0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητοί συνάδελφοι, στη σχετικά ήπια αντιπαράθεση που ξεκινήσατε βλέπετε τα πράγματα λιγάκι μονόπλευρα. Αν το μοναδικό κριτήριο που έχει ένας άνθρωπος για να διαλέξει είναι το 77 και το 55, αναμφισβήτητα θα διαλέξει το 77. Κανείς δε μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι ο 77 είναι κομπλεξικός ή ότι ο 77 έχει ολοκληρωμένες γνώσεις. Αντίστοιχα και για τον 55. Μια 10λεπτη συζήτηση με τον καθένα θα ήταν πολύ περισσότερο εποικοδομιτική. Αν ο Α έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ και ο Β έχει αποφοιτήσει από ΤΕΙ θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αν τα πράγματα ήταν ανάποδα πάλι θα είχαμε τους ανθρώπους Α, Β με διαφορά κάποιες λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια κάνει μεν τη διαφορά, αλλά όταν μιλάμε για δύο ίδιους ανθρώπους που διαφέρουν στη λεπτομέρεια. Είναι τόσοι πολλοί όμως οι παράγοντες που τους διαφοροποιούν που η σύγκριση βαθμών οδηγεί σε ατεκμηρίωτα και αβάσιμα αποτελέσματα. Η διαφορά του τίτλου διπλώματος κρίνεται λοιπόν στις πανελλαδικές. Ένας που περνάει ΑΕΙ θα ισχυριστεί ότι προσπάθησε περισσότερο ή ότι είναι χαρισματικός. Μπορεί να είναι έτσι φυσικά μπορεί και όχι. Υπάρχουν πάλι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό στις πανελλαδικές. Από ένα ισορροπημένο οικογενειακό περιβάλλον μέχρι και η οικονομική δυνατότητα για το καλύτερο φροντιστήριο προετοιμασίας. Το σημερινό σύστημα αξιολόγησης των εν δυνάμει εκπαιδευτικών είναι περισσότερο αξιοκρατικό από την επετηρίδα, αλλά και πάλι δε θα υποστήριζα ότι είναι επαρκές και ολοκληρωμένο. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος όχι για τον 77 όχι για τον 55, αλλά ακόμα και για τον 9,8 του ΠΕ19 ότι είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός. Θα μου πείτε, αυτό είναι το σύστημα, πάνω σε αυτό συζητάτε και καλά κάνετε. Θα έπρεπε όμως κατά την άποψη μου πάντα, να δείτε πιο σφαιρικά το ζήτημα. Αυτό το χορό μας παίζουμε, αυτόν θα χορέψουμε, σύμφωνοι. Στο χορό όμως πρέπει να είμαστε με τα χέρια ενωμένα, όχι αντικριστά σε θέση άμυνας επίθεσης. Και δεν διακηρύσσω την ομόνοια ως ένας καλός άνθρωπος, δίνω απλώς τη ρεαλιστική χροιά της κατάστασης. Ο τομέας χρειάζεται εξυγίανση, όσο αυτή δεν έρχεται ας αφήσουμε τις ταμπέλες. Οι ταμπέλες στέκονται στην επιφάνεια και καταντάμε και οι ίδιοι επιφανειακοί όταν δίνουμε βαρύνουσα σημασία σε αυτές. Ας εξυγιανθεί το σύστημα και ας αποφασιστεί ότι οι καθηγητές σχολείων θα είναι από ΑΕΙ μόνο, οι προγραμματιστές ΤΕΙ μόνο και οι χειριστές ΙΕΚ μόνο. Αλλά να ξέρεις ότι ο καθηγητής του παιδιού σου είναι διαλεγμένος από 11 εκατομμύρια Έλληνες για αυτή τη δουλειά.
Τώρα στη διδασκαλία νεων τεχνολογιών στο δημοτικό και στα αντίστοιχα μαθήματα γυμνασίου και λυκείου...σε τί ακριβως είσαι καλύτερος και που χρειάζοναι οι πανεπιστημιακές σου γνώσεις ... ??να μου έλεγες οτι μιλάμε για μια δουλειά εκτός εκπαίδευσης που απαιτεί θεωρία να το παραδεχθώ οτι έχεις περισσότερες γνώσεις ... αλλα εδω που είμαστε τι μας λες ρε φιλαράκι??? τα κοιτάω και γελάω ...
Παράθεση από: NEF στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:28:59 μμΑγαπητοί συνάδελφοι, στη σχετικά ήπια αντιπαράθεση που ξεκινήσατε βλέπετε τα πράγματα λιγάκι μονόπλευρα. Αν το μοναδικό κριτήριο που έχει ένας άνθρωπος για να διαλέξει είναι το 77 και το 55, αναμφισβήτητα θα διαλέξει το 77. Κανείς δε μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι ο 77 είναι κομπλεξικός ή ότι ο 77 έχει ολοκληρωμένες γνώσεις. Αντίστοιχα και για τον 55. Μια 10λεπτη συζήτηση με τον καθένα θα ήταν πολύ περισσότερο εποικοδομιτική. Αν ο Α έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ και ο Β έχει αποφοιτήσει από ΤΕΙ θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αν τα πράγματα ήταν ανάποδα πάλι θα είχαμε τους ανθρώπους Α, Β με διαφορά κάποιες λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια κάνει μεν τη διαφορά, αλλά όταν μιλάμε για δύο ίδιους ανθρώπους που διαφέρουν στη λεπτομέρεια. Είναι τόσοι πολλοί όμως οι παράγοντες που τους διαφοροποιούν που η σύγκριση βαθμών οδηγεί σε ατεκμηρίωτα και αβάσιμα αποτελέσματα. Η διαφορά του τίτλου διπλώματος κρίνεται λοιπόν στις πανελλαδικές. Ένας που περνάει ΑΕΙ θα ισχυριστεί ότι προσπάθησε περισσότερο ή ότι είναι χαρισματικός. Μπορεί να είναι έτσι φυσικά μπορεί και όχι. Υπάρχουν πάλι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό στις πανελλαδικές. Από ένα ισορροπημένο οικογενειακό περιβάλλον μέχρι και η οικονομική δυνατότητα για το καλύτερο φροντιστήριο προετοιμασίας. Το σημερινό σύστημα αξιολόγησης των εν δυνάμει εκπαιδευτικών είναι περισσότερο αξιοκρατικό από την επετηρίδα, αλλά και πάλι δε θα υποστήριζα ότι είναι επαρκές και ολοκληρωμένο. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος όχι για τον 77 όχι για τον 55, αλλά ακόμα και για τον 9,8 του ΠΕ19 ότι είναι κατάλληλος εκπαιδευτικός. Θα μου πείτε, αυτό είναι το σύστημα, πάνω σε αυτό συζητάτε και καλά κάνετε. Θα έπρεπε όμως κατά την άποψη μου πάντα, να δείτε πιο σφαιρικά το ζήτημα. Αυτό το χορό μας παίζουμε, αυτόν θα χορέψουμε, σύμφωνοι. Στο χορό όμως πρέπει να είμαστε με τα χέρια ενωμένα, όχι αντικριστά σε θέση άμυνας επίθεσης. Και δεν διακηρύσσω την ομόνοια ως ένας καλός άνθρωπος, δίνω απλώς τη ρεαλιστική χροιά της κατάστασης. Ο τομέας χρειάζεται εξυγίανση, όσο αυτή δεν έρχεται ας αφήσουμε τις ταμπέλες. Οι ταμπέλες στέκονται στην επιφάνεια και καταντάμε και οι ίδιοι επιφανειακοί όταν δίνουμε βαρύνουσα σημασία σε αυτές. Ας εξυγιανθεί το σύστημα και ας αποφασιστεί ότι οι καθηγητές σχολείων θα είναι από ΑΕΙ μόνο, οι προγραμματιστές ΤΕΙ μόνο και οι χειριστές ΙΕΚ μόνο. Αλλά να ξέρεις ότι ο καθηγητής του παιδιού σου είναι διαλεγμένος από 11 εκατομμύρια Έλληνες για αυτή τη δουλειά.Δηλαδή εγώ που είμαι με 1ο πτυχίο Φυσικής 2ο πτυχίο Πληροφορικής ΤΕΙ και μεταπτυχιακό στην Πληροφορική που θα με κατέτασσες???Πολύ απλοικά βλέπετε το ζήτημα του ΑΣΕΠ οι των Πανεπιστημίων(παρότι ισχυρίζεστε ότι έχετ περισσότερες γνώσεις απο τους των ΤΕΙ).Δεν έχετε καταλάβει πως λειτουργεί το κράτος, θα βγάλει ένα νόμο που κάποιους τους ευνοεί άλλους τους καταστρέφει και άλλους τους αφήνει ανεπηρέαστους. Εάν δεν σ αρέσει απλά ψάχνεις για κάτι άλλο. Αλλιώς όπως λέει και το γνωμικό "Σκάσε και κολύμπα"
Παράθεση από: NAS στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 05:45:50 πμΤώρα στη διδασκαλία νεων τεχνολογιών στο δημοτικό και στα αντίστοιχα μαθήματα γυμνασίου και λυκείου...σε τί ακριβως είσαι καλύτερος και που χρειάζοναι οι πανεπιστημιακές σου γνώσεις ... ??να μου έλεγες οτι μιλάμε για μια δουλειά εκτός εκπαίδευσης που απαιτεί θεωρία να το παραδεχθώ οτι έχεις περισσότερες γνώσεις ... αλλα εδω που είμαστε τι μας λες ρε φιλαράκι??? τα κοιτάω και γελάω ... Εγώ πάλι εχω ξεκαρδιστεί με αυτά που λες εσύ....Δηλαδή επειδή στο Γυμνάσιο κάνουν ένα Word ή στο Λύκειο PowerPoint θά ήταν καλύτερα να πάρουν χειριστές Η/Υ ή απόφοιτους ECDL που το κατέχουν και καλύτερα!!!Κάτι τέτοια λέτε και μπήκαν όλοι οι "αλεξιπτωτιστές" στην εκπαίδευση με 200 ώρες σεμινάριο στους υπολογιστές...Και κάτι ακόμα επειδή φαίνεσαι "ενημερωμένος" για την αγορά εργασίας, για πες μας για τις δουλειές που θέλουν τις θεωρίες???Εγώ απλά σου λέω ότι αν απλά χρειάζεται κάπου να μάθεις την θεωρία είναι ΜΟΝΟ όταν εκπαιδεύεσαι (σχολείο, ΤΕΙ, ΑΕΙ) όταν βγεις στην αγορά εργασίας αυτά που έμαθες στη Θεωρία τα κάνεις Πράξη.
Βγές στο δρόμο και ρώτα τους περαστικούς άν προτιμούν να κάνει στα παιδιά τους μάθημα απόφοιτος ΑΕΙ που εγραψε 77 στον ΑΣΕΠ, ή απόφοιτος ΤΕΙ που έγραψε 55 στα ίδια θέματα. Η μάλλον δέν χρειάζεται να κάνεις τον κόπο είναι ολίγον τί αυτονόητο έτσι;
Οκ, θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αναλυτικά. Το thread περιέχει μια ψηφοφορία. Το δείγμα που καλείται να απαντήσει όμως δέν είναι καθόλου τυχαίο, επομένως τα αποτελέσματα δέν έχουν κατα τη γνώμη μου καμία αξία. Εκεί κολλάει η φράση "βγές στο δρόμο και ρώτα" και νομίζω πως είναι κατανοητό οτι ήταν σχήμα λόγου. Όταν θεωρώ αυτονόητη την επιλογή του απόφοιτου ΑΕΙ με βαθμό 77 αντί ΤΕΙ με 55, δέν θίγω σε τίποτε τα ΤΕΙ γιατί κριτήριο αποτελεί ο βαθμός. Άν ο απόφοιτος ΤΕΙ είχε γράψει παραπάνω θα μπορούσε να προτιμηθεί εκείνος. Προφανώς δέν έκανες τον κόπο να διαβάσεις την υπογραφή στο κάτω μέρος των post μου. Ο λόγος που αναφέρω τις σχολές είναι για να τονίσω ότι αυτό είναι το μόνο που τους διαφοροποιεί, και ότι δέν υπήρχε ειδικός λόγος να προτιμηθεί ο δεύτερος. Εκτός άν η ισότητα δέν αρκεί και πρέπει να δεχτούμε και την ανωτερώτητα των ΤΕΙ. Τώρα άν θεωρούμαι κομπλεξικός επειδή υπερασπίζομαι αυτούς που απέδωσαν καλύτερα στις εξετάσεις, που εκεί καταλήγουμε τελικά, τι να πώ, η δικτατορία της μετριότητας καλά κρατεί... Αλλα αυτό που με στενοχωρεί είναι οτι δέν μπορεί κανείς να διατυπώσει μια άποψη, ή οποία όσο πιο βασισμένη στη λογική είναι, τόσο περισότερο θα προσπαθήσουν να εκτρέψουν τη συζήτηση σε προσωπική ανταλλαγή χαρακτηρισμών κάποιοι που διαφωνούν.Θα κλείσω επαναλαμβάνοντας ότι εγώ δέν έγραψα 77, αλλα λιγότερο, και ακόμη και να μήν υπήρχε η ποσόστωση πάλι δέν θα διοριζόμουνα. Αυτό που με παρηγορεί όμως είναι όσοι διορίζονται και τα κατάφεραν με τη δουλειά τους. Σίγουρα το αξίζουν παραπάνω απο εμένα. Αυτή η "παρηγοριά" όμως τείνει να εκλείψει με την ύπαρξη και διαιώνηση κάθε λογής παράλογων ποσοστώσεων και αδιαφανών διαδικασιών τύπου ΠΔΣ.
Αν θες να γράψεις κάτι που αφορά άλλους να το γράφεις με σαφήνεια ώστε εμεις οι μέτριοι να μην παρεξηγούμαστε
Την υπογραφή σου την βρίσκω άκρως ειρωνική
Σε καμία περίπτωση δεν ζήτησα να είμαι ανώτερος σαν απόφοιτος ΤΕΙ απο αυτούς των ΑΕΙ
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από την παραπάνω δημοσκόπηση είναι ότι κάποιοι των ΑΕΙ λιγουρεύονται τις θέσεις των ΤΕΙ.