0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η νομική κατοχύρωση δεν λέει και πολλά. Η παρέμβαση σε ένα παιδί με ΜΔ (ή σε ένα παιδί με οποιαδήποτε Ειδική Ανάγκη) χρειάζεται ειδικές γνώσεις. Μάλιστα, όταν μιλάμε για μάθημα χρειάζεται γνώσεις παιδαγωγικών και διδακτικής.Το πώς θα αντιμετωπίσεις το παιδί ανάλογα με την ηλικία του, το πώς θα διδάξεις, το τι θα διδάξεις, ακόμα και το πότε θα διδάξεις την κάθε ενότητα είναι πράγματα που μαθαίνονται στις σχολές παιδαγωγικών.Το ότι ύπογράφτηκε ένα Προεδρικό Διάταγμα και σας δίνει το δικάιωμα να ασχολέιστε με τις διαταραχές του γραπτού λοόγου, δεν σας κάνει και δασκάλους. Πού είναι η πρακτική σας σε τάξη; Πού είναι τα παιδαγωγικά μαθήματα στη σχολή σας; Δεν υποβιβάζω το αντικέιμενο του λογοθεραπευτή, αλλά είναι άλλη η δουλειά σας, άλλο το αντικέιμενο σπουδών.Με την ίδια λογική, και εμένα που δουλέυω σε ΚΕΔΔΥ και είμαι νηπιαγωγός, ο νόμος λέει ότι πρέπει να βλέπω μέχρι και παιδιά λυκείου (18 ετών) και να τα αξιολογώ εκπαιδευτικά. Νομικά είμαι κατοχυρωμένη, αλλά δεν τολμάω καν να το κάνω, γιατί δεν έιναι το αντικέιμενο μου. (Και αν το πάρουμε και αλλιώς μικρότερο "κακό" θα κάνει στο παιδί μια λανθασμένη διάγνωση, που έτσι και αλλιώς δεν θα την κάνω μόνη μου άρα θα καλυφτώ, από ότι μια λανθασμένη παρέμβαση).Και εγώ έχω γνώσεις λογοθεραπείας, έχω παρακολουθήσει λογοθεραπευτή στα πλαίσια της πρακτικής μου, έχω διαβάσει πάνω στο αντικείμενο, αλλά λογοθεραπέυτρια δεν είμαι. Πώς να το κάνουμε; Όσο και να θέλω δεν είμαι. Έτσι και οι λογοθεραπευτές δεν είναι εκπαιδευτικοί!
SLT PhDΑν θεωρείται η άποψη μου γραφική και συντεχνιακή λυπάμαι πολύ!Για μένα γραφικοί είναι όσι θέλουν να αχολούνται με πολλά που ουσιαστικά δεν γνρίζουν!Ούτε κομπλεξική είμαι ούτε τίποτα! Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τις δυνατότητες μου και το αντικείμενο μου και προσπαθώ συνεχώς να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου (και φυσικά δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό, αλλά οφείλει να το κάνει κάθε ένας που σέβεται τον εαυτό του, τη δουλειά του και αυτόν που έχει απένατι του).Μακάρι οι λογοθεραπευτές και όλες οι άλλες ειδικότητες να μπουν μέσα στα σχολεία στο μέλλον και μακάρι αυτό να γίνει στο κοντινό μέλλον!!!!! Έχουν παρα πολλά να προσφέρουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά. ΄Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι γίνονται δάσκαλοι! Και σε αυτό επιμένω πάρα πολύ! Το ότι καλύπτονται από το νόμο, μπορεί αν τους δίνει το δικαίωμα να ασχολούνται με ΜΔ, αλλά δεν τους κάνει δασκάλους! Είναι πολύ μεγάλη η απόσταση ανάμεσα στα 2! Όπως εμένα που είμαι νηπιαγωγός, αν και γνωρίζω πολύ καλά το αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού (και προσπαθώ να μάθω και της δευτεροβάθμιας), αν και ο νόμος με καλύπτει (το είπα και παραπάνω) κανένας δεν με κάνει δασκάλα ή εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας, ώστε ΕΓΩ να αναλάβω την ευθύνη να κάνω διάγμωση ή παρέμβαση σε παιδιά μεγαλύτερα των 6 ετών.