*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική  (Αναγνώστηκε 24853 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Πήρα την πρωτοβουλία να ανοίξω αυτό το thread για να συζητήσουμε τυχόν ενστάσεις που μπορεί να έχουμε όσον αφορά τις επίσημες απαντήσεις του ΑΣΕΠ στην α' θεματική του κλάδου μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2009, 03:17:50 μμ από Lenazagor »
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:13:31 μμ »
Λοιπόν στο 7 δεν πιστεύω ότι το παιδί αντιλήφθηκε μόνο του τις συμβάσεις και θεωρεί ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Συνήθως αυτό γίνεται με την επίδραση κάποιου ενήλικα (τραυματική εμπειρία -> δεν το κάνεις καλά), γιατί όταν αντιληφθεί τη σύμβαση ενώ ήδη γράφει, απλά την εφαρμόζει στο βαθμό που μπορεί και δεν τα παρατάει, αλλά ρωτάει. (συνήθως)

Στο 35 δεν είμαι σίγουρη, αλλά κι εγώ θυμάμαι να διαβάζω ότι δεν είναι σταθερό το πού εστιάζει πρώτα και συμφωνώ μαζί σου.
Στο 38 δεν καταλαβαίνω την ερώτηση καν. Μπλέκει διατυπώσεις που αφορούν το παιχνίδι αντικείμενο και το παιχνίδι διαδικασία. Για μένα όλες οι απαντήσεις είναι εξίσου σωστές και το θέμα αυτό μου φαίνεται ότι σηκώνει συζήτηση.

Το ίδιο και με το 37 για τα διδακτικά μέσα. Κοιτάζοντάς τα φαντάστηκα ότι η σωστή απάντηση θα ήταν ο βοηθητικός ρόλος και τελικά αυτό έδωσαν, όμως αν το καλοσκεφτούμε, αυτό εξαρτάται από τη θεωρία που εφαρμόζεται κάθε φορά. Σε ένα Μοντεσοριανό πρόγραμμα το διδακτικό μέσο είναι το α και το ω, σε ένα πιαζετιανό παίζει βοηθητικό ρόλο (γιατί προκαλεί τη γνωστική σύγκρουση και άρα την οικοδόμηση γνώσης), ενώ σε ένα βυγκοτσιανό θα μπορούσε να έχει και μικρή σημασία, γιατί η γνώση οικοδομείται με΄σα από τη διαμεσολάβηση που δεν είναι απαραίτητο να αφορά υλικό αντικείμενο, αλλά και ιδέα ή γλώσσα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vanessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:22:28 μμ »
συμφωνω απολυτα μαζι σου ritlamp ειδικα για την ερωτηση 7!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:37:44 μμ »
Και ξεκινάω εγώ:

Ερώτηση 7: Αποδέχομαι ότι μπορεί να είναι όντως το γ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποκλείονται το α και το δ.

Ερώτηση 9: Θεωρώ ότι είναι σωστό το δ, αλλά πιστεύω ότι εξίσου σωστό είναι και το β, με την έννοια του ότι προκειμένου να σχεδιάσουμε δραστηριότητες γραφής που να ανταποκρίνονται στις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών, αξιολογούμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους για τη γραφή όπως αυτές εκφράζονται μέσα στην τάξη. Έτσι ζητάμε από τα παιδιά να δώσουν τίτλο στις ζωγραφιές τους, προκειμένου να βοηθηθούμε στην οργάνωση των επόμενων δραστηριοτήτων γραφής.

Ερώτηση 10: Στον οδηγό σελ.188 αναφέρεται το εξής: "Ουσιαστική συμβολή στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος λειτουργικής ανάγνωσης στην τάξη έχουν οι πίνακες αναφοράς. Οι πίνακες αναφοράς είναι κατάλογοι με λέξεις σε κάθετη διάταξη. Δίπλα σε κάθε λέξη υπάρχει μια εικόνα που της αντιστοιχεί, η οποία διευκολύνει τα παιδιά στην αναγνώριση και την "ανάγνωση" της λέξης. Η κάθετη διάταξη επίσης, με την οποία γράφονται οι λέξεις σε έναν κατάλογο, βοηθάει τα παιδιά να εντοπίζουν με μεγαλύτερη ευκολία τη λέξη που κάθε φορά αναζητούν. Επομένως η απάντηση που δίνει το ΑΣΕΠ είναι μία εκ των δύο σωστών απαντήσεων που φαίνεται να υπάρχουν στην ερώτηση. Και αν ρίξουμε μια ματιά στους στόχους του ΔΕΠΠΣ, θα διαπιστώσουμε ότι αναφέρεται ρητά ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν "να αναγνωρίζουν οικείες λέξεις στο περιβάλλον και μέσα σε κείμενα" και όχι να αυτονομούνται στην αναζήτηση λέξεων. Οι πίνακες αναφοράς στην τάξη εξυπηρετούν στόχους του ΔΕΠΠΣ ή στόχους λογικούς μεν, οι οποίοι όμως πουθενά δεν αναφέρονται στο ΔΕΠΠΣ; Σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ δεν αξιολογείται η χρησιμότητά τους;

Ερώτηση 22: Ένας από τους στόχους του ΔΕΠΠΣ είναι τα παιδιά "να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής ως μέσου επικοινωνίας, ανάπτυξης ιδεών, μεταφοράς πληροφοριών, και ως πηγής ευχαρίστησης και απόλαυσης. Και σ' αυτό συμβάλλει η ενεργός συμμετοχή των παιδιών στη δημιουργία δικών τους κειμένων με υπαγόρευση στον εκπαιδευτικό". Η αντιγραφή μικρών λειτουργικών κειμένων, δηλαδή κειμένων που εξυπηρετούν κάποιον επικοινωνιακό σκοπό, βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής.

Ερώτηση 35: Τα νήπια (δηλαδή τα παιδιά ηλικίας 2-6 ετών) επεξεργάζονται και χτίζουν παράλληλα νοητικά σχήματα τόσο προσώπων όσο και αντικειμένων (βλ. θεωρίες Piaget, κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και επεξεργασίας των πληροφοριών). Κατά τη γνώμη μου η ερώτηση 35 ή πρέπει να ακυρωθεί, καθώς η διατύπωση είναι ασαφής (για τι είδους ανάπτυξη μιλάμε; νοητική; συναισθηματική; κινητική;) και δεν υπάρχει σωστή απάντηση ανάμεσα στις 4 που προτείνονται, ή θα πρέπει να γίνουν δεκτές όλες οι απαντήσεις, ώστε να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι που δε μελέτησαν μόνο Κιτσαρά (2004) και Φράγκο (1983!!!).

Ερώτηση 38: Οδηγός Νηπιαγωγού, σελ. 26: "Όπως φαίνεται από όσα αναφέρθηκαν μέχρι τώρα στο παρόν κεφάλαιο, το παιχνίδι αναδεικνύεται ως κυρίαρχο διδακτικό μέσο [...]". Κυρίαρχος = αυτός που δε βρίσκεται κάτω από την εξουσία άλλου, απόλυτος κύριος. Αν λοιπόν το παιχνίδι είναι το κυρίαρχο διδακτικό μέσο, τότε αν μη τι άλλο το α ισχύει! Κατά τη γνώμη μου η ερώτηση αυτή δεν έχει σωστή απάντηση, γιατί και οι τέσσερις επιλογές ισχύουν σύμφωνα με τον Οδηγό Νηπιαγωγού.

Ερώτηση 41: Σε υποσημείωση του Οδηγού Νηπιαγωγού σελ.12 αναφέρεται το εξής: "Το πρόγραμμα της Ευέλικτης Ζώνης [...] αποσκοπεί στην ανάπτυξη της πρωτοβουλιακής δράσης των μαθητών και των εκπαιδευτικών και στην καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης τους μέσα από μεθοδολογίες ολιστικής και διαθεματικής προσέγγισηςτης γνώσης και την υλοποίηση δραστηριοτήτων και σχεδίων εργασίας σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο" Δεδομένου επίσης ότι η Ευέλικτη Ζώνη στην τρίτη και τέταρτη τάξη του δημοτικού εφαρμόζεται τρεις ώρες της εβδομάδας, αποκλείεται η καθολική ορθότητα τόσο του "συνεχούς δίωρου" όσο και το ότι το θέμα προκαλεί απαραίτητα το ενδιαφέρον όλων, γιατί σύμφωνα με τη μέθοδο σχεδίων εργασίας, το κάθε σχέδιο εργασίας αναδύεται από τα ενδιαφέροντα των μαθητών, ενώ παράλληλα ο Ματσαγγούρας αναφέρει τη δυνατότητα ατομικών σχεδίων εργασίας. Επομένως το γ που προτείνει το ΑΣΕΠ δεν είναι απόλυτα σωστό ούτε σε επίπεδο θεωρητικό ούτε σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής της ευέλικτης ζώνης σήμερα. Επομένως πιστεύω ότι για να μην αδικηθούν οι καλά διαβασμένοι υποψήφιοι, πρέπει το ΑΣΕΠ να δεχτεί ως σωστή και την απάντηση δ.

Σας παρακαλώ, κορίτσια, πείτε μου κατά πόσο συμφωνείτε με τις παραπάνω σκέψεις μου και αν έχετε τη δυνατόητα παραπέμψτε με σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία ή αποσπάσματα του ΔΕΠΠΣ και του οδηγού, είτε για να συμφωνήσετε είτε για να διαφωνήσετε. Μέσα από τη συζήτηση να καταλήξουμε σε συγκεκριμένες κοινά αποδεκτές (αν είναι δυνατόν) θέσεις και να τις δημοσιοποιήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:48:05 μμ από Schnittke »
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:43:28 μμ »
Λοιπόν στο 7 δεν πιστεύω ότι το παιδί αντιλήφθηκε μόνο του τις συμβάσεις και θεωρεί ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Συνήθως αυτό γίνεται με την επίδραση κάποιου ενήλικα (τραυματική εμπειρία -> δεν το κάνεις καλά), γιατί όταν αντιληφθεί τη σύμβαση ενώ ήδη γράφει, απλά την εφαρμόζει στο βαθμό που μπορεί και δεν τα παρατάει, αλλά ρωτάει. (συνήθως)

Στο 35 δεν είμαι σίγουρη, αλλά κι εγώ θυμάμαι να διαβάζω ότι δεν είναι σταθερό το πού εστιάζει πρώτα και συμφωνώ μαζί σου.
Στο 38 δεν καταλαβαίνω την ερώτηση καν. Μπλέκει διατυπώσεις που αφορούν το παιχνίδι αντικείμενο και το παιχνίδι διαδικασία. Για μένα όλες οι απαντήσεις είναι εξίσου σωστές και το θέμα αυτό μου φαίνεται ότι σηκώνει συζήτηση.

Το ίδιο και με το 37 για τα διδακτικά μέσα. Κοιτάζοντάς τα φαντάστηκα ότι η σωστή απάντηση θα ήταν ο βοηθητικός ρόλος και τελικά αυτό έδωσαν, όμως αν το καλοσκεφτούμε, αυτό εξαρτάται από τη θεωρία που εφαρμόζεται κάθε φορά. Σε ένα Μοντεσοριανό πρόγραμμα το διδακτικό μέσο είναι το α και το ω, σε ένα πιαζετιανό παίζει βοηθητικό ρόλο (γιατί προκαλεί τη γνωστική σύγκρουση και άρα την οικοδόμηση γνώσης), ενώ σε ένα βυγκοτσιανό θα μπορούσε να έχει και μικρή σημασία, γιατί η γνώση οικοδομείται με΄σα από τη διαμεσολάβηση που δεν είναι απαραίτητο να αφορά υλικό αντικείμενο, αλλά και ιδέα ή γλώσσα.

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα! Για την 37 δεν το έψαξα το θέμα ακόμα, προσωπικά απάντησα το α με το σκεπτικό ότι το κατάλληλο υλικό/ μέσο στο νηπιαγωγείο μπορεί να μειώσει την παρέμβαση της νηπιαγωγού στο ελάχιστο, βασισμένη σε εμπειρίες που είχα από τη χρήση του μοντεσσοριανού υλικού. Δεν το έψαξα όμως σε θεωρητική βάση τόσο όσο εσύ, ωστόσο το επιχείρημά σου στέκει, ειδικά αν σκεφτούμε ότι τόσο το ΔΕΠΠΣ όσο και ο Οδηγός Νηπιαγωγού (και ο Οδηγός Ολοήμερου) βασίζονται σε Piaget, Vygotsky, Bruner και δομητική προσέγγιση γλώσσας (Ferreiro).
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:53:09 μμ »
Για το 7 συμφωνώ κι εγώ ότι θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε η απάντηση εκτός από αυτή που έδωσε το ΑΣΕΠ.

Για το 22 η έμφαση στον αναδυόμενο αλφαβητισμό δίνεται στην παραγωγή κειμένων και όχι στην αντιγραφή. Η αντιγραφή μπορεί να βοηθά στην 1-1 αντιστοίχηση(λέξης με λέξη, γράμματος με γράμμα), στην καλλιγραφία και το γενικότερο τεχνικό κομμάτι της γραφής και είναι χρήσιμη σε κάποιες περιπτώσεις, δεν εξυπηρετεί, όμως, το στόχο της κατανόησης της σημασίας της γραφής, ούτε της απόλαυσης. Αντίθετα η υπαγόρευση ή η παραγωγή με το δικό τους τρόπο βοηθά την ανάπτυξη της κατανόησης της επικοινωνιακής διάστασης και της σημασίας του γραπτού λόγου (ετοιμάζουν ένα κείμενο για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό), αλλά και για την αναγνώριση των σχετικών συμβάσεων (π.χ. ύφος ανάλογα με το κείμενο ή τις συμβάσεις της γραφής). (κοίτα στα κίτρινα βιβλία και στο βιβλίο της Κουτσουβάνου για την γλώσσα)

Για το 38 Νήπια στην Ελλάδα θεωρούνται τα παιδιά 4-6 ετών που φοιτούν στα νηπιαγωγεία. Κατά τα άλλα δεν έχω σχετική βιβλιογραφία πρόχειρη και δεν έχω ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα.

Για το 41 το μόνο που ξέρω είναι ότι σε όλες τις συναντήσεις οι δάσκαλοι αναφέρονται σε ένα δίωρο την εβδομάδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:56:04 μμ από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος valitsaki10

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:57:00 μμ »
Πάμε καλά??
7
9
οπωσδήποτε..κ το παιχνίδι,που αν και δε το ρίσκαρα,θεωρώ οτι είναι σωστές κ οι τέσσερις εναλλακτικές..
Καλά αποτελέσματα..

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 02:59:26 μμ »

Ερώτηση 9: Θεωρώ ότι είναι σωστό το δ, αλλά πιστεύω ότι εξίσου σωστό είναι και το β, με την έννοια του ότι προκειμένου να σχεδιάσουμε δραστηριότητες γραφής που να ανταποκρίνονται στις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών, αξιολογούμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους για τη γραφή όπως αυτές εκφράζονται μέσα στην τάξη. Έτσι ζητάμε από τα παιδιά να δώσουν τίτλο στις ζωγραφιές τους, προκειμένου να βοηθηθούμε στην οργάνωση των επόμενων δραστηριοτήτων γραφής.


Και συμπληρώνω: Στον οδηγό νηπιαγωγού σελ. 123 αναφέρεται ρητά το εξής: "Σύμφωνα με την αντίληψη για τη μάθηση που συνδέεται με τη θεωρία του Piaget, οι διαφορές που παρατηρούνται ανάμεσα στις λανθασμένες γραφές τωβ παιδιών είναι αυτές που αποκαλύπτουν το επίπεδο της γνωστικής τους ανάπτυξης  και δίνουν πληροφορίες στην εκπαιδευτικό σχετικά με το τι γνωρίζουν ήδη τα παιδιά."
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 03:15:50 μμ »
Για το 22 η έμφαση στον αναδυόμενο αλφαβητισμό δίνεται στην παραγωγή κειμένων και όχι στην αντιγραφή. Η αντιγραφή μπορεί να βοηθά στην 1-1 αντιστοίχηση(λέξης με λέξη, γράμματος με γράμμα), στην καλλιγραφία και το γενικότερο τεχνικό κομμάτι της γραφής και είναι χρήσιμη σε κάποιες περιπτώσεις, δεν εξυπηρετεί, όμως, το στόχο της κατανόησης της σημασίας της γραφής, ούτε της απόλαυσης. Αντίθετα η υπαγόρευση ή η παραγωγή με το δικό τους τρόπο βοηθά την ανάπτυξη της κατανόησης της επικοινωνιακής διάστασης και της σημασίας του γραπτού λόγου (ετοιμάζουν ένα κείμενο για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό), αλλά και για την αναγνώριση των σχετικών συμβάσεων (π.χ. ύφος ανάλογα με το κείμενο ή τις συμβάσεις της γραφής). (κοίτα στα κίτρινα βιβλία και στο βιβλίο της Κουτσουβάνου για την γλώσσα)

Συμφωνώ με όσα λες, αναμφίβολα η παραγωγή γραπτού λόγου είναι αυτή που προάγει την κατανόηση της σημασίας της γραφής περισσότερο απ' ο,τιδήποτε άλλο! Ωστόσο η αντιγραφή χρησιμοποιείται για την επίτευξη των στόχων εγγραμματισμού στο νηπιαγωγείο, π.χ. ζητάμε από τα παιδιά να αντιγράψφουν το όνομά τους από τις καρτέλες στις ζωγραφιές τους για να τις αρχειοθετήσουμε, τους ζητάμε να μας υπαγορεύσουν λειτουργικά κείμενα και μηνύματα π.χ. για τους γονείς τους, τα οποία μετά εκείνα προσπαθούν να αντιγράψουν σε κάρτες και να τους τις δώσουν κ.λπ. Χρησιμοποιούμε λοιπόν και αντιγραφή (ιδίως στην αρχή του σχολικού έτους) και αυθόρμητη παραγωγή. Σαφώς η αυθόρμητη παραγωγή είναι πιο "εποικοδομητική" σε τελική ανάλυση, ωστόσο και η αντιγραφή κειμένων συμβάλλει στην κατανόηση της λειτουργικότητας της γραφής. Αν υπάρχει κάτι "άκυρο" στη σύνδεση εκφώνησης και του γ, τότε αυτό ίσως να είναι η λέξη "συστηματικά". Από την άλλη όμως, απ' τη στιγμή που πρόκειται για λειτουργικό/ επικοινωνιακό κείμενο, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την κατανόηση της σημασίας της γραφής είτε πρόκειται για αντιγραφή με κάποιο σκοπό είτε για παραγωγή.
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 03:33:47 μμ »
Για το 9 συμφωνώ, όμως θεωρώ ότι δεν έχουν την ίδια "δύναμη" οι δυο απαντήσεις.
Για το 22 επιμένω ότι η αντιγραφή έχει να κάνει με το τεχνικό μέρος και όχι με το επικοινωνιακό. Επίσης αφού υπάρχει η λέξη συστηματικά.... καταλαβαίνεις..
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 03:57:53 μμ »
   κατ΄αρχην θα σας πω κάτι που μου ειπαν σε ένα σεμινάριο που πήγα για την προσχολική αγωγή. Ο οδηγός της νηπιαγωγού ειναι μεν του υπουργειου ωστόσο ο ρόλος του ειναι βοηθητικός ή επεξηγηματικός του ΔΕΕΠΣ! Εχουμε σαν αφετηρία πρώτα το ΔΕΕΠΣ και μετα΄τον οδηγό.

τώρα ως προς τις ερωτήσεις.

- ερωτηση 22: την πάτησα και επέλεξα το α. ωστοσο καταλαβαίνω γιατί δινεται το β ως σωστο. Μιλάμε μόνο για παραγωγή κειμένων και όχι για αντιγραφή. Σκεφτείται το θέμα της Β θεματικής με την δραστηριότητα και θα καταλάβετε οτι η νοοτροπία είναι μία : Δεν πιέζουμε τα παιδιά και λαμβάνουμε υποψην μας την διαφορετικότητα.
- ερώτηση 38: Έχετε δίκιο - ισχύουν όλα και δεν ξέρω με ποιον κριτήριο επέλεξαν την α. Συμφωνώ οτι θα επρεπε να καταργηθεί ή έστω να μας δώσουν σχετική βιβλιογραφία που να το αποδεικνύει. Δηλαδή θέλουμε να βάλουμε μια παγίδα και επιλέγουμε αυθαίρετα;;;
- ερωτηση 41: Αναφέρεται ξεκάθαρα στο Α τεύχος του ΔΕΠΠΣ οτι η ευέυλικτη ζώνη καλύπτει το 10%, ωστόσο εμείς είμαστε ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ και θα έπρεπε να προσέξουν αυτή την λεπτομέρεια. Για εμάς είναι όλο το νηπιαγωγείο ευέλικτη ζώνη, οπότε θα επρεπε να θεωρήσουν ως σωστή και την δ. Τα θέματα μας δεν είναι κοινά με τους δασκάλους, οπότε θα έπρεπ να μας βαθμολογήσουν ως Νηπιαγωγούς και όχι απλα ως εκπ/κους της πρωτοβάθμιας!!!

Προσωπικά δεν έχω άλλες ενστάσεις
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2009, 04:07:49 μμ από marianV »

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 04:14:20 μμ »
Την 7 την απαντήσατε σωστα; Μπορεί κάποιος που την απάντησε σωστά να μου πει πως τη σκέφτηκε ή που διάβασε κάτι σχετικό; Δεν έχω συναντήσει κάτι σχετικό και είμαι περίεργη!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 04:15:48 μμ »
στην 7 ειχα βαλει α :( δεν εχω χρονο να διαβασω τα παραπανω πρεπει να φυγω αλλα το βραδυ θα σας διαβασω ολες φιλακια καλα αποτελεσματα !!!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - Ενστάσεις για τις απαντήσεις ΑΣΕΠ για την α' θεματική
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 04:19:58 μμ »
Την 7 την απαντήσατε σωστα; Μπορεί κάποιος που την απάντησε σωστά να μου πει πως τη σκέφτηκε ή που διάβασε κάτι σχετικό; Δεν έχω συναντήσει κάτι σχετικό και είμαι περίεργη!


Εγώ απάντησα λάθος (δ) ωστόσο θεωρώ οτι η γ συνδέεται άμεσα με την α. Δηλάδή η μικρή συνειδητοποίησε οτι δεν γράφει σωστά και αρνείται να γράψει χωρίς όμως να  έχει τραυματική εμπειρία ταυτόχρονα;; Δηλαδή κατάλαβε οτι δεν γραφει σωστά, αυτό δεν την πλήγωσε αρκετά (ωστε να ισχύει το α), αλλά απλά αρνείται να γράψει;;; Τι μπακαλίστικη σκέψη ειναι αυτή! Δεν τους καταλαβαίνω με τίποτα >:(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 391
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.