Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - konstantina90

Σελίδες: 123 ... 8
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Άνοιγμα πινάκων ειδικής αγωγής
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2024, 02:50:11 pm »
Το χαρτί αν είναι δυνατόν να σταλεί και μέσα του Σεπτέμβρη, οι δηλώσεις να αρχίσουν τον φλεβαρη.

Συμφωνώ απόλυτα. Οι δηλώσεις, όμως, της ειδικής γίνονται τον Μάιο.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Άνοιγμα πινάκων ειδικής αγωγής
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2024, 02:11:02 pm »
Σε ότι αφορα το άνοιγμα των πινάκων για την ειδικη είναι ανάγκη το υπουργείο να στείλει χαρτί στον ΑΣΕΠ για γρήγορη προκήρυξη για νέους πίνακες. Θεωρώ ότι μέσα στον φλεβαρη θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία, ίσως με αυτό τον τροπο θα υπάρχει ο χρόνος για τον ΑΣΕΠ καλύτερου ελέγχου των δηλώσεων.
Το χαρτί πρέπει να σταλεί μέχρι τον Δεκέμβριο.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α φάση αναπληρωτών 2024-25
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 12:44:52 am »
Συγγνώμη αλλά ψήφισμα για το ΜΝΑΕ που έχει λήξει, με το ΕΕΠ εκτός και γράφοντας Ε.Π.Α.Λ. αντί για ΕΠΑ.Λ. δείχνει επιπολαιότητα.

Έχετε απόλυτο δίκιο για το ΕΠΑΛ, το οποίο έγινε εκ παραδρομής. Όσο για το θέμα των ΕΕΠ, θα σας υπενθυμίσω κάτι. Πέρυσι τέτοια εποχή ο κύριος

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α φάση αναπληρωτών 2024-25
« στις: Αυγούστου 29, 2024, 10:27:15 am »
Ευχαριστούμε πολύ. Πολύ καλή δουλειά. Οι μόνες πληροφορίες που έχουμε για την α φάση αναπληρωτών.

Συνάδελφε με συγχωρείς αν φάνηκε λίγο απότομο το μήνυμά μου. Τα κενά είναι της ομάδας ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ !!! και αναδημοσιεύτηκαν από το ewall. Μακάρι να είναι ακόμα περισσότερα.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α φάση αναπληρωτών 2024-25
« στις: Αυγούστου 29, 2024, 10:00:43 am »
Δείτε καλύτερα. Δίνει στην Αττική στις περιοχές που δεν έγιναν διορισμοί. Στις άλλες δεν ρώτησαν.
Πρώτον στο άρθρο αναγράφεται η ομάδα από την οποία πήραν τα κενά. Δεύτερον, αν μπείτε στην ομάδα ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ !!!, θα δείτε ότι επισημαίνεται πως το 0 σημαίνει ότι δε θα γίνουν προσλήψεις α φάσης λόγω αυξημένων διορισμών (βλ. ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ) και το κενό σημαίνει ότι δε συνεργάστηκαν να τα δώσουν και όχι ότι δε ρωτήσαμε.

7
Κι εμένα με πήραν Υ.Μ. ΕΠΑΛ και ψάχνω να καταλάβω αν είναι σαν την ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια ή γίνεται στο πλαίσιο του κανονικού ωρολογίου προγράμματος. Αν μπορεί κάποιος ας μας ενημερώσει από την δική του εμπειρία αλλιώς αν είναι να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα.
Το μναε είναι. Άλλαξε όνομα. Και εγώ εκεί προσλήφθηκα Καλη αρχη.

8
Και εγώ μίλησα με υπουργείο πάνω από 10 φορες για τα μναε. Το πρόγραμμα αλλαξε ονομα και επίσης η καθυστέρηση οφείλεται στην επιμόρφωση που θα παρακολουθήσουν όσοι θα προσληφθούν στο πρόγραμμα. Το θέμα της επιμόρφωσης λύθηκε και τώρα έχει περάσει στα κατεπείγοντα.

9
Το ewall έγραψε ότι το 1/4 θα αφορά ειδικότητες που πήρε η β1 φάση. Άλλωστε οι 1500 ήταν για τις λοιπές ειδικότητες. Οπότε δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, φιλόλογοι, μαθηματικοί, πε04 και πληροφορικής θα συμπεριληφθούν στο 1/4.

10
2 φορές το έχει πει. Αλλά όλοι απλά περιμένουμε.

11
Συνάδελφε, επανειλημμένα ζητάμε την κάλυψη των κενών γενικής παιδείας. Όταν όμως βλέπουμε τα άλλα προγράμματα ΕΣΠΑ να τρέχουν κανονικα, θα απαιτήσουμε και την άμεση έναρξη του προγράμματος ΜΝΑΕ. Ή θα τρέχουν όλα ή κανένα.

12
Συνάδελφοι, ακολουθεί το κείμενο διαμαρτυρίας της πρωτοβουλίας φιλολόγων γενικής παιδείας για την καθυστέρηση του προγράμματος ΜΝΑΕ. Καλούμε επίσης τους συναδέλφους μαθηματικους και ψυχολόγους να στηρίξουν την προσπάθεια μας, μιας και πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ που δεν επιβαρύνει τον τακτικό προϋπολογισμό.


Το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, δημιουργήθηκε με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας και την αποτελεσματικότερη λειτουργία της σχολικής κοινότητας. Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή του έχει επεκταθεί σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας ενισχύοντας τη γνωστική και ψυχοπαιδαγωγική ανάπτυξη των μαθητών της Α΄ Λυκείου.
Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος καθίσταται εφικτή η αρχή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, η οποία συνδέεται άρρηκτα με τη θεωρία της σχολικής κοινότητας. Ειδικότερα, οι μαθητές αισθάνονται ότι αποτελούν ενεργά μέλη μιας ευρύτερης ομάδας που δε στοχεύει μόνο στην παροχή γνώσεων ή στην κοινωνικοποίηση και στη σύσφιξη σχέσεων. Ως εκ τούτου, πρόκειται για ένα περιβάλλον στο οποίο τα παιδιά αναπτύσσουν δεσμούς που προωθούν την προσαρμογή και τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτό σημαίνει πως γίνονται αποδεκτές τόσο οι ομοιότητες όσο και οι επιμέρους διαφορές τους, με αποτέλεσμα  την επίτευξη της μάθησης για όλους. Παράλληλα, ενισχύονται σε σημαντικό βαθμό η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση των μαθητών, καθώς μέσω της ουσιαστικής παρέμβασης των εκπαιδευτικών παρατηρείται σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις τους.
Δυστυχώς, παρά τα πολλαπλά οφέλη της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης, διαπιστώσαμε πως το πρόγραμμα ΜΝΑΕ δε συμπεριλήφθηκε στη

13
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ:
« στις: Οκτωβρίου 01, 2023, 08:59:09 pm »
Το 3000 είναι κοροϊδία. Πρώτον γιατί περιλαμβάνει το πρόγραμμα ΖΕΠ και ΔΥΕΠ.
Και δεύτερον γιατί αφήνει χιλιάδες ακάλυπτα κενά.

14
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2023, 01:01:48 pm »
Τα ζεπ είναι στη γενική από άλλο ταμείο.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178771
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 674
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.