0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, κι αυτό σε μεγάλο βαθμό σχετίζεται με το γεγονός ότι τις τελευταίες δεκαετίες είναι μεγάλος ο αριθμός των υποψηφίων και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι.Ακόμα και άτομα που δεν είχαν όνειρο να σπουδάσουν στο πανεπιστήμιο, αλλά θα προτιμούσαν να πάρουν κάποια άλλη εκπαίδευση, πιέζονται από την κοινωνία να δοκιμάσουν πρώτα την τύχη τους στο πανεπιστήμιο και μόνο αν αποτύχουν, ψάχνουν κάτι άλλο. Κατά τη γνώμη μου, αυτό δημιουργεί τη στρέβλωση.Όμως, το πανεπιστήμιο δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι υποχρεωτική εκπαίδευση, γιατί έχει εξειδικευμένο χαρακτήρα. Γι' αυτό και θέση στο πανεπιστήμιο θα έπρεπε να διεκδικούν μόνο αυτοί που το θέλουν πολύ, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, το μέρος που ζουν ή άλλα χαρακτηριστικά τους. Οι υπόλοιποι θα έπρεπε να κατευθύνονται σε επαγγελματική εκπαίδευση σε άλλα αντικείμενα που θα ήταν της αρεσκείας τους κι ας μην ήταν πανεπιστημιακού επιπέδου. Αλλά αυτό προϋποθέτει σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό εντός του σχολείου, αλλά και αλλαγή της νοοτροπίας στην κοινωνία. Πρόοδος δεν είναι να βλέπουμε το πανεπιστήμιο ως φυσική συνέχεια του λυκείου. Πρόοδος για εμένα είναι να μπορεί να λάβει ο κάθε μαθητής την εκπαίδευση που του αρέσει και ταιριάζει στις δεξιότητές του. Μόνο έτσι θα γίνει πολύ καλός στο αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί.
[...] Ακόμα και άτομα που δεν είχαν όνειρο να σπουδάσουν στο πανεπιστήμιο, αλλά θα προτιμούσαν να πάρουν κάποια άλλη εκπαίδευση, πιέζονται από την κοινωνία να δοκιμάσουν πρώτα την τύχη τους στο πανεπιστήμιο και μόνο αν αποτύχουν, ψάχνουν κάτι άλλο. Κατά τη γνώμη μου, αυτό δημιουργεί τη στρέβλωση.Όμως, το πανεπιστήμιο δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι υποχρεωτική εκπαίδευση, γιατί έχει εξειδικευμένο χαρακτήρα. Γι' αυτό και θέση στο πανεπιστήμιο θα έπρεπε να διεκδικούν μόνο αυτοί που το θέλουν πολύ, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, το μέρος που ζουν ή άλλα χαρακτηριστικά τους. Οι υπόλοιποι θα έπρεπε να κατευθύνονται σε επαγγελματική εκπαίδευση σε άλλα αντικείμενα που θα ήταν της αρεσκείας τους κι ας μην ήταν πανεπιστημιακού επιπέδου. Αλλά αυτό προϋποθέτει σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό εντός του σχολείου, αλλά και αλλαγή της νοοτροπίας στην κοινωνία. Πρόοδος δεν είναι να βλέπουμε το πανεπιστήμιο ως φυσική συνέχεια του λυκείου. Πρόοδος για εμένα είναι να μπορεί να λάβει ο κάθε μαθητής την εκπαίδευση που του αρέσει και ταιριάζει στις δεξιότητές του. Μόνο έτσι θα γίνει πολύ καλός στο αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί.
Και ακόμη χειρότερα, ενώ υπάρχουν πλέον αρκετά άτομα με εξειδίκευση στον ΣΕΠ, ενώ αναφέρεται ότι προηγούνται στην ανάθεση των Εργαστηρίων για την Γ΄ γυμνασίου, αυτό δεν τηρείται πουθενά. Οπότε ο ΣΕΠ; περνάει σε όσους δεν συμπληρώνουν ωράριο....