μηδέν ΠΕ 95 και ΔΕ 67 αλλά και στους δεύτερους διορισμούς 8700 ΠΕ 43 και ΔΕ 30, 17ος κλάδος σε αριθμό διορισμών,τον κλαδο δηλ των 1800 προσλήψεων αναπληρωτων.

Ειλικρινά να διοριστείτε οι 5-6 που ενδιαφέρεστε λίγο κι οι υπόλοιποι είναι άξιοι της μοίρας τους. Ας μείνουν για πάντα αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος ekdepeftis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1322 στις: Ιούνιος 27, 2024, 08:50:09 πμ »
Ένα θέμα είναι οι κατάληψη ωρών πληροφορικής από μη-πτυχιούχους.

Έχουμε φτάσει στο 2024 και αντί να ευαισθητοποιηθούν οι μη-πτυχιούχοι και να αναλάβουν ώρες σε αυτό που πραγματικά σπούδασαν, συνεχίζουν με ένα σεμινάριο 300 ωρών να διδάσκουν τα παιδιά μας.

Υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν οι αναπληρωτές σε συνεννόηση με δικηγόρο:

1. να ζητήσουν με γραπτή αίτηση τους από το Υπουργείο να τους δοθεί η δυνατότητα να επιλέγουν στο πληροφοριακό σύστημα ( https://opsyd.sch.gr ) σχολεία στα οποία υπηρετεί εκπαιδευτικός μη-πτυχιούχος πληροφορικής και ο οποίος θα μπορεί να συνεχίσει να διδάσκει σε κενά στην πραγματική του ειδικότητα (γυμναστής, γεωλόγος κλπ) στο ίδιο ή/και σε κοντινό/α σχολείο/α

2. το υπουργείο φυσικά θα απαντήσει ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται

3. επί της άρνησης του υπουργείου να κατατεθεί αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής στα Διοικητικά Εφετεία

Αν μαζευτείτε 50 άτομα και καταθέσετε και υπογράψετε ΜΙΑ (την ίδια) αίτηση, το ίδιο έγγραφο, θα πάρετε όλοι την ίδια απάντηση από το υπουργείο. Τότε και οι 50 μπορείτε να μπείτε στο ίδιο δικόγραφο άρα υπολογίστε περίπου 1500 / 50 = 30 ευρώ ο κάθε ένας για να πληρώσετε την αίτηση ακύρωσης και την αίτηση αναστολής και να διεκδικήσετε μια καλύτερη τύχη.

Θυμόμαστε ότι αυτή την στιγμή προσλαμβανόμαστε ή διοριζόμαστε ως ΠΕ19/20 (ΠΕ86) στις θέσεις μας γιατί μερικοί πληροφορικοί, μέλη του ΣΠΕΥΠΚ και αργότερα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας, έκαναν δικαστήρια το 1995 και τα κέρδισαν το 2003 [1] για να μην προηγούνται μη-πτυχιούχοι πληροφορικής κλπ. Και είναι αυτό το δικαστήριο το οποίο (1) έθεσε τις βάσεις για να μην μπορούν μη-πτυχιούχοι πληροφορικής να λειτουργούν ως αλεξιπτωτιστές και σε άλλες δομές εκπαίδευσης (α' βαθμια, κδβμ, ιεκ κλπ) και (2) ισχυροποίησε την κατοχή του πτυχίου σε άλλα υπουργεία.

Δεν βλέπω εύκολα άλλον δρόμο. Πολύ προσοχή στην επιλογή δικηγόρου, δεν αρκεί να σας τον προτείνει φίλο σας, δικηγόροι θα σας προτείνουν καλό ειδικευμένο δικηγόρο σε Δημόσιο Δίκαιο. Και όταν φτάσετε σε αυτόν, θα του ζητήσετε τι υποθέσεις σε Διοικητικά Δικαστήρια είχε για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους, θα τον ρωτήσετε να σας πει ποιες υποθέσεις ανέλαβε και τι κατάληξη είχαν. Μετά ρωτήστε τον αν το παραπάνω είναι μαχητό. Πιστέψτε ότι δεν χρειάζεται ούτε να δημιουργηθεί σύλλογος ούτε να περιμένετε από κάποιον να κάνει την δουλεία για εσάς. Αν αντέχετε οικονομικά και 5-6 να μαζευτούν μπορούν. Είναι κρίμα να τρέχετε "αγροτικό" μέχρι να βγουν σύνταξη σε 10-15-20 χρόνια οι μη-πτυχιούχοι .....

Συγγνώμη αν τα παραπάνω ακούγονται διασπαστικά σε όσους δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής αλλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ζητήσουν και οι ίδιοι να αρχίσουν να διδάσκουν σε ότι γράφει το πτυχίο τους και να αφήσουν κενά για την νέα γενιά πληροφορικών.

[1] https://www.epe.org.gr/ola-ta-arthra/dikastiki-dikaiosi-olon-ton-pliroforikon-schetika-me-toys-diorismoys-kathigiton-pliroforikis-deyterobathmias-ekpaideysis
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2024, 09:03:26 πμ από ekdepeftis »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5034
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1323 στις: Ιούνιος 27, 2024, 09:07:29 πμ »
Ένα θέμα είναι οι κατάληψη ωρών πληροφορικής από μη-πτυχιούχους.

Έχουμε φτάσει στο 2024 και αντί να ευαισθητοποιηθούν οι μη-πτυχιούχοι και να αναλάβουν ώρες σε αυτό που πραγματικά σπούδασαν, συνεχίζουν με ένα σεμινάριο 300 ωρών να διδάσκουν τα παιδιά μας.

Υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν οι αναπληρωτές σε συνεννόηση με δικηγόρο:

1. να ζητήσουν με γραπτή αίτηση τους από το Υπουργείο να τους δοθεί η δυνατότητα να επιλέγουν στο πληροφοριακό σύστημα ( https://opsyd.sch.gr ) σχολεία στα οποία υπηρετεί εκπαιδευτικός μη-πτυχιούχος πληροφορικής και ο οποίος θα μπορεί να συνεχίσει να διδάσκει σε κενά στην πραγματική του ειδικότητα (γυμναστής, γεωλόγος κλπ) στο ίδιο ή/και σε κοντινό/α σχολείο/α

2. το υπουργείο φυσικά θα απαντήσει ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται

3. επί της άρνησης του υπουργείου να κατατεθεί αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής στα Διοικητικά Εφετεία

Αν μαζευτείτε 50 άτομα και καταθέσετε και υπογράψετε ΜΙΑ (την ίδια) αίτηση, το ίδιο έγγραφο, θα πάρετε όλοι την ίδια απάντηση από το υπουργείο. Τότε και οι 50 μπορείτε να μπείτε στο ίδιο δικόγραφο άρα υπολογίστε περίπου 1500 / 50 = 30 ευρώ ο κάθε ένας για να πληρώσετε την αίτηση ακύρωσης και την αίτηση αναστολής και να διεκδικήσετε μια καλύτερη τύχη.

Θυμόμαστε ότι αυτή την στιγμή προσλαμβανόμαστε ή διοριζόμαστε ως ΠΕ19/20 (ΠΕ86) στις θέσεις μας γιατί μερικοί πληροφορικοί, μέλη του ΣΠΕΥΠΚ και αργότερα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας, έκαναν δικαστήρια το 1995 και τα κέρδισαν το 2003 [1] για να μην προηγούνται μη-πτυχιούχοι πληροφορικής κλπ. Και είναι αυτό το δικαστήριο το οποίο (1) έθεσε τις βάσεις για να μην μπορούν μη-πτυχιούχοι πληροφορικής να λειτουργούν ως αλεξιπτωτιστές και σε άλλες δομές εκπαίδευσης (α' βαθμια, κδβμ, ιεκ κλπ) και (2) ισχυροποίησε την κατοχή του πτυχίου σε άλλα υπουργεία.

Δεν βλέπω εύκολα άλλον δρόμο. Πολύ προσοχή στην επιλογή δικηγόρου, δεν αρκεί να σας το πει φίλο σας, δικηγόρος θα σας προτείνει δικηγόρο. Βρείτε και συμβουλευτείτε έναν καλό δικηγόρο που να ασχολείται με Δημόσιο Δίκαιο και συζητήστε αν κάτι τέτοιο είναι μαχητό. Πιστέψτε ότι δεν χρειάζεται ούτε να δημιουργηθεί σύλλογος ούτε να περιμένετε από κάποιον να κάνει την δουλεία για εσάς. Αν αντέχετε οικονομικά και 5-6 να μαζευτούν μπορούν. Είναι κρίμα να τρέχετε "αγροτικό" μέχρι να βγουν σύνταξη σε 10-15-20 χρόνια οι μη-πτυχιούχοι .....

Συγγνώμη αν τα παραπάνω ακούγονται διασπαστικά σε όσους δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής αλλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ζητήσουν και οι ίδιοι να αρχίσουν να διδάσκουν σε ότι γράφει το πτυχίο τους και να αφήσουν κενά για την νέα γενιά πληροφορικών.

[1] https://www.epe.org.gr/ola-ta-arthra/dikastiki-dikaiosi-olon-ton-pliroforikon-schetika-me-toys-diorismoys-kathigiton-pliroforikis-deyterobathmias-ekpaideysis
Θεωρώ ότι οι περισσότεροι από αυτούς έφυγαν τρέχοντας για την πρωτοβάθμια στις μετατάξεις του 2013. Θεώρησαν ότι εκεί θα είναι πιο απλά τα πράγματα και λιγότερη η πίεση, γιατί έχουμε ακούσει για καθηγητές που έμπαιναν στην τάξη σε γυμνάσια/λύκεια και δήλωναν αδυναμία να διδάξουν. Ενδεχομένως σε ένα βαθμό οφείλεται σε αυτούς το ότι στις αρχές το μάθημα των Τ.Π.Ε. στην πρωτοβάθμια ήταν συνώνυμο της ώρας του παιδιού.
Οπότε σιγά μην ευαισθητοποιηθούν να γυρίσουν στη Δευτεροβάθμια. Ειδικά όπως είναι αυτή τώρα. Νομικά δε ξέρω τι μπορεί να γίνει. Πάντως αυτό που λες είναι λύση για ΕΞΤΡΑ διορισμούς. Δε θα τους στείλει πίσω στην ειδικότητα τους. Το μόνο που θα καταφέρει (πέραν του να διοριστούν άτομα σε βάθος 4-5 χρόνων τουλάχιστον), είναι να δημιουργηθούν υπεραριθμίες και πάλι στη Δευτεροβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2661
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1324 στις: Ιούνιος 27, 2024, 09:51:08 πμ »
https://www.epe.org.gr/fileadmin/ttnews_imported/20170406_%CE%98%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD.pdf
Πριν μερικά χρόνια είχα ασχοληθεί αρκετά με το θέμα και σας διαβεβαιώ ότι οι εν λόγω συνάδελφοι στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφία καλύπτουν θέσεις γυμνασίου.
Είχαν γίνει κινήσεις κυρίως από την ΕΠΕ (βλ. έγγραφο παραπάνω) αλλά έπεσαν στο κενό. Νομίζω ότι ούτε τώρα θα ιδρώσει το αυτί του υπουργείου. Μάλλον, δυστυχώς, θα χρειαστεί να περιμένει ο κλάδος 5-10 χρόνια μέχρι να συνταξιοδοτηθούν όλοι αυτοί.
Προς το παρόν χρειάζεται ισχυροποίηση της πληροφορικής στην α/θμια με οργανικές όπου πρέπει, αύξηση των ωρών στις μεγάλες τάξεις και Ά ανάθεση στα εργαστήρια δεξιοτήτων.
Στη β/θμια αύξηση ωρών σε β και γ γυμνασίου και πολλά άλλα που έχουμε αναφέρει ξανά και ξανά.
Σίγουρα χωρίς πίεση δεν κερδίζεται τίποτα.

Υ.Γ. Να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι άλλων κλάδων. Δεν είμαι καθόλου διασπαστικός. Απλά, αν και διορισμένος, θεωρώ ότι η πληροφορική δεν έχει ακόμη την θέση που της πρέπει στο κάδρο της εκπαίδευσης. Φυσικά παρόμοια ζητήματα αντιμετωπίζουν και άλλοι κλάδοι και οφείλουν και αυτοί να διεκδικούν το δίκαιο για αυτούς.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1746
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1325 στις: Ιούνιος 27, 2024, 09:58:51 πμ »
https://www.epe.org.gr/fileadmin/ttnews_imported/20170406_%CE%98%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD.pdf
Πριν μερικά χρόνια είχα ασχοληθεί αρκετά με το θέμα και σας διαβεβαιώ ότι οι εν λόγω συνάδελφοι στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφία καλύπτουν θέσεις γυμνασίου.
Είχαν γίνει κινήσεις κυρίως από την ΕΠΕ (βλ. έγγραφο παραπάνω) αλλά έπεσαν στο κενό. Νομίζω ότι ούτε τώρα θα ιδρώσει το αυτί του υπουργείου. Μάλλον, δυστυχώς, θα χρειαστεί να περιμένει ο κλάδος 5-10 χρόνια μέχρι να συνταξιοδοτηθούν όλοι αυτοί.
Προς το παρόν χρειάζεται ισχυροποίηση της πληροφορικής στην α/θμια με οργανικές όπου πρέπει, αύξηση των ωρών στις μεγάλες τάξεις και Ά ανάθεση στα εργαστήρια δεξιοτήτων.
Στη β/θμια αύξηση ωρών σε β και γ γυμνασίου και πολλά άλλα που έχουμε αναφέρει ξανά και ξανά.
Σίγουρα χωρίς πίεση δεν κερδίζεται τίποτα.

Υ.Γ. Να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι άλλων κλάδων. Δεν είμαι καθόλου διασπαστικός. Απλά, αν και διορισμένος, θεωρώ ότι η πληροφορική δεν έχει ακόμη την θέση που της πρέπει στο κάδρο της εκπαίδευσης. Φυσικά παρόμοια ζητήματα αντιμετωπίζουν και άλλοι κλάδοι και οφείλουν και αυτοί να διεκδικούν το δίκαιο για αυτούς.
Δεν είσαι καθόλου διασπαστικος, θεωρώ ότι όλοι του κλάδου πρέπει να είναι αυτής της λογικής.

Αποσυνδεδεμένος ekdepeftis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1326 στις: Ιούνιος 27, 2024, 10:15:22 πμ »
Νομίζω ότι ούτε τώρα θα ιδρώσει το αυτί του υπουργείου. Μάλλον, δυστυχώς, θα χρειαστεί να περιμένει ο κλάδος 5-10 χρόνια μέχρι να συνταξιοδοτηθούν όλοι αυτοί.

Δεν περιμένω πολιτική λύση από υπουργούς. Και ο ίδιος ο υπουργός να καταλάβει το πρόβλημα ΔΕΝ θα κάνει κάτι γιατί υπάρχει πολιτικό κόστος. Δικαστήρια πρέπει να γίνουν. Από αυτά ήρθε η 1η δικαίωση από αυτά θα έρθει και η 2η. Το κείμενο που έστειλες από την ΕΠΕ είναι πολύ ωραίο και νομίζω μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Δικαστήριο από τους δικηγόρους, δεν είναι λίγο μια επιστημονική ένωση να λέει τα ίδια.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 888
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1327 στις: Ιούνιος 27, 2024, 04:14:56 μμ »
Με κανενα δικαστηριο δεν προκειται να πανε οι μη-πτυχιουχοι Πληροφορικης πισω στο βασικο τους πτυχιο. Οποιος θελει να σπαταλησει τα λεφτα του, ας παει.
Πολιτικη λυση απαιτειται για να γινει αυτο , οπου ο Υπουργος θα εδινε εντολη για υποχρεωτικη μεταταξη στο βασικο πτυχιο του καθενος.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος ekdepeftis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1328 στις: Ιούνιος 29, 2024, 03:50:04 μμ »
Με κανενα δικαστηριο δεν προκειται να πανε οι μη-πτυχιουχοι Πληροφορικης πισω στο βασικο τους πτυχιο. Οποιος θελει να σπαταλησει τα λεφτα του, ας παει.
Πολιτικη λυση απαιτειται για να γινει αυτο , οπου ο Υπουργος θα εδινε εντολη για υποχρεωτικη μεταταξη στο βασικο πτυχιο του καθενος.

Η παραινεση μου ηταν η συμβουλη απο δικηγορο,
και ο δικαστικος αγωνας που ιστορικα μας εχει δικαιωσει .... το κοστος των 30-100 ευρω ειναι γελοιο σε σχεση  με οσα πληρωνουν ενοικια καθε χρονο οι αναπληρωτες αλλα και σε σχεση με το πιθανο οφελος,

πολιτικα δεν εχουμε παρει τιποτα

αν δοθει εντολη απο Υπουργο (Υποργικη Αποφαση) τοτε η τυχη ειναι στα χερια των μη-πτυχιουχων: θα μπορουν να προσφυγουν και στο Διοικητικο Εφετειο και αν χασουν απο εκει να αναιρεσουν στο ΣτΕ

Δεν βλεπω κανεναν λογο για να μην δοκιμασουμε εμεις οι ιδιοι να τους ακυρωσουμε, μονο να χασουν εχουν

Η σιγουρια σας ωστοσο μοιαζει με προηλειμενη αποφαση Συμβουλου Επικρατειας (ειστε; ) και η συμβουλη σας να περιμενουμε τους πολιτικους ιστορικα ουτοπικη

μηπως ειστε μη-πτυχιουχος ; με σεβασμο ρωταω

βλεπω οτι αυτα που λετε βολευουν μονο μη-πτυχιουχους
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2024, 03:55:39 μμ από ekdepeftis »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 888
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1329 στις: Ιούνιος 29, 2024, 04:30:27 μμ »
Καλο αγωνα, θα με βολεψει απίστευτα ως πτυχιούχος που ειμαι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2024, 04:34:57 μμ από sliver »
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32703
  • Τελευταία: geobour
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175982
  • Σύνολο θεμάτων: 19365
  • Σε σύνδεση σήμερα: 561
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.