0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω προσωπικά δεν θα έβαζα απουσία σε μαθητή χωρίς να τον στείλω κάτω με ωριαία. Κι αυτό ευθύνη το θεωρώ. Μπορεί να σου πει κάποιος γιατί δεν τον αναζήτησες εφόσον δεν ήταν στην τάξη. Στο σχολείο μου τέτοιο επεισόδιο θα έπαιρνε κατ αρχας ωριαία και η επόμενη αντίδραση του μαθητή ππυ περιγράφεις (που εμείς βλέπουμε συχναπολύ χειρότερες) θα οδηγούσε είτε αυτόματα σε ημερήσια από τον διευθυντή, είτε σε ημερήσια από τον σύλλογο, αν κρίναμε ότι ο μαθητής έχει δώσει πολλές αφορμές. Αυτό με τη μύτη πάντως, τι φάση; Εγω τους δίνω χαρτομάντιλο από τα δικά μου για να μηνβγουν. Αν ακούγονται πολύ μπουκωμένοι τους λέω να σταθούν έξω από την πόρτα. Ποιος τους έβαλε την ιδέα ότι μπορείς να επικαλείσαι δικαιολογία το φύσημα μύτης για να διακόπτεις το μάθημα και να βγαίνεις έξω;
Κι αυτό ευθύνη το θεωρώ. Μπορεί να σου πει κάποιος γιατί δεν τον αναζήτησες εφόσον δεν ήταν στην τάξη.
Αυτό με τη μύτη πάντως, τι φάση; Εγω τους δίνω χαρτομάντιλο από τα δικά μου για να μηνβγουν. Αν ακούγονται πολύ μπουκωμένοι τους λέω να σταθούν έξω από την πόρτα. Ποιος τους έβαλε την ιδέα ότι μπορείς να επικαλείσαι δικαιολογία το φύσημα μύτης για να διακόπτεις το μάθημα και να βγαίνεις έξω;
@durin όχι δεν βγαίνεις εαυ έξω. Αλλά αν κάποιος λειπει ενώ πριν ήταν ή πάει τουαλέτα κ εξαφανιστεί κλπ, καλό είναι να. ενημερωθεί άμεσα το γραφείο. Μέσω άλλου μαθητή. Αποχώρηση από την τάξη χωρίς άδεια είναι σίγουρα λόγος ωριαίας. Είναι πολύ χειρότερο από τηνενόχληση του μαθήματος.
Μια διασπαστική συμπεριφορά στη γενική τάξη είναι πιο ενοχλητική από ένα μικρό γκρουπ γιατί μπορεί αλυσιδωτά να προκαλέσει αντιδράσεις και σε άλλους. Αν ένας ζητήσει να φυσήξει τη μύτη, άλλος να πιει νερό, άλλος να πάει τουαλέτα, δεν θα γίνει ποτέ μάθημα.
Επίσης η κατανόηση ππυ μπορεί να δοθεί σε μαθητες με το προφίλ που περιγράφεις είναι δύσκολο να συνδυαστεί με το αίσθημα δικαιοσύνης προς τους άλλους διότι αν αυτοί απολαμβάνουν ασυλία, τότε ο κάθε μαθητής θα αναρωτιέται γιατί απ αυτόν ζητείται να τηρεί τους κανόνες. Αν εχεις παιδιά επιρρεπή στην παραβίαση κανόνων, δεν μπορείς να εχεις δυο μέτρα και σταθμα. Ο ένας θα λειτουργήσει ως καταλύτης για να διαλυθούν και οι υπόλοιποι. (γι αυτό κι εγω απορώ πώς λειτουργεί η αλλαγή τμήματος).
Ελαφρώς άσχετο αλλά περιέργεια: έχετε μαθητή από αλλαγή περιβάλλοντος που έχει γνωμάτευση; Μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι εκεί η διαδικασια γίνεται πιο δύσκολα.