Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Φεβρουαρίου 13, 2018, 11:49:06 pm
-
.. και πάλι τυχαροι οι ΠΕ12. Διορίστηκαν δίνοντας άλλα μαθήματα στο ΑΣΕΠ. Πήραν μεταθέσεις με άλλη ειδικότητα και τώρα γίνονται ΠΕ04. Κατα τα άλλα υπάρχει ισότητα στους κλάδους.
Όσο αφορά τους ΠΕ04 και επειδή οι βιολόγοι άρχισαν την γκρίνια είναι σαφές ότι δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με ότι ισχύει και τώρα.
-
α δηλαδη οι βιολόγοι γκρίνιαζαν για την ενοποίηση Πε04, ενώ οι υπόλοιποι τη θέλανε?
το γραφω για να το θυμαστε μη λετε άλλα πάλι μετα...
-
Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει! Η αναμενομενη ενοποιηση των ειδικοτητων θα δωσει κοινους πινακες αναπληρωτων απο του χρονου? (π.χ. ΠΕ04)
-
Δεν άλλαξε κάτι στους ΠΕ04, οι 5 ειδικότητες έμειναν όπως ήταν
-
Προς τι τοτε η ενοποιηση?
-
Προς τι τοτε η ενοποιηση?
Που άκουσες για ενοποίηση?
-
Έχω μια ερώτηση συνάδελφο ι, αύριο μεθαύριο ψηφίζει την υποχρεωτική ένταξη των προνομίων , στα νηπιαγωγεία. Δημιουργείται δλδ, ένας έξτρα χρόνος ουσιαστικά. Για τους Πε60 είναι δώρο θεού. Εγώ απλά θα ήθελα να ξέρω ΠΟυ θα βρεθούν οι πιστώσεις για τους 1000 δες έξτρα Πε60. Όποιος έχει παιδί ειδικά σε αστικό κεντρο , έχει δει ότι προνήπια δεν παίρνουν γιατί έχουν προτεραιότητα τα νήπια. Π,ως ακριβώς θα εξασφαλίσουν διπλές πιστώσεις Πε60 για τα τετράχρονα σε όλη την Ελλάδα από Αθήνα μεχρι Θράκη κ Κρήτη κλπ ??? Από πού θα κοπούν αυτά ??? Μήπως από βθμια μεριά ???
-
Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει! Η αναμενομενη ενοποιηση των ειδικοτητων θα δωσει κοινους πινακες αναπληρωτων απο του χρονου? (π.χ. ΠΕ04)
Δεν υπαρχει καμια ενοποιηση ειδικοτητων στουσ ΠΕ04.
-
Ok, στους ΠΕ04 δεν υπάρχει ενοποίηση. Σε αυτούς όμως που ενοποιούνται τι γίνεται; Π.χ. στους ΠΕ80 Οικονομίας, συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οι οικονομολόγοι και οι οικιακής οικονομίας. Είναι δυνατόν δλδ σε θέση που χρειάζονταν οικονομολόγος να καλυφθεί από ΠΕ15;;; :o
Ή επίσης και με την ενοποίηση ΠΕ10 και ΠΕ13: Οι διάφορες υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις, προσλήψεις...) ΠΩΣ θα γίνονται; Με ποσόστοση; 50-50; ή καθαρά με βάση μόρια; Αν π.χ. είναι να γίνουν (λέω εγώ) μεταθέσεις ΠΕ78 σε μια περιοχή που υπάρχουν 3 κενά και αυτοί με τα περισσότερα μόρια είναι όλοι ΠΕ13, ενώ στην ουσία τα κενά προέκυψαν από ΠΕ10, θα μετατεθούν 3 ΠΕ13 στην συγκεκριμένη περιοχή και οι ΠΕ10 στην ουσία έπαιξαν και έχασαν; (οι ειδικότητες που χρησιμοποιώ είναι χάριν παραδείγματος)
-
Υπάρχουν αυθαιρεσίες και ανορθολογισμοί σε ενοποιήσεων ειδικοτήτων. Υπάρχουν περιπτώσεις που το υπουργείο δεν έλαβε υπόψη καμία από τις δύο εναλλακτικές προτάσεις που είχε εκπονήσει το ΙΕΠ για το θέμα, αλλά είτε έκανε ότι του κατέβηκε στο κεφάλι, είτε εφάρμοσε την πρόταση του κάθε συμβούλου που ήθελε να ευνοήσει την ειδικότητά του.
Γιατί το νομοσχέδιο κατατέθηκε προς συζήτηση και ψήφιση στη
-
Ok, στους ΠΕ04 δεν υπάρχει ενοποίηση. Σε αυτούς όμως που ενοποιούνται τι γίνεται; Π.χ. στους ΠΕ80 Οικονομίας, συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οι οικονομολόγοι και οι οικιακής οικονομίας. Είναι δυνατόν δλδ σε θέση που χρειάζονταν οικονομολόγος να καλυφθεί από ΠΕ15;;; :o
Ή επίσης και με την ενοποίηση ΠΕ10 και ΠΕ13: Οι διάφορες υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις, προσλήψεις...) ΠΩΣ θα γίνονται; Με ποσόστοση; 50-50; ή καθαρά με βάση μόρια; Αν π.χ. είναι να γίνουν (λέω εγώ) μεταθέσεις ΠΕ78 σε μια περιοχή που υπάρχουν 3 κενά και αυτοί με τα περισσότερα μόρια είναι όλοι ΠΕ13, ενώ στην ουσία τα κενά προέκυψαν από ΠΕ10, θα μετατεθούν 3 ΠΕ13 στην συγκεκριμένη περιοχή και οι ΠΕ10 στην ουσία έπαιξαν και έχασαν; (οι ειδικότητες που χρησιμοποιώ είναι χάριν παραδείγματος)
ΝΑι σε όλα. Αυτός ήταν και ο σκοπός των ενοποιήσεων, για αυτό και τις ζητούσαν οι μόνιμοι και μερικοί αναπληρωτές.
ΚΑι όχι δεν ήταν μια αυθαίρετη ιδέα των συμβούλων οι οποίοι είναι άσχετοι. Κυρίως οι αιρετοί θέλουν ενοποιήσεις για να μπορούν να κάνουν τη "δουλειά" χωρίς αντιδράσεις. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί προσπαθούν απλώς να βολευτούν ανθρώπινα και όπως όπως με οποιαδήποτε υπάρχουσα κατάσταση.
Σπουδές και μαθήματα είναι για τα κορόιδα και τους γραφικούς... νιώθω.
-
Η ενοποίηση των ΠΕ04 δεν μπορεί να γίνει γιατί δεν θέλουν οι βιολόγοι.
-
Η ενοποίηση των ΠΕ04 δεν μπορεί να γίνει γιατί δεν θέλουν οι βιολόγοι.
Ενώ θέλουν οι άλλοι, έτσι?
-
ΝΑι σε όλα. Αυτός ήταν και ο σκοπός των ενοποιήσεων, για αυτό και τις ζητούσαν οι μόνιμοι και μερικοί αναπληρωτές.
ΚΑι όχι δεν ήταν μια αυθαίρετη ιδέα των συμβούλων οι οποίοι είναι άσχετοι. Κυρίως οι αιρετοί θέλουν ενοποιήσεις για να μπορούν να κάνουν τη "δουλειά" χωρίς αντιδράσεις. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί προσπαθούν απλώς να βολευτούν ανθρώπινα και όπως όπως με οποιαδήποτε υπάρχουσα κατάσταση.
Σπουδές και μαθήματα είναι για τα κορόιδα και τους γραφικούς... νιώθω.
Πωπω... θα γίνουν μου φαίνεται τέρατα...
Ειδικά για την ειδικότητα οικονομίας μου φαίνεται (μπορεί και να κάνω και μεγάλο λάθος, μιας και δεν έχω καμία σχέση με την συγκεκριμένη ειδικοτητα) πως η αδικία για κάποιους θα είναι τεράστια. Και πραγματικά απορώ πως ενώ για διάφορα άλλα θέματα ακούγονται φωνές και αντιδράσεις κατά καιρούς, στο συγκεκριμένο θέμα τίποτα. Είναι δυνατόν οι περισσότεροι να είναι ικανοποιημένοι με αυτήν την εξέλιξη;;; ???
-
Κάποιες τροποποιήσεις
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/allages-sti-diataxi-gia-tin-enopoiisi-ton-eidikotiton-ton-ekpaideytikon
-
Κάποιες τροποποιήσεις
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/allages-sti-diataxi-gia-tin-enopoiisi-ton-eidikotiton-ton-ekpaideytikon
Τουλάχιστον κατάλαβαν την γκάφα με τους Δασολόγους/Δασοπόνους τους οποίους είχαν εξαιρέσει στον ευρυτερο κλάδο της Γεωπονίας, Περιβάλλοντος και Τροφίμων, όμως εξακολουθούν να μην τους έχουν με τους Γεωπόνους, αλλά με τους Περιβαλλοντολόγους με τους οποίους δεν είχαν ως τώρα καμία κοινή ανάθεση.
-
Πάντως μαθαίνω από έγκυρες πηγές ότι παίχτηκαν πολλά και μεγάλα παρασκηνιακά παιχνίδια για το ποιές ειδικότητες θα είναι ή δεν θα είναι με άλλες. Και ως πάντα συμβαίνει, η δυνατότερες συντεχνίες απαίτησαν, και πέτυχαν, το δικό τους βόλεμα εις βάρος άλλων, ακόμα και αν οι άλλοι καταδικάζονται στην ανεργία.
Μη μου ξαναμιλήσει κανείς για "ενότητα" και "κοινούς αγώνες". Ο κλάδος ήταν και είναι πολυδιασπασμένος και με κυρίαρχο δόγμα το "ο θανατός σου, η ζωή μου".
-
Όλα στο πόδι για να βγαίνουν τα "κουτάκια"
χωρίς προσλήψεις=μόνιμοι διορισμοί ή μεταθέσεις.
-
Δηλαδή αν καταλαβα καλα φετος εμεις οι οικονομολογοι θα εχουμε ανταγωνιστες στον πινακα και τα ( πρωην) τμηματα Τει και της οικιακής; Ειδικα οι τελευταίοι καμια σχεση.Ελεος..
-
https://xenesglosses.eu/2018/02/katargeitai-diataksi-pou-provlepei-posostosi-60-40-stis-eidikotites-pe19-kai-pe20/
-
https://xenesglosses.eu/2018/02/katargeitai-diataksi-pou-provlepei-posostosi-60-40-stis-eidikotites-pe19-kai-pe20/
Αναμενόμενο. Επίσης ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι με την ενοποίηση, χάνεται για κάποιες από τις "παλιές" ειδικότητες, και η δραματική μείωση που έχουν υποστεί κατα τα μνημονιακά χρόνια.
-
https://xenesglosses.eu/2018/02/katargeitai-diataksi-pou-provlepei-posostosi-60-40-stis-eidikotites-pe19-kai-pe20/
https://xenesglosses.eu/2018/02/dyo-diatakseis-pou-aforoun-ekpaideftikous-mousikis-kai-pliroforikis/
-
γελάει ο πλανήτης
κατάργησαν διάταξη για 2 ειδικότητες που σε άλλο σημείο του ίδιου νόμου τις συγχώνευσαν....
σπατάλη φαιάς ουσίας.... χαχαχα
-
Οι διατάξεις μπορει να καταργηθηκαν λόγω του ότι άλλαξε ο κωδικος ως ειδικοτητα. Δε μας εγγυάται κάποιος ότι δε θα ισχυσει η ποσοστωση.. λέω εγώ τώρα..
-
Διαβασε το νομο καλα και θα δεις οτι καταργειται και η ποσοστωση.
-
Το νόμο το διαβάζω σωστά. Αλλά λέω το προφανές. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουμε πλέον σαν πε86 και να υπάρχει διάταξη για πε19-20.
-
Το νόμο το διαβάζω σωστά. Αλλά λέω το προφανές. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουμε πλέον σαν πε86 και να υπάρχει διάταξη για πε19-20.
Ακριβώς αυτό! Αφού δεν θα υπάρχουν πλέον ούτε πε19 ούτε πε20, με βάση ποιο κριτήριο θα γίνει η ποσόστωση; Μπαίνουν όλοι σε ένα τσουβάλι (πε86) και όλοι οι διορισμοί γίνονται από εκεί χωρίς κάποιο άλλο κριτήριο (από όσο κατάλαβα...)
-
Συγχώνευση - συγχώνευση - συγχώνευση
δηλ.
ισοπέδωση - ισοπέδωση - ισοπέδωση...
όλα προς τα κάτω, μην ξεχνιόμαστε...πιο χαμηλά, πιο χαμηλά...
-
Εγκύκλιος:
«Γνωστοποίηση διατάξεων σχετικά με τους νέους κλάδους και τις ειδικότητες του εκπαιδευτικού
προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης »:
.................Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στον κλάδο ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων πρέπει να
υποβάλουν αίτηση στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν οργανικά μέσα σε αποκλειστική
προθεσμία ενός (1) μήνα από τη δημοσίευση του κοινοποιούμενου νόμου, δηλαδή μέχρι τις 2-4-2018,
με την οποία θα επιλέξουν να ενταχθούν είτε στον κλάδο ΠΕ04-01 Φυσικών, είτε στον κλάδο ΠΕ84-
Ηλεκτρονικών.Οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται μετατρέπονται
αυτοδίκαια σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ04-01 Φυσικών ή του κλάδου ΠΕ84-Ηλεκτρονικών που
επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί και στις οποίες συνεχίζουν να υπηρετούν.
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/omadopoiisi_kladon_ekpaideytikon.pdf
-
Και οι δεύτερες ειδικότητες στην ενοποίηση
https://www.esos.gr/arthra/56094/sympliromatikes-dieykriniseis-gia-toys-kladoyseidikotites
-
...μια ερώτηση... με την ενοποίηση των κλάδων θα αλλάξουν οι δεύτερες αναθέσεις; π.χ. οι Οικιακής Οικονομίας (που εντάσσονται στους οικονομολόγους) θα συνεχίσουν να μπορούν να κάνουν Γεωγραφία;;;
-
προς pluto . Θα περιμένουμε την νέα εκγύκλιο . αλλά μάλλον δεν θα αλλάξει τίποτα ....
-
Δεν υπάρχει πλεον ειδικότητα Πε15. οποτε ο μόνος τρόπος για να πάρει ανάθεση γεωγραφία ένας οικιακής οικονομίας είναι να πάρουν όλοι οι ΠΕ80....
-
Επειδή μερικοί ερμηνεύουν τους νόμους ανάλογα με το πως του συμφέρει. Εναλαμβάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Μόνο η νέα εγκύκλιος θα δείξει τι ακριβώς θα συμβεί με τις αναθέσεις των ειδικοτήτων που ενοποιήθηκαν. Είναι σαφές ότι το νομοσχέδιο το αναφέρει όπως αναφέρει και άλλα (για τις αναθέσεις που δεν έχω χρόνο τώρα να πω). Αρα λοιπόν ισχυρισμοί όπως ο παραπάνω (περί ΠΕ80) είναι αστήριχτοι , αβάσιμοι και εξυπηρετουν συγκεκριμένα συμφέροντα.
Σε τέτοια θέματα θα στηριζόμαστε στη ισχύουσα νομοθεσία και όχι στο τι νομίζουμε......
-
ι
-
Δημοσιεύτηκε η απόφαση που υπογράφει ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης για τις αναθέσεις μαθημάτων στα ΕΠΑΛ.(Αριθμ. Φ22/66584/Δ4 Αρ. Φύλλου 1509 (2 Μαΐου 2018)
Έγινε ενοποίηση κλάδων
όμως εξακολουθούν να υπάρχουν οι "πρώην" και ο διαχωρισμός...
παράδειγμα:
"...ΠΕ80 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ..."
Σύμφωνα με:
Άρθρο 29 - Νόμος 4521/2018
...
"3. Με τις αποφάσεις που καθορίζουν την αντιστοιχία των διδασκόμενων μαθημάτων με τους κλάδους - ειδικότητες των εκπαιδευτικών σε πρώτη (Α’ ), δεύτερη (β’) και τρίτη (γ’) ανάθεση, μπορεί να ορίζεται κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών της παραγράφου 1, εφόσον υπάρχει ειδικότερη συνάφεια του διδασκόμενου μαθήματος με το γνωστικό αντικείμενο του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού. Για την εφαρμογή της παρούσας ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα: α) δεν χαρακτηρίζεται υπεράριθμος, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, και β) συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο, εκτός εάν επιθυμεί να το συμπληρώσει σε διαφορετική σχολική μονάδα."
Ωστόσο από τα παραπάνω τι καταλαβαίνετε;
Ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα θα συμπληρώσει ωράριο ή αυτός για τον οποίο "μπορεί να ορίζεται κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος" ;
-
Οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται, αν επιλέξουν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04-01 Φυσικής, θα μπορούν να πάρουν δεύτερη ειδικότητα στον Κλάδο ΠΕ 84 Ηλεκτρονικών; (και αντίστροφα)
-
Δημοσιεύτηκε η απόφαση που υπογράφει ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης για τις αναθέσεις μαθημάτων στα ΕΠΑΛ.(Αριθμ. Φ22/66584/Δ4 Αρ. Φύλλου 1509 (2 Μαΐου 2018)
Έγινε ενοποίηση κλάδων
όμως εξακολουθούν να υπάρχουν οι "πρώην" και ο διαχωρισμός...
παράδειγμα:
"...ΠΕ80 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ..."
Σύμφωνα με:
Άρθρο 29 - Νόμος 4521/2018
...
"3. Με τις αποφάσεις που καθορίζουν την αντιστοιχία των διδασκόμενων μαθημάτων με τους κλάδους - ειδικότητες των εκπαιδευτικών σε πρώτη (Α’ ), δεύτερη (β’) και τρίτη (γ’) ανάθεση, μπορεί να ορίζεται κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών της παραγράφου 1, εφόσον υπάρχει ειδικότερη συνάφεια του διδασκόμενου μαθήματος με το γνωστικό αντικείμενο του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού. Για την εφαρμογή της παρούσας ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα: α) δεν χαρακτηρίζεται υπεράριθμος, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, και β) συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο, εκτός εάν επιθυμεί να το συμπληρώσει σε διαφορετική σχολική μονάδα."
Ωστόσο από τα παραπάνω τι καταλαβαίνετε;
Ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα θα συμπληρώσει ωράριο ή αυτός για τον οποίο "μπορεί να ορίζεται κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος" ;
Λογικά τις ώρες τις παίρνει ο κατά προτεραιότητα.
-
Οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται, αν επιλέξουν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04-01 Φυσικής, θα μπορούν να πάρουν δεύτερη ειδικότητα στον Κλάδο ΠΕ 84 Ηλεκτρονικών; (και αντίστροφα)
Αν το πτυχίο είναι και πτυχίο διορισμού στην δεύτερη ειδικότητα (που λογικά είναι) ναι μπορείς να αιτηθείς για απόδοση δεύτερης ειδικότητας.
-
Λογικά τις ώρες τις παίρνει ο κατά προτεραιότητα.
Γ. Η κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων ορίζεται εφόσον υπάρχει ειδικότερη συνάφεια του διδασκόμενου μαθήματος με το γνωστικό αντικείμενο του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού και εφαρμόζεται όταν ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στην σχολική μονάδα α) δεν χαρακτηρίζεται υπεράριθμος, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος και β) συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο, εκτός αν επιθυμεί να το συμπληρώσει σε διαφορετική σχολική μονάδα.