0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η συνδιδασκαλία αφορά τη θεματική. Πχ όσο συζητάς το θέμα «σχολείο» με κείμενα του βιβλίου ή άλλα, ολοκληρώνεις γραμματική -συντακτικό ενοτήτων 1-2. Μετά μπορείς να βάλεις μαζί την 5 (θέατρο-κινηματογράφος) μαζί με την 6 (δημιουργ δραστηριότητες) ή / και την οθόνη ή τον αθλητισμό (σαν ενιαίο για δραστηριότητες -χομπι ή τέχνη αναλόγως κοκ. Αναλύεις αυτή τη θεματική με διαφορα κείμενα και στο τέλος λες ότι σαν ύλη για παραγωγή λόγου είναι οι τάδε κ τάδε θεματικές που περιλαμβάνονται στις τάδε ενότητες. Στην πράξη, μη σκας. Το βιβλίο είναι ούτως ή άλλως ακαταλληλο, ζήτημα αν έχει 15 κείμενα όλα κι όλα που να αξίζουν. Πρέπει να βρίσκεις δικά σου. Οπότε συνεννοεισαι λίγο με άλλους για να έχετε έναν υποτίθεται κοινό προγραμματισμό. Το σχολείο ως θεματική το έχουμε όλοι. Λες λοιπόν ότι συνδιδάσκεις τις 1-2. Η 3 έχει ταξίδια και περιβάλλον και συνήθως μπαίνει στην ύλη, το ίδιο κ η διατροφή. Αυτή μπορείς να πεις ότι θα την κανεις μαζί με τον αθλητισμό, δίνεις 1-2 κείμενα που ασχολούνται με την άθληση και την υγεία κ ονομάζεις τη θεματική σου «διατροφή και υγεία». Μετά συνδυάζεις την 5-6 ως χομπι. Έτσι με 4 θεματικές εχεις καλυψει τουλάχιστον 6 ενότητες.