Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TimPap

Σελίδες: 123 ... 55
1
Η τυφλή υπακοή στους νόμους (που πολλάκις κρίνονται αντισυνταγματικοί και μέχρι να κριθούν έχουν καταστρέψει ζωές και ζωές) στερεί την κρίση. Δημοκρατία είναι όταν άρχει ο Δήμος. Κι ο Δήμος δεν άρχει μία φορά στα 4 χρόνια κι αφήνει το κράτος στην τύχη του να το κάνει ό,τι θέλει η κάθε κυβέρνηση.
Το νόμο δεν τον έχετε μελετήσει. Μελετάτε τις εικασίες της ολμε. Τα φέικ νιουζ πάνε και έρχονται. Η αντιπολίτευση παίζει το παιχνίδι της. Υιοθετεί ή παρήγαγε κιόλας συγκεκριμένες υποθέσεις τις ανήγαγε σε βεβαιότητες και τις προπαγάνδισε με όλα τα μέσα. Σταλινικές μέθοδοι τις οποίες είχαμε ξαναζήσει προ ετών. Έχουμε κρίση! Και δεν πάσχουμε από λειτουργικό αναλφαβητισμό επίσης. Διαβάζουμε και κατανούμε. Δυστυχώς κάποιοι βαριούνται να διαβάσουν και αφήνονται στις ερμηνείες των άλλων. Θλιβερή μάζα. Όχι δήμος, όχλος. Έχει διαφορά. Με τον όχλο δεν υπάρχει δημοκρατία.

2
Κρίθηκες. Απ' το εκπαιδευτικό κίνημα δασκάλων-γονέων-μαθητών. Κρίμα. Πιστεύω μπορούσες κάτι καλύτερο.
Το κίνημα στη μικροψυχία στόχευε; Είχε στόχο ανθρώπους που όρθωσαν ανάστημα και έκριναν καθαρά και μόνο μελετώντας τον νόμο; Έπρεπε να σωρεύσω τα κείμενα των συνδικαλιστών που η πλειοψηφία είναι αγράμματοι; Λίγη συναίσθηση των πραγμάτων. Διαβάστε τον νόμο. Είναι πρόβλημα να μην αντιλαμβάνεται ο εκπαιδευτικός το περιεχόμενο νόμων! Αρκετά με την παραπληροφόρηση!

3
Δεν σε αφορά από ποιες τάξεις προέρχονται οι μαθητές σου; Κρίμα. Είχα την εντύπωση ότι είχες ειλικρινές ενδιαφέρον για τους μαθητές/τριες σου.

Α. Και αν δεν ξέρεις από ποιες τάξεις προέρχονται οι μαθητές/τριες σου, πώς θα κάνεις διαφοροποιημένη/εξατομικευμένη διδασκαλία; Ακόμα και με τα κριτήρια της αξιολόγησης την οποία τόσο υπερασπίζεσαι, με αυτή τη δήλωση είσαι κάτω από τη βάση. Δεύτερο κρίμα. Τζάμπα οι επιμορφώσεις.
Εσύ ρωτάς λοιπόν εισοδήματα γονέων προκειμένου να διδάξεις; Γιατί για αυτή την τάξη ενδιαφέρεται ο λέων! Εμπάθεια και κακεντρέχεια, συναδέλφισσα. Δεν φοβάμαι να κριθώ ανεπαρκής. Άλλοι τρέμουν.

4
Εδώ αντί να γράψεις σχολειό έγραψες... ΠΥΣΔΕ;;; Είδες πώς οι λαχτάρες εκφράζουνται lapsus calami!!! ;D ;D ;D
Μια μετάθεση πήραμε! Μετά από δεκαετίες! Ησύχασε, συνάδελφε. Στο πυσδε αγγαρεία κάνουν. Ζηλεύεις το πόστο; Σε λίγο δεν θα χρειάζονται καν. Λίγη ηρεμία! Λίγη επαφή με την πραγματικότητα. Ή δεν σε αφήνουν ελεύθερο;

5
Συνάδελφε πολλά μπορεί να 'μαι. Κι αρνητικά και κάκιστα και κατακριτέα. Και παράδειγμα προς αποφυγή να 'μαι. Θα σου είπω, όμως, τι δεν είμαι. Πρόθυμος στους από πάνω συνεργάτης στους ρυθμιστές απεργοσπάστης στους συλλογικούς αγώνες. Το ναι το δικό σου θα σε οδηγήσει, και σ' έχει ήδη οδηγήσει, σε στελεχιακές θέσεις. Το όχι το δικό μου στις τάξεις φτωχών μαθητών που παλεύουν για τ' αυτονόητα σ' άλλους. Εσύ λατρεύεις την ανέλιξη. Εγώ τη διδασκαλία. Άλλοι κόσμοι. Από μένα καλή τύχη στο δρόμο των γραφείων που διάλεξες. Κι άσε εμάς στο δικό μας.
Οι γονείς μου ήταν αγρότες. Οι μαθητές μου στο συνοικιακό σχολείο όπου εργάζομαι δεν ξέρω από ποιες τάξεις προέρχονται γιατί δεν με αφορά! Κάνω τη δουλειά μου ταπεινά και με διάθεση προσφοράς. Θα πάρω σύνταξη ως καθηγητής τάξης γιατί αυτό γουστάρω. Αξιολόγηση θα γίνει. Είσαι πρόθυμος και υπακούς εντολές άλλων στους οποίους δεν αντέχεις να αντισταθείς. Το ξέρεις καλά. Όρθιο το κεφάλι. Καθαρό κούτελο.

6
Έχεις μπερδέψει την ηρεμία με την προθυμία. Φιλικά. ;D
Είσαι ένας μπερδεμένος άνθρωπος. Δεν πειράζει, συνάδελφε. Αρκεί όταν ξεκινήσουν οι συνάδελφοί σου την αξιολόγηση να μην τους φορτώσεις επιπλέον δουλειά γιατί εσύ έτσιθελικά θα απέχεις. Αν βγει βέβαια σύννομη η απεργία-αποχή, δικαιούσαι να απέχεις, αλλά θα αξιολογηθείς στον επόμενο τόνο.

7
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/nomos-4823-2021-phek-136a-3-8-2021-2.html

Μέχρι να βγει η απόφαση, ας διαβάσετε τον νόμο. Να ηρεμήσετε, γιατί κάνει κακό η τόση ένταση.

8
Ρε φίλε, πραγματικά από αυτό το μήνυμα καταλαβαίνω πόσο άσχετος είσαι από εκπαίδευση. Το γνωρίζεις ότι υπάρχουν ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σχολεία όπου έχουν κτηριακά θέματα και δεν υπάρχουν γραφεία εκπαιδευτικών;Πού θα ετοιμάσει τις εργασίες του, στον υπολογιστή του σχολείου ή το γραφείο ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;  Γνωρίζεις τι γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο με τα μέτρα covid και πόσοι πηγαίνουν στα γραφεία ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; Το γνωρίζεις ότι καθημερινά το ένα τρίτο των εκπαιδευτικών τρέχει από τις 7 παρά για να καλύψει δεκάδες χιλιόμετρα ώστε να βρίσκεται στο χωριουδάκι στην άκρη του πουθενά, πολλές ειδικότητες το κάνουν σε 5 διαφορετικά σχολεία την εβδομάδα; Έλεος δηλαδή, το φόρουμ αυτό δεν είναι μόνο για να κάνουμε την πλάκα μας, μπαίνουν άτομα για να λύσουν απορίες.
Γιατί εγώ που ήμουν πριν πάρω τη μετάθεση, στο νιου γιορκ; Δικαιολογίες απλές. Νομίζεις ότι στις άλλες χώρες είναι όλα τα σχολεία όπως αυτά στις ταινίες; Αλλά γιατί το κίνημα γονέων και μαθητών δεν κυνηγά τους τοπικούς άρχοντες που έχουν την ευθύνη για τα σχολικά κτήρια; Είναι και πιο κοντά σας από το υπουργείο.

Στο χωριό που ήμουν βάφαμε το σχολείο μόνοι μας γονείς και καθηγητές. Λειτουργούσε η κοινότητα και ο εθελοντισμός, εκεί που δεν μπορούσε ο δήμος να προσφέρει. Τέλος πάντων, βγαίνουμε εντελώς εκτός θέματος. Το ωράριο 8-2 και στις 21 ώρες όλοι. Αυτό είναι το σωστό. Μισθός στα συν 300- 500 για όλους. Ή μάλλον στις ειδικότητες που έχουν φόρτο εργασίας. Αξιολόγηση προ διορισμού και στενός έλεγχος καθ όλη τη θητεία. Είναι η πλειοψηφία καλοί και άξιοι εκπαιδευτικοί! Αλλά υπάρχουν και αλλά.

9
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει κάποιος να κάτσει να διαβάσει για κάποιο θέμα, όταν υπάρχει δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση να τον καθοδηγεί. Αναρχικοί είμαστε να μην ακολουθούμε αυτά που λένε;
Ειρωνεύεσαι τη δημοκρατία; Θα το πληρώσουμε ως λαός το ότι δεν ξέρουμε να προστατεύουμε τους θεσμούς! Θα το ξαναπληρώσουμε. Το δίκαιο δεν έχει χρωματισμό. Η τόση προπαγάνδα έχει στερήσει από κάποιους την κρίση. Λίγη ηρεμία.

10
8-2 εκ των πραγμάτων είναι όσοι έχουν 23 ώρες. Με τόσους αναπληρωτές στα σχολεία, είναι παρα πολλοί. Κ όσοι έχουμε 20-21 ώρες, στην καλύτερη τελειώνουμε 12.30 ή κ 1.15. Μιλάμε για τους μετρημένους στα δαχτυλα σε κάθε σχολείο που έχουν 18 ώρες; Πόσοι είναι αυτοί; Γιατί το συζητάμε το 8-2; έτσι κι αλλιώς, αν βάλεις κ τα κενά ή τις μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο, μέχρι το μεσημέρι είναι όλοι. Συζητάμε για το αν τις 1-2 μέρες που μπορεί κάποιος να σχολαει 12.30 θα φύγει νωρίτερα; Αλήθεια; ενώ στο σχολείο ας πούμε τι θα προσέφερε; α διάβαζε κ θα διόρθωνε με ηρεμία; ας είμαστε λίγο σοβαροί.
Για να έχουμε μια εικόνα σοβαρότητας πρέπει να σοβαρευτούμε κιόλας, πρώτα εμείς. Θα γλιτώναμε πολλή γκρίνια αν ίσχυε το ίδιο ωράριο για όλους. Πάντα υπάρχει κάτι να κάνεις στο σχολείο το οποίο ποτέ δεν θα διαπιστώσει κάποιος που φεύγει στις 12 ή έρχεται στις 11.Αυτή είναι η αλήθεια και ας μη μας βολεύει. Εννοείται ότι βολεύομαι κι εγώ να φεύγω νωρίς. Κανείς μας δεν είναι ηλίθιος. Όταν όμως στη μία είσαι στο ζάρα, να είσαι έτοιμος μετά να αποδεχθείς τη μήνι των υπολοίπων.

11
Είναι ψηφισμένος νόμος του κράτους, από τη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, άρα και με 150 παιδιά ανά τμήμα να μας πουν να κάνουμε μάθημα, θα το κάνουμε χωρίς διαμαρτυρία. Και το πρωτότοκο παιδί μας να μας ζητήσουν, πρέπει να το δώσουμε, αρκεί φυσικά να είναι ψηφισμένος νόμος. Έχω αρχίσει να πιστεύω για τον συγκεκριμένο, ότι και το εμβόλιο το έκανε γιατί το συνέστησε η κυβέρνηση κι όχι οι ειδικοί.
Το συνέστησε η λογική! Ξέρετε και οι αντιεμβολιαστές παραπληροφορημένοι και παραπλανημένοι είναι από φέικ νιους. Δηλαδή διαβάζοντας για το τι θα φέρει το εμβόλιο, τι κακό προκαλεί από πηγές με άλλες σκοπιμότητες, απομακρύνθηκαν από αυτό που θα τους έκανε καλό. Έτσι και με την αξιολόγηση. Κάποιοι διαβάζοντας φεικ νιους πείστηκαν για την κακή της πλευρά τη μαύρη. Τι να πεις. Σημεία των καιρών. Είδες πόσο εύκολα πλανάται κανείς στις μέρες μας;

12
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σ εμένα. Γιατί δεν βρίσκω πραγματικά λόγο να μένουν τα παιδιά στο σχολείο σε μέρα απεργίας ενώ ο σκοπός είναι να μην είναι στο σχολείο.

Όσο για το 8-2 εγω θ αντιστρέψω το επιχείρημα του TimPap που είναι ενδεικτικό του ποιού του ούτως ή άλλως.
Το 8-2 δεν το δεχόμαστε άνευ αντικειμένου κ πολύ καλά κάνουμε. Η δουλειά μας δεν είναι απλώς παρουσία σε ένα γραφείο ασχέτως εργασίας. Επομένως γιατί τη μέρα της απεργίας θυμόμαστε το 8-2;
Το 8-2 είναι ωράριο που θα έπρεπε να τηρείται για πολλού λόγους. Να κάτσεις να δεις πόσες δουλειές προκύπτουν και πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις. Να προσφέρεις για τη βελτίωση του σχολείου! Στα λόγια όλοι είμαστε καλοί. Στις πράξεις αρχίζουμε τα μου σου του.

13
Είναι δυνατόν ρε παιδιά το 45% του υπουργείου; μόνο;
Στη βόρεια Ελλάδα; Και εδώ στα κεντρικά σε κάποια σχολεία κάτω από τους μισούς απήργησαν. Στο δικό μας οι μισοί. Στην αβάθμια δεν έχω ιδέα. Στη ββάθμια όμως δεν θα ήταν πολύ υψηλό. Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια. Βέβαια, το μαισκούλ το υπουργείο το βλέπει. Υπάρχουν κι αυτοί που επρόκειτο να απεργήσουν, αλλά τους έκοψαν οι καταλήψεις τη φόρα. Και οι άλλοι που απλώς πήγαν για καφέ και εσείς νομίζατε ότι δηλώθηκαν και απεργοί. Τα έχουμε ζήσει όλα.

14
συνάδελφοι επαναφέρω το θέμα για να σας πω οτι σήμερα είχαμε τακτική συνέλευση  Π.Ε  και τέθηκε ακριβώς αυτό το θέμα. Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι οτι ημέρα απεργίας όσοι εκπαιδευτικοί δεν απεργούν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στο σχολείο απο τις 8 μέχρι τις 2 γιατί αυτό είναι το εργασιακό τους ωράριο και γιατι απο τη στιγμή που κάποιος εκπαιδευτικός είναι στο σχολείο και το δηλώνει στο γραφείο μπορεί να χρειαστεί να κάνει κάτι γραφειοκρατικό που  θα του αναθέσουν.Νομίζω οτι αυτό είναι και το πιο δίκαιο μιας και εκείνη την ημέρα κάποιοι εκπαιδευτικοί αγωνίζονται και χάνουν τα λεφτά τους.
Αν εφαρμοζόταν ο νόμος, δηλαδή να είμαστε 8-2 όλοι καθημερινά, φυσικά και να καθίσουμε και στην απεργία, αν δεν απεργούμε. Με εμάς τα έχετε; Η κοινωνία ξέρει γιατί απεργήσατε και γελά.

Σελίδες: 123 ... 55

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177426
  • Σύνολο θεμάτων: 19398
  • Σε σύνδεση σήμερα: 550
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 374
Σύνολο: 380

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.