*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 75285 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 675
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #238 στις: Φεβρουαρίου 03, 2024, 11:34:33 am »
Πολύ σωστή η επισήμανση του topsy για τις διαφορετικές επιλογές των παιδιών ανά γεωγραφική περιοχή. Ενδεικτικά για το 2020-21: Στην Κεντρική Μακεδονία 11.070 μαθητές παρακολούθησαν γαλλικά και 24.451 γερμανικά. Στον αντίποδα, στην Αττική 43.653 μαθητές παρακολούθησαν γαλλικά και 21.853 γερμανικά.

Επομένως, υπάρχουν περιοχές που οι μόνιμοι επαρκούν για να καλυφθούν οι ανάγκες και γνωρίζω και εγώ περιπτώσεις δημοτικών που η συμπλήρωση του ωραρίου τους γίνεται και με ολοήμερο, εργαστήρια δεξιοτήτων, γραμματειακή υποστήριξη κλπ. (και σε πολλές άλλες ειδικότητες του δημοτικού γίνεται η συμπλήρωση με αυτόν τον τρόπο για να μην χρειάζεται κάποιες ειδικότητες να πηγαίνουν ακόμα και σε 5 διαφορετικά σχολεία - ανατρέξτε στις σχετικές τοποθετήσεις της διεύθυνσης που σας ενδιαφέρει για να δείτε αν συμβαίνει και στη δική σας).

Τώρα βέβαια με τον νέο τρόπο υπολογισμού κενών που έχει προαναγγείλει ο υπουργός δεν ξέρω κατά πόσο από του χρόνου θα υπάρχουν αλλαγές σε αυτό, αλλά προσωπικά θεωρώ πως υπάρχει ένα μεγάλο περιθώριο για μείωση των λειτουργικών κενών αναπληρωτών στις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας, κρίνοντας από τον τρόπο που καλύπτεται τελικά το ωράριο σε πολλές από αυτές (και για να μην παρεξηγηθώ, αυτά τα γράφω για να αναδείξω τον κίνδυνο για όλους - το υπουργείο ανά πάσα στιγμή μπορεί να ορίσει τα κενά όπως αυτό θέλει, τα έχει εξάλλου όλα μπροστά του στο myschool).

ΥΓ.: Για την περίπτωση της Κάσου θα απαιτούνταν η πρόσληψη ενός ΠΕ05 ΑΜΩ (με διάθεση και στο δημοτικό) που λογικά έχουν ζητήσει από το υπουργείο, αλλά δεν έχει γίνει πρόσληψη ή έχει υπάρξει παραίτηση. Το ότι το συγκεκριμένο νησί είναι δυσπρόσιτο ίσως να άφηνε λίγες πιθανότητες το άτομο αυτό να αναλάμβανε υπηρεσία. Αν όμως ζητούνταν π.χ. στη Σαντορίνη, δεν μπορώ να φανταστώ πολλούς αναπληρωτές που θα μπορούσαν να ανταποκριθούν με τα 600 ευρώ του μισθού του ΑΜΩ. Για αυτό και πολλές διευθύνσεις δηλώνουν πολλές φορές ξανά και ξανά τα ίδια κενά, που εξακολουθούν να υφίστανται μετά από συνεχείς παραιτήσεις εκπαιδευτικών σε κάθε φάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2024, 11:43:52 am από neossos »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32794
  • Τελευταία: arampageos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178896
  • Σύνολο θεμάτων: 19418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 480
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 355
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.