0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι και η γνωμάτευση της ΟΛΜΕ σε ΠΔ βασίζεται. Αν ήταν τόσο ξεκάθαρα όσο ισχυρίζεται τα πράγματα τότε όλοι οι διευθυντές θα κάλυπταν τα κενά με απευθείας αναθεση/απασχοληση/μάθημα του τμήματος σε εκπαιδευτικό.
Κατά τ άλλα, αν πχ μια ομάδα μαθητών σε κενό προσφερόταν να κάνει κάτι χειρωνακτικό για τον καλλωπισμό κάποιου χώρου, ή να ποτίσει, να ξεχορταριασει κλπ, θα το θεωρούσα εξαιρετικό επίτευγμα του σχολείου.
Επαναλαμβάνω και πάλι. Το θέμα έχει λήξει. Δεν τίθεται καν.
Τυγχάνει να έχω τις νομικές γνώσεις που απαιτούνται ώστε να ισχυρίζομαι πως καμία γνωμάτευση (που προφανώς έγινε από νομικούς και προφανώς βασίζεται σε κείμενες διατάξεις) δεν αναιρεί το υπάρχον ΦΕΚ.
Δεν διαφωνώ πως καταπατούνται τα δικαιώματά μας και πως μπορούμε να κινηθούμε νομικά αν θέλουμε
αλλά αυτό είναι ένας αγώνας που θα κάνει ο καθένας μόνος του και απλά θα χρησιμοποιήσει και την γνωμάτευση της ΟΛΜΕ, αλλά δεν θα στηριχθεί σε αυτή. Δεν χρησιμοποιείται δηλ σαν νόμος μια γνωμάτευση, αλλά σαν επιχείρημα.
Η άποψή μου για το αν αδικούμαι, εγώ τουλάχιστον που είμαι σε σχολείο που αναπληρώνει τα κενά με μάθημα έχει ήδη γραφεί. Προτιμώ να κάνω το μάθημά μου παρά να μετατρέπομαι σε φύλαξη ή να κάνω μάθημα νηπιαγωγείου, χωρίς να κατηγορώ όσους το κάνουν.
Να πω επίσης πως σε κλειστές αίθουσες κανείς δεν ξέρει τι κάνει ο άλλος. Έχω βάσιμες υποψίες πως μερικοί δεν κάνουν ούτε τις κανονικές τους ώρες μάθημα και κάνουν απασχόληση ένα χρόνο, κάθε χρόνο. Δεν με απασχολούν ούτε αυτοί.Αν υπάρχει σχολείο που δεν κάνει τίποτα και δεν παρακολουθεί κάποιος ούτε τα κενά στο διάλειμμα, δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου, αλλά δεν θα έλεγα πως κάνει και καλά.