Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 32
1
Όχι δεν ζητάμε αυτό, συζητάμε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων που έχουν 26-30 μαθητές ή και λιγότερους από 26 τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (καταπάτηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, λόγω εφαρμογής παράνομης εγκυκλίου την οποία δεν προσέβαλε η ΔΟΕ). Και συζητήσαμε και για υποβιβασμούς 6/θεσίων σχολείων σε ολιγοθέσια με κύριο σκοπό την αποψίλωση ολόκληρων χωριών με μειούμενο πληθυσμό και την συγχώνευση των μικρών σχολείων με μεγαλύτερα.

Αν αυτά περάσουν στην πρωτοβάθμια, θα περάσουν πολύ ευκολότερα μετά και στην επόμενη βαθμίδα που είναι η δευτεροβάθμια. Οπότε δεν τίθεται ζήτημα συντεχνιακό, τις οργανικές αργά ή γρήγορα θα τις χάσουμε θέλουμε δεν θέλουμε αν δεν υπάρχουν τα τμήματα και το ίδιο θα συμβεί και στη δευτεροβάθμια. Στο νήμα αυτό αναδεικνύουμε τι είναι πραγματικά το "συμμάζεμα" και ο "εξορθολογισμός" που προωθείται.
Η

2
Σε αυτό το νήμα βλέπουμε να ζητά η πρωτοβάθμια να διατηρηθούν οργανικές θέσεις χωρίς τμήματα, και μάλιστα βλέπουμε ότι το πετυχαίνουν.

Σε άλλο νήμα, ζητάμε ίσο ποσοστό κάλυψης σε διορισμούς για όλες τις ειδικότητες!!

3
Στο σύστημα διορισμού, ο καθένας προτείνει το σύστημα που θεωρεί ότι τον συμφέρει.
Δεν υπάρχει αντικειμενικό και δίκαιο σύστημα.
Λύση είναι να κλείσουν οι καθηγητικές σχολές για μια εικοσαετία, η Ε

4
Μα δεν αναφέρθηκα γενικά κ αόριστα στις δεξιότητες/γνώσεις των αποφοίτων των πανεπιστημίων! Που αν κ θα έπρεπε να είναι δεδομένα κάποια πράγματα δυστυχώς, δεν ειναι. (Προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές από συναδέλφους να λένε " εγώ δεν είμαι φιλόλογος" προκειμένου να δικαιολογήσουν την ανικανοτητα τους να συντάξουν ένα ολοκληρωμένο κειμενο.)
 Σχολίασα ένα συγκεκριμένο post, στο οποίο προτάθηκε οι δάσκαλοι να διδάσκουν στο γυμνάσιο. Κ ανέφερα περιπτώσεις όπου οι μαθητές είχαν τραγικές ελλείψεις, ακριβώς λόγω της ανεπάρκειας των προηγούμενων δασκάλων τους. Το ίδιο έχω δει κ σε παιδιά α Λυκείου: να έχουν τραγικές ελλείψεις στα αρχαία, επειδή οι καθηγητές τους στο γυμνάσιο τα δίδαξαν επιφανειακα ή Κ καθολου.Κ προφανώς δεν γενικεύω. Υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι κ υπάρχουν κ ανεπαρκείς. Το ίδιο κ καθηγητές.
Κ για να εξηγουμαι ως προς το θέμα του νήματος: ούτε οι δάσκαλοι θεωρώ ότι μπορούν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια, ούτε οι καθηγητές στην πρωτοβάθμια. Άλλο πρόγραμμα σπουδών έχουν παρακολουθήσει στις σχολές τους ακριβώς γιατί απευθύνονται σε συγκεκριμένο ηλιακό γκρουπ που έχει συγκεκριμένες ανάγκες.

Και γιατί διδάσκουν ήδη εδώ και δεκαετίες καθηγητές στην πρωτοβάθμια;
Δεν σας πειράζουν οι μηχανικοί, γυμναστές, ξενόγλωσσοι που μπαίνουν ακόμα και στην πρώτη δημοτικού;
Τι κάνετε οι δάσκαλοι για αυτό;
Γιατί δεν διεκδικείτε και αυτές τις ώρες για την δικιά σας ειδικότητα;

5
Από την εφημερίδα Καθημερινή.

https://www.kathimerini.gr/society/563134678/echoyn-thesi-oi-kathigites-sto-dimotiko/

Στο δημοτικό μπορούν να διδάξουν μηχανικοί, μουσικοί, θεατρολόγοι, αλλά προς Θεού, όχι φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί.
Δεν έχουν την αναγκαία παιδαγωγικά κατάργηση φαίνεται...

6
Διάβασε και αυτό λοιπόν αν έχεις όρεξη: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2023-02/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82%20%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1.pdf

Την γνωρίζουμε την εγκύκλιο και γνωρίζουμε τον αλγόριθμο.
Για εξήγησε μας τώρα γιατί αδικεί ειδικά τους φυσικούς;

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 01:19:42 pm »
Για μένα οι σχεδόν 6.000 διορισμοί στη δευτεροβάθμια (βάλτε μέσα και τα 800 κενά της ειδικής που πάνε για πλήρη κάλυψη) δείχνουν μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή. Και η δευτεροβάθμια ειδική από ότι ξέρω καλύπτεται από το ΕΣΠΑ, αυτή όμως επιλέγει να την καλύψει πλήρως σε αντίθεση με την πρωτοβάθμια γενική. Όλα αυτά θυμίζουν ρουσφετολογικές λογικές του παρελθόντος, του στυλ πάρτε τα όλα τώρα που υπάρχουν τα χρήματα και δεν μας ενδιαφέρει καθόλου το μετά. Δεν γίνεται να καταφεύγουν στον κουβά για να "βγει ο λογαριασμός" όταν παράλληλα κάνουν χιλιάδες αποσπάσεις σε φορείς. Όταν αντί να κάνουν περικοπές στα γυμνάσια και στα λύκεια (ώστε να βγει η διαφορά από τη μετατροπή), κάνουν στα δημοτικά που ήδη καλύπτονται από το ΕΣΠΑ. Ξέρετε πόσα ολιγομελή τμήματα εγκρίνονται κάθε χρόνο στη δευτεροβάθμια; Και τους πείραξαν τα ελάχιστα δημοτικά που διατηρούνταν 6/θέσια ενώ είχε πέσει αρκετά ο αριθμός των μαθητών τους; Η υπογεννητικότητα δεν θα επηρεάσει καθόλου τη δευτεροβάθμια; Όλα αυτά είναι ένα ατελείωτο ρουσφέτι ώστε να πάρει ψήφους και τίποτα παραπάνω. Και στο τέλος θα την πατήσουν και οι αναπληρωτές που δούλεψαν πρώτη φορά φέτος (δεν θα ξαναδουλέψουν), αλλά και όσοι διορίστηκαν πέρυσι στα νησιά και δεν θα δουν μετάθεση ούτε στα ονειρά τους.

Πολιτική επιλογή είναι και η διατήρηση 4 διαφορετικών τρόπων υπολογισμού των οργανικών κενών στην εκπαίδευση.

Άλλος ο τρόπος της δευτεροβάθμιας, άλλος ο τρόπος σε δασκάλους, άλλος σε ειδικότητες και άλλος σε ΕΕΠ.

Επειδή εκεί σε συμφέρει, δεν σε βλέπω να καυτηριάζει αυτήν την πολιτική επιλογή.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 12:29:40 pm »
Η σημερινή ανακοίνωση δείχνει ότι στο υπουργείο γνωρίζουν πως ο αλγόριθμος υπολογισμού κενών στη δευτεροβάθμια είναι άδικος και κρύβει πολλά κενά.
Αντίθετα στην πρωτοβάθμια δημιουργεί πολλές λειτουργικές υπεράριθμες στους δασκάλους.

Θα πρέπει να το κοιτάξουν και να τους αλλάξουν στο μέλλον.

Μεγάλοι χαμένοι οι ΕΕΠ, που έχουν πολλά οργανικά κενά εδώ και χρόνια και από ότι φαίνεται δεν θα καλυφθούν όλα, κυρίως λόγω του ότι θα διοριστούν εβπ.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Μαρτίου 09, 2024, 11:55:30 pm »
Και αυτή βέβαια είναι μια απλουστευμένη απάντηση. Για να απαντήσουμε στο επακριβώς στο ερώτημα του anpapath86 πρέπει να μας πει σε ποιο ακριβώς 6/θέσιο δημοτικό αναφέρεται και για ποιο σχολικό έτος.

Και αυτό για πολλούς λόγους. Αρχικά, το ολοήμερο μπορεί να πηγαίνει μόνο μέχρι τις 15.00, λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου αριθμού μαθητών για την ώρα 15.00-16.00. Στην περίπτωση αυτή έχουμε 5 ώρες μελέτη (μόνο στους ΠΕ70) και άλλες 5 ώρες σίτιση κατά προτεραιότητα στους ΠΕ70, άρα σύνολο 10 ώρες. Στην πλειοψηφία των δημοτικών τα υπόλοιπα των ωρών των ΠΕ70 θα επαρκούν και δεν θα χρειαστεί επιπλέον ΠΕ70 ούτε κάποια ώρα άλλης ειδικότητας.

Από εδώ και πέρα όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Πρέπει να δούμε αν το εν λόγω δημοτικό βρίσκεται στη λίστα του ΦΕΚ

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Μαρτίου 09, 2024, 12:29:25 am »
Κατά τη γνώμη μου, για τους δασκάλους όσες αντιστοιχούν στη λειτουργικότητα του σχολείου τα τελευταία έτη και όσες απαιτούνται για τη λειτουργία του ολοήμερου (προτιμώντας εδώ βέβαια την προ του 2015 λογική). Για τις ειδικότητες οργανικές θέσεις συστημένες στις σχολικές ομάδες με τις περισσότερες ώρες σε γκρουπάκια, αλλά με την αναγκαία σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών. Ουσιαστικά δηλαδή μόνιμα συστημένες θέσεις που δεν θα επηρεάζονται από τις αδυναμίες του αλγόριθμου της δευτεροβάθμιας. Τώρα αν αυτός ο αλγόριθμος ήταν διαφορετικός και είχαν εκλείψει οι παθογένειες που τον συνοδεύουν, εγώ προσωπικά θα συζητούσα και την πρότασή σου. Οι υπόλοιπες ειδικότητες του δημοτικού είναι νομίζω που θα αρνούνταν κάθε συζήτηση.

Πολλοί όπως λες και σίγουρα ούτε καν η πλειοψηφία. Επίσης από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι συνάδελφοι ειδικοτήτων θέλουν να συμπληρώνουν ωράριο σε όσο το δυνατόν λιγότερα σχολεία οπότε μήπως οι διευθυντές της πρωτοβάθμιας απλώς προσπαθούν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους αυτό;
Σε ένα εξαθέσιο δημοτικό με ένα τμήμα ολοήμερο, πόσες ώρες διδάσκουν οι δάσκαλοι στον πρωινό πρόγραμμα και πόσες ώρες είναι το ολοήμερο εβδομαδιαία;

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Μαρτίου 08, 2024, 09:43:00 am »
Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Εννοείται να μετράνε και ο αριθμός τμημάτων του ολοήμερου για τα οργανικά κενά των δασκάλων.

Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Μπορεί να συμβεί και στην πρωτοβάθμια, σε περίπτωση που οι ειδικότητες έχουν α ανάθεση το ολοήμερο.

Αν δεν το έχουν, προφανώς θα πάνε όλες οι θέσεις στους δασκάλους.


13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:10:40 am »
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.

Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).

Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.

Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουαρίου 19, 2024, 11:50:32 pm »
Είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα που η θέση ενδεχομένως να μην έχει καταργηθεί ακόμα μετά από αρκετά χρόνια αναστολής, με την προσδοκία πως ίσως το σχολείο επαναλειτουργήσει (και για τους λοιπούς εθνικούς λόγους: η είδηση της επίσημης κατάργησης του δεν θα ηχούσε καθόλου καλά στα αφτιά κανενός και αυτό δεν θα σύνεφερε καμιά κυβέρνηση).

Αυτή όμως είναι η εξαίρεση. Ο κανόνας είναι πως όταν ένα σχολείο ξεμένει από μαθητές, πρώτα μπαίνει σε αναστολή λειτουργίας και μετά από 2-3 χρόνια, αν ο μαθητικός πληθυσμός παραμένει μηδενικός, καταργείται εντελώς (άρα οι οργανικές του θέσεις παύουν να υπάρχουν).

Και για να σου φέρω ένα αντιπαράδειγμα: Το δημοτικό σχολείο Ψερίμου έχει επίσης να λειτουργήσει 14 χρόνια. Η οργανική θέση ΠΕ70 έχει καταργηθεί επομένως εδώ και αρκετά χρόνια. Να όμως που μετά από τόσα χρόνια θα αποκτήσει ξανά μαθητές: https://www.ertnews.gr/ert3/ksananoigei-to-sxoleio-stin-pserimo-meta-apo-14-xronia/

Προκειμένου όμως να μπορεί να λειτουργήσει πρέπει να επανιδρυθεί! Γιατί εφόσον έχει καταργηθεί σαν σχολείο και έχουν χαθεί οι οργανικές θέσεις, δεν υφίσταται με κανέναν νομικό τρόπο στον χάρτη, άσχετα αν το κτήριο ίσως υπάρχει ακόμα. Και η ίδρυση του όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τόσο απλή όσο η κατάργηση (πρέπει να δεσμευτεί ο δήμος ότι διαθέτει τους πόρους για να το συντηρήσει, η περιφέρεια να εγγυηθεί την μεταφορά των μαθητών, το ΥΠΟΙΚ να πει το οκ για τις επιπλέον δαπάνες από τον κρατικό προϋπολογισμό και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες). Επομένως, ο ΔΠΕ Δωδεκανήσου, αν θέλει να ανοίξει το σχολείου του χρόνου, πρέπει ήδη να έχει ξεκινήσει όλη αυτή τη γραφειοκρατικη διαδικασία από τον Νοέμβριο, ώστε στα τέλη Αυγούστου να βγει το σχετικό ΦΕΚ και να μπορεί να προσλάβει εκπαιδευτικούς και να υποδεχθεί το σχολείο μαθητές (αλλιώς το σχολείο δεν μπορεί να υπάρξει σαν οντότητα).


Σελίδες: 123 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178771
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 674
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.