Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lasid

Σελίδες: 123 ... 855
1
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Δεκεμβρίου 24, 2024, 07:18:47 pm »
Το επίδομα είναι το καθαρό ποσό;

Αρχικά το σημείωμα μισθοδοσίας έχει τα μικτά ποσά. Μετά αναλύονται οι κρατήσεις και τελικά αναφέρεται το καθαρό ποσό πληρωμής.
Οπότε το οικογενειακό επίδομα είναι μικτό ποσό.

2
Οικονομικά / Απ: Προϋπηρεσία και ΜΚ
« στις: Δεκεμβρίου 23, 2024, 04:48:06 pm »
Χαίρετε, συνάδελφοι. Τον Απρίλιο, ως αναπληρώτρια πήρα την απόδειξη πληρωμής που έγραφε ότι πήγα στο μκ 7 και το ίδιο φάνηκε και στην τράπεζα. Τότε σκέφτηκα, μια χαρά ανέβηκα μκ.

Το καλοκαίρι διορίστηκα και περιμένοντας την αναγνώριση, μπήκα και είδα την προϋπηρεσία μου. Έχω 4,6 έτη ως αναπληρώτρια (άρα τον Απρίλιο είχα 4,3-4,4 ) και 3,1 έτη από ΝΠΙΔ που εργάστηκα από το 2013-2018, που αναγνωριζόταν ως τώρα  κανονικά από όλες τις διευθύνσεις ( πλην του '16-'17, προφανώς).

Αυτά μαζί βγαίνουν 7,7 έτη. Συν 2 μκ από το μεταπτυχιακό.

Η ερώτηση είναι η εξής. Καλώς μπήκα μκ7 τον περασμένο Απρίλιο και να περιμένω να μπω στο ίδιο και τώρα ή είχε γίνει λάθος και έπρεπε να είμαι στο 6;

Έτσι, όπως τα γράφεις φαίνεται ότι έπρεπε να σε κατατάξουν στο ΜΚ 6 τον Απρίλιο του 2024. Τώρα που διορίστηκες η ΔΔΕ θα ξαναδεί την προϋπηρεσία σου και θα τα υπολογίσει ακριβώς όπως πρέπει. Τον Δεκέμβριο του 2024 με προϋπηρεσία 8 έτη, αλλάζεις ΜΚ και μπαίνεις στο 7 μαζί με το μεταπτυχιακό σου.

3
Συμφωνώ ότι πρέπει υπάρξουν συνέπειες για να αποτραπεί αυτή η βίαιη συμπεριφορά των εφήβων.
Δε συμβαίνει μόνο σε μεγάλες πόλεις, αλλά κυρίως συμβαίνει σε μεγάλες πόλεις. Σπάνια σε μικρές πόλεις ή νησιά.
Ο 16χρονος που μαχαίρωσε δυο φορές τον 23χρονο στην Πάρο ήταν για διακοπές εκεί στη γιαγιά του. Μένει στην Αθήνα!

4
Δυστυχώς είναι η ΔΔΕ της μόνιμης κατοικίας μου.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν το παιδί "καποιων", κάθε χρονιά "τύχαινε " το τμήμα που φοιτούσε ο συγκεκριμένος μαθητής να το αναλαμβάνει κάποιος αναπληρωτής ή αποσπασμένος  και ποτέ κάποιος που είχε οργανική στο σχολείο.  Εγώ είχα στο συγκεκριμένο σχολείο μόνο αυτό το τμήμα.  Ελάχιστες οι ωριαίες από συναδέλφους, μετά από τηλέφωνα από γονείς στη Διεύθυνση. Η κατάσταση στο τμήμα τραγική...Το παιδί έλεγε δημόσια στο τμήμα ότι εμένα με φοβούνται, δε θα μου κάνουν τίποτα,  δεν μπορούν να μου κάνουν αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Και το χειρότερο είναι ότι είχε δίκιο. Ντρέπομαι που πέρασα από αυτό το σχολείο.

Ιδιαίτερες καταστάσεις που συμβαίνουν κυρίως σε μικρά μέρη! Μπορεί τα σχολεία στις μεγάλες πόλεις να έχουν τα μειονεκτήματά τους, αλλά αυτές οι πιέσεις στις μικρές κοινωνίες είναι επίσης δύσκολα διαχειρίσιμες. Αν δεν μπορείς να αλλάξεις ΔΔΕ, άλλαξε τουλάχιστον σχολείο.

5
Πολύ ευχαρίστως να ανακαλέσω αν με πείσετε σε τι συνίσταται η ασχήμια. Είναι δυνατόν να προτείνουμε ελαφρά τη καρδία ότι «δεν είναι υποχρεωτικό το λύκειο, ας το παρατήσουν»; Αν δεν μπορούμε να καταλάβουμε πού θα καταλήξουν, αργά ή γρήγορα αλλά νομοτελειακά, τότε κάτι πάει στραβά.

Δηλαδή αν διαταράσσουν το μάθημα ή ακόμα χειρότερα δεν επιτρέπουν να γίνει μάθημα, θα έχουν καλύτερο μέλλον;
Τι διδάσκονται παραμένοντας στο σχολείο, ότι κάνουμε ό,τι θέλουμε αλλά περνάμε την τάξη; Αυτό θα κάνουν και στην κοινωνία;
Όταν πηγαίνουν στο στρατό καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Οι μαθητές που επιθυμούν να μάθουν τι χρωστάνε;

Αν δεν το έχουν με τα γράμματα, ας πάνε να μάθουν μια τέχνη σε ΕΠΑΣ. Καλό μεροκάματο θα βγάζουν. Καμιά φυλακή δε θα τους περιμένει.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχουν και απολυτήριο Λυκείου έστω με 10, αυτοί που δεν επιτρέπουν να γίνεται μάθημα.
Αν κάποτε χρειαστούν το απολυτήριο Λυκείου θα πάνε σε Εσπερινό Λύκειο, αλλά θα είναι μεγαλύτεροι και θα το κάνουν συνειδητά.

6
Φυσικά συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Όπως είπε και η Έσπερος όμως δε θα συντονιστούν όλοι οι καθηγητές. Τι κάνεις όμως όταν ο διευθυντής του σχολείου ουσιαστικά σου έχει πάρει το απουσιολόγιο για συγκεκριμένο μαθητή με τρομερα συμπεριφορικα λέγοντας σου να μη του βάζεις απουσίες γιατί μένει; Ακόμα χειρότερα, τι κάνεις όταν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δίνει γραμμή στους διευθυντές των σχολείων, οι οποίοι μας ανακοινώνουν σε σύλλογο τα εξής: Όταν ένας μαθητής μένει από απουσίες κοιτάμε τις ωριαίες και αν είναι πολλές από κάποιον καθηγητή, θεωρείται στοχοποιηση του μαθητή. Αυτό συνέβη σε δύο σχολεία, οπότε θεωρώ απίθανο να ήταν τυχαίο γεγονός. Επιπλέον, γονείς που καλούν το Διευθυντή Εκπαίδευσης για να καταγγειλουν συναδέλφους για ωριαίες και σε κατηγορούν για χαμηλό επίπεδο διδασκαλίας (ο μαθητής ήταν άριστος στο γνωστικό,  σε ένα αδύναμο τμήμα). Όλα αυτά συνέβησαν περισυ και αρκετοί συνάδελφοι, τουλάχιστον όσοι σεβόμαστε το μάθημά μας, περάσαμε πολύ δύσκολα.

Δεν χρειάζεται να συντονιστούν όλοι οι καθηγητές. Αν ενοχλούν συστηματικά, δε θα βρεθούν 2-3 καθηγητές στις 7 ώρες διδασκαλίας να τους βάλουν ωριαία; Οι ταραξίες θα το πάρουν το μήνυμα σίγουρα. Έτσι, οι ωριαίες αποβολές δε θα είναι από λίγους συναδέλφους που θα στοχοποιούνται.

Αν είναι αυτή η γραμμή από τον ΔΔΕ, που σας μεταφέρεται από τον Διευθυντή του σχολείου σας, δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά.
Όταν είναι απαραίτητο, βάλτε την ωριαία αποβολή, για να μπορέσετε να κάνετε το μάθημά σας και εκείνοι ας τη σβήνουν αργότερα.
Τουλάχιστον εσείς θα προχωράτε στην ύλη και δεν θα σας σπάνε τα νεύρα οι αδιάφοροι μαθητές. Φροντίστε να πάρετε μετάθεση σύντομα!
Όσο μένετε εκεί, πάντα χαμένοι θα βγαίνετε. Να πάτε σε μια ΔΔΕ που λειτουργεί κανονικά, για να κάνετε το μάθημά σας όπως πρέπει.

7
Με τις ωριαίες αποβολές από όλους τους  καθηγητές και καθηγήτριες, που διδάσκουν στο τμήμα, θα προσεγγίσουν σύντομα το όριο των 50 αδικαιολόγητων απουσιών. Ούτε αυτό τους πτοεί; Συντονιστείτε όλοι οι διδάσκοντες ώστε να παίρνει ο καθένας 2-3 ωριαίες αποβολές την ημέρα. Να δείτε πώς αλλάζουν συμπεριφορά. Αυτοί οι μαθητές είναι θρασύδειλοι. Όταν καταλάβουν ότι θα χάσουν τη χρονιά τους ή θα σταματήσουν να διαλύουν το μάθημα ή θα σταματήσουν τη φοίτηση. Το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό. Δεν χρειάζεται να το τελειώνουν και αυτοί που δίνουν παράσταση μέσα στην τάξη, για να μην μπορούν οι πραγματικοί μαθητές να προοδεύσουν!

8
Η προυπηρεσία αυτή μετράει μισθολογικά για τους μόνιμους η ισχύει ότι και για σδε;
Η προϋπηρεσία σε ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ μετράει μισθολογικά, όταν διδάσκεις σε σχολεία του ΥΠΑΙΘΑ ως μόνιμος ή ως αναπληρωτής.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Δεκεμβρίου 15, 2024, 12:07:56 pm »
Καλησπέρα abovo.

Σε αυτόν τον πίνακα του trust no one θα βρεις τη θέση σου:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12VUFPlSwpm4sjK7rRnMDgyxIMioQqgz7/edit?gid=1477351807#gid=1477351807

10
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Διορισμοί ΠΕ70 2025
« στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 02:26:31 pm »
Μόνο αν ιδρυθούν επιπλέον οργανικές θέσεις στα νηπιαγωγεία, θα έχετε πολλές θέσεις για διορισμό. Αυτό είναι κάτι που το περιμένουν πολλοί τα τελευταία χρόνια και όπως αρκετοί υποστηρίζουν είναι άδικο που δεν ιδρύονται οι νέες οργανικές θέσεις για ΠΕ60.

11
Οικονομικά / Απ: Μισθος...Αναπληρωτη
« στις: Δεκεμβρίου 09, 2024, 09:24:28 pm »
Σωστά...αυτό είναι το ακριβές ποσό για ΜΚ1...Πόσο είναι για κανονική άδεια...?

Στην κανονική άδεια δεν χάνεις χρήματα από τον μισθό. Μειώνεται το επίδομα μη ληφθείσης αδείας που παίρνεις στο τέλος της σύμβασης.

12
Δεν πολυπιστεύω στο φίλτρο του παλιού γραπτού. Η σφαγή γίνονταν στα παιδαγωγικά που αν ήσουν καλός παπαγάλος ξεγλύστραγες.
Δεν μου έχει τύχει συνάδελφος να μην γνωρίζει το αντικείμενο.
Υπάρχουν πολλοί όμως που δεν τα καταφέρνουν με το μάθημα για διάφορους λόγους. Δεν μπορούν να μεταδώσουν, δεν τα παν καλά με τα παιδιά, βαριούνται κλπ. Θέλει και λίγο ταλέντο.

Μη σκέφτεσαι μόνο τους μαθηματικούς. Υπάρχουν και άλλες ειδικότητες στις οποίες όντως μπορεί κάποιος να μην κατέχει καλά το αντικείμενο.
Εξάλλου από δω και πέρα στους πίνακες θα μπαίνουν και απόφοιτοι κολλεγίων, όχι μόνο πανεπιστημίων. Για αυτό χρειάζεται το φίλτρο.

Συμφωνώ ότι κάποιοι δεν έχουν μεταδοτικότητα, δεν τα παν καλά με τα παιδιά, βαριούνται κλπ. Σίγουρα θέλει και λίγο ταλέντο.

13
Όταν έγραψα να δεχόμαστε τις απόψεις των άλλων ακόμα κι αν διαφωνούμε, δεν εννοούσα να τις υιοθετούμε. Παραθέτουμε επιχειρήματα, όπως έκανε ο trust no one και δεν κάνουμε χαρακτηρισμούς, όπως έκανες εσύ. Το να πεις για ένα καταξιωμένο μέλος του φόρουμ, που βοηθάει και εσένα και όλους τους εκπαιδευτικούς με τους πίνακές του, ότι δεν ξέρει τι του γίνεται είναι τουλάχιστον απρεπές και προσβλητικό. Αν δεν μπορείς να το κατανοήσεις αυτό, τότε πρόκειται για αγνωμοσύνη του χειρίστου είδους.

Καταλαβαίνω ότι ο γραπτός διαγωνισμός θίγει τα συμφέροντα πολλών και τους προκαλεί τρόμο, αλλά δεν χρειάζεται να πυροβολούμε τον ταχυδρόμο όταν δεν μας αρέσουν τα νέα που μεταφέρει. Εμείς περάσαμε από τον γραπτό ΑΣΕΠ και είμαστε εδώ για να σας λέμε πώς να τον αντιμετωπίσετε κι εσείς. Βλέπουμε τα πράγματα ξεκάθαρα, γιατί δεν σκεφτόμαστε υπό πίεση. Θέλετε να μάθετε από την εμπειρία μας; Κάντε το, αλλά δεν επιτρέπεται η προσβολή των μελών του φόρουμ και πόσο μάλλον αυτών που προσπαθούν να βοηθήσουν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

14
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Δεκεμβρίου 02, 2024, 10:11:11 pm »
Η μετατροπή του ΠΔΕ φέτος ικανοποίησε τους διορισμούς στη δευτεροβάθμια και όχι στην πρωτοβάθμια, όπως αναφέρθηκε. Κάνω λάθος;

Σωστά, αλλά οι πιστώσεις από τις συνταξιοδοτήσεις της δευτεροβάθμιας χρηματοδότησαν τους διορισμούς της πρωτοβάθμιας και των ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Σελίδες: 123 ... 855

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32794
  • Τελευταία: arampageos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178860
  • Σύνολο θεμάτων: 19418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 483
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 223
Σύνολο: 232

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.