1
Ειδική Αγωγή / Απ: Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών 2009-2010
« στις: Σεπτεμβρίου 29, 2010, 05:34:52 pm »
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑ!! ΑΠΟ ΛΕΣ
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 12
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών 2009-2010« στις: Σεπτεμβρίου 29, 2010, 05:34:52 pm »
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑ!! ΑΠΟ ΛΕΣ
2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ 60 - Θα πάρει άλλους αναπληρωτές ειδικής?« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:07:46 pm »
ΜΑΚΑΡΙ............
3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ 60 - Θα πάρει άλλους αναπληρωτές ειδικής?« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 03:48:57 pm »
Καλησπερα συναδερφοι τι κανετε? Τελικα την Παρασκευή ήταν η β φαση ή το πρόγραμμα? Το πρόγραμμα θα τρέξει και σε εμάς! Πολυ αγχος και δεν μας ενημερωνει κανενας!!!!
4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:47:54 pm »
http://www.alexander.edu.gr/el/news.aspx?nid=154
Για κοιταξτε και εδω απαντησεις! 5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 04:16:18 pm »
Τα πράγματα είναι απλα! 4 λαθος = - 1 σωστη Δηλαδή όταν έχεις κάνει λάθος 4 σου αφαιρειτ μία σωστή! Με 51 σωστες 9 λαθος και 2 αναπαντητες βγαινει περίπου 81,2
6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;« στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 12:07:36 am »
Να σας πω ομως κατι, αν ηταν να γραψουμε και ολο το ΔΕΠΠΣ δεν θα ελεγε η ερωτηση βασικα χαρακτηριστικά! Δεν ξέρω έχω απογοητευτεί από την συγκεκριμενη! Μεγαλη παγιδα μου φαινεται!! Να ρωτήσω ο ασεπ θα βγαλει και για τη β Θεματική ή μόνο την πρώτη;
7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Πιθανό λάθος στο απαντητικό φύλλο« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 01:08:26 pm »
Αυτό ισχύει και για την Α' θεματική; Έπρεπε να μαυρίσουμε το κουτάκι με το Χ;
8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 10:39:36 am »
Αν και καθηγητής μου ο Κιτσαρας δεν ανοιξα καν το βιβλίο του το θεωρούσα πολυ παλιο για τον Ασεπ. Τώρα βλέπω ότι είχα σημειώσει στο βιβλίο του ότι "ο λόγος της επίδρασης του παραδείγματος βρίσκεται σε σχέση αντιστρόφως ανάλογη προς την ηλικία του αναπτυσσόμενου ανθρώπου" Δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση με την δικιά μας ερώτηση... Μήπως η απάντηση ήταν τίποτα από τα παραπάνω; Θα δούμε και από τις απαντησεις του Ασεπ.
9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 01:14:34 am »
Παντως για την παιδαγωγική αξία του παραδειγματος μιλαει το βιβλίο του Κιτσαρα. Και εγώ δε το απαντησα.
10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 12:45:35 am »
Με το σχεδιο επι χαρτου ηθελε να σχεδιασουμε την διδασκαλια με ολα τα σταδια αφορμηση, στοχοι κτλπ. Ετσι πιστευω δε νομιζω να ηθελε κατι αλλο.
11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 12:27:26 am »
Στην Δευτερη ερωτηση ουσιαστικά γενικευσα τις βασικες αρχες του ΔΕΠΠΣ και ασκησα κριτικη πανω σε αυτες. Ηταν τοσο λιγος ο χρονος που δε προλαβαινα να σκεφτω και κατι αλλο!!! Δεν ξερω εχω την εντυπωση οτι και στις δυο βγηκα εκτος... και ηταν ευκολα τα θεματα!!!
12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 12:07:38 am »
και εγω κατι παρομοιο εκανα! Σκεφτηκα πρωτα το πειραμα αλλα μου αρεσε πιο πολυ σε κατι για την διαπολιτισμικοτητα και τον προφορικο λογο. Αχ δεν ξερω... Οτι γραψαμε γραψαμε!!! Στην δευτερη τι περιπου επρεπε να γραψουμε;
13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60« στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 11:19:53 pm »
ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ? ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΕΛΕΓΕ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ!!! ΑΧ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
14
Α/θμια / Απ: ζητειται παδαγωγος ειδικης αγωγης για δημοσιο« στις: Δεκεμβρίου 24, 2008, 09:23:47 pm »
Σε ευχαριστω. Στη Μυτιλήνη.
Σελίδες: 12
|