Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kokkino_mpaloni

Σελίδες: 123 ... 7
1
Μου αναγνωρίστηκε η προυπηρεσία στα ΣΔΕ για τα έτη που δεν ήμουν αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου από ΔΔΕ Δωδεκανήσου, ΜΟΝΟ για το διδακτικό ωράριο.

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουαρίου 26, 2024, 01:48:31 pm »
Έχει καταλάβει κανείς τι περιλαμβάνει η αξιολόγηση στο Α2 που γίνεται από τους διευθυντές;

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Νοεμβρίου 25, 2023, 04:30:53 pm »
Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση Δευτεροβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ef2Mz-8_lWylelU6MFX7C2dtw0UKoLPlgVtAI-KOd9g/edit?usp=sharing

Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση Πρωτοβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WajLN6Sqz8RZGzFfZJOQ1zVN4L39h4RnlLncvmzZ0fo/edit?usp=sharing

Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1enHg--dBsXeR-I8ncq9vG-3vRSwAoS53l6q4F9knuAk/edit?usp=sharing

- Όταν σε κάποιον δε γράφει π.χ. την πρώτη προτίμηση του ή τον αριθμό προτιμήσεων του, είναι γιατί στον πίνακα που δημοσίευσε η διεύθυνση στην οποία ανήκει τώρα, δεν περιέλαβε τη συγκεκριμένη πληροφορία.
- Το σύνολο μορίων ΔΕΝ περιέχει μόρια εντοπιότητας, συνυπηρέτησης και πρώτης προτίμησης, μιας κι αυτά δεν αποδίδονται στο σύνολο των προτιμήσεων του κάθε αιτούντα, αλλά ΜΟΝΟ στη διεύθυνση που έχουν εντοπιότητα, συνυπηρέτηση και στη διεύθυνση που δήλωσαν πρώτη, αντίστοιχα. Για αυτές τις διευθύνσεις θα προσμετρηθούν κανονικά τα μόρια εντοπιότητας, συνυπηρέτησης και πρώτης προτίμησης από το υπουργείο για εσάς (αλλά και για όλους τους άλλους)
Υ.Γ. Αν εντοπίσετε κάποιο λάθος, πείτε μου να το κοιτάξω.

Υ.Γ. 2. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο μέλος filro για τους πίνακες της Δευτεροβάθμιας


Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
Με έχεις βοηθήσει πολλές φορές με την δουλειά σου και την συνέπεια σου, δεν είναι η πρώτη.



4
Τελικά η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ (που δεν μετράει μισθολογικά λόγω σύμβασης έργου), μετράει για την μείωση του διδακτικού ωραρίου;

5
Η σύμβαση έργου (με τη λογική του νομοθέτη) δεν είναι εξαρτημένη σχέση εργασίας. Δηλαδή δουλεύεις όποτε θέλεις αρκεί να τελειώσεις το έργο. Και πολλές φορές, όχι πάντα, υπάρχει "μπλοκάκι" παροχής υπηρεσιών, δεν υπάρχουν καν ένσημα.
Σε σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου υπάρχει εργοδότης, καθορισμένο ωράριο, ένσημα κλπ.

Προφανώς τα πανεπιστήμια δεν είχαν άλλον τρόπο για να απασχοληθεί κάποιος. Δε νομίζω ότι αυτό έγινε επίτηδες. Μάλιστα στο μισθολόγιο των πανεπιστημιακών αυτές οι συμβάσεις υπολογίζονται για μισθολογική εξέλιξη.

Μα στα ΣΔΕ, υπάρχει ωράριο σαφές, ένσημα από το ΙΚΑ, όλο το πακέτο.
Απλά το λένε σύμβαση έργου.

6
Γεια σας. Στην διδακτική προϋπηρεσία των μόνιμων δεν αναγνωρίζεται προϋπηρεσία που πραγματοποιήθηκε με σύμβαση έργου. Π.χ. στα ΣΔΕ ή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, γιατί δεν μπορώ να το καταλάβω, γιατί συμβαίνει αυτό; Τι σχέση έχει η ασφάλισή μου (εξαρτημένη εργασία ή σύμβαση έργου) με το αν εργάζομαι ως καθηγητής. Δηλαδή, οι καθηγητές με σύμβαση έργου δεν είναι καθηγητές; Το σκεπτικό του νομοθέτη προσπαθώ να καταλάβω. Επιπλέον, το είδος της σύμβασης δεν την επιλέγει ο καθηγητής. Επιβάλλουν τη σύμβαση έργου ώστε μετά να μην την αναγνωρίζουν ως προϋπηρεσία; Ευχαριστώ.

Έτσι όπως τα λες!
Εγώ δέχτηκα ότι στην  εκπαίδευση υπάρχει τόση λογική όπως στον στρατό.
Υπάρχουν πολλά άλλα ανεξήγητα επίσης.


7
Μετά τον διορισμό, οι ώρες στα ΣΔΕ αφαιρούνται τελείως από την προϋπηρεσία, και μισθολογικά και για τον χρόνο διδακτικής προϋπηρεσίας. Σωστά;

8
η ερώτηση μου είναι η εξής: αφού ο συνάδελφος είχε ελάχιστη εμπειρία για ποιο λόγο ο σύλλογος του ανέθεσε τα δύσκολα τμήματα; Δεν πρέπει ο "νέος" να παίρνει τα πιο βατά τμήματα μέχρι να αποκτήσει εμπειρία; Ποια είναι η ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων για αυτή την τεράστια αστοχία;
Ας μην γελιόμαστε, από προσωπική εμπειρία και όλων μας, όλοι θα συμφωνήσουμε σε αυτό: γενικός κανόνας σε όλους τους συλλόγους, οι "νέοι" παίρνουν την σαβούρα που δεν θέλει κανείς. Δηλαδή έρχεται ο "νέος", ο νεοδιόριστος, ο αναπληρωτής, αφού ξεκινήσει το σχολικό έτος πολλές φορές, που δεν ξέρει κανενός την ιστορία στο σχολείο, να πάρει τα πιο δύσκολα τμήματα. Ακούγεται οξύμωρο! Έχει καμία σχέση με υπεύθυνη παιδαγωγική αντιμετώπιση από σοβαρούς δασκάλους; Γιατί οι "εμπειροι" διάλεξαν να βολευτούν και δεν νοιάστηκαν για τους δύσκολους μαθητές τους; Όταν γίνει η πατάτα όπως έγινε, φταίει ο "νέος"; Όλοι την έχουμε πατήσει με τις
"σοφές" αναθέσεις του συλλόγου, που πας στα σχολεία και παίρνεις ό,τι να'ναι.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ η ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων στο συγκεκριμένο σχολείο. 

9
Μου είπαν ότι το συγκεκριμένο ΕΠΑΛ  που παραιτήθηκε α αναπληρωτής είχε πάρει 10 στην αξιολόγηση  8).   
Αν αληθεύει... ένα ακόμα παράδειγμα για την ουσία και το βάθος της διαδικασίας αυτής.

10
Εντάξει νομικά δεν υπάρχει πρόβλεψη άρνησης β ανάθεσης αν την αναθέσει υποχρεωτικά ο διευθυντής. Όμως αυτό είναι μια φτηνή δικαιολογία. Αφόρητη πίεση μπορούν να ασκήσουν και οι εκπαιδευτικοί και η ΕΛΜΕ ώστε να πειστεί ο Διευθυντής και το ΠΥΣΔΕ να μην κάνει βλακείες. Άλλωστε έχουν ήδη γίνει αρνήσεις είτε με.μερικη είτε με ολική επιτυχία . Υπάρχουν άνθρωποι να βοηθήσουν, αυτή τη δουλειά κάνουμε αλλά θέλει και αποφασιστικότητα από τον εκπαιδευτικό. Ναι κύριε θα πας και αλλού για να μην κλέψεις τις ώρες από άλλη ειδικότητα. Εκτός αν δεν έχει αλλού πχ.στην ομάδα σχολειων. Αλλά τις ξέρω αυτές τις περιπτώσεις που τοπυσδε ξέρει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μετακινηθεί ο παλιός που κάνει 20 ώρες β ανάθεση στο σχολείο του να μετακινηθεί να κάνει και λίγο Α δίπλα οπότε αρχίζει το ΠΥΣΔΕ αλυσιδωτά να μοιράζει β αναθέσεις και στους νεοδιοριστος.

gvasilis δεν είναι φτηνή δικαιολογία. Στην επαρχία, οι διευθυντές πιέζουν αφόρητα για να ξεμπερδεύουν. Στην περίπτωση αυτή που στην ομάδα σχολείων δεν υπάρχει άλλο κενό, κατάλαβα ότι πάνω κάτω είμαι υποχρεωμένη να πάρω και την κατεύθυνση β' ανάθεση;   

11
Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός. Όχι μόνο δεν διαφωνώ με το ότι είναι ξεφτίλα να "διδάσκουν" άλλες ειδικότητες άλλα αντ' άλλων μαθήματα, αλλά απεναντίας υπερθεματίζω κιόλας. Είναι δυνατόν να διδάξει βιολόγος φυσική κατεύθυνσης ή αντίστροφα; Με τι αξιώσεις θα πάνε τα παιδιά το ερχόμενο καλοκαίρι να δώσουν πανελλήνιες, όσα τουλάχιστον δεν έχουν λεφτά για φροντιστήριο; Και αν ίσχυε και η ατομική αξιολόγηση, πώς θα αξιολογείτο δίκαια ο βιολόγος για την (προφανώς) ανεπαρκή διδασκαλία που θα κάνει στη φυσική κατεύθυνσης; Μήπως λοιπόν πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε σοβαρά την ανεξαρτητοποίηση ασυσχέτιστων ειδικοτήτων, και την κατάργηση της φάμπρικας των δευτερότριτων αναθέσεων όπου αυτές εξ ορισμού δεν μπορούν να είναι αποδοτικές;

Οι της άλλης ειδικότητας, πώς θα μπορούσαν να το αρνηθούν, όταν η απάντηση θα είναι "τότε συμπληρώστε τις ώρες σας σε χημεία/βιολογία αντίστοιχα, τρέχοντας από 'δω κι από 'κει";

Στο συγκεκριμένο σχολείο πάντως, από τη στιγμή που ο μοναδικός φυσικός συνταξιοδοτείται, δύσκολο να μπορούσαν να βάλουν άλλον μόνιμο στη θέση του, αν δεν το ζητήσει. Αλλά η λύση δεν είναι να πασάρουν τις ώρες του, κάποιες στον χημικό και κάποιες στον βιολόγο ώστε οι δεύτεροι να συμπληρώνουν. Η λύση είναι να πάρουν αναπληρωτή φυσικό, ή να είχαν βγάλει οργανικό κενό ήδη, από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο φυσικός θα αποχωρούσε και δεν θα έκανε αίτηση ανάκλησης.

Εγώ θα ήθελα να μου πείτε πάνω σε αυτό το θέμα αν ξέρει κάποιος υπεύθυνα: μπορείς να αρνηθείς να πάρεις μάθημα κατεύθυνση  που δεν το έχεις α' ανάθεση; Έχουμε αυτό το δικαίωμα; Γιατί μερικές φορές οι διευθυντές πιέζουν αφόρητα και δημιουργείται άσχημο κλίμα από την αρχή.
Πέρσι με πίεσαν πάρα πολύ να πάρω χημεία κατεύθυνση, στο τέλος δεν πήρα επειδή δέχτηκε ο βιολόγος (ευτυχώς υπάρχουν και οι βιολόγοι ). Αν όμως δεν είχε πει ναι ο βιολόγος, είχα δικαίωμα να αρνηθώ; Εκτός από το προφανές, ότι δεν είναι στην ειδικότητα μου και δεν μπορώ να προσφέρω στα παιδιά σε αυτό το επίπεδο, που όμως ΔΕΝ μετράει τελικά, έχουμε το δικαίωμα σύμφωνα με το νόμο;
Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε, γιατί πάλι τα ίδια θα γίνουν και είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο και αγχωτικό.




Δεν ξέρω αν αυτό είναι το

12
ναι και απο οτι ξερω θα διοριστει γενικης αν αναφερομαι στον ιδιο.

όσο πάει γίνεται και καλύτερο.
Να κάνουμε και λίγη πλάκα γιατί αλλιώς χαθήκαμε  :)

13
Εχει δει καποιος μεσα στους 60 πρωτους ΠΕ04.01 του εκαθαρισμενου της Γενικης ποσοι ειναι της Ε.Α που πιθανον διοριζονται και στην Ε.Α;


14
Αυτό ισχύει μόνο στην πόλη της Πρέβεζας κόκκινο μπαλόνι. Είπες και εσύ μια περίπτωση είναι περιπτωσιολογια, που μπορεί εύκολα να ακυρωθεί από μια άλλη..πχ. και είναι αλήθεια στη Σπάρτη Γυμνάσια λύκεια δεν έχει οργανική κανένας

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32794
  • Τελευταία: arampageos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178860
  • Σύνολο θεμάτων: 19418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 483
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 377
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.149 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.