Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giorgos76

Σελίδες: 123 ... 18
1
Λόγω της παιδαγωγικής διάστασης του θεάτρου, λογικά πιάνει όλους όσους έχουν τελειώσει παιδαγωγικές σχολές (Νηπιαγωγών, Δασκάλων Δημοτικής, Παιδαγωγών Ειδικής Αγωγής).

Προσωπικά θεωρώ πως ναι.

2
Είμαι νηπιαγωγός, αναπληρώτρια. Αναρωτιόμουν αν το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό θα μου δώσει τα 20 μόρια στον πίνακα του ΑΣΕΠ.
Υπάρχει κάποιος φορέας που να αξιολογεί και να αποφασίζει ποιοι τίτλοι μεταπτυχιακών θεωρούνται συναφείς με τον κάθε κλάδο;

Το μεταπτυχιακό που αναφέρετε σαφώς και έχει συνάφεια με τον κλάδο ΠΕ60 Νηπιαγωγών.
Αρχικά, θα πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι το "θέατρο" (θεατρική αγωγή, θέατρο, θεατρική παιδεία, κ.λπ) διδάσκεται ως μάθημα στα τμήματα προπτυχιακών σπουδών νηπιαγωγών. Αυτό σημαίνει ότι το εφόδιο που παίρνει κάποιος φοιτητής τμήματος νηπιαγωγών από το συγκεκριμένο μάθημα του προσδίδει γνώσεις που θα κληθεί να εφαρμόσει στην πράξη. όλοι γνωρίζουμε ότι στις σχολικές γιορτές των σχολείων (εν προκειμένω των νηπιαγωγείων) οι εκπαιδευτικοί με τα παιδιά ετοιμάζουν σκετς (μπορεί κανείς να τις χαρακτηρίσει "μικρές θεατρικές παραστάσεις"). 
Επιπλέον, στο πρόγραμμα σπουδών του μεταπτυχιακού που αναφέρετε, διδάσκεται η θεματική ενότητα "ΘΕΣΠ612: Θεατρική Αγωγή Ι: θεωρία του εκπαιδευτικού θεάτρου" , σύμφωνα με την οποία "Το περιεχόμενο της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας αφορά στις θεωρίες και στα στοιχεία του θεάτρου, τα οποία έχουν επηρεάσει το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση και στη διασύνδεσή τους με τις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης. Μέσα στα πλαίσιά της, αναλύονται έννοιες και παράμετροι του θεάτρου, της αγωγής και της εκπαίδευσης στις αμοιβαίες συσχετίσεις και τους ποικίλους συνδυασμούς με τους οποίους εμφανίζονται στο σχολείο και στην κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θεωρίες και πρακτικές για: την performance-επιτέλεση, την αφήγηση, την τελετουργία, το παιχνίδι, τους κώδικες υποκριτικής, τα αναλυτικά προγράμματα τεχνών στην εκπαίδευση, το παιδαγωγικό πλαίσιο της θεατρικής αγωγής, την ιστορία του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση, τις επικρατέστερες μορφές, τεχνικές και προσεγγίσεις του θεάτρου/δράματος[/i]".
Πέρα από όλα τα παραπάνω, ας δούμε τη σύνδεση του "θεάτρου" με την προσχολική εκπαίδευση:
1.Οι θεατρικές σπουδές βοηθούν στην καλλιέργεια δημιουργικότητας και φαντασίας, που είναι κρίσιμες δεξιότητες για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.
2.Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τις δραστηριότητες αφήγησης, τα παιδιά βελτιώνουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και την εκφραστική τους ικανότητα.
3.Το θέατρο ενθαρρύνει τη συνεργασία, την κατανόηση των συναισθημάτων και την ενσυναίσθηση, δεξιότητες που είναι ζωτικής σημασίας για την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
4.Οι γνώσεις που αποκτώνται από τις θεατρικές σπουδές μπορούν να ενσωματωθούν στις διδακτικές μεθόδους της προσχολικής εκπαίδευσης, καθιστώντας το μάθημα πιο διαδραστικό και ενδιαφέρον για τα παιδιά.
5.Μέσα από την εμπλοκή τους σε θεατρικές δραστηριότητες, τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται κριτικά και να επιλύουν προβλήματα.
6.Η επαφή με το θέατρο και την τέχνη από μικρή ηλικία ενισχύει την πολιτιστική καλλιέργεια και την αισθητική αγωγή των παιδιών.

Θεωρώ πως, από όλα τα παραπάνω, προκύπτει άμεση συνάφεια του μεταπτυχιακού "Θεατρικές Σπουδές" με τον κλάδο ΠΕ60 Νηπιαγωγών.


3
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.
Θα μπορούσε ο κ. Πατρεας να αναφέρει τους κλάδους ΤΕ και ΔΕ οι οποίοι έχουν από 1 οργανικό κενό;

4
Δηλαδή όταν ένα μεταπτυχιακό αποτελεί προσόν διορισμού δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά; Το μεταπτυχιακό αυτό δίνει συνάφεια στους εκπαιδευτικούς; Γιατί βλέπω δεν έχει πολύ σχέση με εκπαίδευση...

Φυσικά και αναγνωρίζεται μισθολογικά. Ο νόμος ορίζει ότι δεν απαιτείται προηγούμενη αναγνώριση της συνάφειας του μεταπτυχιακού τίτλου, όταν αυτός αποτέλεσε τυπικό προσόν πρόσληψης/διορισμού. Δηλαδή, προς διευκόλυνση των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ δεν πρέπει να εξετάζεται η συνάφεια του μεταπτυχιακού όταν αυτό αποτέλεσε προϋπόθεση για την πρόσληψη, όπως εν προκειμένω για τον κλάδο ΠΕ22 αλλά και για όσους προσλαμβάνονται στην ΕΑΕ από κύριο πίνακα, όπου, τυπικά και ουσιαστικά το μεταπτυχιακό έχει κριθεί συναφές, αφού ο ενδιαφερόμενος εντάχθηκε στον πίνακα ΕΑΕ του κλάδου στον οποίο προσλήφθηκε (και βλέπει κάποιος σωρεία αποφάσεων ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όπου κρίνονται συναφή τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής όλων αυτών που προσλήφθηκαν στην ΕΑΕ. Απώλεια εργατοωρών).

5
Καλημερα  σας ! σχετικα  με   ΠΕ22. Οποιος   γνωριζει   ας  δωσει   τα   φωτα  του:
1.για   να  ενταχθει καποιος   στο ΠΕ22  πρεπει  να   εχει  μεταπτυχιακο   στη   συμβουλευτικη?   ή   αρκει  και   9μηνο    σεμιναριο.  Γιατι βλεπω   στον  πινακα  ΠΕ22  δεν  εχουν  καποιοι μεταπτυχιακο.
2. Αν  μεταπτυχιακο  πρεπει να  ειναι   κατα  βαση    επαγγελματικου προσανατολισμου?   ή     ενα  μεταπτυχιακο    στο  οποιο     εχει διδαχθει καποιος  Συμβουλευτικη   αρκει?
3. Μπορει καποιος   ο  οποιος   εχει     τελειωσει   φιλοσοφικη   σχολη   αλλα   ξενογλωσσο   να  ενταχθει?

Ναι, μεταπτυχιακό  στη "Συμβουλευτική και Επαγγελματικό προσανατολισμό".

6
Σχολικές Εορτές / Απ: Παρέλαση Δημοτικού
« στις: Οκτωβρίου 18, 2023, 07:23:39 am »
Όχι!
Ή ακολουθούμε τις εγκυκλίους ή κάνουμε του κεφαλιού μας. Αν λέει μέσος όρος 10 είναι σαφές τι σημαίνει.

Αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι υπολογίζεται και το κλασματικό μέρος. Για ποιο κλασματικό μέρος μιλάμε όταν γίνεται πάντα στρογγυλοποίηση; Αν δηλαδή υπολογιστεί ακριβώς το ένα έστω 9αρι, τότε υπάρχει κλασματικό μέρος. Ωστόσο, όταν ο μέσος όρος βγαίνει 9.98 κι αυτό αντί να μετατραπεί σε κλάσμα στρογγυλοποιείται σε 10, δεν χάνεται το κλασματικό μέρος; Κάτι δεν καταλαβαίνω/ερμηνεύω σωστά;

7
Σχολικές Εορτές / Απ: Παρέλαση Δημοτικού
« στις: Οκτωβρίου 18, 2023, 06:13:05 am »
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο Γενικό Μέσο όρο όντως. Όμως γενικά κάνουμε κλήρωση μεταξύ των παιδιών που εχουν σε όλα 10 . Δεν είναι και πιο δίκαιο;

Αυτό είναι το δίκαιο, όντως. Δεν μπορείς να αποκλείεις, μέσω της κλήρωσης, ένα παιδί που έχει 10 σε όλα τα μαθήματα όλη τη χρονιά.
Το παιδί αυτό περιμένει μια ηθική ανταμοιβή η οποία δεν έρχεται. Και, σίγουρα, τη δικαιούται λίγο περισσότερο από ένα παιδί που έχει σε κάποια μαθήματα 9. Άλλωστε, το ίδιο συμβαίνει και στο γυμνάσιο: άριστα είναι το 19 και το 20 αλλά δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να βάλεις στη ζυγαριά το 19 και το 20, είναι σαφές ποιο προηγείται.
Το αποτέλεσμα είναι να κληρώνεται σημαιοφόρος ή παραστάτης μαθητής που έχει και 9αρια αλλά μέσο όρο 10 και μαθητής με 10 σε όλα τα μαθήματα, όλη τη χρονιά, να μένει εκτός. Κι έλα τώρα εσύ, ως γονιός, να του εξηγήσεις το δίκαιο του συστήματος και τί "έκανε λάθος" το παιδί αυτό κι έμεινε να κοιτάει...

8
Καλησπέρα στους συναδέλφους. Ενδιαφέρομαι κι εγώ για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εκπαιδευτική Ψυχολογία του Guglielmo Marconi. Έχω κάνει ενδελεχή αναζήτηση, έχω μιλήσει και με το γραφέιο διασύνδεσής τους το Cears και έμαθα σχετικές πληροφορίες. Ο βασικός μου ενδιασμός είναι κι εμένα αν θα αναγνωριστεί από το ΑΤΕΕΝ, καθώς είναι καινούργιο πρόγραμμα και δεν το έχει ήδη κάποις ολοκληρώσει για να κάνει την διαδικασία αναγνώρισης.
Στο γραφείο Cears μου είπαν ότι δεν θεωρούν ότι θα υπάρχει πρόβλημα αλλά πως μπορούμε να είμαστε βέβαιοι; Η αναγνώριση είναι ο λόγος που προβαίνουμε στη διαδικασία αυτή ούτως ή άλλως. Εσείς που μιλήσατε με ΑΤΕΕΝ τι ακριβώς σας είπαν;

Δεν θεωρούν ότι θα έχει πρόβλημα; Περισσότερη σιγουριά ίσως, δεν θα ήταν καλύτερα για τον ενδιαφερόμενο;
Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε ο ενδιαφερόμενος να πει "θεωρώ ότι δεν θα σας αφήσω απλήρωτους."

9
Σε ποιό τηλέφωνο τους βρήκες (ΑΤΕΕΝ). ?
Γνωρίζω κοπέλα που κοντεύει 3 χρόνια χωρίς αναγνώριση το ΜΠΣ της .

Μήπως χάθηκε η αίτησή της ή κάτι από την αίτησή της; Μου κάνει εντύπωση, απλά, γιατί γνωρίζω άτομα που πήραν πρόσφατα αναγνώριση μετά από αναμονή 5 μηνών.

10
άρα   δεν δίνει  τα ίδια  μόρια με τα Ελληνικά  Μεταπτυχιακά 18 μηνών plus  ?

Τα ίδια δίνει.

11
Η διάρκεια  χρόνου για την διαδικασία του ΑΤΕΕΝ?
Ευχαριστώ
[/q

Τώρα είναι 5 μήνες.

12
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια Μεταπτυχιακού
« στις: Αυγούστου 05, 2023, 11:13:03 pm »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Άλλη μια ερώτηση: το μεταπτυχιακό της Δημιουργικής Γραφής έχει συνάφεια για ΠΕ 01 Θεολόγων? :)

Εγώ θεωρώ πως έχει συνάφεια. Στην ενότητα "Δημιουργική Γραφή και Εκπαίδευση" αναφέρεται ότι οι φοιτητές θα είναι σε θέση "Να παράγουν ή και να προσαρμόζουν εκπαιδευτικό υλικό για τη μάθηση με δημιουργική γραφή και ανάγνωση σε γνωστικά αντικείμενα πέραν της γλώσσας και της λογοτεχνίας". Πέραν αυτού, στο Πανεπιστήμιο του Chichester λειτουργεί προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών "Δημιουργική Γραφή και Θεολογία" (οκ, καταλαβαίνω ότι αυτό δεν είναι επιχείρημα ενώπιον ΠΥΣΔΕ, το αναφέρω μόνο επειδή με κάποιο τρόπο συνδέονται οι δύο κλάδοι).

13
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια Μεταπτυχιακού
« στις: Αυγούστου 05, 2023, 02:16:41 am »
Ναι, το ΑΣΕΠ μοριοδοτεί κάθε μεταπτυχιακό με 20 μόρια. Η συνάφεια κρίνεται από τα ΠΥΣΔΕ. Λογικά το μεταπτυχιακό που αναφέρεις θα θεωρηθεί συναφές του κλάδου των φιλολόγων.

Συμφωνώ.απόλυτα. Από τον τίτλο και μόνο και την κατεύθυνση Αρχαίου Θεάτρου προκύπτει η συνάφεια με τον κλάδο ΠΕ02, πόσο μάλλον από το πρόγραμμα σπουδών (ακόμη κι αν η διπλωματική εργασία δεν έχει καμία αντικείμενο τη διδασκαλία η συνάφεια προκύπτει από την κατεύθυνση).

14
Γενικά είναι παράλογο και άδικο. Θα μου πείτε, είναι το μόνο παράλογο στην Ελλάδα ή στην εκπαίδευση;
Απαιτούν από τους ΤΕ μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή όταν οι ΤΕ δεν γίνονται δεκτοί σε μεταπτυχιακά προγράμματα.
Άρα; Δουλευόμαστε;

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32794
  • Τελευταία: arampageos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178845
  • Σύνολο θεμάτων: 19418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 469
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 286
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.